NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فى أوروبا فيه أماكن معينة مش أي مكان...و عن نفسي مش شايف الهدوم نوع من أنواع القيود علشان التعرى يبقى حرية
شكرا عالمرور
ي راقي

• حبيته
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دا بيكون على حسب الثقافة و المجتمع اللي الشخص موجود فيه، يعني عندك مثلا المجتمع الشرقي غير الأوروبي و كدا، و برضو الموضوع ملوش علاقة بالحرية خالص، دا بيكون تعود مش اكتر
اااكيد
تسلم عالمرور

شوف التعري مش ثقافة ولا اله علاقة بالحرية

في فترة العشرينيات والثلاثنينات ولغاية حتى السبعينيات كانت البنات والستات في بعض الدول العربية لبسهم شبه أوروبا حالياً

الموضوع كان مرتبط بحملات التبشير اللي رافقت احتلال الدول العربية قبل استقلالها، وكان مرتبط بأخلاق وحضارة أهل البلد، يعني ممكن تكون البنت مكشوفة الفخذين ومع ذلك ابن الجيران مستحيل ينظرلها نظرة جنسية لانها بنت حتته،
اليوم اختلفت معايير الأخلاق للأسف ، أصبحت البنت المحجبة مطمع من أخوها اللي نايم بالغرفة اللي جنببها ..!! وفهمك كفاية
الناس عاوزين يعيشو فزمنهم هم بس و بيشوفو العالم كلو بمنظور عمارتهم و افكار عمارتهم

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
  • عجبني
التفاعلات: مـنحـرف
الناس عاوزين يعيشو فزمنهم هم بس و بيشوفو العالم كلو بمنظور عمارتهم و افكار عمارتهم
فعلا يا ام قويق كلامك صحيح للاسف

يا حلاوة
و عشان فيه ماس بيتعرو عشان الطبيعة يبقو كلهم من مولد سيدي العريان
ما افريقيا عايشييييين عريانبن
و ادغال الامازون
و جزر الهند
بصراحة اي شخص جرب متعة التعري الكامل في وسط راقي بيشعر بمتعة ورقي في المشاعر والجسد والروح،،، ومعظم الاوربيين بيمارسوا التعري الكامل وسط الاسرة والاصدقاء وتعريض كامل الجسد للشمس والهواء بدون خجل او تفكير شاذ

دي رغبةعادية عشان تحس ان مراتك جميله زي كل البنات والستات اللي بتشوفها عريانين في المصيف، وعشان تتاكد ان كل الرجالة معجبيني بجمالها وانوثتها وبيبصوا علي جسمها زي ما انت بتبص علي ستات غيرها
اتفق معاك جدا وانا شخصيا عملت كده مع مراتى

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
بصراحة اي شخص جرب متعة التعري الكامل في وسط راقي بيشعر بمتعة ورقي في المشاعر والجسد والروح،،، ومعظم الاوربيين بيمارسوا التعري الكامل وسط الاسرة والاصدقاء وتعريض كامل الجسد للشمس والهواء بدون خجل او تفكير شاذ
ايه التخاريف دي
طبعا ده كلام غاط ماحنا بنسافر و عندنا اهل وًصحاب و مافيش الكلام ده 😂

اتفق معاك جدا وانا شخصيا عملت كده مع مراتى
دي بتشعر مراتك بانوثتها وجمالها وحبها لك بيزيد عشان انت بتخليها سعيدة بنظرات الناس لجسمها واعجابهم بجمالها

ايه التخاريف دي
طبعا ده كلام غاط ماحنا بنسافر و عندنا اهل وًصحاب و مافيش الكلام ده 😂
اللي بيسافر بره غير اللي بيعيش هناك فترات طويله وبيقدر يعرف العادات والتقاليد والاماكن اللي الناس بتستمتع فيها بالحياة وبالتحرر والتعري،،، انا عشت هناك وجربت واستمتعنا برقي واحترام ورومانسية

مش عارف ليه بحس الشهوه اكتر لما تكون الواحده لابسه نص لبس او لانجيري لكن ملط مش بحس بالشهوه اوي

مش عارف ليه بحس الشهوه اكتر لما تكون الواحده لابسه نص لبس او لانجيري لكن ملط مش بحس بالشهوه اوي
الراجل يا صديقي يحب يقوم بمجهود ميحبش الحاجه جاهزه
يعني عندك تهيج علي العباية لكن لو ساره جاي قالعه قدامك ولا اي حاجه

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
كلامك صح،،، العري الكامل مش بيكون فيه شهوة، ولكن بيكون فيه متعة التحرر من الملابس والاعتزاز بالجسد، وصحة الاماكن الحساسةبالتعرض للشمس والهواء

من فترة وانا عندى رغبة في ان مراتى تلبس مفتوح وعريان خصوصا في المصيف مش عارف ايه السبب
لو حبب انا ممكن اسعدك ازاي تخليها تنفتح و تتقبل العري و تنفذو صح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%