NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mido zan

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
يا شباب بدون تريقة بعد إذنكم.. أنا كان العضو عندي كبير وتخين وعملت كذا علاقة وكل اللي نمت معاهم كانو بيحلفو بيا..

حصلت لي مشاكل صحيفة في معدتي وتخنت جدا جدا والعضو صغر حوالي للنصف بس لسه تخين زي ما هو وبقى عندي سرعة قذف رهيبة..

أرجوكم بدون تجريح اللي مر بالتجربة دي يقول لي أعمل إيه علشان العضو يرجع لطوله تاني وسررعة القذف تروح

نصيحتي ليك استشير دكتور افضل
ممكن يكون ده من أعراض دواء من الأدوية بتاعت مشكلة المعدة عندك أكثر جانبي

متقلقش نفسك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
محتاج تروح تكشف ده الحل الوحيد

يا شباب بدون تريقة بعد إذنكم.. أنا كان العضو عندي كبير وتخين وعملت كذا علاقة وكل اللي نمت معاهم كانو بيحلفو بيا..

حصلت لي مشاكل صحيفة في معدتي وتخنت جدا جدا والعضو صغر حوالي للنصف بس لسه تخين زي ما هو وبقى عندي سرعة قذف رهيبة..

أرجوكم بدون تجريح اللي مر بالتجربة دي يقول لي أعمل إيه علشان العضو يرجع لطوله تاني وسررعة القذف تروح
خس بس كدا

خس يا صاحبي ومفيش حاجه اسمها العضو بيصغر انت بس الي منطقة الحوض عند مليانه بالتالي الدهون والوزن الزايد بيخلي العضو يختفي

استشير دكتور يصحبى وممكن الموضوع يكون ليه علاقة بالسمنة بنات أنهم حصلوا فنفس الوقت روح اطمن على نفسك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%