NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه تلقيح النسوان ولت الحريم

ناقص تقولي ف الاخر
# مقصودة
هو انا مش فاهم ايه اللي حاصل بس تقريبا في حرب دايرة ف المنتدي
حضرتك انا مليش في سياسه التلقيح زي ما تقول كده انا فاشله جدا فيها ، واي شخص بيضايقني بقولها علي طول في وشه ..
ومفيش حرب ولا حاجه احنا هنا كلنا اصحاب واخوات ، والهدف من المنتدي في الاول الاخر التسليه والترفيه ليس الا يفندم ..

انا برده شايف كده وحسيت ان في شيء مش مظبوط
كان الأفضل لما يكون في مشكلة ما مع أي عضوين او مجموعة من الاعضاء مع كامل الاحترام للجميع
المفروض ميتعملش منها موضوع للنقاش - لأن بكده كل واحد رد على الموضوع بيكون فيه بينه وبين الطرف التاني عداوة بدون قصد منه - أنا شخصيا رديت لأني كنت فاكر ان الموضوع عمومي وغير مقصود بيه شخص محدد - لكن لما انت رديت وكتبت حرب ف المنتدى انا اتأكدت من شكي - وعشان كده بسحب ردودي في الموضوع وأطالب بحذفه بالكامل
ومفيش داعي نجرح في بعض على العام
بص يا صديقي انا طرحت موضوع للنقاش ليس الا ،
وانت شوفت بوستات كتير ليا واكيد من البوستات دي اخدت بالك اني مليش في الجو ده ،
وحضرتك لو اردت سحب ردودك شئ يرجع لحضرتك ولكن انا اكدلك ان مفيش اي حاجه وده موضوع للنقاش زي اي موضوع

• عجبني
التفاعلات: CLOSED
الراجل هو من يكون قادر علي الحفاظ علي الانثي اللي مع ويمتلكها ويكون شايفها ملكة علي باقي النساء واللت وكلام النسوان دا حتي النساء نفسهم مش مفضل ليهم لبس الرجال فقط ولكن هذا يسمي نميمة
بالظبط انها النميمه ولكن بثوره اسوء

حضرتك انا مليش في سياسه التلقيح زي ما تقول كده انا فاشله جدا فيها ، واي شخص بيضايقني بقولها علي طول في وشه ..
ومفيش حرب ولا حاجه احنا هنا كلنا اصحاب واخوات ، والهدف من المنتدي في الاول الاخر التسليه والترفيه ليس الا يفندم ..
بس خلاص دا المهم
وانتي مؤدبة ف ردودك جدا ف كبري دماغك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: المسترر

يا جماعه برنامج ألة الزمن في حقله جديده هتحصل
وقبل الحلقه في مسابقه
مسابقة توقع الضيف والهيخمن صح ليه مكافأه حلوه جدا وهتعجبه
لو في حد عايز يتوقع يتفضل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل