NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زينب بكر

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
24 يناير 2023
المشاركات
83
مستوى التفاعل
143
نقاط
1,269
الجنس
أنثي
الدولة
مصر- المنصوره
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
في بيت صغير
.......:بارك **** لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
بصتله وهي مكسوفه وقالتله بصوت رقيق:مبروك
قالها بصوت حاد:**** يبارك فيكي .....يلا انجزينا بقا وخلصي ام الليله اللى مش معديه في سنتها دي

هي احرجت جدا وقالتله :حاضر لحظه واحده
وراحت لصاحبتها وحضنتها اوى ....صحبتها قالت لها :هتوحشيني اوى
قالت لها وعنيها مدمعه:انا اكتر....سلميلى على طنط وعمو
وراحت لباباها وقالتله:هتوحشني يا بابا
ابوها قال لها وهو بيزقها:وحش لما يلهفك امشي بقا يا فقر مش عايز اشوف وشك دا تاني
نزلت راسها وقالتله بهدوء:حاضر يا بابا سلام ...هتوحشني اوى لما تروح لماما المقابر ما تنساش تقولها اني اتجوزت عشان تفرح
ابوها قالها بزعيق :يا شيخه غورى بقا ايييييييه مش كفايا القرف اللى الواحد فيه **** ياخدك ويريحنا منك ومن فقرك ....من اول يوم جيتي فيه وانتي فقر روووووووحي ولا عاوزه تموتيني انا كمان
نزلت دمعه من عنيها وهي شايفه ان باباها مش طايقها ...قالتله:انا اسفه
ولفت وشها وراحت لجوزها وقالتله:انا خلصت
مسكها من ايديها جامد ونزل تحت وفتح باب العربيه وزقها جوا وقفل الباب جامد وراح ركب الناحيه التانيه وقفل ازاز العربيه وقالها:اظن اني الوقتي اقدر اقولك الف مبروك يا حبيبتي ع الايام السوده اللى هوريهالك .....واه راسك ما تترفعش وتبصي ع الناس ...عينك دى ما تجيش على بنت ولا على ولد فاااااهمه
هزت راسها بمعني《اه فاهمه 》
_______________________
الشخصيات.....
ماريا :بنت جميله جدا شعرها لونه احمر طويل وناعم زي الحرير وعنيها لونها فيروزي وجسمها كيرفي بيضه ولما بتضحك في وشك تحس ان هموم الدنيا راحت ....صوتها هادي ومتدينه واللى محليها اكتر هو ال**** عندها 22 سنه مامتها ماتت بعد ما ولدتها وخالتها رضعتها لكن ماتت هي كمان فعشان كده باباها فاكر انها فقر وانها السبب في اى مشكله تحصل ما يعرفش ان دا اسمه قدر ومكتوب

فهد:شاب وسيم جدااااا وشخصيته قويه وبارده اوى ومش بسهوله حد يكلمه ومهتم بصحته وجسمه جدااااا ولو حب حد بيحبه بتملك زي 《ادم الكيلاني 》في رواية عشقت مجنونه ...عيونه عسلى شعره طويل ودقنه متحدده وفاحش الثراء وله شركه في امريكا وبيديرها من هنا ...وعنده حساسيه من المانجه واه عنده 30 سنه
____________________
طول الطريق ماريا باصه على ايديها وتبص على فهد بطرف عنيها وكل ما تيجي ترفع عنيها فهد يقولها:انا قولت ايييييه
واخيييييرا وصلو قصر الفهد
داس فهد ع الدريكسيون ...فالبوابه اتفتحت وفهد دخل وركن عربيته في جراج مليان انواع عربيات تانيه كتيييييره .....نزل من العربيه وراح ناحيتها وفتح الباب وقالها:ايه حبيتي القاعده في العربيه ولا ايه
ماريا نزلت من العربيه وفهد رزع الباب خلى ماريا تتخض وتبصله جامد ...فهد قالها:ايه يا عروسه مش يلا ندخل اعرفك على حماكي صاحب ابوكي اللى عشانه اتجوزتك
ماريا مشت وراه ودخلو القصر.....سمعت ماريا صوت بينادي على فهد بصو وراهم
ولد فهد:فهد ....انت جيت يا ابني
فهد قرب من باباه وباس ايده وقاله :ايوه يا حبيبي ....مالك حاسس بحاجه؟
والد فهد :لاء يا حبيبي انا الحمد لله ....سيبك انت مني وقولى فين ماريا
ماريا قربت منهم لما فهد بصلها وسلمت على ابو فهد وقالت:ازيك يا بابا
ابتسم والد فهد وقالها:الحمد لله يا حبيبتي .... انتي عامله ايه وابوكي لسه بيمد ايده عليكي
ماريا ابتسمت له وقالت : لاء
ابو فهد:**** يهديه
ماريا : امين
فهد :احنا طالعين بقا يا بابا
ابو فهد :ماشي يا حبيبي .....تصبحو على خير
فهد.:وانت من اهل الخير ....مش عاوز اى حاجه
ابو فهد:لاء يا ابني شكرا
هز فهد راسه ولف لماريا وقالها :يلا يا حبيبتي عشان ننام
ماريا بصتله بحب وقالتله برقه:حتضر جايه اهو
وطلعو اوضتهم ....ماريا كانت بتفرك في ايديها ومتوتره
فهد:ايه يا حبيبتي مش هتغيري هدومك ولا اقولك استني
فهد قرب منها اوى وبص في عنيها اللى شدته من اول لحظه وقال: نرفع ال**** الاول
نزلت ماريا راسها بكسوف وقالت بتأتأه :اا....ارفعه عادي انت جوزي
فهد رفص وشها بصابعه وقالنا : مادام انا جوزك بتنزلى راسك ليه
ورفع ال**** واتفاجئ بجمالها ....فهد حاول يمسك نفسه وقال ببرود:امممم مش بطال ...زي ما ابويا وصفك جميله وبيضه ...بس يا تري شاف وشك فين وامتى
ومسك دراعها جامد وقالها بصوت حاد:انتي كنتي بتخرجي قدامه من غير ال**** ......اتكلميييييي
ماريا قالت بهدوء عكس الالم اللى جواها :لاء و**** عمرى ما خرجت قدامه من غير ال****
فهد بزعيق:امال عرف انك جميله وبيضه منين انطقيييييي
نزلت دمعه من عيون ماريا وقالت:و**** ما اعرف ...ااااه ايدي
فهد ساب ايديها جامد وخرج برا وهو متعصب
ماريا قعدت تعيط لحد ما هدت وقالت في نفسها:استحملى يا ماريا هنا احسن من هناك...ع الاقل هنا بيحبوكي شويه انما هناك مش بيحبوكي خالص ....فانتي تقومي تجهزى بجوزك وخليه يحبك
قامت ماريا واخدت القميص الابيض اللى كان ع السرير ودخلت الحمام واخدت شاور سريع ولبست القميص وفوقه
سدال وفضلت مستنيه فهد ...بعد شويه كتاااااار فهد دخل الاوضه ولقا ماريا قاعده بالاسداب استغرب وقالها: ايه ناويه تنامي بالاسدال
قالتله بصوت رقيق :لا كنت مستنياك عشان نصلى
فهد: لا ما انا ما بصليش
ماريا بصدمه : يعني ايه
فهد:يعني ما بصليش
ماريا : ليه
فهد : هو ايه اللى ليه بقولك ما بصليش وما تدخليش في اللى مالكيش فيه
ماريا : لاء اتدخل
فهد : نعم ؟!!
ماريا : بقولك اني اتدخل لانك جوزي
فهد بسخريه :هي القطه طلعلها لسان ولا ايه .....ما تنسيش نفسك
ماريا طب ممكن انا اصلى واوريك وتصلى بعدي
فهد : لاء
ماريا : تمام
ماريا راحت فرشت السجاده وصلت ركعتين وبعد ما خلصت دخلت الحمام قلعت الاسدال وحطت مكياج خفيف وطلعت لقت فهد لابس بنطالون ترينج بس وعارى الصدر ....شهقت ماريا وخبت عنيها انما فهد ما نزلش عينه من عليها ومسحور بجمالها ومكانش يتوقع ان اللى باباه غصبه عليها تطلع بالجمال دا ولا شعرها الاحمر اللى نفسه يروح يشمه ولا لبسها اللى مفصل جسمها ...ما قدرش يمسك نفسه اكتر من كده وقرب منها ولمس وشها بضهر ايده وقالها: انتي حلوه اوى
حست ماريا ان فهد عنده انفصام في الشخصيه شويه يكون عصبي وشويه يكون حنين اوى لكن حست باحساس حلو اوى لما لمسها بالحنيه اللى عمرها ما حست بيها دي قبل كده ...قالت له : شكرا
فهد قالها :حد بيقول لجوزه شكرا
ماريا : امال بيقولو ايه
فهد وهو سرحان في شفايفها : بوسي علطول
ماريا باستغراب : اعمل ايه؟!
فهد: .........
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑, عاشق المجنونه, زهايمر و 2 آخرين
في بيت صغير
.......:بارك **** لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
بصتله وهي مكسوفه وقالتله بصوت رقيق:مبروك
قالها بصوت حاد:**** يبارك فيكي .....يلا انجزينا بقا وخلصي ام الليله اللى مش معديه في سنتها دي

هي احرجت جدا وقالتله :حاضر لحظه واحده
وراحت لصاحبتها وحضنتها اوى ....صحبتها قالت لها :هتوحشيني اوى
قالت لها وعنيها مدمعه:انا اكتر....سلميلى على طنط وعمو
وراحت لباباها وقالتله:هتوحشني يا بابا
ابوها قال لها وهو بيزقها:وحش لما يلهفك امشي بقا يا فقر مش عايز اشوف وشك دا تاني
نزلت راسها وقالتله بهدوء:حاضر يا بابا سلام ...هتوحشني اوى لما تروح لماما المقابر ما تنساش تقولها اني اتجوزت عشان تفرح
ابوها قالها بزعيق :يا شيخه غورى بقا ايييييييه مش كفايا القرف اللى الواحد فيه **** ياخدك ويريحنا منك ومن فقرك ....من اول يوم جيتي فيه وانتي فقر روووووووحي ولا عاوزه تموتيني انا كمان
نزلت دمعه من عنيها وهي شايفه ان باباها مش طايقها ...قالتله:انا اسفه
ولفت وشها وراحت لجوزها وقالتله:انا خلصت
مسكها من ايديها جامد ونزل تحت وفتح باب العربيه وزقها جوا وقفل الباب جامد وراح ركب الناحيه التانيه وقفل ازاز العربيه وقالها:اظن اني الوقتي اقدر اقولك الف مبروك يا حبيبتي ع الايام السوده اللى هوريهالك .....واه راسك ما تترفعش وتبصي ع الناس ...عينك دى ما تجيش على بنت ولا على ولد فاااااهمه
هزت راسها بمعني《اه فاهمه 》
_______________________
الشخصيات.....
ماريا :بنت جميله جدا شعرها لونه احمر طويل وناعم زي الحرير وعنيها لونها فيروزي وجسمها كيرفي بيضه ولما بتضحك في وشك تحس ان هموم الدنيا راحت ....صوتها هادي ومتدينه واللى محليها اكتر هو ال**** عندها 22 سنه مامتها ماتت بعد ما ولدتها وخالتها رضعتها لكن ماتت هي كمان فعشان كده باباها فاكر انها فقر وانها السبب في اى مشكله تحصل ما يعرفش ان دا اسمه قدر ومكتوب

فهد:شاب وسيم جدااااا وشخصيته قويه وبارده اوى ومش بسهوله حد يكلمه ومهتم بصحته وجسمه جدااااا ولو حب حد بيحبه بتملك زي 《ادم الكيلاني 》في رواية عشقت مجنونه ...عيونه عسلى شعره طويل ودقنه متحدده وفاحش الثراء وله شركه في امريكا وبيديرها من هنا ...وعنده حساسيه من المانجه واه عنده 30 سنه
____________________
طول الطريق ماريا باصه على ايديها وتبص على فهد بطرف عنيها وكل ما تيجي ترفع عنيها فهد يقولها:انا قولت ايييييه
واخيييييرا وصلو قصر الفهد
داس فهد ع الدريكسيون ...فالبوابه اتفتحت وفهد دخل وركن عربيته في جراج مليان انواع عربيات تانيه كتيييييره .....نزل من العربيه وراح ناحيتها وفتح الباب وقالها:ايه حبيتي القاعده في العربيه ولا ايه
ماريا نزلت من العربيه وفهد رزع الباب خلى ماريا تتخض وتبصله جامد ...فهد قالها:ايه يا عروسه مش يلا ندخل اعرفك على حماكي صاحب ابوكي اللى عشانه اتجوزتك
ماريا مشت وراه ودخلو القصر.....سمعت ماريا صوت بينادي على فهد بصو وراهم
ولد فهد:فهد ....انت جيت يا ابني
فهد قرب من باباه وباس ايده وقاله :ايوه يا حبيبي ....مالك حاسس بحاجه؟
والد فهد :لاء يا حبيبي انا الحمد لله ....سيبك انت مني وقولى فين ماريا
ماريا قربت منهم لما فهد بصلها وسلمت على ابو فهد وقالت:ازيك يا بابا
ابتسم والد فهد وقالها:الحمد لله يا حبيبتي .... انتي عامله ايه وابوكي لسه بيمد ايده عليكي
ماريا ابتسمت له وقالت : لاء
ابو فهد:**** يهديه
ماريا : امين
فهد :احنا طالعين بقا يا بابا
ابو فهد :ماشي يا حبيبي .....تصبحو على خير
فهد.:وانت من اهل الخير ....مش عاوز اى حاجه
ابو فهد:لاء يا ابني شكرا
هز فهد راسه ولف لماريا وقالها :يلا يا حبيبتي عشان ننام
ماريا بصتله بحب وقالتله برقه:حتضر جايه اهو
وطلعو اوضتهم ....ماريا كانت بتفرك في ايديها ومتوتره
فهد:ايه يا حبيبتي مش هتغيري هدومك ولا اقولك استني
فهد قرب منها اوى وبص في عنيها اللى شدته من اول لحظه وقال: نرفع ال**** الاول
نزلت ماريا راسها بكسوف وقالت بتأتأه :اا....ارفعه عادي انت جوزي
فهد رفص وشها بصابعه وقالنا : مادام انا جوزك بتنزلى راسك ليه
ورفع ال**** واتفاجئ بجمالها ....فهد حاول يمسك نفسه وقال ببرود:امممم مش بطال ...زي ما ابويا وصفك جميله وبيضه ...بس يا تري شاف وشك فين وامتى
ومسك دراعها جامد وقالها بصوت حاد:انتي كنتي بتخرجي قدامه من غير ال**** ......اتكلميييييي
ماريا قالت بهدوء عكس الالم اللى جواها :لاء و** عمرى ما خرجت قدامه من غير ال**
فهد بزعيق:امال عرف انك جميله وبيضه منين انطقيييييي
نزلت دمعه من عيون ماريا وقالت:و**** ما اعرف ...ااااه ايدي
فهد ساب ايديها جامد وخرج برا وهو متعصب
ماريا قعدت تعيط لحد ما هدت وقالت في نفسها:استحملى يا ماريا هنا احسن من هناك...ع الاقل هنا بيحبوكي شويه انما هناك مش بيحبوكي خالص ....فانتي تقومي تجهزى بجوزك وخليه يحبك
قامت ماريا واخدت القميص الابيض اللى كان ع السرير ودخلت الحمام واخدت شاور سريع ولبست القميص وفوقه
سدال وفضلت مستنيه فهد ...بعد شويه كتاااااار فهد دخل الاوضه ولقا ماريا قاعده بالاسداب استغرب وقالها: ايه ناويه تنامي بالاسدال
قالتله بصوت رقيق :لا كنت مستنياك عشان نصلى
فهد: لا ما انا ما بصليش
ماريا بصدمه : يعني ايه
فهد:يعني ما بصليش
ماريا : ليه
فهد : هو ايه اللى ليه بقولك ما بصليش وما تدخليش في اللى مالكيش فيه
ماريا : لاء اتدخل
فهد : نعم ؟!!
ماريا : بقولك اني اتدخل لانك جوزي
فهد بسخريه :هي القطه طلعلها لسان ولا ايه .....ما تنسيش نفسك
ماريا طب ممكن انا اصلى واوريك وتصلى بعدي
فهد : لاء
ماريا : تمام
ماريا راحت فرشت السجاده وصلت ركعتين وبعد ما خلصت دخلت الحمام قلعت الاسدال وحطت مكياج خفيف وطلعت لقت فهد لابس بنطالون ترينج بس وعارى الصدر ....شهقت ماريا وخبت عنيها انما فهد ما نزلش عينه من عليها ومسحور بجمالها ومكانش يتوقع ان اللى باباه غصبه عليها تطلع بالجمال دا ولا شعرها الاحمر اللى نفسه يروح يشمه ولا لبسها اللى مفصل جسمها ...ما قدرش يمسك نفسه اكتر من كده وقرب منها ولمس وشها بضهر ايده وقالها: انتي حلوه اوى
حست ماريا ان فهد عنده انفصام في الشخصيه شويه يكون عصبي وشويه يكون حنين اوى لكن حست باحساس حلو اوى لما لمسها بالحنيه اللى عمرها ما حست بيها دي قبل كده ...قالت له : شكرا
فهد قالها :حد بيقول لجوزه شكرا
ماريا : امال بيقولو ايه
فهد وهو سرحان في شفايفها : بوسي علطول
ماريا باستغراب : اعمل ايه؟!
فهد: .........
جميله بس فين الباقى
 
بدايه موفقه وممتعه وتشد اللى يقرا رغم ان اسلوبها مختلف
 
  • عجبني
التفاعلات: Abo hassan
  • عجبني
التفاعلات: Abo hassan
في بيت صغير
.......:بارك **** لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
بصتله وهي مكسوفه وقالتله بصوت رقيق:مبروك
قالها بصوت حاد:**** يبارك فيكي .....يلا انجزينا بقا وخلصي ام الليله اللى مش معديه في سنتها دي

هي احرجت جدا وقالتله :حاضر لحظه واحده
وراحت لصاحبتها وحضنتها اوى ....صحبتها قالت لها :هتوحشيني اوى
قالت لها وعنيها مدمعه:انا اكتر....سلميلى على طنط وعمو
وراحت لباباها وقالتله:هتوحشني يا بابا
ابوها قال لها وهو بيزقها:وحش لما يلهفك امشي بقا يا فقر مش عايز اشوف وشك دا تاني
نزلت راسها وقالتله بهدوء:حاضر يا بابا سلام ...هتوحشني اوى لما تروح لماما المقابر ما تنساش تقولها اني اتجوزت عشان تفرح
ابوها قالها بزعيق :يا شيخه غورى بقا ايييييييه مش كفايا القرف اللى الواحد فيه **** ياخدك ويريحنا منك ومن فقرك ....من اول يوم جيتي فيه وانتي فقر روووووووحي ولا عاوزه تموتيني انا كمان
نزلت دمعه من عنيها وهي شايفه ان باباها مش طايقها ...قالتله:انا اسفه
ولفت وشها وراحت لجوزها وقالتله:انا خلصت
مسكها من ايديها جامد ونزل تحت وفتح باب العربيه وزقها جوا وقفل الباب جامد وراح ركب الناحيه التانيه وقفل ازاز العربيه وقالها:اظن اني الوقتي اقدر اقولك الف مبروك يا حبيبتي ع الايام السوده اللى هوريهالك .....واه راسك ما تترفعش وتبصي ع الناس ...عينك دى ما تجيش على بنت ولا على ولد فاااااهمه
هزت راسها بمعني《اه فاهمه 》
_______________________
الشخصيات.....
ماريا :بنت جميله جدا شعرها لونه احمر طويل وناعم زي الحرير وعنيها لونها فيروزي وجسمها كيرفي بيضه ولما بتضحك في وشك تحس ان هموم الدنيا راحت ....صوتها هادي ومتدينه واللى محليها اكتر هو ال**** عندها 22 سنه مامتها ماتت بعد ما ولدتها وخالتها رضعتها لكن ماتت هي كمان فعشان كده باباها فاكر انها فقر وانها السبب في اى مشكله تحصل ما يعرفش ان دا اسمه قدر ومكتوب

فهد:شاب وسيم جدااااا وشخصيته قويه وبارده اوى ومش بسهوله حد يكلمه ومهتم بصحته وجسمه جدااااا ولو حب حد بيحبه بتملك زي 《ادم الكيلاني 》في رواية عشقت مجنونه ...عيونه عسلى شعره طويل ودقنه متحدده وفاحش الثراء وله شركه في امريكا وبيديرها من هنا ...وعنده حساسيه من المانجه واه عنده 30 سنه
____________________
طول الطريق ماريا باصه على ايديها وتبص على فهد بطرف عنيها وكل ما تيجي ترفع عنيها فهد يقولها:انا قولت ايييييه
واخيييييرا وصلو قصر الفهد
داس فهد ع الدريكسيون ...فالبوابه اتفتحت وفهد دخل وركن عربيته في جراج مليان انواع عربيات تانيه كتيييييره .....نزل من العربيه وراح ناحيتها وفتح الباب وقالها:ايه حبيتي القاعده في العربيه ولا ايه
ماريا نزلت من العربيه وفهد رزع الباب خلى ماريا تتخض وتبصله جامد ...فهد قالها:ايه يا عروسه مش يلا ندخل اعرفك على حماكي صاحب ابوكي اللى عشانه اتجوزتك
ماريا مشت وراه ودخلو القصر.....سمعت ماريا صوت بينادي على فهد بصو وراهم
ولد فهد:فهد ....انت جيت يا ابني
فهد قرب من باباه وباس ايده وقاله :ايوه يا حبيبي ....مالك حاسس بحاجه؟
والد فهد :لاء يا حبيبي انا الحمد لله ....سيبك انت مني وقولى فين ماريا
ماريا قربت منهم لما فهد بصلها وسلمت على ابو فهد وقالت:ازيك يا بابا
ابتسم والد فهد وقالها:الحمد لله يا حبيبتي .... انتي عامله ايه وابوكي لسه بيمد ايده عليكي
ماريا ابتسمت له وقالت : لاء
ابو فهد:**** يهديه
ماريا : امين
فهد :احنا طالعين بقا يا بابا
ابو فهد :ماشي يا حبيبي .....تصبحو على خير
فهد.:وانت من اهل الخير ....مش عاوز اى حاجه
ابو فهد:لاء يا ابني شكرا
هز فهد راسه ولف لماريا وقالها :يلا يا حبيبتي عشان ننام
ماريا بصتله بحب وقالتله برقه:حتضر جايه اهو
وطلعو اوضتهم ....ماريا كانت بتفرك في ايديها ومتوتره
فهد:ايه يا حبيبتي مش هتغيري هدومك ولا اقولك استني
فهد قرب منها اوى وبص في عنيها اللى شدته من اول لحظه وقال: نرفع ال**** الاول
نزلت ماريا راسها بكسوف وقالت بتأتأه :اا....ارفعه عادي انت جوزي
فهد رفص وشها بصابعه وقالنا : مادام انا جوزك بتنزلى راسك ليه
ورفع ال**** واتفاجئ بجمالها ....فهد حاول يمسك نفسه وقال ببرود:امممم مش بطال ...زي ما ابويا وصفك جميله وبيضه ...بس يا تري شاف وشك فين وامتى
ومسك دراعها جامد وقالها بصوت حاد:انتي كنتي بتخرجي قدامه من غير ال**** ......اتكلميييييي
ماريا قالت بهدوء عكس الالم اللى جواها :لاء و** عمرى ما خرجت قدامه من غير ال**
فهد بزعيق:امال عرف انك جميله وبيضه منين انطقيييييي
نزلت دمعه من عيون ماريا وقالت:و**** ما اعرف ...ااااه ايدي
فهد ساب ايديها جامد وخرج برا وهو متعصب
ماريا قعدت تعيط لحد ما هدت وقالت في نفسها:استحملى يا ماريا هنا احسن من هناك...ع الاقل هنا بيحبوكي شويه انما هناك مش بيحبوكي خالص ....فانتي تقومي تجهزى بجوزك وخليه يحبك
قامت ماريا واخدت القميص الابيض اللى كان ع السرير ودخلت الحمام واخدت شاور سريع ولبست القميص وفوقه
سدال وفضلت مستنيه فهد ...بعد شويه كتاااااار فهد دخل الاوضه ولقا ماريا قاعده بالاسداب استغرب وقالها: ايه ناويه تنامي بالاسدال
قالتله بصوت رقيق :لا كنت مستنياك عشان نصلى
فهد: لا ما انا ما بصليش
ماريا بصدمه : يعني ايه
فهد:يعني ما بصليش
ماريا : ليه
فهد : هو ايه اللى ليه بقولك ما بصليش وما تدخليش في اللى مالكيش فيه
ماريا : لاء اتدخل
فهد : نعم ؟!!
ماريا : بقولك اني اتدخل لانك جوزي
فهد بسخريه :هي القطه طلعلها لسان ولا ايه .....ما تنسيش نفسك
ماريا طب ممكن انا اصلى واوريك وتصلى بعدي
فهد : لاء
ماريا : تمام
ماريا راحت فرشت السجاده وصلت ركعتين وبعد ما خلصت دخلت الحمام قلعت الاسدال وحطت مكياج خفيف وطلعت لقت فهد لابس بنطالون ترينج بس وعارى الصدر ....شهقت ماريا وخبت عنيها انما فهد ما نزلش عينه من عليها ومسحور بجمالها ومكانش يتوقع ان اللى باباه غصبه عليها تطلع بالجمال دا ولا شعرها الاحمر اللى نفسه يروح يشمه ولا لبسها اللى مفصل جسمها ...ما قدرش يمسك نفسه اكتر من كده وقرب منها ولمس وشها بضهر ايده وقالها: انتي حلوه اوى
حست ماريا ان فهد عنده انفصام في الشخصيه شويه يكون عصبي وشويه يكون حنين اوى لكن حست باحساس حلو اوى لما لمسها بالحنيه اللى عمرها ما حست بيها دي قبل كده ...قالت له : شكرا
فهد قالها :حد بيقول لجوزه شكرا
ماريا : امال بيقولو ايه
فهد وهو سرحان في شفايفها : بوسي علطول
ماريا باستغراب : اعمل ايه؟!
فهد: .........
عاش جميله اوي بجد مستني الباقي يقلبي بالتوفيق❤️🥰
 
  • عجبني
التفاعلات: Abo hassan
  • عجبني
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
  • عجبني
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
في بيت صغير
.......:بارك **** لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
بصتله وهي مكسوفه وقالتله بصوت رقيق:مبروك
قالها بصوت حاد:**** يبارك فيكي .....يلا انجزينا بقا وخلصي ام الليله اللى مش معديه في سنتها دي

هي احرجت جدا وقالتله :حاضر لحظه واحده
وراحت لصاحبتها وحضنتها اوى ....صحبتها قالت لها :هتوحشيني اوى
قالت لها وعنيها مدمعه:انا اكتر....سلميلى على طنط وعمو
وراحت لباباها وقالتله:هتوحشني يا بابا
ابوها قال لها وهو بيزقها:وحش لما يلهفك امشي بقا يا فقر مش عايز اشوف وشك دا تاني
نزلت راسها وقالتله بهدوء:حاضر يا بابا سلام ...هتوحشني اوى لما تروح لماما المقابر ما تنساش تقولها اني اتجوزت عشان تفرح
ابوها قالها بزعيق :يا شيخه غورى بقا ايييييييه مش كفايا القرف اللى الواحد فيه **** ياخدك ويريحنا منك ومن فقرك ....من اول يوم جيتي فيه وانتي فقر روووووووحي ولا عاوزه تموتيني انا كمان
نزلت دمعه من عنيها وهي شايفه ان باباها مش طايقها ...قالتله:انا اسفه
ولفت وشها وراحت لجوزها وقالتله:انا خلصت
مسكها من ايديها جامد ونزل تحت وفتح باب العربيه وزقها جوا وقفل الباب جامد وراح ركب الناحيه التانيه وقفل ازاز العربيه وقالها:اظن اني الوقتي اقدر اقولك الف مبروك يا حبيبتي ع الايام السوده اللى هوريهالك .....واه راسك ما تترفعش وتبصي ع الناس ...عينك دى ما تجيش على بنت ولا على ولد فاااااهمه
هزت راسها بمعني《اه فاهمه 》
_______________________
الشخصيات.....
ماريا :بنت جميله جدا شعرها لونه احمر طويل وناعم زي الحرير وعنيها لونها فيروزي وجسمها كيرفي بيضه ولما بتضحك في وشك تحس ان هموم الدنيا راحت ....صوتها هادي ومتدينه واللى محليها اكتر هو ال**** عندها 22 سنه مامتها ماتت بعد ما ولدتها وخالتها رضعتها لكن ماتت هي كمان فعشان كده باباها فاكر انها فقر وانها السبب في اى مشكله تحصل ما يعرفش ان دا اسمه قدر ومكتوب

فهد:شاب وسيم جدااااا وشخصيته قويه وبارده اوى ومش بسهوله حد يكلمه ومهتم بصحته وجسمه جدااااا ولو حب حد بيحبه بتملك زي 《ادم الكيلاني 》في رواية عشقت مجنونه ...عيونه عسلى شعره طويل ودقنه متحدده وفاحش الثراء وله شركه في امريكا وبيديرها من هنا ...وعنده حساسيه من المانجه واه عنده 30 سنه
____________________
طول الطريق ماريا باصه على ايديها وتبص على فهد بطرف عنيها وكل ما تيجي ترفع عنيها فهد يقولها:انا قولت ايييييه
واخيييييرا وصلو قصر الفهد
داس فهد ع الدريكسيون ...فالبوابه اتفتحت وفهد دخل وركن عربيته في جراج مليان انواع عربيات تانيه كتيييييره .....نزل من العربيه وراح ناحيتها وفتح الباب وقالها:ايه حبيتي القاعده في العربيه ولا ايه
ماريا نزلت من العربيه وفهد رزع الباب خلى ماريا تتخض وتبصله جامد ...فهد قالها:ايه يا عروسه مش يلا ندخل اعرفك على حماكي صاحب ابوكي اللى عشانه اتجوزتك
ماريا مشت وراه ودخلو القصر.....سمعت ماريا صوت بينادي على فهد بصو وراهم
ولد فهد:فهد ....انت جيت يا ابني
فهد قرب من باباه وباس ايده وقاله :ايوه يا حبيبي ....مالك حاسس بحاجه؟
والد فهد :لاء يا حبيبي انا الحمد لله ....سيبك انت مني وقولى فين ماريا
ماريا قربت منهم لما فهد بصلها وسلمت على ابو فهد وقالت:ازيك يا بابا
ابتسم والد فهد وقالها:الحمد لله يا حبيبتي .... انتي عامله ايه وابوكي لسه بيمد ايده عليكي
ماريا ابتسمت له وقالت : لاء
ابو فهد:**** يهديه
ماريا : امين
فهد :احنا طالعين بقا يا بابا
ابو فهد :ماشي يا حبيبي .....تصبحو على خير
فهد.:وانت من اهل الخير ....مش عاوز اى حاجه
ابو فهد:لاء يا ابني شكرا
هز فهد راسه ولف لماريا وقالها :يلا يا حبيبتي عشان ننام
ماريا بصتله بحب وقالتله برقه:حتضر جايه اهو
وطلعو اوضتهم ....ماريا كانت بتفرك في ايديها ومتوتره
فهد:ايه يا حبيبتي مش هتغيري هدومك ولا اقولك استني
فهد قرب منها اوى وبص في عنيها اللى شدته من اول لحظه وقال: نرفع ال**** الاول
نزلت ماريا راسها بكسوف وقالت بتأتأه :اا....ارفعه عادي انت جوزي
فهد رفص وشها بصابعه وقالنا : مادام انا جوزك بتنزلى راسك ليه
ورفع ال**** واتفاجئ بجمالها ....فهد حاول يمسك نفسه وقال ببرود:امممم مش بطال ...زي ما ابويا وصفك جميله وبيضه ...بس يا تري شاف وشك فين وامتى
ومسك دراعها جامد وقالها بصوت حاد:انتي كنتي بتخرجي قدامه من غير ال**** ......اتكلميييييي
ماريا قالت بهدوء عكس الالم اللى جواها :لاء و** عمرى ما خرجت قدامه من غير ال**
فهد بزعيق:امال عرف انك جميله وبيضه منين انطقيييييي
نزلت دمعه من عيون ماريا وقالت:و**** ما اعرف ...ااااه ايدي
فهد ساب ايديها جامد وخرج برا وهو متعصب
ماريا قعدت تعيط لحد ما هدت وقالت في نفسها:استحملى يا ماريا هنا احسن من هناك...ع الاقل هنا بيحبوكي شويه انما هناك مش بيحبوكي خالص ....فانتي تقومي تجهزى بجوزك وخليه يحبك
قامت ماريا واخدت القميص الابيض اللى كان ع السرير ودخلت الحمام واخدت شاور سريع ولبست القميص وفوقه
سدال وفضلت مستنيه فهد ...بعد شويه كتاااااار فهد دخل الاوضه ولقا ماريا قاعده بالاسداب استغرب وقالها: ايه ناويه تنامي بالاسدال
قالتله بصوت رقيق :لا كنت مستنياك عشان نصلى
فهد: لا ما انا ما بصليش
ماريا بصدمه : يعني ايه
فهد:يعني ما بصليش
ماريا : ليه
فهد : هو ايه اللى ليه بقولك ما بصليش وما تدخليش في اللى مالكيش فيه
ماريا : لاء اتدخل
فهد : نعم ؟!!
ماريا : بقولك اني اتدخل لانك جوزي
فهد بسخريه :هي القطه طلعلها لسان ولا ايه .....ما تنسيش نفسك
ماريا طب ممكن انا اصلى واوريك وتصلى بعدي
فهد : لاء
ماريا : تمام
ماريا راحت فرشت السجاده وصلت ركعتين وبعد ما خلصت دخلت الحمام قلعت الاسدال وحطت مكياج خفيف وطلعت لقت فهد لابس بنطالون ترينج بس وعارى الصدر ....شهقت ماريا وخبت عنيها انما فهد ما نزلش عينه من عليها ومسحور بجمالها ومكانش يتوقع ان اللى باباه غصبه عليها تطلع بالجمال دا ولا شعرها الاحمر اللى نفسه يروح يشمه ولا لبسها اللى مفصل جسمها ...ما قدرش يمسك نفسه اكتر من كده وقرب منها ولمس وشها بضهر ايده وقالها: انتي حلوه اوى
حست ماريا ان فهد عنده انفصام في الشخصيه شويه يكون عصبي وشويه يكون حنين اوى لكن حست باحساس حلو اوى لما لمسها بالحنيه اللى عمرها ما حست بيها دي قبل كده ...قالت له : شكرا
فهد قالها :حد بيقول لجوزه شكرا
ماريا : امال بيقولو ايه
فهد وهو سرحان في شفايفها : بوسي علطول
ماريا باستغراب : اعمل ايه؟!
فهد: .........
واووووو و و. و. ووووووووووووووو
بداية جامده
و اسلوب جديد
في انتظار جديد
 
  • عجبني
التفاعلات: زهايمر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في بيت صغير
.......:بارك **** لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
بصتله وهي مكسوفه وقالتله بصوت رقيق:مبروك
قالها بصوت حاد:**** يبارك فيكي .....يلا انجزينا بقا وخلصي ام الليله اللى مش معديه في سنتها دي

هي احرجت جدا وقالتله :حاضر لحظه واحده
وراحت لصاحبتها وحضنتها اوى ....صحبتها قالت لها :هتوحشيني اوى
قالت لها وعنيها مدمعه:انا اكتر....سلميلى على طنط وعمو
وراحت لباباها وقالتله:هتوحشني يا بابا
ابوها قال لها وهو بيزقها:وحش لما يلهفك امشي بقا يا فقر مش عايز اشوف وشك دا تاني
نزلت راسها وقالتله بهدوء:حاضر يا بابا سلام ...هتوحشني اوى لما تروح لماما المقابر ما تنساش تقولها اني اتجوزت عشان تفرح
ابوها قالها بزعيق :يا شيخه غورى بقا ايييييييه مش كفايا القرف اللى الواحد فيه **** ياخدك ويريحنا منك ومن فقرك ....من اول يوم جيتي فيه وانتي فقر روووووووحي ولا عاوزه تموتيني انا كمان
نزلت دمعه من عنيها وهي شايفه ان باباها مش طايقها ...قالتله:انا اسفه
ولفت وشها وراحت لجوزها وقالتله:انا خلصت
مسكها من ايديها جامد ونزل تحت وفتح باب العربيه وزقها جوا وقفل الباب جامد وراح ركب الناحيه التانيه وقفل ازاز العربيه وقالها:اظن اني الوقتي اقدر اقولك الف مبروك يا حبيبتي ع الايام السوده اللى هوريهالك .....واه راسك ما تترفعش وتبصي ع الناس ...عينك دى ما تجيش على بنت ولا على ولد فاااااهمه
هزت راسها بمعني《اه فاهمه 》
_______________________
الشخصيات.....
ماريا :بنت جميله جدا شعرها لونه احمر طويل وناعم زي الحرير وعنيها لونها فيروزي وجسمها كيرفي بيضه ولما بتضحك في وشك تحس ان هموم الدنيا راحت ....صوتها هادي ومتدينه واللى محليها اكتر هو ال**** عندها 22 سنه مامتها ماتت بعد ما ولدتها وخالتها رضعتها لكن ماتت هي كمان فعشان كده باباها فاكر انها فقر وانها السبب في اى مشكله تحصل ما يعرفش ان دا اسمه قدر ومكتوب

فهد:شاب وسيم جدااااا وشخصيته قويه وبارده اوى ومش بسهوله حد يكلمه ومهتم بصحته وجسمه جدااااا ولو حب حد بيحبه بتملك زي 《ادم الكيلاني 》في رواية عشقت مجنونه ...عيونه عسلى شعره طويل ودقنه متحدده وفاحش الثراء وله شركه في امريكا وبيديرها من هنا ...وعنده حساسيه من المانجه واه عنده 30 سنه
____________________
طول الطريق ماريا باصه على ايديها وتبص على فهد بطرف عنيها وكل ما تيجي ترفع عنيها فهد يقولها:انا قولت ايييييه
واخيييييرا وصلو قصر الفهد
داس فهد ع الدريكسيون ...فالبوابه اتفتحت وفهد دخل وركن عربيته في جراج مليان انواع عربيات تانيه كتيييييره .....نزل من العربيه وراح ناحيتها وفتح الباب وقالها:ايه حبيتي القاعده في العربيه ولا ايه
ماريا نزلت من العربيه وفهد رزع الباب خلى ماريا تتخض وتبصله جامد ...فهد قالها:ايه يا عروسه مش يلا ندخل اعرفك على حماكي صاحب ابوكي اللى عشانه اتجوزتك
ماريا مشت وراه ودخلو القصر.....سمعت ماريا صوت بينادي على فهد بصو وراهم
ولد فهد:فهد ....انت جيت يا ابني
فهد قرب من باباه وباس ايده وقاله :ايوه يا حبيبي ....مالك حاسس بحاجه؟
والد فهد :لاء يا حبيبي انا الحمد لله ....سيبك انت مني وقولى فين ماريا
ماريا قربت منهم لما فهد بصلها وسلمت على ابو فهد وقالت:ازيك يا بابا
ابتسم والد فهد وقالها:الحمد لله يا حبيبتي .... انتي عامله ايه وابوكي لسه بيمد ايده عليكي
ماريا ابتسمت له وقالت : لاء
ابو فهد:**** يهديه
ماريا : امين
فهد :احنا طالعين بقا يا بابا
ابو فهد :ماشي يا حبيبي .....تصبحو على خير
فهد.:وانت من اهل الخير ....مش عاوز اى حاجه
ابو فهد:لاء يا ابني شكرا
هز فهد راسه ولف لماريا وقالها :يلا يا حبيبتي عشان ننام
ماريا بصتله بحب وقالتله برقه:حتضر جايه اهو
وطلعو اوضتهم ....ماريا كانت بتفرك في ايديها ومتوتره
فهد:ايه يا حبيبتي مش هتغيري هدومك ولا اقولك استني
فهد قرب منها اوى وبص في عنيها اللى شدته من اول لحظه وقال: نرفع ال**** الاول
نزلت ماريا راسها بكسوف وقالت بتأتأه :اا....ارفعه عادي انت جوزي
فهد رفص وشها بصابعه وقالنا : مادام انا جوزك بتنزلى راسك ليه
ورفع ال**** واتفاجئ بجمالها ....فهد حاول يمسك نفسه وقال ببرود:امممم مش بطال ...زي ما ابويا وصفك جميله وبيضه ...بس يا تري شاف وشك فين وامتى
ومسك دراعها جامد وقالها بصوت حاد:انتي كنتي بتخرجي قدامه من غير ال**** ......اتكلميييييي
ماريا قالت بهدوء عكس الالم اللى جواها :لاء و** عمرى ما خرجت قدامه من غير ال**
فهد بزعيق:امال عرف انك جميله وبيضه منين انطقيييييي
نزلت دمعه من عيون ماريا وقالت:و**** ما اعرف ...ااااه ايدي
فهد ساب ايديها جامد وخرج برا وهو متعصب
ماريا قعدت تعيط لحد ما هدت وقالت في نفسها:استحملى يا ماريا هنا احسن من هناك...ع الاقل هنا بيحبوكي شويه انما هناك مش بيحبوكي خالص ....فانتي تقومي تجهزى بجوزك وخليه يحبك
قامت ماريا واخدت القميص الابيض اللى كان ع السرير ودخلت الحمام واخدت شاور سريع ولبست القميص وفوقه
سدال وفضلت مستنيه فهد ...بعد شويه كتاااااار فهد دخل الاوضه ولقا ماريا قاعده بالاسداب استغرب وقالها: ايه ناويه تنامي بالاسدال
قالتله بصوت رقيق :لا كنت مستنياك عشان نصلى
فهد: لا ما انا ما بصليش
ماريا بصدمه : يعني ايه
فهد:يعني ما بصليش
ماريا : ليه
فهد : هو ايه اللى ليه بقولك ما بصليش وما تدخليش في اللى مالكيش فيه
ماريا : لاء اتدخل
فهد : نعم ؟!!
ماريا : بقولك اني اتدخل لانك جوزي
فهد بسخريه :هي القطه طلعلها لسان ولا ايه .....ما تنسيش نفسك
ماريا طب ممكن انا اصلى واوريك وتصلى بعدي
فهد : لاء
ماريا : تمام
ماريا راحت فرشت السجاده وصلت ركعتين وبعد ما خلصت دخلت الحمام قلعت الاسدال وحطت مكياج خفيف وطلعت لقت فهد لابس بنطالون ترينج بس وعارى الصدر ....شهقت ماريا وخبت عنيها انما فهد ما نزلش عينه من عليها ومسحور بجمالها ومكانش يتوقع ان اللى باباه غصبه عليها تطلع بالجمال دا ولا شعرها الاحمر اللى نفسه يروح يشمه ولا لبسها اللى مفصل جسمها ...ما قدرش يمسك نفسه اكتر من كده وقرب منها ولمس وشها بضهر ايده وقالها: انتي حلوه اوى
حست ماريا ان فهد عنده انفصام في الشخصيه شويه يكون عصبي وشويه يكون حنين اوى لكن حست باحساس حلو اوى لما لمسها بالحنيه اللى عمرها ما حست بيها دي قبل كده ...قالت له : شكرا
فهد قالها :حد بيقول لجوزه شكرا
ماريا : امال بيقولو ايه
فهد وهو سرحان في شفايفها : بوسي علطول
ماريا باستغراب : اعمل ايه؟!
فهد: .........
من أجمل ما قرأت اسلوبك جميل واقرب للوافعيه اكملي
في بيت صغير
.......:بارك **** لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
بصتله وهي مكسوفه وقالتله بصوت رقيق:مبروك
قالها بصوت حاد:**** يبارك فيكي .....يلا انجزينا بقا وخلصي ام الليله اللى مش معديه في سنتها دي

هي احرجت جدا وقالتله :حاضر لحظه واحده
وراحت لصاحبتها وحضنتها اوى ....صحبتها قالت لها :هتوحشيني اوى
قالت لها وعنيها مدمعه:انا اكتر....سلميلى على طنط وعمو
وراحت لباباها وقالتله:هتوحشني يا بابا
ابوها قال لها وهو بيزقها:وحش لما يلهفك امشي بقا يا فقر مش عايز اشوف وشك دا تاني
نزلت راسها وقالتله بهدوء:حاضر يا بابا سلام ...هتوحشني اوى لما تروح لماما المقابر ما تنساش تقولها اني اتجوزت عشان تفرح
ابوها قالها بزعيق :يا شيخه غورى بقا ايييييييه مش كفايا القرف اللى الواحد فيه **** ياخدك ويريحنا منك ومن فقرك ....من اول يوم جيتي فيه وانتي فقر روووووووحي ولا عاوزه تموتيني انا كمان
نزلت دمعه من عنيها وهي شايفه ان باباها مش طايقها ...قالتله:انا اسفه
ولفت وشها وراحت لجوزها وقالتله:انا خلصت
مسكها من ايديها جامد ونزل تحت وفتح باب العربيه وزقها جوا وقفل الباب جامد وراح ركب الناحيه التانيه وقفل ازاز العربيه وقالها:اظن اني الوقتي اقدر اقولك الف مبروك يا حبيبتي ع الايام السوده اللى هوريهالك .....واه راسك ما تترفعش وتبصي ع الناس ...عينك دى ما تجيش على بنت ولا على ولد فاااااهمه
هزت راسها بمعني《اه فاهمه 》
_______________________
الشخصيات.....
ماريا :بنت جميله جدا شعرها لونه احمر طويل وناعم زي الحرير وعنيها لونها فيروزي وجسمها كيرفي بيضه ولما بتضحك في وشك تحس ان هموم الدنيا راحت ....صوتها هادي ومتدينه واللى محليها اكتر هو ال**** عندها 22 سنه مامتها ماتت بعد ما ولدتها وخالتها رضعتها لكن ماتت هي كمان فعشان كده باباها فاكر انها فقر وانها السبب في اى مشكله تحصل ما يعرفش ان دا اسمه قدر ومكتوب

فهد:شاب وسيم جدااااا وشخصيته قويه وبارده اوى ومش بسهوله حد يكلمه ومهتم بصحته وجسمه جدااااا ولو حب حد بيحبه بتملك زي 《ادم الكيلاني 》في رواية عشقت مجنونه ...عيونه عسلى شعره طويل ودقنه متحدده وفاحش الثراء وله شركه في امريكا وبيديرها من هنا ...وعنده حساسيه من المانجه واه عنده 30 سنه
____________________
طول الطريق ماريا باصه على ايديها وتبص على فهد بطرف عنيها وكل ما تيجي ترفع عنيها فهد يقولها:انا قولت ايييييه
واخيييييرا وصلو قصر الفهد
داس فهد ع الدريكسيون ...فالبوابه اتفتحت وفهد دخل وركن عربيته في جراج مليان انواع عربيات تانيه كتيييييره .....نزل من العربيه وراح ناحيتها وفتح الباب وقالها:ايه حبيتي القاعده في العربيه ولا ايه
ماريا نزلت من العربيه وفهد رزع الباب خلى ماريا تتخض وتبصله جامد ...فهد قالها:ايه يا عروسه مش يلا ندخل اعرفك على حماكي صاحب ابوكي اللى عشانه اتجوزتك
ماريا مشت وراه ودخلو القصر.....سمعت ماريا صوت بينادي على فهد بصو وراهم
ولد فهد:فهد ....انت جيت يا ابني
فهد قرب من باباه وباس ايده وقاله :ايوه يا حبيبي ....مالك حاسس بحاجه؟
والد فهد :لاء يا حبيبي انا الحمد لله ....سيبك انت مني وقولى فين ماريا
ماريا قربت منهم لما فهد بصلها وسلمت على ابو فهد وقالت:ازيك يا بابا
ابتسم والد فهد وقالها:الحمد لله يا حبيبتي .... انتي عامله ايه وابوكي لسه بيمد ايده عليكي
ماريا ابتسمت له وقالت : لاء
ابو فهد:**** يهديه
ماريا : امين
فهد :احنا طالعين بقا يا بابا
ابو فهد :ماشي يا حبيبي .....تصبحو على خير
فهد.:وانت من اهل الخير ....مش عاوز اى حاجه
ابو فهد:لاء يا ابني شكرا
هز فهد راسه ولف لماريا وقالها :يلا يا حبيبتي عشان ننام
ماريا بصتله بحب وقالتله برقه:حتضر جايه اهو
وطلعو اوضتهم ....ماريا كانت بتفرك في ايديها ومتوتره
فهد:ايه يا حبيبتي مش هتغيري هدومك ولا اقولك استني
فهد قرب منها اوى وبص في عنيها اللى شدته من اول لحظه وقال: نرفع ال**** الاول
نزلت ماريا راسها بكسوف وقالت بتأتأه :اا....ارفعه عادي انت جوزي
فهد رفص وشها بصابعه وقالنا : مادام انا جوزك بتنزلى راسك ليه
ورفع ال**** واتفاجئ بجمالها ....فهد حاول يمسك نفسه وقال ببرود:امممم مش بطال ...زي ما ابويا وصفك جميله وبيضه ...بس يا تري شاف وشك فين وامتى
ومسك دراعها جامد وقالها بصوت حاد:انتي كنتي بتخرجي قدامه من غير ال**** ......اتكلميييييي
ماريا قالت بهدوء عكس الالم اللى جواها :لاء و** عمرى ما خرجت قدامه من غير ال**
فهد بزعيق:امال عرف انك جميله وبيضه منين انطقيييييي
نزلت دمعه من عيون ماريا وقالت:و**** ما اعرف ...ااااه ايدي
فهد ساب ايديها جامد وخرج برا وهو متعصب
ماريا قعدت تعيط لحد ما هدت وقالت في نفسها:استحملى يا ماريا هنا احسن من هناك...ع الاقل هنا بيحبوكي شويه انما هناك مش بيحبوكي خالص ....فانتي تقومي تجهزى بجوزك وخليه يحبك
قامت ماريا واخدت القميص الابيض اللى كان ع السرير ودخلت الحمام واخدت شاور سريع ولبست القميص وفوقه
سدال وفضلت مستنيه فهد ...بعد شويه كتاااااار فهد دخل الاوضه ولقا ماريا قاعده بالاسداب استغرب وقالها: ايه ناويه تنامي بالاسدال
قالتله بصوت رقيق :لا كنت مستنياك عشان نصلى
فهد: لا ما انا ما بصليش
ماريا بصدمه : يعني ايه
فهد:يعني ما بصليش
ماريا : ليه
فهد : هو ايه اللى ليه بقولك ما بصليش وما تدخليش في اللى مالكيش فيه
ماريا : لاء اتدخل
فهد : نعم ؟!!
ماريا : بقولك اني اتدخل لانك جوزي
فهد بسخريه :هي القطه طلعلها لسان ولا ايه .....ما تنسيش نفسك
ماريا طب ممكن انا اصلى واوريك وتصلى بعدي
فهد : لاء
ماريا : تمام
ماريا راحت فرشت السجاده وصلت ركعتين وبعد ما خلصت دخلت الحمام قلعت الاسدال وحطت مكياج خفيف وطلعت لقت فهد لابس بنطالون ترينج بس وعارى الصدر ....شهقت ماريا وخبت عنيها انما فهد ما نزلش عينه من عليها ومسحور بجمالها ومكانش يتوقع ان اللى باباه غصبه عليها تطلع بالجمال دا ولا شعرها الاحمر اللى نفسه يروح يشمه ولا لبسها اللى مفصل جسمها ...ما قدرش يمسك نفسه اكتر من كده وقرب منها ولمس وشها بضهر ايده وقالها: انتي حلوه اوى
حست ماريا ان فهد عنده انفصام في الشخصيه شويه يكون عصبي وشويه يكون حنين اوى لكن حست باحساس حلو اوى لما لمسها بالحنيه اللى عمرها ما حست بيها دي قبل كده ...قالت له : شكرا
فهد قالها :حد بيقول لجوزه شكرا
ماريا : امال بيقولو ايه
فهد وهو سرحان في شفايفها : بوسي علطول
ماريا باستغراب : اعمل ايه؟!
فهد: .........
 
في بيت صغير
.......:بارك **** لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
بصتله وهي مكسوفه وقالتله بصوت رقيق:مبروك
قالها بصوت حاد:**** يبارك فيكي .....يلا انجزينا بقا وخلصي ام الليله اللى مش معديه في سنتها دي

هي احرجت جدا وقالتله :حاضر لحظه واحده
وراحت لصاحبتها وحضنتها اوى ....صحبتها قالت لها :هتوحشيني اوى
قالت لها وعنيها مدمعه:انا اكتر....سلميلى على طنط وعمو
وراحت لباباها وقالتله:هتوحشني يا بابا
ابوها قال لها وهو بيزقها:وحش لما يلهفك امشي بقا يا فقر مش عايز اشوف وشك دا تاني
نزلت راسها وقالتله بهدوء:حاضر يا بابا سلام ...هتوحشني اوى لما تروح لماما المقابر ما تنساش تقولها اني اتجوزت عشان تفرح
ابوها قالها بزعيق :يا شيخه غورى بقا ايييييييه مش كفايا القرف اللى الواحد فيه **** ياخدك ويريحنا منك ومن فقرك ....من اول يوم جيتي فيه وانتي فقر روووووووحي ولا عاوزه تموتيني انا كمان
نزلت دمعه من عنيها وهي شايفه ان باباها مش طايقها ...قالتله:انا اسفه
ولفت وشها وراحت لجوزها وقالتله:انا خلصت
مسكها من ايديها جامد ونزل تحت وفتح باب العربيه وزقها جوا وقفل الباب جامد وراح ركب الناحيه التانيه وقفل ازاز العربيه وقالها:اظن اني الوقتي اقدر اقولك الف مبروك يا حبيبتي ع الايام السوده اللى هوريهالك .....واه راسك ما تترفعش وتبصي ع الناس ...عينك دى ما تجيش على بنت ولا على ولد فاااااهمه
هزت راسها بمعني《اه فاهمه 》
_______________________
الشخصيات.....
ماريا :بنت جميله جدا شعرها لونه احمر طويل وناعم زي الحرير وعنيها لونها فيروزي وجسمها كيرفي بيضه ولما بتضحك في وشك تحس ان هموم الدنيا راحت ....صوتها هادي ومتدينه واللى محليها اكتر هو ال**** عندها 22 سنه مامتها ماتت بعد ما ولدتها وخالتها رضعتها لكن ماتت هي كمان فعشان كده باباها فاكر انها فقر وانها السبب في اى مشكله تحصل ما يعرفش ان دا اسمه قدر ومكتوب

فهد:شاب وسيم جدااااا وشخصيته قويه وبارده اوى ومش بسهوله حد يكلمه ومهتم بصحته وجسمه جدااااا ولو حب حد بيحبه بتملك زي 《ادم الكيلاني 》في رواية عشقت مجنونه ...عيونه عسلى شعره طويل ودقنه متحدده وفاحش الثراء وله شركه في امريكا وبيديرها من هنا ...وعنده حساسيه من المانجه واه عنده 30 سنه
____________________
طول الطريق ماريا باصه على ايديها وتبص على فهد بطرف عنيها وكل ما تيجي ترفع عنيها فهد يقولها:انا قولت ايييييه
واخيييييرا وصلو قصر الفهد
داس فهد ع الدريكسيون ...فالبوابه اتفتحت وفهد دخل وركن عربيته في جراج مليان انواع عربيات تانيه كتيييييره .....نزل من العربيه وراح ناحيتها وفتح الباب وقالها:ايه حبيتي القاعده في العربيه ولا ايه
ماريا نزلت من العربيه وفهد رزع الباب خلى ماريا تتخض وتبصله جامد ...فهد قالها:ايه يا عروسه مش يلا ندخل اعرفك على حماكي صاحب ابوكي اللى عشانه اتجوزتك
ماريا مشت وراه ودخلو القصر.....سمعت ماريا صوت بينادي على فهد بصو وراهم
ولد فهد:فهد ....انت جيت يا ابني
فهد قرب من باباه وباس ايده وقاله :ايوه يا حبيبي ....مالك حاسس بحاجه؟
والد فهد :لاء يا حبيبي انا الحمد لله ....سيبك انت مني وقولى فين ماريا
ماريا قربت منهم لما فهد بصلها وسلمت على ابو فهد وقالت:ازيك يا بابا
ابتسم والد فهد وقالها:الحمد لله يا حبيبتي .... انتي عامله ايه وابوكي لسه بيمد ايده عليكي
ماريا ابتسمت له وقالت : لاء
ابو فهد:**** يهديه
ماريا : امين
فهد :احنا طالعين بقا يا بابا
ابو فهد :ماشي يا حبيبي .....تصبحو على خير
فهد.:وانت من اهل الخير ....مش عاوز اى حاجه
ابو فهد:لاء يا ابني شكرا
هز فهد راسه ولف لماريا وقالها :يلا يا حبيبتي عشان ننام
ماريا بصتله بحب وقالتله برقه:حتضر جايه اهو
وطلعو اوضتهم ....ماريا كانت بتفرك في ايديها ومتوتره
فهد:ايه يا حبيبتي مش هتغيري هدومك ولا اقولك استني
فهد قرب منها اوى وبص في عنيها اللى شدته من اول لحظه وقال: نرفع ال**** الاول
نزلت ماريا راسها بكسوف وقالت بتأتأه :اا....ارفعه عادي انت جوزي
فهد رفص وشها بصابعه وقالنا : مادام انا جوزك بتنزلى راسك ليه
ورفع ال**** واتفاجئ بجمالها ....فهد حاول يمسك نفسه وقال ببرود:امممم مش بطال ...زي ما ابويا وصفك جميله وبيضه ...بس يا تري شاف وشك فين وامتى
ومسك دراعها جامد وقالها بصوت حاد:انتي كنتي بتخرجي قدامه من غير ال**** ......اتكلميييييي
ماريا قالت بهدوء عكس الالم اللى جواها :لاء و** عمرى ما خرجت قدامه من غير ال**
فهد بزعيق:امال عرف انك جميله وبيضه منين انطقيييييي
نزلت دمعه من عيون ماريا وقالت:و**** ما اعرف ...ااااه ايدي
فهد ساب ايديها جامد وخرج برا وهو متعصب
ماريا قعدت تعيط لحد ما هدت وقالت في نفسها:استحملى يا ماريا هنا احسن من هناك...ع الاقل هنا بيحبوكي شويه انما هناك مش بيحبوكي خالص ....فانتي تقومي تجهزى بجوزك وخليه يحبك
قامت ماريا واخدت القميص الابيض اللى كان ع السرير ودخلت الحمام واخدت شاور سريع ولبست القميص وفوقه
سدال وفضلت مستنيه فهد ...بعد شويه كتاااااار فهد دخل الاوضه ولقا ماريا قاعده بالاسداب استغرب وقالها: ايه ناويه تنامي بالاسدال
قالتله بصوت رقيق :لا كنت مستنياك عشان نصلى
فهد: لا ما انا ما بصليش
ماريا بصدمه : يعني ايه
فهد:يعني ما بصليش
ماريا : ليه
فهد : هو ايه اللى ليه بقولك ما بصليش وما تدخليش في اللى مالكيش فيه
ماريا : لاء اتدخل
فهد : نعم ؟!!
ماريا : بقولك اني اتدخل لانك جوزي
فهد بسخريه :هي القطه طلعلها لسان ولا ايه .....ما تنسيش نفسك
ماريا طب ممكن انا اصلى واوريك وتصلى بعدي
فهد : لاء
ماريا : تمام
ماريا راحت فرشت السجاده وصلت ركعتين وبعد ما خلصت دخلت الحمام قلعت الاسدال وحطت مكياج خفيف وطلعت لقت فهد لابس بنطالون ترينج بس وعارى الصدر ....شهقت ماريا وخبت عنيها انما فهد ما نزلش عينه من عليها ومسحور بجمالها ومكانش يتوقع ان اللى باباه غصبه عليها تطلع بالجمال دا ولا شعرها الاحمر اللى نفسه يروح يشمه ولا لبسها اللى مفصل جسمها ...ما قدرش يمسك نفسه اكتر من كده وقرب منها ولمس وشها بضهر ايده وقالها: انتي حلوه اوى
حست ماريا ان فهد عنده انفصام في الشخصيه شويه يكون عصبي وشويه يكون حنين اوى لكن حست باحساس حلو اوى لما لمسها بالحنيه اللى عمرها ما حست بيها دي قبل كده ...قالت له : شكرا
فهد قالها :حد بيقول لجوزه شكرا
ماريا : امال بيقولو ايه
فهد وهو سرحان في شفايفها : بوسي علطول
ماريا باستغراب : اعمل ايه؟!
فهد: .........
جميله و قصه ليها معني

اسمتري و ليكي كل الدعم بصراحه حاجه تستاهل تتقري ❤

شابووه ليكي

بس في كومنت بسيط
كلمه ال**** مش بتظهر ممكن تكتبيها كدا الح.جاب عشان نعرف المعني
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%