NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اكيد لو انت بتحب الي معاك هيبقي حتي حضن مش شهواني هتبقي مش عايز تخرجها من حضنك اصلا
بس هو كان حب فعلا عشان جسمي ولما طول السنه ونص مطلش مني حاجه راح خاني مع اتنين عشان كدا انا بكرهو ولا عمري هرجع اميل ليه تاني ولو شوفتو الف مره مشاعري مش هتتحرك لان نهايه علاقتنا كانت زي وشو زفت
لا بيبقي فيه شهوه دا بعد الحضن البنطلون ممكن يتفرتك 😂😂

اكيد لو انت بتحب الي معاك هيبقي حتي حضن مش شهواني هتبقي مش عايز تخرجها من حضنك اصلا
بس هو كان حب فعلا عشان جسمي ولما طول السنه ونص مطلش مني حاجه راح خاني مع اتنين عشان كدا انا بكرهو ولا عمري هرجع اميل ليه تاني ولو شوفتو الف مره مشاعري مش هتتحرك لان نهايه علاقتنا كانت زي وشو زفت
لانه موش حبك انتي حب جسمك ودا برضوا انا قلته 🌹

• أتفق
التفاعلات: SNIPER89⛓️
لا بيبقي فيه شهوه دا بعد الحضن البنطلون ممكن يتفرتك 😂😂
يابني لا مكنش وقتها مود شهوه اصلا انا وهو بنتخانق ف الشارع لما حضني زقيتو ومشيت وسبتو لما روحت البيت ندمت اني ملسعتوش بالقلم ع عينو

• بيضحكني
يابني لا مكنش وقتها مود شهوه اصلا انا وهو بنتخانق ف الشارع لما حضني زقيتو ومشيت وسبتو لما روحت البيت ندمت اني ملسعتوش بالقلم ع عينو
لا انا موش اقصد علي الحضن بتاعك انا اقصد الحضن في العموم

حلو داا
رأيي ان كل ما تحب شخص كل ما تبقي سافل معاه انا ارتبط مره وحده بس وعشان ميحصلش بينا حاجه مكنتش برضي نتقابل ف حته مفيهاش ناس او نلف بالعربيه مثلا كانت كل خروجاتنا كافيهات او مع اصحابنا او نتمشي سوا ف الشارع لاني كنت بحس نحيتو بجميع المشاعرر بس عشان انا بنت و مسلمين كمان مكنش ينفع اعبر عن مشاعري دي باي شكل مهما كان
حتي اخر مقابله بينا واحنا بنفركش اخدني ف حضنو لاول مره بس انا كنت كرهتو بسبب الي عاملو فا الحضن دا حسيتو افعي اتلفت علي جسمي دا طبعا شعور عكسي لو نفس الشئ حصل واحنا لسه سوا كنت هحس اني مبسوطه ومش عايزه اخرج من حضنو
فاهمين ولا اي 😂😂😂
يعنى الحب مرتبط بشهوه بنسبالك

دي حاجه طبيعيه بين اي اتنين...ممكن لو اتعرفت ع واحده وارتحت ليها وأعجبت ب شخصيتها تحس انك بتنجذب ليها انجذاب جنسي..وطبيعي اصلا لو بتحب حد تحس بشهوه معاه لانك بتحبو....واوقات بيكون احتياج...يعني ممكن تكون مخنوق وقرفان وقاعد مع واحده بتحبها وترتاح معاها وتلاقي نفسي مثلا بأقرب منها تبوسها أو تحتضنها..شهوتك بتتحرك...دا اسمو احتياج...وووبس يارب اكون أفدتك😂❤️
وجودك فى البوست كفايا يا لولى😂

• حبيته
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
هل حد قبل كده حب وحس تجاه الشريك بتاعه بشهوة جنسية الموضوع غريب اوي..
هو ده عادي ولا انا الي كده فيا حاجة غلط ..
شوفت ناس كتير بيبقي عندها شهوة تجاه الشخص الي بتحبو بتحس من نحيتو بشهوة ممزوج بحب ولما اسأله ده حب ولا احتياج يقولي ده حب ..
اي رأيك يا اخواتي المسونجيه ف الكلام ده؟؟
🤔🤔
يسطا و هو انت عشان تحب واحدة يبقى لازم تشوفها جعفر ابن خالتك
طبيعى يسطا لو بتحبها هيبقى عندك شهوة ليها، احنا عندنا شهوة لاى فخدة معدية ما بالك بقى لو انت بتحب الفخدة دى😂
الفرق بين الحب و انه يبقى مجرد شهوة هو باقى الحياة اليومية، لو لقيت انك مهتم بتفاصلها و دايما حابب تشوفها و تكلمها يبقى حب

• بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena
اي حد بيحب بيحس ناحية اللي بيحبه بشهوة بس طبقا للعادات والدين ده طبعا بيرفض أننا نقول عن حاجه زي دي ودا طبعا في تحريم كتير

الأكيد بقي ده أن طبيعي اساسا ودا بيبان في ليلة الدخلة لما بتدخل واول ما تطمئنها وتحس بالأمان بتحس قد ايه احتياجها ليك وأنها بتحب أنها خلاص بقت معاك

• حبيته
  • حبيته
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هل حد قبل كده حب وحس تجاه الشريك بتاعه بشهوة جنسية الموضوع غريب اوي..
هو ده عادي ولا انا الي كده فيا حاجة غلط ..
شوفت ناس كتير بيبقي عندها شهوة تجاه الشخص الي بتحبو بتحس من نحيتو بشهوة ممزوج بحب ولما اسأله ده حب ولا احتياج يقولي ده حب ..
اي رأيك يا اخواتي المسونجيه ف الكلام ده؟؟
🤔🤔
بحب ابعبص طيزي كتير اوي + انا ولد

• بيضحكني
أول واحدة حبيتها في حياتي كنت بحبها الحب القدسي دا .
عمري ما تخيلتها جنسياً ،ولو فكرت فيها للحظة كنت بحس بالذنب .
كنت حاططها في مكانة عالية وحاسس انه مينفعش افكر مجرد تفكير فيها بشكل جنسي .
غير لما تبقي مراتي .

كانت أول وأحلي خازوق في حياتي 😂❤

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%