NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ahmed popo

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
إنضم
14 يناير 2024
المشاركات
1,107
مستوى التفاعل
514
نقاط
2,290
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
قصة صحبتي مع الجنس
انا واحده عندي ٣٠ سنه والسن دا جامد بصراحه ونا من النوع اللي شهوتي عاليه اوي مبقدرش اسيطر على نفسي اما بتعلي المهم كنت متجوزه وأطلقت لأسباب ما وعايشه فشقتي لوحدي فعماره طبعا فيها اللي متجوز َفيها اللي مطلق واللي سنجل لسه وبخرج َبدخل بشوفهم وبيشوفوني بس واحد بس اللي لفت انتباهي وخلاني اخد بالي منه من نظرته ليا ولجسمي بس فالأول مكنتش بديله اي رد فعل ولا اهتمام بس الموضوع زاد شويه بحكم انه عايش لوحده وشقته جنب شقتي فبقي يتجرا ويطلب مني حاجات عاديه يعني مره بصله فصين توم حاجات من المطبخ كده يعني وفكل مره كان بيلمح وعينه بتجبني من فوق لتحت لحد م فمره كان يوم خميس كانت الساعه تقريبا ١١ كده كنت باخد شاور وطالعه لقيت الجرس بيرن فجريت لبست اي جلابيه عاللحم كدا من غير اي حاجه تحتها عشان اعرف افتح واكمن جسمي كان مبلول شويه فكانت لازقه عليا المهم روحت افتح لقيته هو قولتله خير ي استاذ لسه هيتكلم لقيت عينه على بزازي كانت باينه اوي من الجلابيه والحلمه بارزه اوي بشكل غبي فقولتله ها ي استاذ عاوز اي!
قالي ااه كنت عاوز مقص عشان اللي عندي تلم ومش شغال معايا قولتله حاضر ثواني اشوفهولك فسيبته عالباب ودخلت اشوف المقص اللي عندي كنت حطاه ف اوضه النوم مجرد م دخلت الاوضه سمعت باب الشقه بيقفل ولسه بلف عشان اشوف في اي لقيته فالاوضه فضلت مكاني مش عارفه اقول اي وهو عينه على كل حته ف جسمي بدا يقرب شويه شويه وانا قولتله في اي انت عاوز اي هصوت والم الناس قالي ليه بس انا عاوزك فموضوع مهم قولتله موضوع اي دا بقا قالي بس اهدي وكان زبه بدا يبان من البنطلون حاولت اتحرك ناحيه الباب لقيته هجم عليا وزنقني فالحيطه مقدرتش أفلت منه قالي اي بقا بتتهربي مني ليه ي مجنناني انتي بصتلو كده مجنناك ازاي يعني قام شادد السوسته بتاعه الجلابية وبزازي طلعو ولسه هصوت قام حاطط ايده على بوقي جامد وقام قالي مجنناني ببزازك اللي عاوزين يترضعو ويتناكو دول وقام ماسك واحد وقعد يرضع ويعض الحلمه وكاتم نفسي ونا لقيت جسمي بيسيب اول م مسك بزازي فضل يرضع فيهم ويحسس عالحلمه بلسانه وبدأ يشيل ايده من على بوقي ونا كنت استسلمت لقاني ساكته قالي عرفتي بقا مجنناني ازاي بصتلو وسكت وبعدين لقيته بيقلع وزبو واقف عالاخر جنني من حجمه وتخنه وراسه اللي تجنن وقرب مني قلعني الجلابيه قولتله هتعمل اي قالي هعمل اللي نفسي اعمله من زمان وبقيت ملط ادامه لقيته زنقني فالحيطه تاني المرادي بقا كنت مستمتعه واستسلمت بقا يبوس فياا ويقفش فبزازي وزبو عمال يحك فكسي ونا عماله اتأوه وهموت واتناك منه بقالي كتير متناكتش ومطلقه بقالي كتير خلص تقفيش وزقني عالسرير ونزل على كسي اكل فضل يلحس فيه ويدخل لسانه في كسي لحد م جبتهم عليه وكل دا لسه مناكنيش برضو لحد م خلاص مش قادره قولتله نيكني بقا وريحني قاام مزعق كده وقالي يااااه اخيرررااا قوليها تاني قولتله نيكني ي نيااكي نيكني وعشرني انا جعانه نيك اوي قالي ونا هشبعك انتي وكسك ي لبوه قام قالي نامي على بطنك وارفعيلي طيزك لفوق عملت زي م قالي ومسك زبو وبدأ يدخله فكسي من ورا ونا هموت آآآآآآه احح زبك جامد اوي قولتله اي داا بيوجع اوي قالي اهدي ي متناكه كسك ضيق اوي كده ليه قولتله منا بقالي ييجي تلات سنين متناكتش قالي انا هفشخهولك نيك انهارده قام مطلع راس زبه من كسي وقالي نامي على ضهرك عشان افشخك كويس وافشخ كسك الضيق دا فنمت على ضهري قام فاشخ رجليا الاتنين عالاخر وقعد يدخل صباعه الأول وبعدين صوباعين قالي كسك ضيق اوي وهيمتعني وقعد يبعبصني فيه شويه وانا هموت ااااه كسي مولع آآآآآآه اااح نيكني بقا قالي حاضر ي لبوه كانت شتيمته دي بتولعني بيهيجني اكتر وبعدين مسك زبه وبدأ يدخله واحده واحده بس مكنش بيوجع اوي المرادي فبدا يزقه واحده واحده وانا بصوت قالي صوتك ي متناكه هتفضحينا بس انا مكنتش قادره بجد مقدرتش اسكت لحد مدخل زبه كلو جوه كسي وكسي غرقان عسل كأنه فرحان انه بيتناك بجد ومن هنا بدا ينيك في كسي ويدخله ويطلعه ونا بصوت لحد مفشخ كسي وملاه لبن كنت حاسه اني لبوه ومتناكه بجد فاللحظه دي خلص ونام على ضهره يرتاح وانا قومت من عالسرير بوسته بوسه كبيره فبوقه وقولتله هاخد شاور واجيلك قومت خدت قميص من عندي دخلت الحمام وسيبت الباب موارب يدوب وقفت فالبانيو لاقيته حاضني من ورا زبه بيحسس على طيزي قولتله اي انت لسه مشبعتش قالي انت ميتشبعش منك ي بطل وفضل يبوس فرقابتي ويفرق الحلمه وايده بتقفش طيزي وقعد يبعبصني فيها ففهمت انه عاوز ينكني فيها قولتله بس انا متناكتش فيها قبل كده قالي متقلقيش انا هفتحالك وهفشخك هخليكي تمشي فاشخه رجليكي من كتر النيك والفشخ فيكي قولتله ماشي ينياكي اطلع انت هخلص الشاور واجيلك قالي ماشي يبطل ورزعني بعبوص في طيزي ولعني بقا خلصت وطلعتله لقيته مجهز زبه وموقفه عالاخر وعروقه باينه قولتله احيه انت هتنيكني فطيزي بزبك دا انت هتموتني بجد قالي متخافيش همتعك متعه مشوفتيهاش قبل كده وقعدنا عالارض قالي اعملي وضع السجود وافشخي طيزك كويس عملت زي م قالي وكان عندي فازلين وزيت حط شويه على طيزي وشويه على زبه وبدأ يدخل صوباع صوباع من ايده الاول لحد م دخل تلات صوابع كنت حاسه احساس غريب اول مره احسه وبعدين هيدخل زبه وقالي جاهزه قولتله ايوه بس براحه واحده واحده عشان بيوجع قالي براحه ي لبوه وبدأ يدخله راسه دخلت بقيت هموت واصوت منه قالي اهدي ي منيوكه انا لسه معملتش حاجه وبدا يزقه وحشره في طيزي لحد مدخل كلو وبقا راكب فوقي احساس جامد اوي بدا بقا يطلعه ويدخله وينيك فطيزي لما فشخها نيك وملاها لبن واترمي عالارض واترميت جنبه قالي اي رايك قولتله انت خبره اوي انا اتكيفيت وحسستني اني لبوه بجد قالي وانت فعلا لبوه وجواكي شرموطه عاوزه حد يخرجها بس ونا اللي هخرج الشرموطه دي ومن انهارده انتي متناكتي وشرموطي وكسك بتاعي بس قولتله وانت من النهارده نياكي وكسي ملكك ي نياكي ونمنا كل دا كان من الساعه ١١ لحد الساعه ٥ الفجر كانت ليله خميس فعلا
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: محن وشرمطه, 1TiGER1, el-korsan و شخص آخر
اممممممممممممم لذيذه ❤️❤️❤️
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex و Ahmed popo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%