NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصيرة واقعية بعبوص و لحس الكس ( واحدة من المنتدى )

المنفي

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
21 أبريل 2022
المشاركات
448
مستوى التفاعل
514
الإقامة
القاهرة
نقاط
1,403
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
( قصة حقيقية انا و عضوة من المنتدى ) بعد لما خلصنا خليتها تكتب كل حاجة حصلت
انا بنت جميلة وواثقة من نفسي جدا وبشتغل في وظيفة كبيرة ومرتاحة ماديا او بمعنى اصح مستقلة بحياتي ومش بفكر في الجواز او اي علاقة من اي نوع
بنت منطوية بكره الرجالة وسيرتهم لاني واخدة فكرة عنهم انهم كلهم حيوانات بعد القصص الكتير اللي اتحكت ليا من صحباتي وفيه سبب تاني
وهي اني بحب السادية وعايزة ابقى ضعيفة قصاد راجل بجد وانا موافقة انه يعرف غيري بس ينيكني انا وبس وده طبعا مش موجود فرسمت صورة في خيالي وعشت مع الراجل ده وتخيلت كل صفة فيه وانه مخلص ومحترم وراقي اوي وفي نفس الوقت جريء اوي وراجل اوي
كنت عارفة اني لو بينت ضعفي قصاد اي واحد حيستغلني ومش حيسيبني الا لما يفتحني لانه مش حيقدر يقاوم جمال جسمي وانا طبعا حبقى ضعيفة وانا هايجة واول ماياخد غرضه مني حيرميني ويدور على غيري خصوصا ان كل واحد بشوفه في شغلي او حد بيتقدم ليا بلاقيه ديما شايف نفسه وان البنات حتتجنن عليه بسبب شعره ولادقنه ولا عضلاته
انا عايزة راجل بجد من جوة مش شكل راجل ولاشعر ولاعضلات وبقيت اعاملهم كلهم كاصحاب واي حد يتغزل بكلمة بوقفه عند حده
هيجاني زاد مع الوقت وبقيت ادور على قصص على النت واصبر نفسي بيها وبالمرة اغير فكرتي عن الرجاله وممكن يبقى فيه حد غير اللي بشوفهم حواليا بس للاسف كل قصة بقراها بتثبت ليا ان اي راجل بيجري ورا غريزته وكمان شايفين ان دي رجولة
لحد ما قريت قصصك عن التحرش والبعبصة وكانت الكلمة غريبة عليا خصوصا اني عمري مااتعرضت للتحرش لاني مش بركب مواصلات ومعايا عربيتي بس القصص عجبتني وحسيت باثارة كبيرة منها وقولت لنفسي اهو تغيير عن قصص النيك اللي ماليه النت
بقيت اقرا قصصك قصة ورا التانية وبدات احس بكاتب القصص من قصصه وجالي احساس انه راجل بجد بس عايش حياته يقابل ويمتع في البنات لانه اكيد ملقاش اللي تملى عينة
تخيلت نفسي معاه وعايشه معاه وبقى هو الراجل اللي بتخيله وبدات اتقبل فكرة انه يقابل البنات ويبعبصها وده كان بيزود هيجاني بيه اكتر واكتر وبدات اتخيل حاجات جريئة ومجنونة معاه
مقدرتش امسك نفسي اكتر من كده واتجرات وكلمته وطلبت اشوف صورته وبعتها ليا واول ماشوفتها هجت جامد
عيون كلها رجولة كانها متكحله وشفايف مبتسمة جميلة دوبتني فيها ووشه مريح للقلب وحسيت انه طيب من جواه وصافي وقولت لنفسي اللي في الصورة مستحيل يكدب او يخون
قدرت احلل شخصيته من صورته لاني شوفت اشكال كتير في حياتي فلما الاقي حد كويس بجد بيبقى باين اوي قصادي ولما قابلته اتاكدت

كنا بنتكلم بكل ذوق ورقي واحترام واتكلمنا عن شغلنا وحياتنا وانا من جوايا هايجة عليه ومستعده اقوم احضنه قصاد الناس كلها وانا بقول لنفسي اتلمي واهدي
انا عارفة انه مش اوسم واحد ولا اغنى واحد بس شكله راجل اوي وكمان نظرته وصوته بيهيجوني عليه والاهم من كل ده انه محترم بجد مبصش على اي واحدة حوالينا ومهتم بيا انا وبس وعينه في عيني طول الوقت
كان عندي فضول اعرف حياته اكتر واكتشفت ان حياته بسيطة جدا مفيهاش تعقيدات ويعتبر منطوي زيي ميعرفش غير البنات اللي بيقابلها من قصصك وعايش حياته بعيد عن مشاكل الناس والحياه بيتفسح ويخرج ويشتغل شغله الخاص بيه وخلاص على كده فسالته سؤال بديهي جدا "انت متجوزتش ليه؟" فقالي علشان انا لما اتجوز حبقى غير اي حد زي مانا دلوقتي غير اي حد
كلامه حببني فيه اكتر وبقيت محتاجة ليه اكتر بس مش مبينه وهو فاهم احساسي ونظراتي وعارف اني عايزة اروح الاستوديو واقلع قصاده واسيبه يعمل فيا كل اللي هو عايزه
انا موافقة عليه وبحبه وحسمح له انه يلمسني
بس اول لمسه مكانتش متوقعه
واحنا خارجين من الكافيه كنا نازلين السلم لان الكافيه كان في الدور التاني وكان السلم ضيق فسبقته ونزلت قصاده وفجاه حسيت بايده كلها بتدخل جوة طيزي وصباعه كله بيدخل فيا من ورا وبيرفعني باقوى واعنف بعبوص ممكن يتعمل في بنت وانا طبعا اتصدمت لان كلامه كله معايا عادي جدا ومش باين عليه كده
وقفت استوعب اللي بيحصلي خصوصا انه اول واحد يلمسني بس دي مش لمسه عادية ولاحتى تقفيش في الطيز او البز ولاحضن ولابوسه ده بعبوص دخل كله جوة طيزي ورفع جسمي كله من قوته وحسيت بصباعه المشعر اللي كله رجولة في فتحة طيزي وبيعمل فيها البعبصه اللي بيكتب عنها في قصصه
وقتها شلت كل الافكار اللي جت في بالي وقولت اتمتع باللحظة دي وبعدين اتكلم وسبته يعمل بصباعه جوة طيزي البعبصه اللي بيعملها في البنات وبعد ماخرج صباعه من جوة طيزي قالي دي احلى طيز انا بعبصتها فنزلت قصاده السلم وانا مبسوطة اني عجبته
كنت ساكته بعد الموقف ده بحاول استوعب اللي حصل وبما اني محلله شاطره للشخصيات اتاكدت وقتها انه مش عادي وان قصصه دي ممكن تكون حقيقية فعلا وانه فعلا بيمتع البنات بالبعبصه
حسيت ان رغباته غريبة وانه غير اي حد عادي ومش بيفكر اصلا في العلاقة الكاملة
ركبنا العربية اول حاجة عملها انه دخل ايده جوة بنطلوني وجوة الاندر وانا لقيت نفسي بفتح له زراير البنطلون وفضل يلعب في كسي بايده الحنينه دي وانا اتكسف منه وبدات احس بايده بتدعك كسي اكتر ويلعب فيها بصوابعه بحركة متطلعش غير من فنان وبقى يلعب في زنبور كسي ويزغزغه بصوابعه ويرفعه بصباعه من تحت فانتفض من الاثارة واتلوى قصاده من شدة المتعة لحد ماهجت على اخري وهو شغال دعك في كسي وقرب من ودني وقالي انتي بنت محترمة بس كسك كس شرموطة لازمة بتدعك ويتلعب فيه بصوابعي طول الوقت لحد ماتعمليها
كنت حصوت من الهيجان ومن كلامه وضغطت على ايده بايدي وقفلت رجلي عليها وبقيت اعمل واعمل لحد ماغرقت ايده فقالي ايدي تقدر تخليكي تعملي ميه غصب عنك وقت مااحب وفضل يدعك جامد وكسي بيسخن اكتر في ايده وهو بيقولي كسك متناك اوي ولازم يتفشخ وانا بسمع الكلام ده لاول مرة وحسيت انه ملك كسي بايده اللي كانت بتمكنه من كل كسي وشغال دعك في كسي جامد اوي اوي ورغم كلامه ده كنت شايفه اهتمامه وحنيته عليا في عنيه وقربت منه وبوسته في شفايفه وهو مكمل دعك في كسي جامد فبوسته اكتر وكان اول حد ابوسه ويستاهل فعلا انه يكون اول حد
ضعفت اوي لما قالي كده ونزلت ميه كمان من كسي على ايده ومسك كسي كله بايده جامد وبص ليا بحنيه اوي وقالي بحب هيجان كسك ده وقرص كسي بايده ولعب شوية بصوابعه في كسي من تحت وانا بقوله العب براحتك فقرب مني وقالي ياشرموطة روحت عاملاها على ايده تاني وهو بيمسك كسي بحنيه اوي وانا بعمل لحد مانزلت ميتي كلها وبوسته تاني في شفايفه بحنيه اوي فقالي حفضل معاكي وحهتم بيكي فقولت له الزاي؟ قالي احنا مش حنشبع من بعض وكسك الهايج اوي ده مش حتسلميه غير لايد امينه تحافظ عليه وتمتعه صح فبصيت ليه بحنيه وقولت له عجبك؟ فبص لكسي اوي وقال بحبه روحت باساه في شفايفه اوي وقولت له وانا بحبك
كنت فاكرة انه حيقولي يلا بينا على الاستوديو بس هو كان مهتم بيا وبحياتي اكتر وقالي وصليني لاقرب محطة مترو وروحي علشان متتاخريش ومن اللحظة دي انتي بقيت بتاعتي
روحت بعد ماتبعبصت منه ودعكلي كسي لحد ماعملتها في ايده وارتحت ورغم كده لابص ليا بصه وحشه ولا قالي كلام مهين باستثناء كلامه اللي قاله ليا وانا بعملها على ايده اللي كانت كلها قوة ورجولة على كسي وكمان مسك كسي بحنيه وحافظ عليه بعد ماعملتها وقالي كلام رومانسي رغم انه قالي كلام جريء اوي قبلها
كنت مستغربة تصرفاته وانه ازاي حنين اوي كده وفي نفس الوقت جريء اوي وكمان مستغلش ضعفي قصاده وخلاني اهدى وافوق واروح كمان
كنت واقفه عريانة تحت الدش ببص على جسمي اللي زاد جماله لما ايده وصل ليه ولقيت كسي منور وشكله يهيج اوي وبزازي واقفين كل ماافتكر اللي عمله وانا بقول لنفسي اهدي وبلاش شغل المراهقه ده انا كبرت على كده ولما خرجت لقيت رسالة منه بتقولي طمنيني على حبيبي فقولت له هايج من ساعة اللي عملته فيه وعايزك اوي فقالي وانا محضر ليه مفاجاة حتعجبه
** عدت شهور **
صحيت من النوم هايجة كالعادة بس المرة دي لقيت نفسي جوة حضن راجل فبدات استوعب اللي حصل لقيته بيضمني بذراعه بكل حنية وبيقولي اطمني كل حاجة ماشية صح زي ماوعدتك " وانا لما سمعت صوته اطمنت ده صوت الشخص الوحيد اللي حبيته وسبته يلمسني وافتكرت اول بعبوص عمله فيا لما اتقابلنا اول مرة بدا هيجاني يزيد وبدات ابوسه واحدة واحدة بوسه ورا التانية في صدره ورقبته وهو يقولي اعملي كل اللي نفسك فيه احنا لوحدنا ومحدش حيحاسبك على اي حاجة مجنونة ممكن تعمليها وانا هايجة وعماله ابوس فيه واطلع لخده وبعدين شفايفه وازنق جسمي فيه وانا حاسه بزبه الهايج وهو واقف اوي ونزلت لما بين رجليه ولما شوفت زبه قصادي وهو عريان قررت اني حعيش بقية حياتي امتع فيه وبس ومش عايزة حاجة تانية
حضنته جامد من فرحتي ونزلت بوس في شفايفه وانا بقوله انا حاسه اني عايشه في حلم فقالي حتتاكدي انك عايشه في الحقيقة انتي دخلتي جنتي خلاص وكلها ليكي لوحدك
حسيت بايده وهيا بتدعك كسي جامد فقالي رجع يتشرمط تاني فقولت له انا معاك طول العمر اتعامل معاه بقى فقالي حفشخه مش بس حعلمه الادب الاول فضحكت وقولت له الزاي؟ لقيته بينزل لمابين رجلي وفجاه دخل كسي كله جوة بوقه
بدئت الاهات تطلع مني وهو عمال يلحس في كسي ويدخله جوة بوقه جامد وحسيت انه بيتمتع اوي من كده ودي حاجة كنت مستغرباها وشغال لحس في كسي ولعب فيه بلسانه وانا نايمه ومش بيقف لحظة وبقى يمسك بزازي ويفعصهم بايده وهو بيلحس كسي
استسلمت وقتها وفتحت رجلي شوية وسبته ييلحس ويمص ويرضع من كسي وهو بيفعص في بزازي وانا كل مااهيج اعملها في بوقه وهو شغال لحس ومص في كسي مش بيبطل
عدت ساعة ورا التانية وانا لسه مقومتش من على السرير وهو هيمان بكسي مش سايبه لدرجة اني اتزنقت وعايزة اروح الحمام ومش عارفة اعمل ايه وكل مااقوله سيبني ادخل الحمام يهيج اكتر ويلحس كسي اكتر واكتر
سابني ادخل الحمام واخد شور وانا فرحانة وعايزة اخلص شور بسرعة واطلع من الحمام واحضر لحبيبي الفطار
لبست اللبس اللي بيحبه ودخلت المطبخ علشان احضر الفطار وهو قاعد في الصالون وفاتح اللاب
لما سمع صوتي في المطبخ وانا مبسوطة وبغني دخل عليا وحط صباعه جوة طيزي وانا برقص قصاده وبغني وهو بيقولي كملي غنا وانا حاسه بصباعه جوة طيزي بيدخل جوة اوي وبيبعبصني جامد وطبعا كنت لابسه بنطلون خفيف وضيق علشان يعرف يدخل صباعه جوة طيزي اكتر ويبعبص طيزي براحته
لقيته بيزنقني جامد في الترابيزة بايده وبيبعبصني اوي فقولت له انت مش وراك شغل على اللاب؟ فقالي فيه شغل تاني اهم وباسني بالراحة في شفايفي وصباعه شغال بعبصه جوة طيزي اوي لحد ماوجعني وقالي طيزك طلعت طيز شرموطة هيا كمان ولازم تتبعبص كل شوية فقولت له انت قولت كده على كسي اول ماصحينا من النوم فقالي كويس انك فكرتيني وفجاة وبدون مقدمات قلعني البنطلون ورفعني على كتفه وكسي كله جوة بوقه وبياكله اكل
قولت له بتعمل ايه اححححح كسي ياسافل اححححححححح سيبني اعملك الفطار فقالي ماتعملي حد حايشك؟ فقولت له مش عارفة وانت رافعني كده فقالي كسك هو فطاري وقعدني على كتفه وحمل جسمي على وشه وكسي كله جوة بوقه وهو بيلعب فيه بلسانه وبياكله بهيجان اوي اوي وبيقولي اعمل ايه مع كسك المتناك ده؟
عملت ميه في بوقه لما قالي كده بس هو كان راجل اوي ومسابش كسي يخرج من جوة بوقه لحظة وبيقول ده احلى فطار
كنت حاسه بكسي وهو بيتلعب فيه بلسانه وبيتمص وبيتاكل اكل فمسكته من شعره ومن هيجاني فضلت اعمل ميه في بوقه لحد ماشبع من كسي ونزلني من على كتفه وسابني احضر الفطار وهو كل شوية يزنقني ويبعبصني بايده من ورا
مكانش بيبطل لحظة حتى وهو بيبعصني وكنت حاسه بايده اوي على لحم طيزي وصباعه وهو بيدخل جواها وهو بيقولي علشان انتي متناكة لازم تتبعبصي طول الوقت
سبت له نفسي لان ايده كانت حلوة اوي وكلامه كمان وبقى يدخل صباعه جوة طيزي ويبعبصني براحته وهو زانقني في الثلاجة وانا سايبه نفسي ومستنياه يخلص بعبصه في طيزي بس هو مكانش بيخلص
خرجت من المطبخ وهو ورايا وصباعه جوة طيزي مش بيخرج وعمال يبعبص فيا لدرجة انه قعدني على ايده وصباعه واقف جوة طيزي وشغال بعبصه
فطرنا وبعدها قالي قومي علشان احلي بيكي وانا بقوله مش فاهمه
فقالي اقلعي واسندي على الترابيزة واديني ظهرك
كان اجمل احساس احسه في حياتي لحظة لما دخل وشه جوة طيزي ولحس طيزي من جوة وكان بيحس بهيجان اوي اوي وبيقولي مش حشبع من طيزك دي ابدا فقولت له وانا كمان مش حشبع منك وسبت له نفسي على الاخر وهو شغال لحس في طيزي من جوة باثارة ومتعه اوي
كنت بضحك من زغزغة لسانة جوة طيزي وكان بيلعب في فتحة طيزي بلسانه ويلحسها اوي وانا برجع بطيزي على وشة وبرتاح عليه اوي
هيجانه زاد اكتر واكتر بطيزي لدرجة انه خدني لاوضة النوم ولاني اوطي قصاده على السري واسيب له طيزي كلها وانا حاسه بلسانه جوة طيزي شغاله لحس في فتحتي بمتعة واثارة اوي اوي
وطيت وصدرت له طيزي وهو عمال يلعب بلسانه جوة ويتمتع بخرم طيزي والاهات بتخرج مني من شدة الاثارة وبوطي له اكتر وهو عمال يلحس في طيزي وكسي من تحت ويدخل لسانه جوة فتحتي اللي كانت باينة اوي قصاده وانا سايبه له نفسي مستسلمه وسايباه والوقت يعدي وهو مش بيزهق ولابيتعب وعمال يلحس في طيزي من جوة وانا موطيه وسايباه وطيزي كلها عريانه قصاده ومنظر خرمي قصاده مهيجه عليا ومخليه يلحس في طيزي اكتر واكتر يدخل لسانه جواها وفضل يلحس في طيزي من جوة بلسانة لحد مابقى يدخل لسانه كله جوة ويبعبصني بلسانه فهجت اوي اوي وقولت له بحبك فدخل لسانه جوة طيزي اكتر وفضل يلحس فيها بهيجان وشراهه وانا مستسلمه ليه وسايباه على الاخر
بعد ماخلص سابني ولقيت زبه واقف اوي وباين اوي من الشورت اللي هو لابسه فقام ودور ليا على اندر البسه وقالي البسي ده واول مالبسته خدني من وسطي وقعدني علىه
زبه كان واقف اوي جوة طيزي وانا قاعده عليه وفضلت احك في زبه وامتعه بطيزي لحد ماقالي اتاكدتي بقى ان طيزك طيز شرموطة؟ بعمل معاها كل حاجة وعايزة تتفشخ برضو, فضحكت وانا قاعدة عليه بتلوى من المتعة وبحرك طيزي على زبه وبحك زبه جوة طيزي اوي وده كان بيمتعه اوي
عرفت وقتها ان الزب اللي انا قاعدة عليه زب راجل بجد وبسببه انا بتمتع من اول مافتحت عيني وانا في حضنه لحد دلوقتي وابسط حاجة اقدمها ليه اني امتعه بطيزي لانه اختار طيزي دونا عن اطياز البنات اللي دخل جواها وحسيبه يدخل جوة طيزي ويتمتع بيها باقي العمر
قولت له وريني صور البنات اللي بتقابلها فمسك موبايله وانا قاعدة عليه ووراني كام صورة كده وقالي زبي بيحب طيزك انتي اكتر من اطياز البنات دي فارتحت بحمل جسمي على زبه اوي لحد مادخل زبه كله جوايا للاخر اوي وقولت له وانا كمان بحبه اوي وبحب رجولته وجرئته
لقيته بيمسكني من وسطي وبيرفعني ويخبطني بزبه وانا بتنطط عليه وحاسه اني بتناك منه وانزل عليه واحس بيه وهو بيدخل جوة طيزي اوي وازنقه جوة طيزي واقعد عليه اوي بحمل جسمي كله كان احساس سافل وجريء اوي فقالي انتي متناكتي وانا قاعده عليه وبحرك نفسكي على زبه علشان ادخله جوة طيزي على قد مااقدر
اتمتعت اوي بقعدتي على زبه وبعدها قومت وقلعت الاندر وفرجته على طيزي وهيا عريانه وانا ببص ليه بابتسامه وبقوله بعيني متع طيزي الهايجة دي
قام وضرب طيزي كام ضربه وهيا بتهتز قصاده وانا اهيج اكتر من نظرته لطيزي وضرباته دي وهو بيقولي شرموطتي المتناكة انا حفشخلك طيزك المدورة الحلوة اوي دي فهجت اوي من كلامه ومن ضربات ايده اللي صوتها عالي وانا ببص ليه وبقوله كلام بعيني مقدرش اقوله بلساني وفي لحظة حسسني اني فعلا شرموطة من اللي عمله فيا بصباعه اللي بيبعص بيه البنات
وفجاه خلاني اوطي قصاده وخرم طيزي ظاهر قصاده وبدا يدخل صباعه فيه ويبعبصني بيه جامد
كنت بصوت من دخول صباعه جوة فتحة طيزي وانا موطيه قصاده وحاسه بصباعه بيدخل جوة فتحتي للاخر اوي ويخرج ويدخل تاني وانا حاسه انه ملك طيزي وجسمي كله بحركته دي وفضل يدخل ويخرج صباعه جوة فتحة طيزي والاهات بتخرج مني بصوت عالي وهو بيقولي خرمك ضيق انا حنيكه بصباعي ده ودخل صباعه جوايا اوي مرة واحدة وقالي انا حفشخه بصباعي مش حنيكه بس وانا مواطيه قصاده وسايبه له نفسي وانا عارفة ومتاكده انه مش حيبطل يمتع فيها لحظة واحدة لانه راجل مش عادي زي مانا كمان مش عادية وبحب الجنان ده ممكن اكتر منه ومش ممكن ازهق ولا اشبع من كده
بدات اتعود على دخول صباعه جوة فتحتي واحس باثارة ومتعه اوي من كده وانا بقوله له انت مش بتشبع من طيزي دي؟ فقالي ولسه لما اعمل فيكي كده طول العمر ودخل صباعه كله جوايا وبعبصني بيه جامد وقالي ده بيت صباعي اللي حيسكن فيه
فضل يبعبصني جامد كده لحد ماشبع بعبصه في طيزي وبقيت ديما اقف قصاده واديله ظهري واسند على اي حاجة وطيزي عريانه قصاده علشان يعمل فيها كل اللي هو عايزة واكتر حاجة كان بيحب يعملها في طيزي هيا البعبصه
بحب ايده وشقاوتها جوة طيزي وهيا بتبعبصني وهو مكانش مقصر مع طيزي اللي هيجانها بيزيد مع كل بعبوبص بيعمله فيها واجمل احساس احسه لما اسيب له نفسي وهو واقف ورايا واحس برجوله ايده وجرئتها وهيا بتدخل جوة طيزي وبتعمل كل اشكال البعبصه اللي بتعملها في البنات وانا افتكر كل بنت بعبصها واقول يابختها فيقولي طيزك اكتر طيز حتتبعبص من ايدي تعرفي ليه؟ فقولت له ليه؟ فقالي علشان طيز متناكة لازم صباعي يفضل جواها يبعبص فيها على طول فاديته ظهري وسبت له نفسي اكتر وقولت له بعبصني اكتر ياراجلي انا بتاعتك وانت فاهمني وفاهم احساسي
كان بيضرب طيزي وبيبعبصها جامد اوي وبالساعات وهو يقولي طيزك محتاجة تتبعبص اكتر من كده وانا حاسه باحساس جريء وسافل اوي من اللي بيعمله في طيزي بالساعات بعبصه وضرب ولحس
وكسي كمان مكانش بيسيبه حتى لما بنخرج وكان بيدور على اي مكان نبقى فيه لوحدنا ولو لدقائق وينزل بنطلوني ويدخل ايده وهاتك يادعك في كسي
كسي بقى يرتاح على ايده واتعود انه يعمل ميته على ايده اللي كانت كلها رجوله وحنيه في نفس الوقت وايده عارفه تتعامل مع كسي الهايج وهيا جوة بنطلوني وعارفة الزاي تحتوي كسي وتمتعه بشقاوة اللي بتوصل للسفالة اللي تخليني اعمل ميتي غصب عني من شدة هيجاني باللي بتعمله ايده في كسي وكنت بعمل ميتي كلها على ايده وانا مستسلمة ماهو راجلي وبيحيب كسي وبيحب كل حاجة منها
مجنون متعه بجراة مش موجودة عند حد وعنده طولة بال تخليني اشك انه مش طبيعي لان اي احد اكيد حيتعب او حيزهق لكن ده طول اليوم على كده وكل يوم
حتى قبل النوم لازم اقلع هدومي كلها وانام على بطني واسيبه يحلي لسانه بطيزي مش اقل من ساعة
بقيت احب حركة لسانه جوة طيزي وكنت بضحك غصب عني من زغزغه لسانه في فتحتي وهو لما يسمع ضحكتي يلعب بلسانه اكتر جوة طيزي ويزغزغلي فتحتي بلسانه فاضحك غصب عني وجسمي يقشعر جامد من شدة المتعة وهو يقولي ده احلى اهتمام لجسمك الجميل ده ويفضل يبوس خرمي ويلحسه بحنيه اوي ويقول بعشق طيزك دي اوي وانا اقوله وهيا كمان بتعشقك واضحك من احساسي بزغزغه لسانه جوة طيزي لحد مابقى يدخل لسانه كله جوايا اوي ويلحسني جامد فااستسلم ليه اكتر واسيب له طيزي يلحسها ويبعبصها وينيكها بلسانه وبصباعه كمان
 
  • عجبني
التفاعلات: Mego 7, ahmd 1, شاب نييك و شخص آخر
اول مره اشوف اثاره لنيك الصوابع طيب هو بس السؤال كله بعبصه كدا الزوبر مكنش ليه اي دور في القصه احسن كدا عيب على الطرفين لو ملوش دور خالص
المداعبة حلوه اه بس دا تمهيد للموضوع مش الموضوع كله انا شايف انه عيب لحرمه متناكتش تحكي قصه عن بطوله عدم النيك
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اول مرة اقرأ قصة وتثيرني
بجد طريقة سرد الاحداث مثيرة جدا
راااائعة
 
( قصة حقيقية انا و عضوة من المنتدى ) بعد لما خلصنا خليتها تكتب كل حاجة حصلت
انا بنت جميلة وواثقة من نفسي جدا وبشتغل في وظيفة كبيرة ومرتاحة ماديا او بمعنى اصح مستقلة بحياتي ومش بفكر في الجواز او اي علاقة من اي نوع
بنت منطوية بكره الرجالة وسيرتهم لاني واخدة فكرة عنهم انهم كلهم حيوانات بعد القصص الكتير اللي اتحكت ليا من صحباتي وفيه سبب تاني
وهي اني بحب السادية وعايزة ابقى ضعيفة قصاد راجل بجد وانا موافقة انه يعرف غيري بس ينيكني انا وبس وده طبعا مش موجود فرسمت صورة في خيالي وعشت مع الراجل ده وتخيلت كل صفة فيه وانه مخلص ومحترم وراقي اوي وفي نفس الوقت جريء اوي وراجل اوي
كنت عارفة اني لو بينت ضعفي قصاد اي واحد حيستغلني ومش حيسيبني الا لما يفتحني لانه مش حيقدر يقاوم جمال جسمي وانا طبعا حبقى ضعيفة وانا هايجة واول ماياخد غرضه مني حيرميني ويدور على غيري خصوصا ان كل واحد بشوفه في شغلي او حد بيتقدم ليا بلاقيه ديما شايف نفسه وان البنات حتتجنن عليه بسبب شعره ولادقنه ولا عضلاته
انا عايزة راجل بجد من جوة مش شكل راجل ولاشعر ولاعضلات وبقيت اعاملهم كلهم كاصحاب واي حد يتغزل بكلمة بوقفه عند حده
هيجاني زاد مع الوقت وبقيت ادور على قصص على النت واصبر نفسي بيها وبالمرة اغير فكرتي عن الرجاله وممكن يبقى فيه حد غير اللي بشوفهم حواليا بس للاسف كل قصة بقراها بتثبت ليا ان اي راجل بيجري ورا غريزته وكمان شايفين ان دي رجولة
لحد ما قريت قصصك عن التحرش والبعبصة وكانت الكلمة غريبة عليا خصوصا اني عمري مااتعرضت للتحرش لاني مش بركب مواصلات ومعايا عربيتي بس القصص عجبتني وحسيت باثارة كبيرة منها وقولت لنفسي اهو تغيير عن قصص النيك اللي ماليه النت
بقيت اقرا قصصك قصة ورا التانية وبدات احس بكاتب القصص من قصصه وجالي احساس انه راجل بجد بس عايش حياته يقابل ويمتع في البنات لانه اكيد ملقاش اللي تملى عينة
تخيلت نفسي معاه وعايشه معاه وبقى هو الراجل اللي بتخيله وبدات اتقبل فكرة انه يقابل البنات ويبعبصها وده كان بيزود هيجاني بيه اكتر واكتر وبدات اتخيل حاجات جريئة ومجنونة معاه
مقدرتش امسك نفسي اكتر من كده واتجرات وكلمته وطلبت اشوف صورته وبعتها ليا واول ماشوفتها هجت جامد
عيون كلها رجولة كانها متكحله وشفايف مبتسمة جميلة دوبتني فيها ووشه مريح للقلب وحسيت انه طيب من جواه وصافي وقولت لنفسي اللي في الصورة مستحيل يكدب او يخون
قدرت احلل شخصيته من صورته لاني شوفت اشكال كتير في حياتي فلما الاقي حد كويس بجد بيبقى باين اوي قصادي ولما قابلته اتاكدت

كنا بنتكلم بكل ذوق ورقي واحترام واتكلمنا عن شغلنا وحياتنا وانا من جوايا هايجة عليه ومستعده اقوم احضنه قصاد الناس كلها وانا بقول لنفسي اتلمي واهدي
انا عارفة انه مش اوسم واحد ولا اغنى واحد بس شكله راجل اوي وكمان نظرته وصوته بيهيجوني عليه والاهم من كل ده انه محترم بجد مبصش على اي واحدة حوالينا ومهتم بيا انا وبس وعينه في عيني طول الوقت
كان عندي فضول اعرف حياته اكتر واكتشفت ان حياته بسيطة جدا مفيهاش تعقيدات ويعتبر منطوي زيي ميعرفش غير البنات اللي بيقابلها من قصصك وعايش حياته بعيد عن مشاكل الناس والحياه بيتفسح ويخرج ويشتغل شغله الخاص بيه وخلاص على كده فسالته سؤال بديهي جدا "انت متجوزتش ليه؟" فقالي علشان انا لما اتجوز حبقى غير اي حد زي مانا دلوقتي غير اي حد
كلامه حببني فيه اكتر وبقيت محتاجة ليه اكتر بس مش مبينه وهو فاهم احساسي ونظراتي وعارف اني عايزة اروح الاستوديو واقلع قصاده واسيبه يعمل فيا كل اللي هو عايزه
انا موافقة عليه وبحبه وحسمح له انه يلمسني
بس اول لمسه مكانتش متوقعه
واحنا خارجين من الكافيه كنا نازلين السلم لان الكافيه كان في الدور التاني وكان السلم ضيق فسبقته ونزلت قصاده وفجاه حسيت بايده كلها بتدخل جوة طيزي وصباعه كله بيدخل فيا من ورا وبيرفعني باقوى واعنف بعبوص ممكن يتعمل في بنت وانا طبعا اتصدمت لان كلامه كله معايا عادي جدا ومش باين عليه كده
وقفت استوعب اللي بيحصلي خصوصا انه اول واحد يلمسني بس دي مش لمسه عادية ولاحتى تقفيش في الطيز او البز ولاحضن ولابوسه ده بعبوص دخل كله جوة طيزي ورفع جسمي كله من قوته وحسيت بصباعه المشعر اللي كله رجولة في فتحة طيزي وبيعمل فيها البعبصه اللي بيكتب عنها في قصصه
وقتها شلت كل الافكار اللي جت في بالي وقولت اتمتع باللحظة دي وبعدين اتكلم وسبته يعمل بصباعه جوة طيزي البعبصه اللي بيعملها في البنات وبعد ماخرج صباعه من جوة طيزي قالي دي احلى طيز انا بعبصتها فنزلت قصاده السلم وانا مبسوطة اني عجبته
كنت ساكته بعد الموقف ده بحاول استوعب اللي حصل وبما اني محلله شاطره للشخصيات اتاكدت وقتها انه مش عادي وان قصصه دي ممكن تكون حقيقية فعلا وانه فعلا بيمتع البنات بالبعبصه
حسيت ان رغباته غريبة وانه غير اي حد عادي ومش بيفكر اصلا في العلاقة الكاملة
ركبنا العربية اول حاجة عملها انه دخل ايده جوة بنطلوني وجوة الاندر وانا لقيت نفسي بفتح له زراير البنطلون وفضل يلعب في كسي بايده الحنينه دي وانا اتكسف منه وبدات احس بايده بتدعك كسي اكتر ويلعب فيها بصوابعه بحركة متطلعش غير من فنان وبقى يلعب في زنبور كسي ويزغزغه بصوابعه ويرفعه بصباعه من تحت فانتفض من الاثارة واتلوى قصاده من شدة المتعة لحد ماهجت على اخري وهو شغال دعك في كسي وقرب من ودني وقالي انتي بنت محترمة بس كسك كس شرموطة لازمة بتدعك ويتلعب فيه بصوابعي طول الوقت لحد ماتعمليها
كنت حصوت من الهيجان ومن كلامه وضغطت على ايده بايدي وقفلت رجلي عليها وبقيت اعمل واعمل لحد ماغرقت ايده فقالي ايدي تقدر تخليكي تعملي ميه غصب عنك وقت مااحب وفضل يدعك جامد وكسي بيسخن اكتر في ايده وهو بيقولي كسك متناك اوي ولازم يتفشخ وانا بسمع الكلام ده لاول مرة وحسيت انه ملك كسي بايده اللي كانت بتمكنه من كل كسي وشغال دعك في كسي جامد اوي اوي ورغم كلامه ده كنت شايفه اهتمامه وحنيته عليا في عنيه وقربت منه وبوسته في شفايفه وهو مكمل دعك في كسي جامد فبوسته اكتر وكان اول حد ابوسه ويستاهل فعلا انه يكون اول حد
ضعفت اوي لما قالي كده ونزلت ميه كمان من كسي على ايده ومسك كسي كله بايده جامد وبص ليا بحنيه اوي وقالي بحب هيجان كسك ده وقرص كسي بايده ولعب شوية بصوابعه في كسي من تحت وانا بقوله العب براحتك فقرب مني وقالي ياشرموطة روحت عاملاها على ايده تاني وهو بيمسك كسي بحنيه اوي وانا بعمل لحد مانزلت ميتي كلها وبوسته تاني في شفايفه بحنيه اوي فقالي حفضل معاكي وحهتم بيكي فقولت له الزاي؟ قالي احنا مش حنشبع من بعض وكسك الهايج اوي ده مش حتسلميه غير لايد امينه تحافظ عليه وتمتعه صح فبصيت ليه بحنيه وقولت له عجبك؟ فبص لكسي اوي وقال بحبه روحت باساه في شفايفه اوي وقولت له وانا بحبك
كنت فاكرة انه حيقولي يلا بينا على الاستوديو بس هو كان مهتم بيا وبحياتي اكتر وقالي وصليني لاقرب محطة مترو وروحي علشان متتاخريش ومن اللحظة دي انتي بقيت بتاعتي
روحت بعد ماتبعبصت منه ودعكلي كسي لحد ماعملتها في ايده وارتحت ورغم كده لابص ليا بصه وحشه ولا قالي كلام مهين باستثناء كلامه اللي قاله ليا وانا بعملها على ايده اللي كانت كلها قوة ورجولة على كسي وكمان مسك كسي بحنيه وحافظ عليه بعد ماعملتها وقالي كلام رومانسي رغم انه قالي كلام جريء اوي قبلها
كنت مستغربة تصرفاته وانه ازاي حنين اوي كده وفي نفس الوقت جريء اوي وكمان مستغلش ضعفي قصاده وخلاني اهدى وافوق واروح كمان
كنت واقفه عريانة تحت الدش ببص على جسمي اللي زاد جماله لما ايده وصل ليه ولقيت كسي منور وشكله يهيج اوي وبزازي واقفين كل ماافتكر اللي عمله وانا بقول لنفسي اهدي وبلاش شغل المراهقه ده انا كبرت على كده ولما خرجت لقيت رسالة منه بتقولي طمنيني على حبيبي فقولت له هايج من ساعة اللي عملته فيه وعايزك اوي فقالي وانا محضر ليه مفاجاة حتعجبه
** عدت شهور **
صحيت من النوم هايجة كالعادة بس المرة دي لقيت نفسي جوة حضن راجل فبدات استوعب اللي حصل لقيته بيضمني بذراعه بكل حنية وبيقولي اطمني كل حاجة ماشية صح زي ماوعدتك " وانا لما سمعت صوته اطمنت ده صوت الشخص الوحيد اللي حبيته وسبته يلمسني وافتكرت اول بعبوص عمله فيا لما اتقابلنا اول مرة بدا هيجاني يزيد وبدات ابوسه واحدة واحدة بوسه ورا التانية في صدره ورقبته وهو يقولي اعملي كل اللي نفسك فيه احنا لوحدنا ومحدش حيحاسبك على اي حاجة مجنونة ممكن تعمليها وانا هايجة وعماله ابوس فيه واطلع لخده وبعدين شفايفه وازنق جسمي فيه وانا حاسه بزبه الهايج وهو واقف اوي ونزلت لما بين رجليه ولما شوفت زبه قصادي وهو عريان قررت اني حعيش بقية حياتي امتع فيه وبس ومش عايزة حاجة تانية
حضنته جامد من فرحتي ونزلت بوس في شفايفه وانا بقوله انا حاسه اني عايشه في حلم فقالي حتتاكدي انك عايشه في الحقيقة انتي دخلتي جنتي خلاص وكلها ليكي لوحدك
حسيت بايده وهيا بتدعك كسي جامد فقالي رجع يتشرمط تاني فقولت له انا معاك طول العمر اتعامل معاه بقى فقالي حفشخه مش بس حعلمه الادب الاول فضحكت وقولت له الزاي؟ لقيته بينزل لمابين رجلي وفجاه دخل كسي كله جوة بوقه
بدئت الاهات تطلع مني وهو عمال يلحس في كسي ويدخله جوة بوقه جامد وحسيت انه بيتمتع اوي من كده ودي حاجة كنت مستغرباها وشغال لحس في كسي ولعب فيه بلسانه وانا نايمه ومش بيقف لحظة وبقى يمسك بزازي ويفعصهم بايده وهو بيلحس كسي
استسلمت وقتها وفتحت رجلي شوية وسبته ييلحس ويمص ويرضع من كسي وهو بيفعص في بزازي وانا كل مااهيج اعملها في بوقه وهو شغال لحس ومص في كسي مش بيبطل
عدت ساعة ورا التانية وانا لسه مقومتش من على السرير وهو هيمان بكسي مش سايبه لدرجة اني اتزنقت وعايزة اروح الحمام ومش عارفة اعمل ايه وكل مااقوله سيبني ادخل الحمام يهيج اكتر ويلحس كسي اكتر واكتر
سابني ادخل الحمام واخد شور وانا فرحانة وعايزة اخلص شور بسرعة واطلع من الحمام واحضر لحبيبي الفطار
لبست اللبس اللي بيحبه ودخلت المطبخ علشان احضر الفطار وهو قاعد في الصالون وفاتح اللاب
لما سمع صوتي في المطبخ وانا مبسوطة وبغني دخل عليا وحط صباعه جوة طيزي وانا برقص قصاده وبغني وهو بيقولي كملي غنا وانا حاسه بصباعه جوة طيزي بيدخل جوة اوي وبيبعبصني جامد وطبعا كنت لابسه بنطلون خفيف وضيق علشان يعرف يدخل صباعه جوة طيزي اكتر ويبعبص طيزي براحته
لقيته بيزنقني جامد في الترابيزة بايده وبيبعبصني اوي فقولت له انت مش وراك شغل على اللاب؟ فقالي فيه شغل تاني اهم وباسني بالراحة في شفايفي وصباعه شغال بعبصه جوة طيزي اوي لحد ماوجعني وقالي طيزك طلعت طيز شرموطة هيا كمان ولازم تتبعبص كل شوية فقولت له انت قولت كده على كسي اول ماصحينا من النوم فقالي كويس انك فكرتيني وفجاة وبدون مقدمات قلعني البنطلون ورفعني على كتفه وكسي كله جوة بوقه وبياكله اكل
قولت له بتعمل ايه اححححح كسي ياسافل اححححححححح سيبني اعملك الفطار فقالي ماتعملي حد حايشك؟ فقولت له مش عارفة وانت رافعني كده فقالي كسك هو فطاري وقعدني على كتفه وحمل جسمي على وشه وكسي كله جوة بوقه وهو بيلعب فيه بلسانه وبياكله بهيجان اوي اوي وبيقولي اعمل ايه مع كسك المتناك ده؟
عملت ميه في بوقه لما قالي كده بس هو كان راجل اوي ومسابش كسي يخرج من جوة بوقه لحظة وبيقول ده احلى فطار
كنت حاسه بكسي وهو بيتلعب فيه بلسانه وبيتمص وبيتاكل اكل فمسكته من شعره ومن هيجاني فضلت اعمل ميه في بوقه لحد ماشبع من كسي ونزلني من على كتفه وسابني احضر الفطار وهو كل شوية يزنقني ويبعبصني بايده من ورا
مكانش بيبطل لحظة حتى وهو بيبعصني وكنت حاسه بايده اوي على لحم طيزي وصباعه وهو بيدخل جواها وهو بيقولي علشان انتي متناكة لازم تتبعبصي طول الوقت
سبت له نفسي لان ايده كانت حلوة اوي وكلامه كمان وبقى يدخل صباعه جوة طيزي ويبعبصني براحته وهو زانقني في الثلاجة وانا سايبه نفسي ومستنياه يخلص بعبصه في طيزي بس هو مكانش بيخلص
خرجت من المطبخ وهو ورايا وصباعه جوة طيزي مش بيخرج وعمال يبعبص فيا لدرجة انه قعدني على ايده وصباعه واقف جوة طيزي وشغال بعبصه
فطرنا وبعدها قالي قومي علشان احلي بيكي وانا بقوله مش فاهمه
فقالي اقلعي واسندي على الترابيزة واديني ظهرك
كان اجمل احساس احسه في حياتي لحظة لما دخل وشه جوة طيزي ولحس طيزي من جوة وكان بيحس بهيجان اوي اوي وبيقولي مش حشبع من طيزك دي ابدا فقولت له وانا كمان مش حشبع منك وسبت له نفسي على الاخر وهو شغال لحس في طيزي من جوة باثارة ومتعه اوي
كنت بضحك من زغزغة لسانة جوة طيزي وكان بيلعب في فتحة طيزي بلسانه ويلحسها اوي وانا برجع بطيزي على وشة وبرتاح عليه اوي
هيجانه زاد اكتر واكتر بطيزي لدرجة انه خدني لاوضة النوم ولاني اوطي قصاده على السري واسيب له طيزي كلها وانا حاسه بلسانه جوة طيزي شغاله لحس في فتحتي بمتعة واثارة اوي اوي
وطيت وصدرت له طيزي وهو عمال يلعب بلسانه جوة ويتمتع بخرم طيزي والاهات بتخرج مني من شدة الاثارة وبوطي له اكتر وهو عمال يلحس في طيزي وكسي من تحت ويدخل لسانه جوة فتحتي اللي كانت باينة اوي قصاده وانا سايبه له نفسي مستسلمه وسايباه والوقت يعدي وهو مش بيزهق ولابيتعب وعمال يلحس في طيزي من جوة وانا موطيه وسايباه وطيزي كلها عريانه قصاده ومنظر خرمي قصاده مهيجه عليا ومخليه يلحس في طيزي اكتر واكتر يدخل لسانه جواها وفضل يلحس في طيزي من جوة بلسانة لحد مابقى يدخل لسانه كله جوة ويبعبصني بلسانه فهجت اوي اوي وقولت له بحبك فدخل لسانه جوة طيزي اكتر وفضل يلحس فيها بهيجان وشراهه وانا مستسلمه ليه وسايباه على الاخر
بعد ماخلص سابني ولقيت زبه واقف اوي وباين اوي من الشورت اللي هو لابسه فقام ودور ليا على اندر البسه وقالي البسي ده واول مالبسته خدني من وسطي وقعدني علىه
زبه كان واقف اوي جوة طيزي وانا قاعده عليه وفضلت احك في زبه وامتعه بطيزي لحد ماقالي اتاكدتي بقى ان طيزك طيز شرموطة؟ بعمل معاها كل حاجة وعايزة تتفشخ برضو, فضحكت وانا قاعدة عليه بتلوى من المتعة وبحرك طيزي على زبه وبحك زبه جوة طيزي اوي وده كان بيمتعه اوي
عرفت وقتها ان الزب اللي انا قاعدة عليه زب راجل بجد وبسببه انا بتمتع من اول مافتحت عيني وانا في حضنه لحد دلوقتي وابسط حاجة اقدمها ليه اني امتعه بطيزي لانه اختار طيزي دونا عن اطياز البنات اللي دخل جواها وحسيبه يدخل جوة طيزي ويتمتع بيها باقي العمر
قولت له وريني صور البنات اللي بتقابلها فمسك موبايله وانا قاعدة عليه ووراني كام صورة كده وقالي زبي بيحب طيزك انتي اكتر من اطياز البنات دي فارتحت بحمل جسمي على زبه اوي لحد مادخل زبه كله جوايا للاخر اوي وقولت له وانا كمان بحبه اوي وبحب رجولته وجرئته
لقيته بيمسكني من وسطي وبيرفعني ويخبطني بزبه وانا بتنطط عليه وحاسه اني بتناك منه وانزل عليه واحس بيه وهو بيدخل جوة طيزي اوي وازنقه جوة طيزي واقعد عليه اوي بحمل جسمي كله كان احساس سافل وجريء اوي فقالي انتي متناكتي وانا قاعده عليه وبحرك نفسكي على زبه علشان ادخله جوة طيزي على قد مااقدر
اتمتعت اوي بقعدتي على زبه وبعدها قومت وقلعت الاندر وفرجته على طيزي وهيا عريانه وانا ببص ليه بابتسامه وبقوله بعيني متع طيزي الهايجة دي
قام وضرب طيزي كام ضربه وهيا بتهتز قصاده وانا اهيج اكتر من نظرته لطيزي وضرباته دي وهو بيقولي شرموطتي المتناكة انا حفشخلك طيزك المدورة الحلوة اوي دي فهجت اوي من كلامه ومن ضربات ايده اللي صوتها عالي وانا ببص ليه وبقوله كلام بعيني مقدرش اقوله بلساني وفي لحظة حسسني اني فعلا شرموطة من اللي عمله فيا بصباعه اللي بيبعص بيه البنات
وفجاه خلاني اوطي قصاده وخرم طيزي ظاهر قصاده وبدا يدخل صباعه فيه ويبعبصني بيه جامد
كنت بصوت من دخول صباعه جوة فتحة طيزي وانا موطيه قصاده وحاسه بصباعه بيدخل جوة فتحتي للاخر اوي ويخرج ويدخل تاني وانا حاسه انه ملك طيزي وجسمي كله بحركته دي وفضل يدخل ويخرج صباعه جوة فتحة طيزي والاهات بتخرج مني بصوت عالي وهو بيقولي خرمك ضيق انا حنيكه بصباعي ده ودخل صباعه جوايا اوي مرة واحدة وقالي انا حفشخه بصباعي مش حنيكه بس وانا مواطيه قصاده وسايبه له نفسي وانا عارفة ومتاكده انه مش حيبطل يمتع فيها لحظة واحدة لانه راجل مش عادي زي مانا كمان مش عادية وبحب الجنان ده ممكن اكتر منه ومش ممكن ازهق ولا اشبع من كده
بدات اتعود على دخول صباعه جوة فتحتي واحس باثارة ومتعه اوي من كده وانا بقوله له انت مش بتشبع من طيزي دي؟ فقالي ولسه لما اعمل فيكي كده طول العمر ودخل صباعه كله جوايا وبعبصني بيه جامد وقالي ده بيت صباعي اللي حيسكن فيه
فضل يبعبصني جامد كده لحد ماشبع بعبصه في طيزي وبقيت ديما اقف قصاده واديله ظهري واسند على اي حاجة وطيزي عريانه قصاده علشان يعمل فيها كل اللي هو عايزة واكتر حاجة كان بيحب يعملها في طيزي هيا البعبصه
بحب ايده وشقاوتها جوة طيزي وهيا بتبعبصني وهو مكانش مقصر مع طيزي اللي هيجانها بيزيد مع كل بعبوبص بيعمله فيها واجمل احساس احسه لما اسيب له نفسي وهو واقف ورايا واحس برجوله ايده وجرئتها وهيا بتدخل جوة طيزي وبتعمل كل اشكال البعبصه اللي بتعملها في البنات وانا افتكر كل بنت بعبصها واقول يابختها فيقولي طيزك اكتر طيز حتتبعبص من ايدي تعرفي ليه؟ فقولت له ليه؟ فقالي علشان طيز متناكة لازم صباعي يفضل جواها يبعبص فيها على طول فاديته ظهري وسبت له نفسي اكتر وقولت له بعبصني اكتر ياراجلي انا بتاعتك وانت فاهمني وفاهم احساسي
كان بيضرب طيزي وبيبعبصها جامد اوي وبالساعات وهو يقولي طيزك محتاجة تتبعبص اكتر من كده وانا حاسه باحساس جريء وسافل اوي من اللي بيعمله في طيزي بالساعات بعبصه وضرب ولحس
وكسي كمان مكانش بيسيبه حتى لما بنخرج وكان بيدور على اي مكان نبقى فيه لوحدنا ولو لدقائق وينزل بنطلوني ويدخل ايده وهاتك يادعك في كسي
كسي بقى يرتاح على ايده واتعود انه يعمل ميته على ايده اللي كانت كلها رجوله وحنيه في نفس الوقت وايده عارفه تتعامل مع كسي الهايج وهيا جوة بنطلوني وعارفة الزاي تحتوي كسي وتمتعه بشقاوة اللي بتوصل للسفالة اللي تخليني اعمل ميتي غصب عني من شدة هيجاني باللي بتعمله ايده في كسي وكنت بعمل ميتي كلها على ايده وانا مستسلمة ماهو راجلي وبيحيب كسي وبيحب كل حاجة منها
مجنون متعه بجراة مش موجودة عند حد وعنده طولة بال تخليني اشك انه مش طبيعي لان اي احد اكيد حيتعب او حيزهق لكن ده طول اليوم على كده وكل يوم
حتى قبل النوم لازم اقلع هدومي كلها وانام على بطني واسيبه يحلي لسانه بطيزي مش اقل من ساعة
بقيت احب حركة لسانه جوة طيزي وكنت بضحك غصب عني من زغزغه لسانه في فتحتي وهو لما يسمع ضحكتي يلعب بلسانه اكتر جوة طيزي ويزغزغلي فتحتي بلسانه فاضحك غصب عني وجسمي يقشعر جامد من شدة المتعة وهو يقولي ده احلى اهتمام لجسمك الجميل ده ويفضل يبوس خرمي ويلحسه بحنيه اوي ويقول بعشق طيزك دي اوي وانا اقوله وهيا كمان بتعشقك واضحك من احساسي بزغزغه لسانه جوة طيزي لحد مابقى يدخل لسانه كله جوايا اوي ويلحسني جامد فااستسلم ليه اكتر واسيب له طيزي يلحسها ويبعبصها وينيكها بلسانه وبصباعه كمان
كمل يا برنس وما تتاخر
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%