NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه تلقيح النسوان ولت الحريم

العلاج الوحيد للنوعية دي هو التجاهل التام لانه بيكون انسان مهمَل وعايز يلفت الانتباه - ومش لاقي طريقة غير انه يكون قليل الذوق مع اللي رايح واللي جاي - ف كل لما تتجاهليه كل لما يصغر ف نفسه ويحس بالمهانة ف يزيد في التلقيح
والاستفزاز طيب

• حبيته
التفاعلات: CLOSED
والاستفزاز طيب
ههههههه بسيطة حطي أعصابك في تلاجة ومثلي دور البرود - لنحترق داخليا ولا يظهر شيء من مشاعرنا للعلن - ليموت أعداؤنا غيظاً

مليانة من هل شخصيات
اظن السبب قلة ثقة في النفس والمحيط العائلي

أنا لسه مقابلتش الشخصية المتلخبطه دي
أكيد الشخصية دي مرت بتجارب و حروب نفسية للوصول إلي المرحلة دي

يمكن انا عشان راجل مش بحتك كتير بيهم. زيى الحريم
ر.بنا يكون فف عونكم بجد
وا لله في رجاله كتير كده

• عجبني
التفاعلات: UnIdEnTItY
  • عجبني
التفاعلات: مرحب
ههههههه بسيطة حطي أعصابك في تلاجة ومثلي دور البرود - لنحترق داخليا ولا يظهر شيء من مشاعرنا للعلن - ليموت أعداؤنا غيظاً
احاول

• عجبني
التفاعلات: MGK
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا لسه مقابلتش الشخصية المتلخبطه دي
أكيد الشخصية دي مرت بتجارب و حروب نفسية للوصول إلي المرحلة دي
لأ ابدا هما بس هرمونات الانوثه عاليه عندهم

ناقص تقولي ف الاخر
# مقصودة
هو انا مش فاهم ايه اللي حاصل بس تقريبا في حرب دايرة ف المنتدي

ناقص تقولي ف الاخر
# مقصودة
هو انا مش فاهم ايه اللي حاصل بس تقريبا في حرب دايرة ف المنتدي
انا برده شايف كده وحسيت ان في شيء مش مظبوط
كان الأفضل لما يكون في مشكلة ما مع أي عضوين او مجموعة من الاعضاء مع كامل الاحترام للجميع
المفروض ميتعملش منها موضوع للنقاش - لأن بكده كل واحد رد على الموضوع بيكون فيه بينه وبين الطرف التاني عداوة بدون قصد منه - أنا شخصيا رديت لأني كنت فاكر ان الموضوع عمومي وغير مقصود بيه شخص محدد - لكن لما انت رديت وكتبت حرب ف المنتدى انا اتأكدت من شكي - وعشان كده بسحب ردودي في الموضوع وأطالب بحذفه بالكامل
ومفيش داعي نجرح في بعض على العام

اسفه جدا علي اسم البوست ولكن ده انسب اسم للهيتقال ،،

تلقيح النسوان ولت الحريم :

في نوع كده من الذكور وليسوا برجال ، تحس انهم كده كانوا عابزين ينزلوا من بطن امهاتهم حريم ( حريم جمع حرمه وهذا اسم المرأه في العرب لأن الرجال كانوا يروا ان الانثي او زوجته حرام لغيره النظر اليها ) ما علينا بعني ، يعني تلاقي الشكل ذكر والجسم ذكر وفي البطاقه دكر ولكن هو لا يفعل شئ سوا ما الاشياء التي تفعلها الحريم ،،

امثله :

- التلقيح في الكلام ، بسبب ضعف سخصيته وعدم قدرته علي قول الشئ مباشر فيبتدي يلقح زي ولدته .

- لت النسوان ، تلاقيه عمال يكرر في كلامه ويقول ويعيد فيه لحد ما الحواليه يصدعوا .

- التشبه بالنساء في نشفان الراس ، يعني الناس تحاول تدخل تشوف في ايه مالو ايه الحصل تلاقيه يأما بيتهرب يأما مش بيرد واقتناعه انه صح .

- النفسنه ، تلاقيه بسبب نقصه بيحقد علي غيره ويفضل شايف ان كل الناس قليله زيه .

- عبيط ، يكون بيتكلم معاك عادي وفجأه وبدون سبب تلاقيه شغل وضع النطح وتلاقيه بيغلط فيك بدون سبب .
...............................
وللأسف :
الناس دي كتير جدا وموجودين في كل حتي في الواقع ، لكن الاكتشفته انهم موجودين هنا كمان في المنتدي ..
نفسي اعرف بجد هما بيسفادوا ايه او ايه لازمتهم للأسف مش عارفه خالص ..
ولكن الاعرفه انهم ناس ناقصه وميفرقوش كتير عن الستات لأنهم لو رجاله المفروض يواجه ومش يتهربوا ويعملو نفسهم ابطال في الدري ..

وختاما :
احب اعرف رأيكم في الشخصيات دي ،، وهل قابلتوا السخصيات دي ولا لسه ..
الراجل هو من يكون قادر علي الحفاظ علي الانثي اللي مع ويمتلكها ويكون شايفها ملكة علي باقي النساء واللت وكلام النسوان دا حتي النساء نفسهم مش مفضل ليهم لبس الرجال فقط ولكن هذا يسمي نميمة

وا لله في رجاله كتير كده
مهو الموضوع عن الرجالة.. انا بالنسبالى عادى.
المشكلة بقى مع الست لو اتعاملت مع الناس دى. مش هاتستحمل

قابلنا منهم كتير

فعلا

• عجبني
التفاعلات: UnIdEnTItY
فعلا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%