NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ونبى انا مش عايزه اتعرى انا بس نفسي فحياتى اخرج من البيت و ارجع من غير ما اسمع كلمه ولا اشوف نظره تخلينى اكره اليوم اللى اتخلقت فيه بنت نفسي امشى فى الشارع زى الناس و ابقى مش محتاجه اركز اذا كان فيه حد ماشى ورايا بكاميرا ولا لا نفسي اتعامل مع ناس يكونو مركزين معايا مش مركزين في جسمى و بيتعاملوا بصراحه مش بنفاق و لطافه واضح انها مزيفه عشان اقع فيهم

حريه تعري ايه اللى بتتكلم فيها احنا عايزين حرية الحياه

ونبى انا مش عايزه اتعرى انا بس نفسي فحياتى اخرج من البيت و ارجع من غير ما اسمع كلمه ولا اشوف نظره تخلينى اكره اليوم اللى اتخلقت فيه بنت نفسي امشى فى الشارع زى الناس و ابقى مش محتاجه اركز اذا كان فيه حد ماشى ورايا بكاميرا ولا لا نفسي اتعامل مع ناس يكونو مركزين معايا مش مركزين في جسمى و بيتعاملوا بصراحه مش بنفاق و لطافه واضح انها مزيفه عشان اقع فيهم

حريه تعري ايه اللى بتتكلم فيها احنا عايزين حرية الحياه
النظرة ضراكي ف ايه؟

هو ايه علاقة اللبس ب الحرية؟😂😂
التعري هو حرية الجسد وحرية اختيار اللبس من عدمه والحرية انواع فهي حريات !

• عجبني
التفاعلات: Marioumaa1
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اللي بيسافر بره غير اللي بيعيش هناك فترات طويله وبيقدر يعرف العادات والتقاليد والاماكن اللي الناس بتستمتع فيها بالحياة وبالتحرر والتعري،،، انا عشت هناك وجربت واستمتعنا برقي واحترام ورومانسية
انت بتعرفًالحاجات الي انت عاوز تعرفه
كلو مش صحيح
عندك تجارب مش معناها مجتمع بحالو عامل زي مانت مجرب

في اروبا في نوادي العراة وايام للتعري في الاماكن العامة وفي 10 مدن بتسمح بالتعري في الاماكن العامة منها
كاب داجدي في فرنسا 🔥
واشنطن ونيويورك وأستون وبورتلاند في امريكا🔥

ميونخ في ألمانيا🔥

لندن في إنكلترا🔥

هونولولو في جزر هاواي🔥

مدريد في إسبانيا🔥

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: منحرف كيوت و Cpl4fun
التعري ثقافة راقية اوووي
ومنتشرة عند كتير من العرب
بس بمارسوها لما يطلعو لاوربا
علشاان الدين والتقاليد والقوانيين
ده رراااي

pubblicare una foto

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: munharif و Cpl4fun
التعري ثقافة راقية اوووي 🔥

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
انا مبدئيا solo nudist
بأحب اتعرى دايما وانا لوحدي. كل الفترات اللي عيشتها لوحدي دايما باكون عريان تماما طول الوقت. مبحبش ألبس اي حاجة وكنت بابقى حريص ان محدش يشوفني وانا عريان من باب الخجل. حاليا بقيت أقل في موضوع الخجل ومعنديش مشكلة حد يشوفني عريان طالما هوة معندوش مشكلة. التعري بالنسبالي مش مرتبط بالشهوة نهائيا هوة مرتبط أكتر باحساس الراحة والطاقة. يعني بأحب مثلا اعمل كل شغل البيت وانا عريان. بانجز اكتر واتحرك اسرع. عندي أماكن باقدر اطلع فيها في الهوا لوحدي بعيد عن الانظار وانا عريان واستمتع بإحساس الهوا بيمر فوق جسمي بدون حائل. ساعات كمان ب اغسل جسمي كله بالمياه واستمتع باحساس الهوا بيجفف جسمي كله. بأحب قوي جلسات المساج واعتبرها من اكتر الحاجات الممتع فيها التعري.

مين منكم مؤمن بثقافة التعري وحاببها
وهل التعري بعطي شعور ايجابي واحساس بالحرية والراحة النفسية

في اروبا التعري مش مرتبط بالشهوة والجنس ممكن عادي تلاقي في الاماكن العامة
اولا التعري مالو علاقة لا بالحرية ولا الراحة النفسية على العكس تماماً هوة انتكاسة من الفطرة البشرية الى الحيوانية ، وحتى الغرب اللي يُعتبر الراعي الرسمي ل مفهوم التعرّي صار التعري عندن أقل شعبية وصار الاقبال على أماكن و شواطئ العراة أقل مع مرور السنوات ،

وكتار من الأوروبيين عندن تحفّظ بهيك موضوع ،
بالوقت اللي عم بلاحظ فيه انو البعض بمجتمعاتنا عندن انفتاح للفكرة او بداية لتقبّلها بحجة انو الجسد هوة حرية شخصية

ما بعرف شو هية المتعة أو الفكرة البرّاقة من انو اشخاص يفترشو الأرض ربّي كما خلقتني ، منظر مؤذي للعين وللنفسية (رأي شخصي)

التعري ثقافة
كل انسان بيشوفها صح من وجهه نظره

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%