NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كتير لدرجه اني بقيت بحس انه نقط ضعف

خيانة اصدقاء العمر .😶😶
وفاة القدوة والمثل العالى "عمى ":(:(🤲🙏
وفاة أقرب أخواتى لـ قلبى " أختى " 😔😞🤲🙏
وأخيراً وليس الاخر فراق الحبيبة :cautious::(
:
:
من يفارقونا يتركون وراءهم شلالاً من الدموع يقتلنا بكل نقطة منه ..
تحمل كلمات الوداع معها كل ماسي البشر على وجه الأرض ..
كل الامهم واهاتهم وجراحهم ..
ودون سابق إنذار يفارقونا بعد أن امتلكوا كل شيء فينا ..
فأصبحنا نتنفسهم وينبض قلبنا بوجودهم معنا
🤷‍♂️🤦‍♂️

الوجع ليه علامات كتير زي موت احبابي جدي وجدتي الي اتربيت معاهم ووفاة صديقي الغالي ع ايدي وكانت اوجع كسره لانه كان فعلا الوحيد فحياتي ولازلت وحيد من بعده 💔

من اكتر الحاجاات اللي ماثرة حب السنين اللي راح
الوجع مش ع الشخص الشخص كدة كدة طلاما ساب يبقا ملوش امان والاحسن انه مشي
لكن الفكرة ف المشاعر اللي راحت ع الارض والعمر اللي عدي سراب
لو في نصيحة اقدر انصحها لحد اوعاك تحب حد غير لما تتاكد انه هيكون ليك بعدها ابدا عيش حياتك عشان مشاعرك متموتش
تحياتي واسف للاطالة

لا دى حقيقه فعلا 😂😂
يعنى الناس بتحاول تتأقلم و move on
وانتم غاويين تنكدوا وتفكرونا 😂
بتجمع ليه ع فكره بقا احنا مافيش احلى من ضحكاتنا بس الدنيا هيا اللي جات علينا🙄🤕

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
الوجع ليه علامات كتير زي موت احبابي جدي وجدتي الي اتربيت معاهم ووفاة صديقي الغالي ع ايدي وكانت اوجع كسره لانه كان فعلا الوحيد فحياتي ولازلت وحيد من بعده 💔
**** يصبر قلبك ويرحمهم😔

من اكتر الحاجاات اللي ماثرة حب السنين اللي راح
الوجع مش ع الشخص الشخص كدة كدة طلاما ساب يبقا ملوش امان والاحسن انه مشي
لكن الفكرة ف المشاعر اللي راحت ع الارض والعمر اللي عدي سراب
لو في نصيحة اقدر انصحها لحد اوعاك تحب حد غير لما تتاكد انه هيكون ليك بعدها ابدا عيش حياتك عشان مشاعرك متموتش
تحياتي واسف للاطالة
❤️❤️

خيانة اصدقاء العمر .😶😶
وفاة القدوة والمثل العالى "عمى ":(:(🤲🙏
وفاة أقرب أخواتى لـ قلبى " أختى " 😔😞🤲🙏
وأخيراً وليس الاخر فراق الحبيبة :cautious::(
:
:
من يفارقونا يتركون وراءهم شلالاً من الدموع يقتلنا بكل نقطة منه ..
تحمل كلمات الوداع معها كل ماسي البشر على وجه الأرض ..
كل الامهم واهاتهم وجراحهم ..
ودون سابق إنذار يفارقونا بعد أن امتلكوا كل شيء فينا ..
فأصبحنا نتنفسهم وينبض قلبنا بوجودهم معنا
🤷‍♂️🤦‍♂️
**** يرحمهم❤️😔

• عجبني
التفاعلات: mor2010
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وجع خيانة الصديق.
كان صديق عديم الأمانة بساعدة فى التسليمات بتاعته سرب شغلى فى الكلية ولبسنى غش رسمى و هو خد الدراجات كامله.

وجع خيانة الصديق.
كان صديق عديم الأمانة بساعدة فى التسليمات بتاعته سرب شغلى فى الكلية ولبسنى غش رسمى و هو خد الدراجات كامله.
يخربيت ندالتو

يخربيت ندالتو
انا مش فاهم هو عمل كدا ليه يعني انا سعدتك طب ليه عملت كده استفدت ايه لما ازتنى و اديت شغلى لحد تاني منغير اذنى.
حاجة اخر وساخة

وفاة والدتى وحماتى ف اسبوع واحد

اكبر وجع عيشته و مازلت بعيشه وفاة والدي

لما فجأة حسيت اني اتعريت و ظهري بقي مكشوف 😢
انا والدي كان مش بس ابويا لا ده كان صاحبي و سندي و عكازي اللي بتسند عليه

**** يرحمك يا ابويا

كل اللي هقولة دة حصلي وهو اللي خلاني البني ادم اللي انا علية دلوقتي انا واحد وهو في الشارع و بيشتغل من وهو عندة 11سنة مش علشان محتاج لا علشان كنت بحب اعتمد علي نفسي اكتر حاجات أثرت فية موت ابويا * يرحمة بعد ما كانت حياتنا بدأت تتظبط ونقرب من بعض اكتر ونبقا اكتر من أصحاب اتوفي وانا اللي غسلتة وكفنتة ودخلتة قبرة بايدي بعدها ضياع حلم الكلية الحربية ولبسي للبس قوات الصاعقة بيتبخر وانا مش عارف اعمل حاجة بعد محاولتين في التقديم وضياع سنتين وسنين كتير تعب في جيم وأنظمة غذائية بس الحمد* فشلت

2 كنت بحب جارتي ويعتبر متربيين مع بعض ومتفقين أننا لبعض بعد خروجات وفسح وضحك ولعب وجنان وشقاوة وبوس واحضان كان حب ناقي فشخ كلة حاجة كانت بتتعمل بحب مش بشهوة وكانت قصة حب بيتكلم عليها معظم الناس اللي نعرفها بس انتهت في بدايتها

انا مش فاهم هو عمل كدا ليه يعني انا سعدتك طب ليه عملت كده استفدت ايه لما ازتنى و اديت شغلى لحد تاني منغير اذنى.
حاجة اخر وساخة
**** مش بيسيب هيجيلو يوم

كل اللي هقولة دة حصلي وهو اللي خلاني البني ادم اللي انا علية دلوقتي انا واحد وهو في الشارع و بيشتغل من وهو عندة 11سنة مش علشان محتاج لا علشان كنت بحب اعتمد علي نفسي اكتر حاجات أثرت فية موت ابويا * يرحمة بعد ما كانت حياتنا بدأت تتظبط ونقرب من بعض اكتر ونبقا اكتر من أصحاب اتوفي وانا اللي غسلتة وكفنتة ودخلتة قبرة بايدي بعدها ضياع حلم الكلية الحربية ولبسي للبس قوات الصاعقة بيتبخر وانا مش عارف اعمل حاجة بعد محاولتين في التقديم وضياع سنتين وسنين كتير تعب في جيم وأنظمة غذائية بس الحمد* فشلت

2 كنت بحب جارتي ويعتبر متربيين مع بعض ومتفقين أننا لبعض بعد خروجات وفسح وضحك ولعب وجنان وشقاوة وبوس واحضان كان حب ناقي فشخ كلة حاجة كانت بتتعمل بحب مش بشهوة وكانت قصة حب بيتكلم عليها معظم الناس اللي نعرفها بس انتهت في بدايتها
بوص اكيد **** شايلك حاجه احسن **** يعوضك خير عن أي حاجة وحشه شوفتها

• أتفق
التفاعلات: segma
  • عجبني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
القرايب العقارب
الضحكة اللي بتبقي في الوش قدامك و وراها كره و غل و حقد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%