NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Alfâ7d

Neswangy Vip
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
تعبت من كدب الناس والخولنه اللي احنا فيها والتعريص كلو بقا بيعرص علشان الفلوس واحد يبيع أهلو ومراتو علشان رزمه واحد يضحي بحبيبته علشان رزمه مقفوله حرفيا كلو بقو كلاب فلوس الفلوس اللي الرجالة بتعملها مش هيا اللي بتعمل رجالة مش كل حاجه الفلوس يعني انا معايا ملايين بس لو قولتولي فلوسك ولا عيالك هختار عيالي طبعا الفلوس اللي انا عملتها اقدر اعمل غيرها مره واتنين وتلاته وإعدادهم هيبقو اكتر بكتير أنا أللي عملت ملايين مش هيا اللي عملتني الفلوس مش كل حاجه فوقو بقا

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: مستر سيمب, Adam Afndena, Mostafa_55 و 2 آخرين
تعبت من كدب الناس والخولنه اللي احنا فيها والتعريص كلو بقا بيعرص علشان الفلوس واحد يبيع أهلو ومراتو علشان رزمه واحد يضحي بحبيبته علشان رزمه مقفوله حرفيا كلو بقو كلاب فلوس الفلوس اللي الرجالة بتعملها مش هيا اللي بتعمل رجالة مش كل حاجه الفلوس يعني انا معايا ملايين بس لو قولتولي فلوسك ولا عيالك هختار عيالي طبعا الفلوس اللي انا عملتها اقدر اعمل غيرها مره واتنين وتلاته وإعدادهم هيبقو اكتر بكتير أنا أللي عملت ملايين مش هيا اللي عملتني الفلوس مش كل حاجه فوقو بقا
الي بيعمل كده مش راجل اصلا

• عجبني
التفاعلات: Alfâ7d
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
🤝👏👏

• عجبني
التفاعلات: Alfâ7d و 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
  • حبيته
التفاعلات: EMY AHMED
  • حبيته
واضح انك مغلول اوي من فئة او نوعية بعض البشر في مجتمعنا .

عموما كنصيحة بسيطة في حياتنا دي احيانا من الحكمة انك تاخد قرار وتبعد عن الناس المصلحجية اللي الانانية ماشية في دمهم
الناس اللي بتعبد الجنيه ومستعدة تخسر الرجالة عشان الفلوس ، الناس المؤذية اللي ما يهمهاش الصداقة والعشرة والمعروف
النوعية دي من الناس دلتها او احذفها من حياتك وما تبصش وراك هي صعبة اه بس لما تشوف الضرر اللي جالك منها هتقدرلها .

• عجبني

عموما كنصيحة بسيطة في حياتنا دي احيانا من الحكمة انك تاخد قرار وتبعد عن الناس المصلحجية اللي الانانية ماشية في دمهم
الناس اللي بتعبد الجنيه ومستعدة تخسر الرجالة عشان الفلوس ، الناس المؤذية اللي ما يمهاش الصداقة والعشرة والمعروف
النوعية دي من اناس دلتها او احذفها من حياتك وما تبصش وراك هي صعبة اه بس لما تشوف الضرر اللي جالك منها هتقدرلها .
قولتي الخلاصه انتي😂😂

• عجبني
التفاعلات: Alfâ7d و VIOLET

الناس اللي بتعبد الجنيه ومستعدة تخسر الرجالة عشان الفلوس ، الناس المؤذية اللي ما يهمهاش الصداقة والعشرة والمعروف
النوعية دي من الناس دلتها او احذفها من حياتك وما تبصش وراك هي صعبة اه بس لما تشوف الضرر اللي جالك منها هتقدرلها .
شكرا لتعليقك انا فعلا مغلول لأن اللي منهم دي مراتي اللي كانت عاوزة تموتني في حادثة عبيطه بس الحمد**** انا مش مخلف منها وقريب اوي هطلقها

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: VIOLET
  • عجبني
التفاعلات: VIOLET
اتفق معاك جدا طظ فى الفلوس الفلوس ايوه حاجه مهمه بس مش هيا اللى تصنع راجل بس الراجل هو اللى يصنع الفلوس

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%