NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية انا واختي وحمتها اللبوه - حتى الجزء الثاني 19/1/2024

Ahmed507

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
25 نوفمبر 2023
المشاركات
8
مستوى التفاعل
149
نقاط
462
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في البدايه حابب اعرفك بي ابطال القصه:

انا علي: 18 سنه ابيضاني ومش طويل قوي زبي طوله 20سم

امي (دليا): مش طويله اوي بزازها متوسطه وطيازها متوسطه ومش بتبان من العبايات قد كدا

اختي(مني): بزازها فايره بطريقه غبيه وحلمتها دايما ظهرين وطيزها تهيج اي راجل ومرفوعه

حماة اختي(صفاء): سمراويه شويه طيزها كبيره بغباء وبزازها اكبر وديما الاندر بتاعها متحدد علي طول

حما اختي: مصطفى بس دوره جي في القصه

ابويا(اشرف): مش مشارك في القصه قد كدا علشان مطولش عليكم


البدايه (آلَجّزٍء آلَآوٌلَ)



كنا رايحين زياره ل اختي بعد الفرح باسبوع وبعد ما وصلنا هناك قعدنا في شقه اختي و جم هيا وجوزها سلموا علينا وقعدت انا 10 دقايق وقولتلهم انا رايح الدرس بس ما كنتش رايح درس كنت رايح اقعد مع واحد صحبي شويه المهم نزلت وطالع من البوابه كدا لقيت حماة اختي بتناديني
صفاه: رايح فين ي احمد دا انت ماقعتش 10دقايق علي بعض
انا: رايح درس مهم يا طنط معلش وبصيت في الساعه لقيتها 4 العصر قولتلها الدرس الساعه 5
صفاه: طب لسه بدري تعالي هتلنا طلب من اول الشارع
انا: طب ماشي بس بسرعه يطنط
دخلت وطيزها بترج في بعض وزبي قام ساعتها وكنتش عارف اعمل ايه
صفاء: خد يا علي الفلوس اهي عنيها متشالتش من علي زبي وبتعض في شفايفها وتحس انها بتقول ياريت الزب دا كله يدخل في كسي
المهم روحت ورجعت بعديها 5 دقايق
رنيت الجرس بس بنتها الصغيره عندها 10 سنين اسمها (رودينا)
انا: ماما فين يا رودينا
رودينا: ماما في الجنينه وره
انا: طب ادخل الجنينه دي ازاي يبنتي
رودينا: عايز منها ايه وانا اقولها
انا كنت جايبلها طلب من السوبر ماركت وكنت عايز اديهولها / وانا وبيني وبنكو كنت بتسلط علي شان اشوف طيزها الكبيره وهيا ماشيه😂
رودينا: في باب هناك اهو خش منو هتلاقي الجنينه
الباب دا كان بايظ و محدش بيدخل منو بس انا من هياجاني زقتو بالعافية ودخلت برضو لقيت جنينه طويله عريضه وفي عشه كبيره في الاخر والعشه كانت متقفله بس مش بتاعت طير زي مايكون استراحه كده وفيها سرير
انا في سري: بص هيا اكيد في الاوضه دي علشان الجنينه فاضيه واول ماروحت كانت الصدمه:
الباب مقفول بس محاولتش افتحه ولاكن سمعت صوت صفاء وحما اختي (مصطفي)
صفاء: اااااااااااااه براحه علي كسي يراجل
مصطفي: لازم انيكك يلبوه دانتي طيازك ميشبعش منها
مصطفى: قولي انتي ايه
صفاه: انا لبوتك ياخول انا صفاء ام طياز كبيره اللي زبك بينيك فيهم
مصطفى: لازم انيك في بزازك الكبيره يا شرموطه
صفاه: نيك يحبيبي نيك ولا يهم ونضحكت ضحكت شرموطه
مصطفى: بس ايه اللي هيجك كله يا لبوه مش زي عادتك يعني
صفاه وهيا هيجانه: شوفتلك يخويا الواد علي نازل من فوق و شوفت زب الواد لقيته هايج وكنت عايزه اهجم عليه الصراحه وقولت في سري ازاي زب زي ده مش في كسي
مصطفى سكت لمدة 5 دقايق
مصطفى: هجيب يالبوه عيزاهم فين
صفاء بهيجان: هاتهم في كسي يادكري
مصطفى: مصي يا لبوة
و كان في فتحه صغيره كنت بتفرج منها
صفاء: طعم لبنك لسه حلو يا حاج
مصطفى طبعا مش معاها وعمال يدخل ويضغط علي راس صفاء وبعديها ب10 دقايق مص
قامت صفاء ركبت علي زبه
مصطفى: لسه فيك حيل تتناكي يا شرموطه
صفاء: طبعا في حيل هوا كسي كدا مش بيشبع من زبك يحج وقام ضاربها علي طيزها الكبيره
وبعد ما ضربها بقت بتتنطط اكتر علي زبه
وكل دا اكتر من ساعتين وانا واقف بره بتفرج عليهم بس ضربت عشره مرتين وكنسلت صحبي اللي كنت رايحله
لفيت وشي نحيه شقت اختي بس اخد صدمه كبيره لما شفت............. يتبع في(الجزء التاني)




هنزل الجزء التاني لو لقيت تفاعل وتشجيع

علي فكره اول قصه ليا قلولي حلوه ولا وحشة


هنزل الجزء التاني لو لقيت تفاعل وتشجيع

[/QUOTE]
(آلَجّزٍء آلَتٌآنِيَ)

لو ماشوفت الجزء الاول شوفه علشان تواصل معنا👑



شوفت اختي واقفه في البلكونه و شافتني من ضهري بس هيا كد كدا عرفنتي علشان كنت نازل من عندها.

ولقيت صفاء (حماة اختي) طالعه من الاوضه وعلي بقها لبن جوزها علشان كانت بتمصله بس شافتني وانصدمت😱:

صفاء وهيا مش قادره تاخد نفسها: ايه ده انت جيت يا علي
انا: ايوه يطنط (وانا مركز علي اللبن الل علي بقها وبزازها اللي شويه وهينفجروا في وشي)
صفاء: بقالك ياما مستنيني ولا ايه؟؟(وعنيها متشالتش من علي زبي اللي عامل خيمه)

انا خوفت ساعتها اقولها ايوه تعرف اني كنت بشوفهم

انا بعد ما لحقت نفسي: لا خالص دا السوبر ماركت اللي علي او الشارع دا كان قافل ورحت عند محل تاني
صفاء وهيا بتفكر كدا: ماشي يا علي هات الحاجه وروح انت علشان متتاخرش علي الدرس
انا: ماشي يطنط
ومشيت لحد البيت بتاعهم وانا بفكر انيكها ازاي واقول لنفسي: الوليه دي شرموطه و لو عرفت انيكا تبقا فرصه عمري

وشيطاني مش سايني في حالي
ابويا رن عليا فجأه وانا تحت بيت اختي ولسه رايح اركب بس من حظي ان الدنيا ماكنتش ليل ساعتها
ابويا: روحت يبني ولا ايه؟؟
انا: ايوه يا بابا روحت
ابويا: طيب ماشي عايز حاجه؟؟
انا: لا سلام بس انتو هتقعدو قد ايه عندكو؟؟
ابويا: يبني احنا اول مره نيجي لاخت بعد الفرح بس هنسهر شويه لحد 9/10 بليل ومش هنطول وهنيجي
انا: تمام ساعتها الروح ردت فيا وجاتلي فكره اني ارجع وخصوصا ان حماة اختي زمنها دخلت كملت نيك بعد ما مشيت
وفعلا رديت تاني بس وانا ماشي براحه عشان محدش يسمع صوت رجلي
ووقفت اتفرج من حته تانيه علشان اختي ماتشوفنيش تاني
وبالفعل لسه مخلصوش نيك بعد ما ممشيت:
لقت صفاه راكبه زب مصطفي (حما اختي):
صفاء: اههههههههههه نييك جامد في لبوتك اههههههه
مصطفى: يخربيتك يا شرموطه كسك دا مش بيشبع نيك خالص!!
صفاء: لا يحج اهههههههه كسي بياكلني عايز يتفشخ مش بيشع خالص
مصطفى: زبي وجعني يا لبوه ومش قادر انيك تاني بقالي ساعتين بنيك فيه ومش بيشبع
صفاء: هيا الحبايه اللي بجبهالك مش جايبه نتيجه ولا ايه؟؟
صفاء بحزن: علي طول كدا يحج كاسر بنفسي نفسي اتناك مره بس كسي يشبع لبن
مصطفى بحزن: اعوضهالك في وقت تاني انا هروح بقا اقعد معا حما ابنك فوق

صفاء بعصبيه: ماهو دا اللي فالح فيه تسيب مراتك عايزه تتناك وتروح تقعد ما الرجاله بس خلي بالك الواد علي ابنهم كنت شيفاه واقف بيتصنت علينا من ساعه كدا وشفته و زب الولا كان واقف (بتحاول تسخنه علشان يرجعلها)
مصطفى ببرود اعصاب كدا: بدل ماشوفيه هايج كدا كنتي ريحيه واهو اريح انا شويه (هنا عرفت انه ديوث)
صفاء: ماهو شكلك هاتتركن شويه واجرب زبه ممكن يعجبني بردو!!
مصطفى ضحك ولسه بيطلع من الباب كان هيلمحني بس استخبيت
بس صفاء ماطلعتش معاه قعدت في الاوضه بس نايمه علي ضهرها وبتفرك في كساه وهيا بتفكر في كلام مصطفى جوزها
هنا قولت لنفسي الفرصه بتيجي مره واحده في العمر
وقعت افكر ادخل عليها ازاي واقولها ايه بعد ما عرفت اني ماشيت خالص وروحت الدرس
الصراحه خوفت ساعتها
بس لقت الباب بنفتح وهيا طالعه بتعدل لبسها
استخبيت طبعا بس شوفت جسمها عيني عينك كدا علشان الفتحه اللي بشوف منها بتبين الجسم صغير
لقيتها لابسه عبايه شفافه مبينه جسمها كله لابسه تحتيه كلوت ابيض وعليه شفايف حمرا وهيا كدا كدا طيزها كبير تبلع اي زب و برا حمره وراقبتها لحد ما دخلت البيت وطيزها كانت بتترج وبعدين دخلت وراها البيت بس كنت هيجان ساعتها ومقرر اني انيكها
دخلت اوضة النوم وسابة الباب مفتوح حاجه بسيطه
لاقيتها غيرت هدومها ولبست عبايه بيتي ضيقه هتتفرتك من علي طيزها الكبيره ولسه بتتطلع روحت مستخبي وسبتها طلعت عند اختي فوق دخلت الاوضه بتاعتها لقيت الكلوت اللي قلعته مليان عسل كسها
قعت الحس فيه وطعم عسل كسها جمييل ورحته و تهيج اي حد قومت مطلع زب وقاعد اضرب عشره عليه
وجبت اكتر من مره علي الكلوت ولسه همشي لقيت الكلوت غرقان لبن قولت اجيب اي حاجه من اللي بيمسحو بيها الارض من بره انشف الكلوت بيها بس اخت اكبر صدمه في حياتي وانا لسه بفتح الباب
لقيت صفاء حماة اختي مغمضه عنيها ومعاريه العبايه وقالعه الكلوت في الارض ومدخله تلات صوابع في كسها وبدخلهم و بتخرجهم بسرعه ولبن مالي الارض وانا واقف مصدوم من اللي بيحصل قدامي اول ما فتحت عينيها شديتها جوه الاوضه و ودوبنا في بوسه عميقه وهيا بتلعب في زبي من بره البنطلون وانا ماسك نفسي بالعافيه
صفاء: عيزاك تفشخ كسي مش قادره
قلعتها العبايه خالص وقعت ارضع من بزازها الكبيره و اعض في حلمتها اللي واقفين و هيا عماله تصوت
صفاء بشرمطه: دخله بقا دخله دا انا نفسي زبك دا يخش جوايا يفلق كسي نصين
انا: هدخله حاضر يا لبوه
صفاء وانا بدخله: اهههههههههههههه جامد دخله جامد عايزاه كله اههههههههههه زبك دا وحش
انا في عالم تاني من كلامها
انا: اركبي علي زبي يا متناكه
صفاء: حاضر يا دكري
قامت راكبه علي زبي وكسه حرفيا بلع زبي
انا نازل نيك علي اخري ومش راحمها حرفيا
صفاء وهيا بتتنطط علي زبي : اههههههههههه براحه علي طنط يا علي مش كدا
انا: هفضل انيك فيكي لحد ما تقولي بس
صفاء بشرمطه: يحبيبي عمري ماقول بس علشان انا لبوه مش بشبع من النيك
صفاء: اههههههه زبك جامد ياعلي عيزاك تمتعني زي ابوك
انا اتصدمت بصراحه
انا: وايه دخل ابويا في الحوار ده يا لبوه وابتديت اطلع زبي من كسها علشان اركز في اللي بتقول
صفاء: يووه بطلعه ليه دلوقتي مش عايزاك توقف نيك انت بس وانا هحكيلك
انا: انا دخلت زبي لحد الاخر بقا قولي بقا؟؟
صفاء بتتكلم وهيا بتتنطط علي زبي: اول ما طلعت فوق عند اختك كنت لابسه عبايه ضيقه جامد ودخلت سلمت عليهم كلهم وبلذات ابوك اللي كان زبه واقف وروحت احضر معا اختك الاكل وبعد ما كلو فضلت في المطبخ ابوك دخل عليا المطبخ بحجة انو هيغسل ايده
وهوا داخل كدا حك زبوا فيا انا طبعا سحت خالص علشان انا شرموطه وهيجانه علي طول وهوا طالع خبطي بعبوص كبير انا طبعا صوت بس بصوت مكتوم
ابوك هاج ساعتها ودوبنا في بوسه علي السريع كدا
وقام مقلعني وقعدي علي الرخامه و دخل زبه الوحش دا فيا و قعد يرضع من بزازي وقعدنا 5 دقايق علي الوضع دا يا سيدي علشان محدش يستعجلنا و يدخل علينا
وكل دا وانا قاعد بسمع كلامها ونازل نيك في كسها
صفاء: اهههههههههههههههههه براحه يحبيبي علي كسي انت هيجت من كلامي ولا ايه
انا: طبعا هيجت انتي مش شايفه انت بتقول ايه؟!
صفاء: طب نييييك فيا وشبع كسي من لبنك
انا: حاضر يا شرموطي انا وابويا
صفاء بضحكه كدا: دا انا شرموطه الرجاله كلها انا خايفه احكيلك علي مغامراتي مع ازبار الرجاله تقطع كسي و تموني
انا: احكي بس باختصار وبسرعه علشان الساعه داخله علي 10 وابويا زمانه نازل
صفاء: ماشي. مره كنت راكبه اتوبيس والدنيا كانت زاحمه وكله عمال يحسس علي طيزي ويبعبص فيا وانا مبسوطه لحد ما راجل كبير نزل كان راكب في الاخر وروحت قعت مكانه علشان النسوان ميقولوش حاجه وقعت وكان من الجمبين رجاله والاتنين كان ازبارهم واقفه و لقيت ايدهم فجاه علي فخادي بيحسسو عليها
حسيت نفسي شرموطه روحت فاتحه سوسته البنطلون لكل واحد و نازله مص لكل واحد و فشختلهم ازبارهم. و حسيت اننا هنوصل خلاص روحت قاعده عادي بس طلعت بزازي يرضعوا منها
انا: اوبا انتي طلعتي شرموطه بجد وبتتناكي من كل الرجاله
صفاء: مش حكايه شرموطه انا لما كسي بياكلني ببقا عايزه اتناك من اي زوبر قدامي
انا: اطب انا شكلي هجيب عيزاهم فين؟؟
صفاء بشرمطه: في كسي طبعا مش محتاجه كلام
صفاء: عيزاك تفضل تنيكني و تمتعني وتفشخني وهبقا كلبه تحت رجلك
انا: حاضر يا لبوتي
انا: هخلع انا بقا علشان شكتلهم نازلين من علي السلم
صفاء: طيب ماشي و منين ما تحب تنيك انا كسي مفتوحلك في اي وقت تعالا انت بس
انا: حاضر /ولسه بطلع من الباب لقيتهم قادمي روحت قفلت الباب ونطيت من الشباك وهما كدا كدا حماة اختي في الدور الارضي و وصلت البيت قبل ابويا وامي ودخلت وعملت نفسي نايم وهما بصو عليا لقوني نايم بس انا كنت صاحي ساعتها
دخلو استحموا هما الاتنين وطلعو ناموا
ولسه رايح انام سمعت صوت اهات من الاوضه
روحت وبصيت من خرم صغير كدا
لقيت ابويا منيم امي علي ضهرها ونازل نيك فيها
امي: افففففففف علي زبك يراجل براحه عليا
ابويا: مفيش براحه هفضل انيك فيكي لحد ما اشبع
امي: ارضع من بزازي مش عيزاك تسبهم
ابويا: حاضر يا لبوتي
امي: زبك وحشني عايزه امصه
ابويا: خديه في بوقك اهو يشرموطه
امي بعد 10 دقايق مص
ابويا: مصك حلو يشرموطه تعالي ادخله في خرم طيزك
امي : لا امانه عليك دا زبك كبير وخرم طيزي ضيق وهيموتي
ابويا: معلش استحمليه وهنيكك براحه
امي: طب دخله
ابويا: ماشي
امي: اههههههههههههههههههه براحه علي طيزي مش قد زبك
ابويا: اجبهم فين؟؟
امي: في اي حته اخلص!!
ابويا: خلاص هكمل نيك في كسك
امي: ياريت و***
وبعد 10 دقايق نيك

ابويا: قومي طفي النور و وتعالي مصي شويه وخلاص

انا روحت بسرعه علي الاوضه علشان محدش يشوفني
ودخلت نمت

يتبع في( الجزء الثالث).........


عارف ان الجزء صغير بس حسيت الناس مستعجله🤍
اوعدكم ان الجزء الثالث اطول من كدا بكتير

قولو رايكم في الجزء ده

(آلَجّزٍء آلَتٌآنِيَ)

لو ماشوفت الجزء الاول شوفه علشان تواصل معنا👑



شوفت اختي واقفه في البلكونه و شافتني من ضهري بس هيا كد كدا عرفنتي علشان كنت نازل من عندها.

ولقيت صفاء (حماة اختي) طالعه من الاوضه وعلي بقها لبن جوزها علشان كانت بتمصله بس شافتني وانصدمت😱:

صفاء وهيا مش قادره تاخد نفسها: ايه ده انت جيت يا علي
انا: ايوه يطنط (وانا مركز علي اللبن الل علي بقها وبزازها اللي شويه وهينفجروا في وشي)
صفاء: بقالك ياما مستنيني ولا ايه؟؟(وعنيها متشالتش من علي زبي اللي عامل خيمه)

انا خوفت ساعتها اقولها ايوه تعرف اني كنت بشوفهم

انا بعد ما لحقت نفسي: لا خالص دا السوبر ماركت اللي علي او الشارع دا كان قافل ورحت عند محل تاني
صفاء وهيا بتفكر كدا: ماشي يا علي هات الحاجه وروح انت علشان متتاخرش علي الدرس
انا: ماشي يطنط
ومشيت لحد البيت بتاعهم وانا بفكر انيكها ازاي واقول لنفسي: الوليه دي شرموطه و لو عرفت انيكا تبقا فرصه عمري

وشيطاني مش سايني في حالي
ابويا رن عليا فجأه وانا تحت بيت اختي ولسه رايح اركب بس من حظي ان الدنيا ماكنتش ليل ساعتها
ابويا: روحت يبني ولا ايه؟؟
انا: ايوه يا بابا روحت
ابويا: طيب ماشي عايز حاجه؟؟
انا: لا سلام بس انتو هتقعدو قد ايه عندكو؟؟
ابويا: يبني احنا اول مره نيجي لاخت بعد الفرح بس هنسهر شويه لحد 9/10 بليل ومش هنطول وهنيجي
انا: تمام ساعتها الروح ردت فيا وجاتلي فكره اني ارجع وخصوصا ان حماة اختي زمنها دخلت كملت نيك بعد ما مشيت
وفعلا رديت تاني بس وانا ماشي براحه عشان محدش يسمع صوت رجلي
ووقفت اتفرج من حته تانيه علشان اختي ماتشوفنيش تاني
وبالفعل لسه مخلصوش نيك بعد ما ممشيت:
لقت صفاه راكبه زب مصطفي (حما اختي):
صفاء: اههههههههههه نييك جامد في لبوتك اههههههه
مصطفى: يخربيتك يا شرموطه كسك دا مش بيشبع نيك خالص!!
صفاء: لا يحج اهههههههه كسي بياكلني عايز يتفشخ مش بيشع خالص
مصطفى: زبي وجعني يا لبوه ومش قادر انيك تاني بقالي ساعتين بنيك فيه ومش بيشبع
صفاء: هيا الحبايه اللي بجبهالك مش جايبه نتيجه ولا ايه؟؟
صفاء بحزن: علي طول كدا يحج كاسر بنفسي نفسي اتناك مره بس كسي يشبع لبن
مصطفى بحزن: اعوضهالك في وقت تاني انا هروح بقا اقعد معا حما ابنك فوق

صفاء بعصبيه: ماهو دا اللي فالح فيه تسيب مراتك عايزه تتناك وتروح تقعد ما الرجاله بس خلي بالك الواد علي ابنهم كنت شيفاه واقف بيتصنت علينا من ساعه كدا وشفته و زب الولا كان واقف (بتحاول تسخنه علشان يرجعلها)
مصطفى ببرود اعصاب كدا: بدل ماشوفيه هايج كدا كنتي ريحيه واهو اريح انا شويه (هنا عرفت انه ديوث)
صفاء: ماهو شكلك هاتتركن شويه واجرب زبه ممكن يعجبني بردو!!
مصطفى ضحك ولسه بيطلع من الباب كان هيلمحني بس استخبيت
بس صفاء ماطلعتش معاه قعدت في الاوضه بس نايمه علي ضهرها وبتفرك في كساه وهيا بتفكر في كلام مصطفى جوزها
هنا قولت لنفسي الفرصه بتيجي مره واحده في العمر
وقعت افكر ادخل عليها ازاي واقولها ايه بعد ما عرفت اني ماشيت خالص وروحت الدرس
الصراحه خوفت ساعتها
بس لقت الباب بنفتح وهيا طالعه بتعدل لبسها
استخبيت طبعا بس شوفت جسمها عيني عينك كدا علشان الفتحه اللي بشوف منها بتبين الجسم صغير
لقيتها لابسه عبايه شفافه مبينه جسمها كله لابسه تحتيه كلوت ابيض وعليه شفايف حمرا وهيا كدا كدا طيزها كبير تبلع اي زب و برا حمره وراقبتها لحد ما دخلت البيت وطيزها كانت بتترج وبعدين دخلت وراها البيت بس كنت هيجان ساعتها ومقرر اني انيكها
دخلت اوضة النوم وسابة الباب مفتوح حاجه بسيطه
لاقيتها غيرت هدومها ولبست عبايه بيتي ضيقه هتتفرتك من علي طيزها الكبيره ولسه بتتطلع روحت مستخبي وسبتها طلعت عند اختي فوق دخلت الاوضه بتاعتها لقيت الكلوت اللي قلعته مليان عسل كسها
قعت الحس فيه وطعم عسل كسها جمييل ورحته و تهيج اي حد قومت مطلع زب وقاعد اضرب عشره عليه
وجبت اكتر من مره علي الكلوت ولسه همشي لقيت الكلوت غرقان لبن قولت اجيب اي حاجه من اللي بيمسحو بيها الارض من بره انشف الكلوت بيها بس اخت اكبر صدمه في حياتي وانا لسه بفتح الباب
لقيت صفاء حماة اختي مغمضه عنيها ومعاريه العبايه وقالعه الكلوت في الارض ومدخله تلات صوابع في كسها وبدخلهم و بتخرجهم بسرعه ولبن مالي الارض وانا واقف مصدوم من اللي بيحصل قدامي اول ما فتحت عينيها شديتها جوه الاوضه و ودوبنا في بوسه عميقه وهيا بتلعب في زبي من بره البنطلون وانا ماسك نفسي بالعافيه
صفاء: عيزاك تفشخ كسي مش قادره
قلعتها العبايه خالص وقعت ارضع من بزازها الكبيره و اعض في حلمتها اللي واقفين و هيا عماله تصوت
صفاء بشرمطه: دخله بقا دخله دا انا نفسي زبك دا يخش جوايا يفلق كسي نصين
انا: هدخله حاضر يا لبوه
صفاء وانا بدخله: اهههههههههههههه جامد دخله جامد عايزاه كله اههههههههههه زبك دا وحش
انا في عالم تاني من كلامها
انا: اركبي علي زبي يا متناكه
صفاء: حاضر يا دكري
قامت راكبه علي زبي وكسه حرفيا بلع زبي
انا نازل نيك علي اخري ومش راحمها حرفيا
صفاء وهيا بتتنطط علي زبي : اههههههههههه براحه علي طنط يا علي مش كدا
انا: هفضل انيك فيكي لحد ما تقولي بس
صفاء بشرمطه: يحبيبي عمري ماقول بس علشان انا لبوه مش بشبع من النيك
صفاء: اههههههه زبك جامد ياعلي عيزاك تمتعني زي ابوك
انا اتصدمت بصراحه
انا: وايه دخل ابويا في الحوار ده يا لبوه وابتديت اطلع زبي من كسها علشان اركز في اللي بتقول
صفاء: يووه بطلعه ليه دلوقتي مش عايزاك توقف نيك انت بس وانا هحكيلك
انا: انا دخلت زبي لحد الاخر بقا قولي بقا؟؟
صفاء بتتكلم وهيا بتتنطط علي زبي: اول ما طلعت فوق عند اختك كنت لابسه عبايه ضيقه جامد ودخلت سلمت عليهم كلهم وبلذات ابوك اللي كان زبه واقف وروحت احضر معا اختك الاكل وبعد ما كلو فضلت في المطبخ ابوك دخل عليا المطبخ بحجة انو هيغسل ايده
وهوا داخل كدا حك زبوا فيا انا طبعا سحت خالص علشان انا شرموطه وهيجانه علي طول وهوا طالع خبطي بعبوص كبير انا طبعا صوت بس بصوت مكتوم
ابوك هاج ساعتها ودوبنا في بوسه علي السريع كدا
وقام مقلعني وقعدي علي الرخامه و دخل زبه الوحش دا فيا و قعد يرضع من بزازي وقعدنا 5 دقايق علي الوضع دا يا سيدي علشان محدش يستعجلنا و يدخل علينا
وكل دا وانا قاعد بسمع كلامها ونازل نيك في كسها
صفاء: اهههههههههههههههههه براحه يحبيبي علي كسي انت هيجت من كلامي ولا ايه
انا: طبعا هيجت انتي مش شايفه انت بتقول ايه؟!
صفاء: طب نييييك فيا وشبع كسي من لبنك
انا: حاضر يا شرموطي انا وابويا
صفاء بضحكه كدا: دا انا شرموطه الرجاله كلها انا خايفه احكيلك علي مغامراتي مع ازبار الرجاله تقطع كسي و تموني
انا: احكي بس باختصار وبسرعه علشان الساعه داخله علي 10 وابويا زمانه نازل
صفاء: ماشي. مره كنت راكبه اتوبيس والدنيا كانت زاحمه وكله عمال يحسس علي طيزي ويبعبص فيا وانا مبسوطه لحد ما راجل كبير نزل كان راكب في الاخر وروحت قعت مكانه علشان النسوان ميقولوش حاجه وقعت وكان من الجمبين رجاله والاتنين كان ازبارهم واقفه و لقيت ايدهم فجاه علي فخادي بيحسسو عليها
حسيت نفسي شرموطه روحت فاتحه سوسته البنطلون لكل واحد و نازله مص لكل واحد و فشختلهم ازبارهم. و حسيت اننا هنوصل خلاص روحت قاعده عادي بس طلعت بزازي يرضعوا منها
انا: اوبا انتي طلعتي شرموطه بجد وبتتناكي من كل الرجاله
صفاء: مش حكايه شرموطه انا لما كسي بياكلني ببقا عايزه اتناك من اي زوبر قدامي
انا: اطب انا شكلي هجيب عيزاهم فين؟؟
صفاء بشرمطه: في كسي طبعا مش محتاجه كلام
صفاء: عيزاك تفضل تنيكني و تمتعني وتفشخني وهبقا كلبه تحت رجلك
انا: حاضر يا لبوتي
انا: هخلع انا بقا علشان شكتلهم نازلين من علي السلم
صفاء: طيب ماشي و منين ما تحب تنيك انا كسي مفتوحلك في اي وقت تعالا انت بس
انا: حاضر /ولسه بطلع من الباب لقيتهم قادمي روحت قفلت الباب ونطيت من الشباك وهما كدا كدا حماة اختي في الدور الارضي و وصلت البيت قبل ابويا وامي ودخلت وعملت نفسي نايم وهما بصو عليا لقوني نايم بس انا كنت صاحي ساعتها
دخلو استحموا هما الاتنين وطلعو ناموا
ولسه رايح انام سمعت صوت اهات من الاوضه
روحت وبصيت من خرم صغير كدا
لقيت ابويا منيم امي علي ضهرها ونازل نيك فيها
امي: افففففففف علي زبك يراجل براحه عليا
ابويا: مفيش براحه هفضل انيك فيكي لحد ما اشبع
امي: ارضع من بزازي مش عيزاك تسبهم
ابويا: حاضر يا لبوتي
امي: زبك وحشني عايزه امصه
ابويا: خديه في بوقك اهو يشرموطه
امي بعد 10 دقايق مص
ابويا: مصك حلو يشرموطه تعالي ادخله في خرم طيزك
امي : لا امانه عليك دا زبك كبير وخرم طيزي ضيق وهيموتي
ابويا: معلش استحمليه وهنيكك براحه
امي: طب دخله
ابويا: ماشي
امي: اههههههههههههههههههه براحه علي طيزي مش قد زبك
ابويا: اجبهم فين؟؟
امي: في اي حته اخلص!!
ابويا: خلاص هكمل نيك في كسك
امي: ياريت و***
وبعد 10 دقايق نيك

ابويا: قومي طفي النور و وتعالي مصي شويه وخلاص

انا روحت بسرعه علي الاوضه علشان محدش يشوفني
ودخلت نمت

يتبع في( الجزء الثالث).........


عارف ان الجزء صغير بس حسيت الناس مستعجله🤍
اوعدكم ان الجزء الثالث اطول من كدا بكتير

قولو رايكم في الجزء ده
[/QUOTE]
جميله
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: الفحل الشقي, Abbass 1 1, Sheگoo و 109 آخرين
حلوةةةة
 
  • عجبني
التفاعلات: Blackice, الضاحك الباكى, البرنس احمد و 4 آخرين
قصه مثيره اكثر من رائعه ياريت تكمل و تكبر الاجزاء شويه
 
  • عجبني
التفاعلات: Blackice, الضاحك الباكى, البرنس احمد و شخص آخر
بدايه ممتازه استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى, البرنس احمد, dacte و شخص آخر
استمر شكل القصه جامدة
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى، البرنس احمد و Silver Mooon
في البدايه حابب اعرفك بي ابطال القصه:

انا علي: 18 سنه ابيضاني ومش طويل قوي زبي طوله 20سم

امي (دليا): مش طويله اوي بزازها متوسطه وطيازها متوسطه ومش بتبان من العبايات قد كدا

اختي(مني): بزازها فايره بطريقه غبيه وحلمتها دايما ظهرين وطيزها تهيج اي راجل ومرفوعه

حماة اختي(صفاء): سمراويه شويه طيزها كبيره بغباء وبزازها اكبر وديما الاندر بتاعها متحدد علي طول

حما اختي: مصطفى بس دوره جي في القصه



ابويا(اشرف): مش مشارك في القصه قد كدا علشان مطولش عليكم









البدايه (آلَجّزٍء آلَآوٌلَ)



كنا رايحين زياره ل اختي بعد الفرح باسبوع وبعد ما وصلنا هناك قعدنا في شقه اختي و جم هيا وجوزها سلموا علينا وقعدت انا 10 دقايق وقولتلهم انا رايح الدرس بس ما كنتش رايح درس كنت رايح اقعد مع واحد صحبي شويه المهم نزلت وطالع من البوابه كدا لقيت حماة اختي بتناديني



صفاه: رايح فين ي احمد دا انت ماقعتش 10دقايق علي بعض

انا: رايح درس مهم يا طنط معلش وبصيت في الساعه لقيتها 4 العصر قولتلها الدرس الساعه 5

صفاه: طب لسه بدري تعالي هتلنا طلب من اول الشارع

انا: طب ماشي بس بسرعه يطنط

دخلت وطيزها بترج في بعض وزبي قام ساعتها وكنتش عارف اعمل ايه



صفاء: خد يا علي الفلوس اهي عنيها متشالتش من علي زبي وبتعض في شفايفها وتحس انها بتقول ياريت الزب دا كله يدخل في كسي



المهم روحت ورجعت بعديها 5 دقايق

رنيت الجرس بس بنتها الصغيره عندها 10 سنين اسمها (رودينا)



انا: ماما فين يا رودينا

رودينا: ماما في الجنينه وره

انا: طب ادخل الجنينه دي ازاي يبنتي

رودينا: عايز منها ايه وانا اقولها

انا كنت جايبلها طلب من السوبر ماركت وكنت عايز اديهولها / وانا وبيني وبنكو كنت بتسلط علي شان اشوف طيزها الكبيره وهيا ماشيه😂

رودينا: في باب هناك اهو خش منو هتلاقي الجنينه

الباب دا كان بايظ و محدش بيدخل منو بس انا من هياجاني زقتو بالعافية ودخلت برضو لقيت جنينه طويله عريضه وفي عشه كبيره في الاخر والعشه كانت متقفله بس مش بتاعت طير زي مايكون استراحه كده وفيها سرير



انا في سري: بص هيا اكيد في الاوضه دي علشان الجنينه فاضيه واول ماروحت كانت الصدمه:

البا مقفول بس محاولتش افتحه ولاكن سمعت صوت صفاء وحما اختي (مصطفي)



صفاء: اااااااااااااه براحه علي كسي يراجل

مصطفي: لازم انيكك يلبوه دانتي طيازك ميشبعش منها

مصطفى: قولي انتي ايه

صفاه: انا لبوتك ياخول انا صفاء ام طياز كبيره اللي زبك بينيك فيهم

مصطفى: لازم انيك في بزازك الكبيره يا شرموطه

صفاه: نيك يحبيبي نيك ولا يهم ونضحكت ضحكت شرموطه

مصطفى: بس ايه اللي هيجك كله يا لبوه مش زي عادتك يعني

صفاه وهيا هيجانه: شوفتلك يخويا الواد علي نازل من فوق و شوفت زب الواد لقيته هايج وكنت عايزه اهجم عليه الصراحه وقولت في سري ازاي زب زي ده مش في كسي



مصطفى سكت لمدة 5 دقايق



مصطفى: هجيب يالبوه عيزاهم فين



صفاء بهيجان: هاتهم في كسي يادكري

مصطفى: مصي يا لبوه



و كان في فتحه صغيره كنت بتفرج منها



صفاء: طعم لبنك لسه حلو يحج



مصطفى طبعا مش معاها وعمال يدخل ويضغط علي راس صفاء وبعديها ب10 دقايق مص


قامت صفاء ركبت علي زبه




مصطفى: لسه فيك حيل تتناكي يا شرموطه

صفاء: طبعا في حيل هوا كسي كدا مش بيشبع من زبك يحج وقام ضاربها علي طيزها الكبيره

وبعد ما ضربها بقت بتتنطط اكتر علي زبه



وكل دا اكتر من ساعتين وانا واقف بره بتفرج عليهم بس ضربت عشره مرتين وكنسلت صحبي اللي كنت رايحله



لفيت وشي نحيه شقت اختي بس اخد صدمه كبيره لما شفت............. يتبع في(الجزء التاني)





هنزل الجزء التاني لو لقيت تفاعل وتشجيع

علي فكره اول قصه ليا قلولي حلوه ولا وحشه
كمل ما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: البرنس احمد و Silver Mooon
جميله جدا بس زودت الاجزاء شويتين
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmedothout، الفحل التخين و Silver Mooon
جميلة جدا متتارخش علينا كملها بسرعة
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmedothout و Silver Mooon
في البدايه حابب اعرفك بي ابطال القصه:

انا علي: 18 سنه ابيضاني ومش طويل قوي زبي طوله 20سم

امي (دليا): مش طويله اوي بزازها متوسطه وطيازها متوسطه ومش بتبان من العبايات قد كدا

اختي(مني): بزازها فايره بطريقه غبيه وحلمتها دايما ظهرين وطيزها تهيج اي راجل ومرفوعه

حماة اختي(صفاء): سمراويه شويه طيزها كبيره بغباء وبزازها اكبر وديما الاندر بتاعها متحدد علي طول

حما اختي: مصطفى بس دوره جي في القصه



ابويا(اشرف): مش مشارك في القصه قد كدا علشان مطولش عليكم









البدايه (آلَجّزٍء آلَآوٌلَ)



كنا رايحين زياره ل اختي بعد الفرح باسبوع وبعد ما وصلنا هناك قعدنا في شقه اختي و جم هيا وجوزها سلموا علينا وقعدت انا 10 دقايق وقولتلهم انا رايح الدرس بس ما كنتش رايح درس كنت رايح اقعد مع واحد صحبي شويه المهم نزلت وطالع من البوابه كدا لقيت حماة اختي بتناديني



صفاه: رايح فين ي احمد دا انت ماقعتش 10دقايق علي بعض

انا: رايح درس مهم يا طنط معلش وبصيت في الساعه لقيتها 4 العصر قولتلها الدرس الساعه 5

صفاه: طب لسه بدري تعالي هتلنا طلب من اول الشارع

انا: طب ماشي بس بسرعه يطنط

دخلت وطيزها بترج في بعض وزبي قام ساعتها وكنتش عارف اعمل ايه



صفاء: خد يا علي الفلوس اهي عنيها متشالتش من علي زبي وبتعض في شفايفها وتحس انها بتقول ياريت الزب دا كله يدخل في كسي



المهم روحت ورجعت بعديها 5 دقايق

رنيت الجرس بس بنتها الصغيره عندها 10 سنين اسمها (رودينا)



انا: ماما فين يا رودينا

رودينا: ماما في الجنينه وره

انا: طب ادخل الجنينه دي ازاي يبنتي

رودينا: عايز منها ايه وانا اقولها

انا كنت جايبلها طلب من السوبر ماركت وكنت عايز اديهولها / وانا وبيني وبنكو كنت بتسلط علي شان اشوف طيزها الكبيره وهيا ماشيه😂

رودينا: في باب هناك اهو خش منو هتلاقي الجنينه

الباب دا كان بايظ و محدش بيدخل منو بس انا من هياجاني زقتو بالعافية ودخلت برضو لقيت جنينه طويله عريضه وفي عشه كبيره في الاخر والعشه كانت متقفله بس مش بتاعت طير زي مايكون استراحه كده وفيها سرير



انا في سري: بص هيا اكيد في الاوضه دي علشان الجنينه فاضيه واول ماروحت كانت الصدمه:

البا مقفول بس محاولتش افتحه ولاكن سمعت صوت صفاء وحما اختي (مصطفي)



صفاء: اااااااااااااه براحه علي كسي يراجل

مصطفي: لازم انيكك يلبوه دانتي طيازك ميشبعش منها

مصطفى: قولي انتي ايه

صفاه: انا لبوتك ياخول انا صفاء ام طياز كبيره اللي زبك بينيك فيهم

مصطفى: لازم انيك في بزازك الكبيره يا شرموطه

صفاه: نيك يحبيبي نيك ولا يهم ونضحكت ضحكت شرموطه

مصطفى: بس ايه اللي هيجك كله يا لبوه مش زي عادتك يعني

صفاه وهيا هيجانه: شوفتلك يخويا الواد علي نازل من فوق و شوفت زب الواد لقيته هايج وكنت عايزه اهجم عليه الصراحه وقولت في سري ازاي زب زي ده مش في كسي



مصطفى سكت لمدة 5 دقايق



مصطفى: هجيب يالبوه عيزاهم فين



صفاء بهيجان: هاتهم في كسي يادكري

مصطفى: مصي يا لبوه



و كان في فتحه صغيره كنت بتفرج منها



صفاء: طعم لبنك لسه حلو يحج



مصطفى طبعا مش معاها وعمال يدخل ويضغط علي راس صفاء وبعديها ب10 دقايق مص


قامت صفاء ركبت علي زبه




مصطفى: لسه فيك حيل تتناكي يا شرموطه

صفاء: طبعا في حيل هوا كسي كدا مش بيشبع من زبك يحج وقام ضاربها علي طيزها الكبيره

وبعد ما ضربها بقت بتتنطط اكتر علي زبه



وكل دا اكتر من ساعتين وانا واقف بره بتفرج عليهم بس ضربت عشره مرتين وكنسلت صحبي اللي كنت رايحله



لفيت وشي نحيه شقت اختي بس اخد صدمه كبيره لما شفت............. يتبع في(الجزء التاني)





هنزل الجزء التاني لو لقيت تفاعل وتشجيع

علي فكره اول قصه ليا قلولي حلوه ولا وحشه
يا ريت تكبري الاحداث شويه عشان صغيره قوي
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmedothout، Silver Mooon و Ahmed507
(y)
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى, ahmedothout, Silver Mooon و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كمل وماتتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى، ahmedothout و Silver Mooon
في البدايه حابب اعرفك بي ابطال القصه:

انا علي: 18 سنه ابيضاني ومش طويل قوي زبي طوله 20سم

امي (دليا): مش طويله اوي بزازها متوسطه وطيازها متوسطه ومش بتبان من العبايات قد كدا

اختي(مني): بزازها فايره بطريقه غبيه وحلمتها دايما ظهرين وطيزها تهيج اي راجل ومرفوعه

حماة اختي(صفاء): سمراويه شويه طيزها كبيره بغباء وبزازها اكبر وديما الاندر بتاعها متحدد علي طول

حما اختي: مصطفى بس دوره جي في القصه



ابويا(اشرف): مش مشارك في القصه قد كدا علشان مطولش عليكم









البدايه (آلَجّزٍء آلَآوٌلَ)



كنا رايحين زياره ل اختي بعد الفرح باسبوع وبعد ما وصلنا هناك قعدنا في شقه اختي و جم هيا وجوزها سلموا علينا وقعدت انا 10 دقايق وقولتلهم انا رايح الدرس بس ما كنتش رايح درس كنت رايح اقعد مع واحد صحبي شويه المهم نزلت وطالع من البوابه كدا لقيت حماة اختي بتناديني



صفاه: رايح فين ي احمد دا انت ماقعتش 10دقايق علي بعض

انا: رايح درس مهم يا طنط معلش وبصيت في الساعه لقيتها 4 العصر قولتلها الدرس الساعه 5

صفاه: طب لسه بدري تعالي هتلنا طلب من اول الشارع

انا: طب ماشي بس بسرعه يطنط

دخلت وطيزها بترج في بعض وزبي قام ساعتها وكنتش عارف اعمل ايه



صفاء: خد يا علي الفلوس اهي عنيها متشالتش من علي زبي وبتعض في شفايفها وتحس انها بتقول ياريت الزب دا كله يدخل في كسي



المهم روحت ورجعت بعديها 5 دقايق

رنيت الجرس بس بنتها الصغيره عندها 10 سنين اسمها (رودينا)



انا: ماما فين يا رودينا

رودينا: ماما في الجنينه وره

انا: طب ادخل الجنينه دي ازاي يبنتي

رودينا: عايز منها ايه وانا اقولها

انا كنت جايبلها طلب من السوبر ماركت وكنت عايز اديهولها / وانا وبيني وبنكو كنت بتسلط علي شان اشوف طيزها الكبيره وهيا ماشيه😂

رودينا: في باب هناك اهو خش منو هتلاقي الجنينه

الباب دا كان بايظ و محدش بيدخل منو بس انا من هياجاني زقتو بالعافية ودخلت برضو لقيت جنينه طويله عريضه وفي عشه كبيره في الاخر والعشه كانت متقفله بس مش بتاعت طير زي مايكون استراحه كده وفيها سرير



انا في سري: بص هيا اكيد في الاوضه دي علشان الجنينه فاضيه واول ماروحت كانت الصدمه:

البا مقفول بس محاولتش افتحه ولاكن سمعت صوت صفاء وحما اختي (مصطفي)



صفاء: اااااااااااااه براحه علي كسي يراجل

مصطفي: لازم انيكك يلبوه دانتي طيازك ميشبعش منها

مصطفى: قولي انتي ايه

صفاه: انا لبوتك ياخول انا صفاء ام طياز كبيره اللي زبك بينيك فيهم

مصطفى: لازم انيك في بزازك الكبيره يا شرموطه

صفاه: نيك يحبيبي نيك ولا يهم ونضحكت ضحكت شرموطه

مصطفى: بس ايه اللي هيجك كله يا لبوه مش زي عادتك يعني

صفاه وهيا هيجانه: شوفتلك يخويا الواد علي نازل من فوق و شوفت زب الواد لقيته هايج وكنت عايزه اهجم عليه الصراحه وقولت في سري ازاي زب زي ده مش في كسي



مصطفى سكت لمدة 5 دقايق



مصطفى: هجيب يالبوه عيزاهم فين



صفاء بهيجان: هاتهم في كسي يادكري

مصطفى: مصي يا لبوه



و كان في فتحه صغيره كنت بتفرج منها



صفاء: طعم لبنك لسه حلو يحج



مصطفى طبعا مش معاها وعمال يدخل ويضغط علي راس صفاء وبعديها ب10 دقايق مص


قامت صفاء ركبت علي زبه




مصطفى: لسه فيك حيل تتناكي يا شرموطه

صفاء: طبعا في حيل هوا كسي كدا مش بيشبع من زبك يحج وقام ضاربها علي طيزها الكبيره

وبعد ما ضربها بقت بتتنطط اكتر علي زبه



وكل دا اكتر من ساعتين وانا واقف بره بتفرج عليهم بس ضربت عشره مرتين وكنسلت صحبي اللي كنت رايحله



لفيت وشي نحيه شقت اختي بس اخد صدمه كبيره لما شفت............. يتبع في(الجزء التاني)





هنزل الجزء التاني لو لقيت تفاعل وتشجيع

علي فكره اول قصه ليا قلولي حلوه ولا وحشه
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmedothout و Silver Mooon
حاضر
في البدايه حابب اعرفك بي ابطال القصه:

انا علي: 18 سنه ابيضاني ومش طويل قوي زبي طوله 20سم

امي (دليا): مش طويله اوي بزازها متوسطه وطيازها متوسطه ومش بتبان من العبايات قد كدا

اختي(مني): بزازها فايره بطريقه غبيه وحلمتها دايما ظهرين وطيزها تهيج اي راجل ومرفوعه

حماة اختي(صفاء): سمراويه شويه طيزها كبيره بغباء وبزازها اكبر وديما الاندر بتاعها متحدد علي طول

حما اختي: مصطفى بس دوره جي في القصه



ابويا(اشرف): مش مشارك في القصه قد كدا علشان مطولش عليكم









البدايه (آلَجّزٍء آلَآوٌلَ)



كنا رايحين زياره ل اختي بعد الفرح باسبوع وبعد ما وصلنا هناك قعدنا في شقه اختي و جم هيا وجوزها سلموا علينا وقعدت انا 10 دقايق وقولتلهم انا رايح الدرس بس ما كنتش رايح درس كنت رايح اقعد مع واحد صحبي شويه المهم نزلت وطالع من البوابه كدا لقيت حماة اختي بتناديني



صفاه: رايح فين ي احمد دا انت ماقعتش 10دقايق علي بعض

انا: رايح درس مهم يا طنط معلش وبصيت في الساعه لقيتها 4 العصر قولتلها الدرس الساعه 5

صفاه: طب لسه بدري تعالي هتلنا طلب من اول الشارع

انا: طب ماشي بس بسرعه يطنط

دخلت وطيزها بترج في بعض وزبي قام ساعتها وكنتش عارف اعمل ايه



صفاء: خد يا علي الفلوس اهي عنيها متشالتش من علي زبي وبتعض في شفايفها وتحس انها بتقول ياريت الزب دا كله يدخل في كسي



المهم روحت ورجعت بعديها 5 دقايق

رنيت الجرس بس بنتها الصغيره عندها 10 سنين اسمها (رودينا)



انا: ماما فين يا رودينا

رودينا: ماما في الجنينه وره

انا: طب ادخل الجنينه دي ازاي يبنتي

رودينا: عايز منها ايه وانا اقولها

انا كنت جايبلها طلب من السوبر ماركت وكنت عايز اديهولها / وانا وبيني وبنكو كنت بتسلط علي شان اشوف طيزها الكبيره وهيا ماشيه😂

رودينا: في باب هناك اهو خش منو هتلاقي الجنينه

الباب دا كان بايظ و محدش بيدخل منو بس انا من هياجاني زقتو بالعافية ودخلت برضو لقيت جنينه طويله عريضه وفي عشه كبيره في الاخر والعشه كانت متقفله بس مش بتاعت طير زي مايكون استراحه كده وفيها سرير



انا في سري: بص هيا اكيد في الاوضه دي علشان الجنينه فاضيه واول ماروحت كانت الصدمه:

البا مقفول بس محاولتش افتحه ولاكن سمعت صوت صفاء وحما اختي (مصطفي)



صفاء: اااااااااااااه براحه علي كسي يراجل

مصطفي: لازم انيكك يلبوه دانتي طيازك ميشبعش منها

مصطفى: قولي انتي ايه

صفاه: انا لبوتك ياخول انا صفاء ام طياز كبيره اللي زبك بينيك فيهم

مصطفى: لازم انيك في بزازك الكبيره يا شرموطه

صفاه: نيك يحبيبي نيك ولا يهم ونضحكت ضحكت شرموطه

مصطفى: بس ايه اللي هيجك كله يا لبوه مش زي عادتك يعني

صفاه وهيا هيجانه: شوفتلك يخويا الواد علي نازل من فوق و شوفت زب الواد لقيته هايج وكنت عايزه اهجم عليه الصراحه وقولت في سري ازاي زب زي ده مش في كسي



مصطفى سكت لمدة 5 دقايق



مصطفى: هجيب يالبوه عيزاهم فين



صفاء بهيجان: هاتهم في كسي يادكري

مصطفى: مصي يا لبوه



و كان في فتحه صغيره كنت بتفرج منها



صفاء: طعم لبنك لسه حلو يحج



مصطفى طبعا مش معاها وعمال يدخل ويضغط علي راس صفاء وبعديها ب10 دقايق مص


قامت صفاء ركبت علي زبه




مصطفى: لسه فيك حيل تتناكي يا شرموطه

صفاء: طبعا في حيل هوا كسي كدا مش بيشبع من زبك يحج وقام ضاربها علي طيزها الكبيره

وبعد ما ضربها بقت بتتنطط اكتر علي زبه



وكل دا اكتر من ساعتين وانا واقف بره بتفرج عليهم بس ضربت عشره مرتين وكنسلت صحبي اللي كنت رايحله



لفيت وشي نحيه شقت اختي بس اخد صدمه كبيره لما شفت............. يتبع في(الجزء التاني)





هنزل الجزء التاني لو لقيت تفاعل وتشجيع

علي فكره اول قصه ليا

في البدايه حابب اعرفك بي ابطال القصه:

انا علي: 18 سنه ابيضاني ومش طويل قوي زبي طوله 20سم

امي (دليا): مش طويله اوي بزازها متوسطه وطيازها متوسطه ومش بتبان من العبايات قد كدا

اختي(مني): بزازها فايره بطريقه غبيه وحلمتها دايما ظهرين وطيزها تهيج اي راجل ومرفوعه

حماة اختي(صفاء): سمراويه شويه طيزها كبيره بغباء وبزازها اكبر وديما الاندر بتاعها متحدد علي طول

حما اختي: مصطفى بس دوره جي في القصه



ابويا(اشرف): مش مشارك في القصه قد كدا علشان مطولش عليكم









البدايه (آلَجّزٍء آلَآوٌلَ)



كنا رايحين زياره ل اختي بعد الفرح باسبوع وبعد ما وصلنا هناك قعدنا في شقه اختي و جم هيا وجوزها سلموا علينا وقعدت انا 10 دقايق وقولتلهم انا رايح الدرس بس ما كنتش رايح درس كنت رايح اقعد مع واحد صحبي شويه المهم نزلت وطالع من البوابه كدا لقيت حماة اختي بتناديني



صفاه: رايح فين ي احمد دا انت ماقعتش 10دقايق علي بعض

انا: رايح درس مهم يا طنط معلش وبصيت في الساعه لقيتها 4 العصر قولتلها الدرس الساعه 5

صفاه: طب لسه بدري تعالي هتلنا طلب من اول الشارع

انا: طب ماشي بس بسرعه يطنط

دخلت وطيزها بترج في بعض وزبي قام ساعتها وكنتش عارف اعمل ايه



صفاء: خد يا علي الفلوس اهي عنيها متشالتش من علي زبي وبتعض في شفايفها وتحس انها بتقول ياريت الزب دا كله يدخل في كسي



المهم روحت ورجعت بعديها 5 دقايق

رنيت الجرس بس بنتها الصغيره عندها 10 سنين اسمها (رودينا)



انا: ماما فين يا رودينا

رودينا: ماما في الجنينه وره

انا: طب ادخل الجنينه دي ازاي يبنتي

رودينا: عايز منها ايه وانا اقولها

انا كنت جايبلها طلب من السوبر ماركت وكنت عايز اديهولها / وانا وبيني وبنكو كنت بتسلط علي شان اشوف طيزها الكبيره وهيا ماشيه😂

رودينا: في باب هناك اهو خش منو هتلاقي الجنينه

الباب دا كان بايظ و محدش بيدخل منو بس انا من هياجاني زقتو بالعافية ودخلت برضو لقيت جنينه طويله عريضه وفي عشه كبيره في الاخر والعشه كانت متقفله بس مش بتاعت طير زي مايكون استراحه كده وفيها سرير



انا في سري: بص هيا اكيد في الاوضه دي علشان الجنينه فاضيه واول ماروحت كانت الصدمه:

البا مقفول بس محاولتش افتحه ولاكن سمعت صوت صفاء وحما اختي (مصطفي)



صفاء: اااااااااااااه براحه علي كسي يراجل

مصطفي: لازم انيكك يلبوه دانتي طيازك ميشبعش منها

مصطفى: قولي انتي ايه

صفاه: انا لبوتك ياخول انا صفاء ام طياز كبيره اللي زبك بينيك فيهم

مصطفى: لازم انيك في بزازك الكبيره يا شرموطه

صفاه: نيك يحبيبي نيك ولا يهم ونضحكت ضحكت شرموطه

مصطفى: بس ايه اللي هيجك كله يا لبوه مش زي عادتك يعني

صفاه وهيا هيجانه: شوفتلك يخويا الواد علي نازل من فوق و شوفت زب الواد لقيته هايج وكنت عايزه اهجم عليه الصراحه وقولت في سري ازاي زب زي ده مش في كسي



مصطفى سكت لمدة 5 دقايق



مصطفى: هجيب يالبوه عيزاهم فين



صفاء بهيجان: هاتهم في كسي يادكري

مصطفى: مصي يا لبوه



و كان في فتحه صغيره كنت بتفرج منها



صفاء: طعم لبنك لسه حلو يحج



مصطفى طبعا مش معاها وعمال يدخل ويضغط علي راس صفاء وبعديها ب10 دقايق مص


قامت صفاء ركبت علي زبه




مصطفى: لسه فيك حيل تتناكي يا شرموطه

صفاء: طبعا في حيل هوا كسي كدا مش بيشبع من زبك يحج وقام ضاربها علي طيزها الكبيره

وبعد ما ضربها بقت بتتنطط اكتر علي زبه



وكل دا اكتر من ساعتين وانا واقف بره بتفرج عليهم بس ضربت عشره مرتين وكنسلت صحبي اللي كنت رايحله



لفيت وشي نحيه شقت اختي بس اخد صدمه كبيره لما شفت............. يتبع في(الجزء التاني)





هنزل الجزء التاني لو لقيت تفاعل وتشجيع

علي فكره اول قصه ليا قلولي حلوه ولا وحشه
لو عايز اضيف الجزء التاني عليها اعمل ايه
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmedothout، Silver Mooon و روز
في البدايه حابب اعرفك بي ابطال القصه:

انا علي: 18 سنه ابيضاني ومش طويل قوي زبي طوله 20سم

امي (دليا): مش طويله اوي بزازها متوسطه وطيازها متوسطه ومش بتبان من العبايات قد كدا

اختي(مني): بزازها فايره بطريقه غبيه وحلمتها دايما ظهرين وطيزها تهيج اي راجل ومرفوعه

حماة اختي(صفاء): سمراويه شويه طيزها كبيره بغباء وبزازها اكبر وديما الاندر بتاعها متحدد علي طول

حما اختي: مصطفى بس دوره جي في القصه



ابويا(اشرف): مش مشارك في القصه قد كدا علشان مطولش عليكم









البدايه (آلَجّزٍء آلَآوٌلَ)



كنا رايحين زياره ل اختي بعد الفرح باسبوع وبعد ما وصلنا هناك قعدنا في شقه اختي و جم هيا وجوزها سلموا علينا وقعدت انا 10 دقايق وقولتلهم انا رايح الدرس بس ما كنتش رايح درس كنت رايح اقعد مع واحد صحبي شويه المهم نزلت وطالع من البوابه كدا لقيت حماة اختي بتناديني



صفاه: رايح فين ي احمد دا انت ماقعتش 10دقايق علي بعض

انا: رايح درس مهم يا طنط معلش وبصيت في الساعه لقيتها 4 العصر قولتلها الدرس الساعه 5

صفاه: طب لسه بدري تعالي هتلنا طلب من اول الشارع

انا: طب ماشي بس بسرعه يطنط

دخلت وطيزها بترج في بعض وزبي قام ساعتها وكنتش عارف اعمل ايه



صفاء: خد يا علي الفلوس اهي عنيها متشالتش من علي زبي وبتعض في شفايفها وتحس انها بتقول ياريت الزب دا كله يدخل في كسي



المهم روحت ورجعت بعديها 5 دقايق

رنيت الجرس بس بنتها الصغيره عندها 10 سنين اسمها (رودينا)



انا: ماما فين يا رودينا

رودينا: ماما في الجنينه وره

انا: طب ادخل الجنينه دي ازاي يبنتي

رودينا: عايز منها ايه وانا اقولها

انا كنت جايبلها طلب من السوبر ماركت وكنت عايز اديهولها / وانا وبيني وبنكو كنت بتسلط علي شان اشوف طيزها الكبيره وهيا ماشيه😂

رودينا: في باب هناك اهو خش منو هتلاقي الجنينه

الباب دا كان بايظ و محدش بيدخل منو بس انا من هياجاني زقتو بالعافية ودخلت برضو لقيت جنينه طويله عريضه وفي عشه كبيره في الاخر والعشه كانت متقفله بس مش بتاعت طير زي مايكون استراحه كده وفيها سرير



انا في سري: بص هيا اكيد في الاوضه دي علشان الجنينه فاضيه واول ماروحت كانت الصدمه:

البا مقفول بس محاولتش افتحه ولاكن سمعت صوت صفاء وحما اختي (مصطفي)



صفاء: اااااااااااااه براحه علي كسي يراجل

مصطفي: لازم انيكك يلبوه دانتي طيازك ميشبعش منها

مصطفى: قولي انتي ايه

صفاه: انا لبوتك ياخول انا صفاء ام طياز كبيره اللي زبك بينيك فيهم

مصطفى: لازم انيك في بزازك الكبيره يا شرموطه

صفاه: نيك يحبيبي نيك ولا يهم ونضحكت ضحكت شرموطه

مصطفى: بس ايه اللي هيجك كله يا لبوه مش زي عادتك يعني

صفاه وهيا هيجانه: شوفتلك يخويا الواد علي نازل من فوق و شوفت زب الواد لقيته هايج وكنت عايزه اهجم عليه الصراحه وقولت في سري ازاي زب زي ده مش في كسي



مصطفى سكت لمدة 5 دقايق



مصطفى: هجيب يالبوه عيزاهم فين



صفاء بهيجان: هاتهم في كسي يادكري

مصطفى: مصي يا لبوه



و كان في فتحه صغيره كنت بتفرج منها



صفاء: طعم لبنك لسه حلو يحج



مصطفى طبعا مش معاها وعمال يدخل ويضغط علي راس صفاء وبعديها ب10 دقايق مص


قامت صفاء ركبت علي زبه




مصطفى: لسه فيك حيل تتناكي يا شرموطه

صفاء: طبعا في حيل هوا كسي كدا مش بيشبع من زبك يحج وقام ضاربها علي طيزها الكبيره

وبعد ما ضربها بقت بتتنطط اكتر علي زبه



وكل دا اكتر من ساعتين وانا واقف بره بتفرج عليهم بس ضربت عشره مرتين وكنسلت صحبي اللي كنت رايحله



لفيت وشي نحيه شقت اختي بس اخد صدمه كبيره لما شفت............. يتبع في(الجزء التاني)





هنزل الجزء التاني لو لقيت تفاعل وتشجيع

علي فكره اول قصه ليا قلولي حلوه ولا وحشه
الموضوع 'انا و اختي وحماتها اللبوه _الجزء الثاني' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/انا-و-اختي-وحماتها-اللبوه-_الجزء-الثاني.366223/

الجزء الثاني هنا 👆
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmedothout, Elfager17, Silver Mooon و شخص آخر
ح
في البدايه حابب اعرفك بي ابطال القصه:

انا علي: 18 سنه ابيضاني ومش طويل قوي زبي طوله 20سم

امي (دليا): مش طويله اوي بزازها متوسطه وطيازها متوسطه ومش بتبان من العبايات قد كدا

اختي(مني): بزازها فايره بطريقه غبيه وحلمتها دايما ظهرين وطيزها تهيج اي راجل ومرفوعه

حماة اختي(صفاء): سمراويه شويه طيزها كبيره بغباء وبزازها اكبر وديما الاندر بتاعها متحدد علي طول

حما اختي: مصطفى بس دوره جي في القصه



ابويا(اشرف): مش مشارك في القصه قد كدا علشان مطولش عليكم









البدايه (آلَجّزٍء آلَآوٌلَ)



كنا رايحين زياره ل اختي بعد الفرح باسبوع وبعد ما وصلنا هناك قعدنا في شقه اختي و جم هيا وجوزها سلموا علينا وقعدت انا 10 دقايق وقولتلهم انا رايح الدرس بس ما كنتش رايح درس كنت رايح اقعد مع واحد صحبي شويه المهم نزلت وطالع من البوابه كدا لقيت حماة اختي بتناديني



صفاه: رايح فين ي احمد دا انت ماقعتش 10دقايق علي بعض

انا: رايح درس مهم يا طنط معلش وبصيت في الساعه لقيتها 4 العصر قولتلها الدرس الساعه 5

صفاه: طب لسه بدري تعالي هتلنا طلب من اول الشارع

انا: طب ماشي بس بسرعه يطنط

دخلت وطيزها بترج في بعض وزبي قام ساعتها وكنتش عارف اعمل ايه



صفاء: خد يا علي الفلوس اهي عنيها متشالتش من علي زبي وبتعض في شفايفها وتحس انها بتقول ياريت الزب دا كله يدخل في كسي



المهم روحت ورجعت بعديها 5 دقايق

رنيت الجرس بس بنتها الصغيره عندها 10 سنين اسمها (رودينا)



انا: ماما فين يا رودينا

رودينا: ماما في الجنينه وره

انا: طب ادخل الجنينه دي ازاي يبنتي

رودينا: عايز منها ايه وانا اقولها

انا كنت جايبلها طلب من السوبر ماركت وكنت عايز اديهولها / وانا وبيني وبنكو كنت بتسلط علي شان اشوف طيزها الكبيره وهيا ماشيه😂

رودينا: في باب هناك اهو خش منو هتلاقي الجنينه

الباب دا كان بايظ و محدش بيدخل منو بس انا من هياجاني زقتو بالعافية ودخلت برضو لقيت جنينه طويله عريضه وفي عشه كبيره في الاخر والعشه كانت متقفله بس مش بتاعت طير زي مايكون استراحه كده وفيها سرير



انا في سري: بص هيا اكيد في الاوضه دي علشان الجنينه فاضيه واول ماروحت كانت الصدمه:

البا مقفول بس محاولتش افتحه ولاكن سمعت صوت صفاء وحما اختي (مصطفي)



صفاء: اااااااااااااه براحه علي كسي يراجل

مصطفي: لازم انيكك يلبوه دانتي طيازك ميشبعش منها

مصطفى: قولي انتي ايه

صفاه: انا لبوتك ياخول انا صفاء ام طياز كبيره اللي زبك بينيك فيهم

مصطفى: لازم انيك في بزازك الكبيره يا شرموطه

صفاه: نيك يحبيبي نيك ولا يهم ونضحكت ضحكت شرموطه

مصطفى: بس ايه اللي هيجك كله يا لبوه مش زي عادتك يعني

صفاه وهيا هيجانه: شوفتلك يخويا الواد علي نازل من فوق و شوفت زب الواد لقيته هايج وكنت عايزه اهجم عليه الصراحه وقولت في سري ازاي زب زي ده مش في كسي



مصطفى سكت لمدة 5 دقايق



مصطفى: هجيب يالبوه عيزاهم فين



صفاء بهيجان: هاتهم في كسي يادكري

مصطفى: مصي يا لبوه



و كان في فتحه صغيره كنت بتفرج منها



صفاء: طعم لبنك لسه حلو يحج



مصطفى طبعا مش معاها وعمال يدخل ويضغط علي راس صفاء وبعديها ب10 دقايق مص


قامت صفاء ركبت علي زبه




مصطفى: لسه فيك حيل تتناكي يا شرموطه

صفاء: طبعا في حيل هوا كسي كدا مش بيشبع من زبك يحج وقام ضاربها علي طيزها الكبيره

وبعد ما ضربها بقت بتتنطط اكتر علي زبه



وكل دا اكتر من ساعتين وانا واقف بره بتفرج عليهم بس ضربت عشره مرتين وكنسلت صحبي اللي كنت رايحله



لفيت وشي نحيه شقت اختي بس اخد صدمه كبيره لما شفت............. يتبع في(الجزء التاني)





هنزل الجزء التاني لو لقيت تفاعل وتشجيع

علي فكره اول قصه ليا قلولي حلوه ولا وحشه
حط الجزء التاني بتعليق واطلب الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: Silver Mooon
في البدايه حابب اعرفك بي ابطال القصه:

انا علي: 18 سنه ابيضاني ومش طويل قوي زبي طوله 20سم

امي (دليا): مش طويله اوي بزازها متوسطه وطيازها متوسطه ومش بتبان من العبايات قد كدا

اختي(مني): بزازها فايره بطريقه غبيه وحلمتها دايما ظهرين وطيزها تهيج اي راجل ومرفوعه

حماة اختي(صفاء): سمراويه شويه طيزها كبيره بغباء وبزازها اكبر وديما الاندر بتاعها متحدد علي طول

حما اختي: مصطفى بس دوره جي في القصه



ابويا(اشرف): مش مشارك في القصه قد كدا علشان مطولش عليكم









البدايه (آلَجّزٍء آلَآوٌلَ)



كنا رايحين زياره ل اختي بعد الفرح باسبوع وبعد ما وصلنا هناك قعدنا في شقه اختي و جم هيا وجوزها سلموا علينا وقعدت انا 10 دقايق وقولتلهم انا رايح الدرس بس ما كنتش رايح درس كنت رايح اقعد مع واحد صحبي شويه المهم نزلت وطالع من البوابه كدا لقيت حماة اختي بتناديني



صفاه: رايح فين ي احمد دا انت ماقعتش 10دقايق علي بعض

انا: رايح درس مهم يا طنط معلش وبصيت في الساعه لقيتها 4 العصر قولتلها الدرس الساعه 5

صفاه: طب لسه بدري تعالي هتلنا طلب من اول الشارع

انا: طب ماشي بس بسرعه يطنط

دخلت وطيزها بترج في بعض وزبي قام ساعتها وكنتش عارف اعمل ايه



صفاء: خد يا علي الفلوس اهي عنيها متشالتش من علي زبي وبتعض في شفايفها وتحس انها بتقول ياريت الزب دا كله يدخل في كسي



المهم روحت ورجعت بعديها 5 دقايق

رنيت الجرس بس بنتها الصغيره عندها 10 سنين اسمها (رودينا)



انا: ماما فين يا رودينا

رودينا: ماما في الجنينه وره

انا: طب ادخل الجنينه دي ازاي يبنتي

رودينا: عايز منها ايه وانا اقولها

انا كنت جايبلها طلب من السوبر ماركت وكنت عايز اديهولها / وانا وبيني وبنكو كنت بتسلط علي شان اشوف طيزها الكبيره وهيا ماشيه😂

رودينا: في باب هناك اهو خش منو هتلاقي الجنينه

الباب دا كان بايظ و محدش بيدخل منو بس انا من هياجاني زقتو بالعافية ودخلت برضو لقيت جنينه طويله عريضه وفي عشه كبيره في الاخر والعشه كانت متقفله بس مش بتاعت طير زي مايكون استراحه كده وفيها سرير



انا في سري: بص هيا اكيد في الاوضه دي علشان الجنينه فاضيه واول ماروحت كانت الصدمه:

البا مقفول بس محاولتش افتحه ولاكن سمعت صوت صفاء وحما اختي (مصطفي)



صفاء: اااااااااااااه براحه علي كسي يراجل

مصطفي: لازم انيكك يلبوه دانتي طيازك ميشبعش منها

مصطفى: قولي انتي ايه

صفاه: انا لبوتك ياخول انا صفاء ام طياز كبيره اللي زبك بينيك فيهم

مصطفى: لازم انيك في بزازك الكبيره يا شرموطه

صفاه: نيك يحبيبي نيك ولا يهم ونضحكت ضحكت شرموطه

مصطفى: بس ايه اللي هيجك كله يا لبوه مش زي عادتك يعني

صفاه وهيا هيجانه: شوفتلك يخويا الواد علي نازل من فوق و شوفت زب الواد لقيته هايج وكنت عايزه اهجم عليه الصراحه وقولت في سري ازاي زب زي ده مش في كسي



مصطفى سكت لمدة 5 دقايق



مصطفى: هجيب يالبوه عيزاهم فين



صفاء بهيجان: هاتهم في كسي يادكري

مصطفى: مصي يا لبوه



و كان في فتحه صغيره كنت بتفرج منها



صفاء: طعم لبنك لسه حلو يحج



مصطفى طبعا مش معاها وعمال يدخل ويضغط علي راس صفاء وبعديها ب10 دقايق مص


قامت صفاء ركبت علي زبه




مصطفى: لسه فيك حيل تتناكي يا شرموطه

صفاء: طبعا في حيل هوا كسي كدا مش بيشبع من زبك يحج وقام ضاربها علي طيزها الكبيره

وبعد ما ضربها بقت بتتنطط اكتر علي زبه



وكل دا اكتر من ساعتين وانا واقف بره بتفرج عليهم بس ضربت عشره مرتين وكنسلت صحبي اللي كنت رايحله



لفيت وشي نحيه شقت اختي بس اخد صدمه كبيره لما شفت............. يتبع في(الجزء التاني)





هنزل الجزء التاني لو لقيت تفاعل وتشجيع

علي فكره اول قصه ليا قلولي حلوه ولا وحشه
كمل بسرعة لا تتأخر ٠
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmedothout، Silver Mooon و روز
فى انتظار الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmedothout

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%