NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

adam 2033

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
السؤال موجه الى من عنده معلومة . لان انا لحظتها فى كذه واحدة ولصراحة قرفت وكنت بتهرب منهم ...وبذات السمر .. هل دا مرض ولا طبيعة جسمهم كده ولا ايه الحكاية ؟
IMG

• عجبني
التفاعلات: العاشق المجهول
دى علامات بتظخر احيانا بجسم الست خصوصا وقت ما بتعمل رجيم اسمها stretch markes

• عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة و adam 2033
ده لما تكون فى رجيم وبتبان اكتر في البشره السمراء بس بتبقي موجودة في البشره البيضه بس مبتكونش واضحه اوى متقلقش

• عجبني
التفاعلات: adam 2033
بس هما جسمهم بيكون معقول ومقسم ومفيش اى علامات الترهول او الشحوم ؟

• عجبني
التفاعلات: zizomido
دي بدايه زيادات الجلد بيفتح عشان الحجم الأكبر وما ادراك بالحجم الأكبر وجماله التختوخه هي الانثي

• عجبني
بس هما جسمهم بيكون معقول ومقسم ومفيش اى علامات الترهول او الشحوم ؟
ايوه بس دى مبتبقاش ترهلات دى حاجة طبيعية اوى للستات لما بتعمل ريجيم وبيكون في كريمات بتزيل الكلام ده

• عجبني
محسسني أن في حد فينا كامل يعم، مكلنا عندنا عيوب في جسمنا متخليش الافلام الاجنبي تاكل دماغك

• عجبني
دي بدايه زيادات الجلد بيفتح عشان الحجم الأكبر وما ادراك بالحجم الأكبر وجماله التختوخه هي الانثي
بصراحة شئ مش مستحب لى .. وعلى فكرة مش كل السمروات بيكونوا كده ..فى وفى

محسسني أن في حد فينا كامل يعم، مكلنا عندنا عيوب في جسمنا متخليش الافلام الاجنبي تاكل دماغك
بجد يا ماركوس مش دا اللى اقصدوه ..انا كنت عاوز معلومة وفقط ..وبعدين سؤالى عن تجربة شوفتها ومكنش عندى تفسير لها

بجد يا ماركوس مش دا اللى اقصدوه ..انا كنت عاوز معلومة وفقط ..وبعدين سؤالى عن تجربة شوفتها ومكنش عندى تفسير لها
دي بتبقى علامات في الجسم من الرجيم عامة، يعني عشان الجلد مرن فلما بتخس مساحته بتقل معاك فبيسيب العلامات دي، لكن لو سالت فأي صيدليع عن اي كريم للستريتش ماركس بتلاقي عادي وبتختفي تماما

• عجبني
بص دي علامات اسمها استرتش بيبقي نقس في هرمون السلوليت بسبب نزول الوزن بسرعة كبيرة فا الجلد مبيلحقش يشد ويرجع لو ضعه الطبيعي فبيتعدل فترة بعد فترة

• عجبني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ.... و adam 2033
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص دي علامات اسمها استرتش بيبقي نقس في هرمون السلوليت بسبب نزول الوزن بسرعة كبيرة فا الجلد مبيلحقش يشد ويرجع لو ضعه الطبيعي فبيتعدل فترة بعد فترة
اشكرك على المعلومة وعلى مرورك العطر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%