NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الـ مجتاو

نسوانجي الأصلي
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كلام النسوان، هى بتتكلم عن مين تحديدا؟ الشكوى و الدعم

اول نقطة

كلام الشكوى دايما بيكون كلام على الرجالة القوية
يعنى هى مش هتشتكى غير من راجل هى مش قادرة عليه لكن لو قادرة عليه هتشتكى منه ليه؟ وفى الغالب الى هى بتشتكى منه ده هى بتحبه بس هو مش مطيع وتاعبها

كمثال

- لما تسمع واحدة بتقولك الرجالة دلوقتى مش بتوع مسؤولية الرجالة عايزين يقضوها تنطيط من غير جواز

هى هنا مش بتتكلم على كل الرجالة هى بتتكلم على الرجالة ال budy building او الوسيمين هما دول الى مش عايزين يثبتوا فى علاقة عشان هو راجل عنده اوبشن كتير جدا عن باقى الرجالة فبيقول فى نفسه ليه اكتفى بواحدة بس؟ و طبعا المتدين منهم بيعدد

نفس الكلام لما تقولك
  • الرجالة كلها خاينة
  • الرجالة كلها اندال
  • الرجالة كلها عنيهم زايغة

هى بتتكلم عن فئة معينة تحديدا من الرجالة مش كلهم لان فعليا مش كل الرجالة كده ولا حاجة

فهنا الشكوى دى رسالة موجهة للرجالة القوية
او هى بتتكلم تحديدا عن الرجالة القوية

تانى نقطة

(المدح او الدعم) بيكون فى الغالب رسايل تدجين موجهة للرجالة الضعيفة او بتتكلم عن الرجالة الضعيفة

الى هو انت يا ضعيف لازم تعمل كده

هى بتسقف للسلوك الى بيعمله الرجالة الضعيفة زى شراء الورد و فيديوهات الشاب الى بينزل على ركبته قدام خطيبته و هكذا

هى بتدعم السلوك ده لهدف الى هو ايه؟
رفع سقف المتطلبات على الراجل الضعيف

كمثال
الرسايل الى بيقولوها على الفيس الى هو انا مش هقبل غير بواحد زى ده ومشيرة صورة شاب نازل على ركبه
و اقل من كذا مش هبص لك و عايزاه طويل و ثرى و الخ الخ الخ

كل الكلام ده موجه ((((للرجالة الضعيفة)))) الى اصلا مشكلتهم فى الحياة انهم بيصدقوا كلام النسوان و تصديقهم ده هو سبب ضعفهم

هى كأنها بتقوله
الى هو بص ياض يا تعبان يا كتيان انت انا اصلا عايزاه يكون طويل و ثرى و و و و و

والشروط دى كلها مش فيك و طبعا ياض يا علق انت عارف انى ملكة بس يلا زى بعضه هتواضع و هتنازل عن شروطى دى و هقبل بيك بس مقابل التنازل ده انت لازم تعوضنى بالفلوس و الهدايا و الطاعة التامة فاهم ياض والا مخك زنخ و هتتعبنا؟ يعنى لازم تمضى و تبصم و تشترى و تعمل و تتشقلب لى كده

على عكس الرجالة الى فاهمة، الرجالة القوية ما بيصدقوش الكلام بتاع النسوان ده ولا شروطهم ولا بيبصوا ناحيتها اصلا لانه بيقول من جواه الكلام ده ما يمشيش عليا انا
الكلام ده تقوليه للعيال الخ..

لكن هو بيخش يحط شروطه على الطرابيزة لو رفضت هى الخسرانة و بيقولها شروطك دى تحطيها فى ط
و شغل الstrong independent تعمليه على حد تانى مش عليا انا

وبيشوف الى بعدها والى بعدها

يعنى باختصار الفرق بين الراجل القوى و الضعيف
هو هل هو بيحط وزن لكلام النسوان ولا لا

الضعيف بس هو الى بيحط وزن لكلام النسوان

كده اظن الكلام واضح 😏

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%