NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تفسير شخصيات

انا عايزة افضفض معاكم بدون ما حد يفكر فيا بطريقة مش كويسة
انا ماكنتش حابة اتي اكون هنا ولكن ضعف الارادة او الإدمان معرفش مخليني ابعد وارجع تاني ابعد وارجع تانى...انا مش بعمل حاجة وحشة ومحافظة على كرامة جوزي جدا في لبسي وتعاملاتي مع الناس
ولكن الشهوة الجنسية مدفونة جوايا مش بلاقي منفذ ليها غير هنا
وبعد ما اشبع رغبتي بالخيالات ..ارجع اقفل الموقع وابعد واتضايق جدت...
ولكن ارجع بعد فترة تاني افتحه
مع اني عديت سن ال ٤٠
لو تحت ال ٢٠ او فى ال ٢٠ سنة دي ماشي لأنها فترة مراهقة و غصب عنهم
لكن انا او اللى في سني ليه يدخلوا مواقع زي دي
اعتقد ان دة إدمان وأصبح شىء في شخصيتي
خايفة استمر كدة علطول😪
اسفة للاطالة..بس اهو اول مرة اكتب وافضفض
ده شئ طبيعي كلنا كده بس ده ممكن يكون بسبب ان ديما بتلاقي الحاجه الي نقصاكي ومش لاقياها هنا عشان كده بترجعي تاني

مفيش الكلام ده
لولا الاحراج الواحد كان اتكلم بتفاصيل
بس سوري ف اللفظ التعامل هناك مش ادامي حتى ف الموضوع ده.
مفيش التوازن ده . في هو يخلص ينبسط خلصنا على كده و اتخمدي عشان عندي شغل الصبح وخلصنا على كده
انت اكيد عارف اكتر مني يمكن

انت اكيد عارف اكتر مني يمكن
مش عاوز اقولك اني عشان كنت بشيل الاكل بعد ما اخلص .. عمامي كانوا بيهزقوني 🌚😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صعب اقوله رغباتي...صعب جدا
بما ان البيئة اللى انتى فيها مع جوزك مش بنفس القدر من الحرية الموجودة فى الموقع هنا وانتى خايفة تكلميه .. انصحك متتكلميش معاه فى التفاصيل اللى بتحكيها هنا . هو مش حيتقبل وحياخد موقف ويشك فيكى وتبتدى المشاكل بينكم ولا قدر اللى ممكن توصل لحاجة انتى فى غنى عنها . لو شايفة ان وجودك هنا فى العالم الافتراضى مخليكى تشبعى الرغبة اللى جواكى فاستمرى لانه فى الاخر بيسمح لك تطلعى اللى جواكى بدون ما يأثر على علاقتك بجوزك وفى نفس الوقت بتبقى مسيطرة على سلوكك فى وسط عالم افتراضى .

• عجبني
التفاعلات: amlamola
قفلته كذا مرة ورجعت ماهو دة اللى مضايقني اني برجع😪😪
لو فضلتى هنا الاضرار اكتر من الفوايد اطلعى واغصبى على نفسك لان المنتدى دا هيبق يالنسبالك فتنه وهيفتنك فجوزك سواء جنس او غيرو

• عجبني
التفاعلات: amlamola
ازاي مش بتئذي حد؟؟!
لا طبعا انت بتئذي نفسك اولا بأفكار شاذة عن طبيعتنا
وبتئذي غيرك بكلمة بتكتبها تسببلة شهوة
علي فكرة انا متعلم لغتين وبتعلم مجال جديد وبشوف حياتي عادي
وليا اصدقاء عندهم شركات كمان

هي الفكرة في طريقة تفكيرك صدقيني, زي بالظبط الشخص اللي بياكل عشان جعان او الشخص اللي مفرط في الاكل فبيجيله سمنة وامراض

بصي هو الي في كومنتس قالوا كل حاجه بس فيه حل ممكن يعني يساعد
حملي علي الموبيل app lock
حاجه تقفل الموبيل الفتره الي بتبقي عايزه تفتحي فيها المنتدي (الموبيل هيتقفل يعتبر كله و مش هتعرفي تفتحيه لحد ما وقت الي حددتيه يعدي ) لحد ما انت تهدي و مره في مره الموضوع هيقل
**** معاكي و يعينك

انا ماكنتش حابة اتي اكون هنا ولكن ضعف الارادة او الإدمان معرفش مخليني ابعد وارجع تاني ابعد وارجع تانى...انا مش بعمل حاجة وحشة ومحافظة على كرامة جوزي جدا في لبسي وتعاملاتي مع الناس
مع اني عديت سن ال ٤٠
خايفة استمر كدة علطول😪
اسفة للاطالة..
كلامك دا بيدل على انك ست قلبك نضيف ومش عاوزة انك تروحى ف التيار دا بس غصب عنك
بس انتى بتوصلي للمرحلة دى بسبب الاثارة عندك والشخص الى معاكى مبيقدرشي يلبي رغباتك
نصحتى ليكى حاولى تتبسطى بأقل استمتاع مع زوجك وبلاش التخيلات عشان هتخليكى فى وقت من الاوقات
تحت راجل غير زوجك وهيبقى غصب عنك بردو ومش هتحسي بحجم الكارثة غير لما تحصل
اتمنى لكى السعادة والرضا بمعيشتك

شكلها من ارياف أو الصعيد ف مش هينفع تقوله حاجه زي كده.. هناك مفيش تفاهم ف الحاجات دي.. هي حتى لو لها رغبات طبيعيه مينفعش تتكلم فيها معاه . ف مااظنش أنه حل يناسبها
بالظبط كدة

بالظبط كدة
فهمتك .. بس برضه حياتك اللي ضايعه ف خيالات مش حل .. حاولي تعملي الحاجات اللي قولتلك عليها مش عشان انا عالم بس عشان مااظنش في حاجه تانيه تساعدك

مع اني عديت سن ال ٤٠
خايفة استمر كدة علطول😪
اسفة للاطالة..بس اهو اول مرة اكتب وافضفض
انتي طبيعيه تماما لان المنتدى عرفنا كل أشكال الممارسه ومش بس صوره عريانه لكن ممكن اسالك ايه القسم الي بيهيجك؟

شكلها من ارياف أو الصعيد ف مش هينفع تقوله حاجه زي كده.. هناك مفيش تفاهم ف الحاجات دي.. هي حتى لو لها رغبات طبيعيه مينفعش تتكلم فيها معاه . ف مااظنش أنه حل يناسبها
ممكن يكون كلامك صح......بس خد بالك ان الصعيد او الارياف مش زى سنين فاتت . كلو بقا عارف وفاهم ومدرك و العقلية اتغيرت انما جوزها لو قديم شوية يبقا متدين زياده و يمكن يفكر انها اتغيرت والقطة المغمضة في حد خلاها تفتح ويشك فيها اكتر ...

ممكن يكون كلامك صح......بس خد بالك ان الصعيد او الارياف مش زى سنين فاتت . كلو بقا عارف وفاهم ومدرك و العقلية اتغيرت انما جوزها لو قديم شوية يبقا متدين زياده و يمكن يفكر انها اتغيرت والقطة المغمضة في حد خلاها تفتح ويشك فيها اكتر ...
الصعيد فيه مدن و قري و ارياف ف ممكن ف المدن يكون الموضوع زي ما بتقول .. لكن لسه في قرى وبلاد صغيره مقفوله على اهلها و عاداتهم و تقاليدهم زي ما هي متغيرتش وكلامها معناه أنها من حاجه تشبه كده ف بالتالي مفيش مجال أنها تتكلم .. تتكلم معناها انها بتخرب بيتها و تفضح نفسها لانه الاماكن دي ضيقه جدا بأهلها و الكلام بيتنقل و هتبقى مشكله اكبر من ما الناس متخيله

• عجبني
التفاعلات: sexosex66

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%