NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Adam Afndena

عالم زمان
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر مجلة
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هل حد قبل كده حب وحس تجاه الشريك بتاعه بشهوة جنسية الموضوع غريب اوي..
هو ده عادي ولا انا الي كده فيا حاجة غلط ..
شوفت ناس كتير بيبقي عندها شهوة تجاه الشخص الي بتحبو بتحس من نحيتو بشهوة ممزوج بحب ولما اسأله ده حب ولا احتياج يقولي ده حب ..
اي رأيك يا اخواتي النسوانجيه ف الكلام ده؟؟
🤔🤔

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: غريب عن العالم, Alpha.§tar, SNIPER89⛓️ و 3 آخرين
شوفت ناس كتير بيبقي عندها شهوة تجاه الشخص الي بتحبو بتحس من نحيتو بشهوة ممزوج بحب ولما اسأله ده حب ولا احتياج يقولي ده حب ..
اي رأيك يا اخواتي المسونجيه ف الكلام ده؟؟
🤔🤔

إنها علاقة بين طبيعتين وليست علاقة بين شخصين، علاقة بين الذكورة والأنوثة. والفرد لا يكتشف فيها نفسه ولكنه يكتشف نوعه وذكورته، والحب يحتوي على الشهوة ولكن الشهوة لا تحتوي عليه. بالحب لا تكتشف فقط أنك ذكر، ولكن تكتشف أيضًا أنك فلان وأنك اخترت فلانة بالذات ولا يمكن أن تستبدلها بأخرى.

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: aahmedegypt و Adam Afndena
إنها علاقة بين طبيعتين وليست علاقة بين شخصين، علاقة بين الذكورة والأنوثة. والفرد لا يكتشف فيها نفسه ولكنه يكتشف نوعه وذكورته، والحب يحتوي على الشهوة ولكن الشهوة لا تحتوي عليه. بالحب لا تكتشف فقط أنك ذكر، ولكن تكتشف أيضًا أنك فلان وأنك اخترت فلانة بالذات ولا يمكن أن تستبدلها بأخرى.
كلام يحترم شكرا لمرورك🌹

• حبيته
التفاعلات: αмιя вιℓα єιмαяι
🤔🤔
مهو اكيد حب يسطا 😂
ازاى هتحب واحده وانتا مش مشتهيها 🤔

• أتفق
التفاعلات: مش مرحب
مهو اكيد حب يسطا 😂
ازاى هتحب واحده وانتا مش مشتهيها 🤔
فى ناس لما بتحس انا مشتهيه اللى بتحبه
بيفتكرو ان ده غلط
هو الموضوع غريب بس موجود وانا منهم 😂

• أتفق
التفاعلات: Adam Afndena
بيفتكرو ان ده غلط
مفيش اى حاجه غريبه ف الموضوع بالعكس دا الطبيعى اصلا لو محستش كدا مش بتحبها ومش عجباك اصلا 😂
وهيا كمان بتحس ناحيتك بس عمرها متروح تقول 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
🤔🤔
الشهوه بتيجي وتتحرك تجاه الناس ال بنحبهم ونفسنا يكونو شركا معانا سواء ف فرح او زعل او حتي متعه

• حبيته
مفيش اى حاجه غريبه ف الموضوع بالعكس دا الطبيعى اصلا لو محستش كدا مش بتحبها ومش عجباك اصلا 😂
وهيا كمان بتحس ناحيتك بس عمرها متروح تقول 😂
مش عارف بس انا بالنسبالى الموضوع غريب
عموما البنات مش قادر افهمهم تفكيرهم غريب وكل دقيقه براى لما تكون مستعد ترد رد معين تلاقيها قلبت الطربيزه عليك 😂

• أتفق
طبيعي باخي دي اعلي مراتب الحب
سيبك بقي من اللي بيتفلسف لانك عمرك ماهتحس بالشهوه تجاه حد مش بتحبه

• حبيته
عموما البنات مش قادر افهمهم تفكيرهم غريب وكل دقيقه براى لما تكون مستعد ترد رد معين تلاقيها قلبت الطربيزه عليك 😂
محدش بيعرف يفهمهم هما نفسهم مش فاهمينهم المهم تعرف تتعامل مع كل مفاجاء😂😂

بيفتكرو ان ده غلط
بس هو ده المفروض يحصل وده الطبيعى

طبيعي باخي دي اعلي مراتب الحب
سيبك بقي من اللي بيتفلسف لانك عمرك ماهتحس بالشهوه تجاه حد مش بتحبه
تسلم ع الكلمتين الحلوين
بس فى ناس مش بتعرف تتفرق بين الحب و الشهوه والتأمين لما يجتمعو

عايزين كتالوج😂

🤔🤔
هو الموضوع على حد علمى ممزوج بعضهم الخب والشهوه اعتقد واحد لان اكيد اللى بتحبها نفسك تعمل معاها كل حاجه حب وحنان ومتعه وتكون مع الشخص اللى انت حاسس انك هتكون اسعد واحد فى الدنيا

• أتفق
هو الموضوع على حد علمى ممزوج بعضهم الخب والشهوه اعتقد واحد لان اكيد اللى بتحبها نفسك تعمل معاها كل حاجه حب وحنان ومتعه وتكون مع الشخص اللى انت حاسس انك هتكون اسعد واحد فى الدنيا
كلام محترم من شب محترم🌹

🤔🤔
بص هي بتبقي معادله غريبه شويه الحب والسكس وجهين لعمله واحده او دا بيكمل دا بمعني اصح لان لو احساسك متحركش ناحيه حبيبك هتبقي علاقتكم بارده وفي حاجه ناقصه انت لو بتحبه بجد هتحب تعيش معاه كل حاجه وكل احساس ونفس الوقت لو احساس الشهوه هو اللي سيطر هتبقي وقتها دي احتياج مش حب الفرق بينهم بسيط زي الفرق بين الحب والاعجاب خيط رفيع والحدق يفهم

• أتفق
بص هي بتبقي معادله غريبه شويه الحب والسكس وجهين لعمله واحده او دا بيكمل دا بمعني اصح لان لو احساسك متحركش ناحيه حبيبك هتبقي علاقتكم بارده وفي حاجه ناقصه انت لو بتحبه بجد هتحب تعيش معاه كل حاجه وكل احساس ونفس الوقت لو احساس الشهوه هو اللي سيطر هتبقي وقتها دي احتياج مش حب الفرق بينهم بسيط زي الفرق بين الحب والاعجاب خيط رفيع والحدق يفهم
جبت الخلاصه

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%