NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

sexypump

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
سمعت واحدة بتقول لو الراجل ببتاعه كان الحمار بقا سيد الرجاله..و لو الرجوله بلشنب بقا الصرصار بقا ابو الرجوله ..دلوقتي هي عندها حق ولا لاء ..ولو هي صح يبقا الراجل بإيه ..مش معقول بطيزه مثلا ؟؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سمعت واحدة بتقول لو الراجل ببتاعه كان الحمار بقا سيد الرجاله..و لو الرجوله بلشنب بقا الصرصار بقا ابو الرجوله ..دلوقتي هي عندها حق ولا لاء ..ولو هي صح يبقا الراجل بإيه ..مش معقول بطيزه مثلا ؟؟
اكيد مش ب طيزه 😂 الراجل ب افعاله مش ب اعضاؤه

• عجبني
التفاعلات: sexypump
هوا لازم يكون أعضاء فيه مش صفات مثلا 😂😂

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: UrFavDAD SAQR
هي قالت بتاعه و شنبه مش أنا ...أنا قولت اتأكد
مهيا تقصد كدا الرجاله أفعال ومواقف يسطا تقصد أن الراجل مش بالنيك او بقدرتو فيه او حجم بتاعو او شكل شنبو كبير ولا لا ان الراجل بفعلو افعالو هيا ال تقول دا راجل ولا لا

• عجبني
أنا كنت هرد اقولها الراجل برعايته لبيته و أسرته..بس قلقت تشخرلي ههههه ..اصل كانت ملامحها جد اوي

مهيا تقصد كدا الرجاله أفعال ومواقف يسطا تقصد أن الراجل مش بالنيك او بقدرتو فيه او حجم بتاعو او شكل شنبو كبير ولا لا ان الراجل بفعلو افعالو هيا ال تقول دا راجل ولا لا
اكيد تقصد كدا طبعا

• أتفق
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
الراجل بدماغه يكون راجل وبدماغه يكون ذكر و بدماغه برضو يكون عيل وهو اللي بيختار وفي فرق ما بين الذكر والراجل فرق كبير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%