NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بس أنت مش قلت العفو وعلي العموم شكرا وكل واحد بياخد نصيب
رد ميرسي بالفرنسيه دوريا والنون صامته لا تنطق

الوجع والألم دي كلها شماعات بنستخبي وراها عشان نبرر عجزنا عن الحياه ومواجهاتها وصراعتها كل المواقف الوحشه اللي بنقابلها ف حياتنا لازم هناقبلها وكل الناس بتقابلها ممكن يكون التوقيت بس هو انك مش مستعد ليه الأهم من كل المواقف دي انك تزعل لفتره صغيره وبعدين تنفض نفسك من الزعل ده وتقوم تكمل الحياه اللي انتلازم تكملها

• عجبني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
وانت ايه اكثر وجع وجعك
لما كنت رافضه جوازي وأهلي غصبوني عليه حسيت اني مش بنتهم وأنهم رموني كنت بتوجع ف كل مره يحصل بيني وبينو مشكله ومش الاقيهم جمبي بجد كسروني قدام نفسي ومش نسياها

ان عترفت لشخص بحبي ليه وقالي خلينا اخوات ودا كان اكبر وجع في حياتي
اوووف دي وحشه اوي انا اسفه طب ليه مش اتأكدتي من مشاعرو قبل ما تصارحيه ب مشاعرك

• حبيته
التفاعلات: ٱلْـﺳ〄لـطٱﻧـ ايـگس
الحب الحقيقي و الوحيد في حياتي اما ماتت في كورونا

و**** انا نفسيتي بايظه خلقه ويمكن اللي يشوف بلاوي الناس تهون عليه بلوتو
لا الموضوع مش ماشي كدا خلاص مش تبقي نفسيتك بايظه وتروحي تشوفي بلاوي الناس مش كدا خالث المفروض بتدوري ع حد تحكيله وتفضفضي معاه ويفهمك حقيقي دا هريح بالك كتيير

لا الموضوع مش ماشي كدا خلاص مش تبقي نفسيتك بايظه وتروحي تشوفي بلاوي الناس مش كدا خالث المفروض بتدوري ع حد تحكيله وتفضفضي معاه ويفهمك حقيقي دا هريح بالك كتيير
محدش هيفهمك غير حد عاش نفس تجربتك

مالوش لزوم كل واحد جواه وجع وقافل عليه
و**** كدا هتتعبي وقلبك هيفضل يوجعك .. لو مفيهاش زعل انا اسف ابعتلي خااص بس احكيلي الي فقلبك ريحي قلبك وبعدين ممكن تخرجي من الدردشه تاني بس بجد هتستريحي ولو عايزه تشوفي حد تاني تحكيلي براحتك المهم تشوفي حد تحكيلو بجد عشان متتعبيش اكتر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%