NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال تحس اللي هو كدا مش طايقه

تحويل الموضوعات الى دردشه او جر شكل الاعضاء او محاولة انك تبوظ موضوع لغرض فى نفسك عقوبتها حظر مؤقت ومع التكرار حظر دائم للعضو

رجاء الالتزام بالقوانين والتعامل مع المكان على انه مكان للترفيه وليس لتصفية حسابات او اظهار عقد نفسيه من البعض

تم التنبيه على الجميع ... تثبلو جميعا مرورى
شكرا جدا ي كينج علي الاسجابه السريعه وظبط الامور كما يجب ان تكون ❤️

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: نيياك النسوان
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شكرا جدا ي كينج علي الاسجابه السريعه وظبط الامور كما يجب ان تكون ❤️

انت كمان عزيزى لما تبلغ عن مخالفه متردش على العضو وتفتح سكة نقاش تزود المخالفه

اتركه حتى نتصرف احنا مع المخالفه

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: نيياك النسوان
انت كمان عزيزى لما تبلغ عن مخالفه متردش على العضو وتفتح سكة نقاش تزود المخالفه

اتركه حتى نتصرف احنا مع المخالفه
تمام بعتذر عن الازعاج اللي عامله ف البوست كل شويه 😂
شاركنا برايك بقي طالما موجود 🥰

• الكلام ده مش عجبني
  • عجبني
التفاعلات: قيصر نسوانجى و نيياك النسوان
لاول مره عبر السبع عصور بوست فريد من نوعه
انتي كانثي اي اللي بيخنقك من الراجل وتبقي مقفوله مش عايزه تكلميه وانت كراجل اي التصرف الصح اللي تعمله علشان تتجنب الحوار ده

طبعا أنا ليا خبره صغننه قد كدا هتناقش معاكم فيها ف الكومنتات ☝️

اولا اعتدت انى مكونش راجل ملزق ولا اكون مش عاتق اى روح لانى من خلال خبرتى الستات بتعشق الراجل التقيل

ثانيا اعتدت انى امشي بمبادئ خاصه بيا اتعلمتها واتربيت عليها تخص الرجوله ومهما الاجيال تتغير مبعرفش احيد عنها لانها علمتنى معنى الرجوله

الاهم بقي هنا ان كل اللى فوق دا ممكن يبقى ولا حاجه عن تفكير الجيل الجديد وهنا بقي تبقى المعضله

مفيش ثوابت وكل بنت هيا ال بتقدر تقيم الرجوله وتقيم شخصية الشخص ال بتقابله لكن مننكرش ان الرجوله بشكل عام فيها مبادئ مش بتتجزأ

• حبيته
  • أتفق
التفاعلات: بتاع افلام و Kιɳg Jr
اولا اعتدت انى مكونش راجل ملزق ولا اكون مش عاتق اى روح لانى من خلال خبرتى الستات بتعشق الراجل التقيل

ثانيا اعتدت انى امشي بمبادئ خاصه بيا اتعلمتها واتربيت عليها تخص الرجوله ومهما الاجيال تتغير مبعرفش احيد عنها لانها علمتنى معنى الرجوله

الاهم بقي هنا ان كل اللى فوق دا ممكن يبقى ولا حاجه عن تفكير الجيل الجديد وهنا بقي تبقى المعضله

مفيش ثوابت وكل بنت هيا ال بتقدر تقيم الرجوله وتقيم شخصية الشخص ال بتقابله لكن مننكرش ان الرجوله بشكل عام فيها مبادئ مش بتتجزأ
كلام موزون وتقيل فعلا اهم حاجه الرجوله والشخصيه مس ف الحوار ده بس ف الحياه كلها وف اي موقف
كل بنت ليها مفتاح خاص بيها وقبل ده كله هي بتعبت اشاره ان في قبول خلاص والراجل اللي يفهمها

• عجبني
التفاعلات: قيصر نسوانجى
انتي كانثي اي اللي بيخنقك من الراجل وتبقي مقفوله مش عايزه تكلميه وانت كراجل اي التصرف الصح اللي تعمله علشان تتجنب الحوار ده

الغباء بكل مشتملاته من جهل وقلة ذوق وتصرفات غبية
بكره الغباء وبكره الراجل الغبي

مالهمش قاعدة ثابته تحسهم مجانين و**** انا اعرف واحده تبقي بتكلم معاها وبتضحك وفجاه كده بدون سبب مش عايزه تعرفك

الغباء بكل مشتملاته من جهل وقلة ذوق وتصرفات غبية
بكره الغباء وبكره الراجل الغبي
دي حاجه فعلا مستفزه ومش ليكي انتي بس كبنت دي حاجه لا تطاق بس هل دي الحاجه الوحيده ؟
ونصيحتك ايه لو انا مثلا هدخل لسحر اقدر اجيب سكه معاها ازاي

مالهمش قاعدة ثابته تحسهم مجانين و**** انا اعرف واحده تبقي بتكلم معاها وبتضحك وفجاه كده بدون سبب مش عايزه تعرفك
دي هرمونات يصحبي 😂😂😂😂😂
خليك ثابت انت بس وهي هترجعلك 😂

• عجبني
التفاعلات: is2
انا لو عملت حاجة تضايقها و انا معرفهاش و لاقيتها قفشت
هقولها مكنتش اعرف انها هتضايقك مش هعملها تاني
قبلت اشطا مقبلتش بقي برحتها
اصل انا فعلا بحب الستات اللي بتكبر دماغها و ملهاش في القفش و قلبة البوز بسبب تافه

دي حاجه فعلا مستفزه ومش ليكي انتي بس كبنت دي حاجه لا تطاق بس هل دي الحاجه الوحيده ؟
ونصيحتك ايه لو انا مثلا هدخل لسحر اقدر اجيب سكه معاها ازاي
مش فاهمة يعني ايه سكة ؟
لو تقصد تعارف فانا بتعرف على الكل ومبصدش حد
صداقة ؟ بتختلف طبعا وبتخضع للمود والشكل والجو وخلافه
علاقة ؟ انا مش بدخل علاقة غير بعد فترة تعارف ولو لاقيت الشخص فيه صفات مش عجباني مش بكمل

• عجبني
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
انا لو عملت حاجة تضايقها و انا معرفهاش و لاقيتها قفشت
هقولها مكنتش اعرف انها هتضايقك مش هعملها تاني
قبلت اشطا مقبلتش بقي برحتها
اصل انا فعلا بحب الستات اللي بتكبر دماغها و ملهاش في القفش و قلبة البوز بسبب تافه
ودول كلهم كدا بينسو بس بيدلعو 😂
مش بيحبو كتره الاعتذار هتقل من نظرهم جدا ف انت خليك متوازن يعني فاهم

مش فاهمة يعني ايه سكة ؟
لو تقصد تعارف فانا بتعرف على الكل ومبصدش حد
صداقة ؟ بتختلف طبعا وبتخضع للمود والشكل والجو وخلافه
علاقة ؟ انا مش بدخل علاقة غير بعد فترة تعارف ولو لاقيت الشخص فيه صفات مش عجباني مش بكمل
فهمتك تمام بس مش كل البنات كدا كل بنت علي حسب حاجه معينه اكيد ف انا اضمن ازاي اني مش هترفض؟

ودول كلهم كدا بينسو بس بيدلعو 😂
مش بيحبو كتره الاعتذار هتقل من نظرهم جدا ف انت خليك متوازن يعني فاهم
لا مين قال اني هتعذر انا هقول اني مكنتش اعرف ، و علفكرة الاعتذار مش ضعف شخصية يسطا
و انا لو حسيت ان اللي معايا استقلت بيا هفكسلها هي مش محور الكون يعني

لا مين قال اني هتعذر انا هقول اني مكنتش اعرف ، و علفكرة الاعتذار مش ضعف شخصية يسطا
و انا لو حسيت ان اللي معايا استقلت بيا هفكسلها هي مش محور الكون يعني
حلوه الصيغه دي
والاعتذار والخضوع ل حواراتهم دي بيعتبروه ضعف شخصيه 😂 علشان دول صنف مجنون
بالظبط كدا في غيرها مليون وحده

• أتفق
التفاعلات: أحمد عمار
فهمتك تمام بس مش كل البنات كدا كل بنت علي حسب حاجه معينه اكيد ف انا اضمن ازاي اني مش هترفض؟
ماهو مفيش ضمان ابدا
الفكرة انك تبدا خفيف خفيف خفيف
يعني تتعرف عليها وبعدها كلام بسيط وتكتر كلام شوية وممكن تفهم من التلميحات اذا هي بتفكر في علاقة ولا مكتفية بالصداقة وكده تكون تفاديت الرفض قدر المستطاع

حلوه الصيغه دي
والاعتذار والخضوع ل حواراتهم دي بيعتبروه ضعف شخصيه 😂 علشان دول صنف مجنون
بالظبط كدا في غيرها مليون وحده
يسطا مش كلهم في بنات كدا عقلها كبير بس صعب تلاقيهم ، لان دول الرجالة بتدور عليهم و ما بتصدق
كفاية انك هتتكلم مع عقلية معندهاش اوبشن قلبة البوز

ماهو مفيش ضمان ابدا
الفكرة انك تبدا خفيف خفيف خفيف
يعني تتعرف عليها وبعدها كلام بسيط وتكتر كلام شوية وممكن تفهم من التلميحات اذا هي بتفكر في علاقة ولا مكتفية بالصداقة وكده تكون تفاديت الرفض قدر المستطاع
بس يعتبر بفرض نفسي عليها صح ولا ايه؟
هتبقي بتكلمني شفقه

يسطا مش كلهم في بنات كدا عقلها كبير بس صعب تلاقيهم ، لان دول الرجالة بتدور عليهم و ما بتصدق
كفاية انك هتتكلم مع عقلية معندهاش اوبشن قلبة البوز
قليلين اوي ودول فيهم ريحه من ستات زمان اللي خلصو بس ندور اكيد هتلاقي 😂

• أتفق
التفاعلات: أحمد عمار

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%