NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أنثى لا مثيل لها

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
كل واحد فينا أو واحده تعرضنا ل مواقف كتير وجعتنا حتى ممكن منعرفش ننساها عمرنا كلو مواقف علمت ف قلوبنا وكسرتها وغيرت حاجات كتير ف حياتنا... فيه وجع بيصحيك ويخليك تفوق وفيه وجع بيوجعك وتعيش عمرك كلو موجوع... أيا كان الوجع جاي منين... حبيب.. قريب.. أهل... أصحاب... صدقوني بيوجع... حابه جدا اعرف ايه الوجع اللي مريتو بيه ولسه عايش معاكو لحد دلوقتي.... وايه ممكن يكون غير فيكوا... 💔

• عجبني
  • حبيته
  • محزن
التفاعلات: الباحـــث, شهم وراجل مبتغيرش, @The GodFather@ و 16 آخرين
كل واحد فينا أو واحده تعرضنا ل مواقف كتير وجعتنا حتى ممكن منعرفش ننساها عمرنا كلو مواقف علمت ف قلوبنا وكسرتها وغيرت حاجات كتير ف حياتنا... فيه وجع بيصحيك ويخليك تفوق وفيه وجع بيوجعك وتعيش عمرك كلو موجوع... أيا كان الوجع جاي منين... حبيب.. قريب.. أهل... أصحاب... صدقوني بيوجع... حابه جدا اعرف ايه الوجع اللي مريتو بيه ولسه عايش معاكو لحد دلوقتي.... وايه ممكن يكون غير فيكوا... 💔
وفاة والدي أولا
ثانيا بقي فراق البنت اللي حبيتها لمدة ٩ سنين من واحنا صغيرين حبينا بعض لحد قبل ٤ سنين وكنا هنتجوز بس العند بيننا وصلنا اننا نفترق وحقيقي كل ما افتكر سيرتها قلبي بيتوجع ويتعصر

• محزن
التفاعلات: الباحـــث و أنثى لا مثيل لها
وفاة والدي أولا
ثانيا بقي فراق البنت اللي حبيتها لمدة ٩ سنين من واحنا صغيرين حبينا بعض لحد قبل ٤ سنين وكنا هنتجوز بس العند بيننا وصلنا اننا نفترق وحقيقي كل ما افتكر سيرتها قلبي بيتوجع ويتعصر
اولا **** يرحم باباك ويجعل مثواه الجنه هوا في حته احس من الدنيا بكتير بجد.... ثانيا بقا... بوص اللي ليك نصيب فيه هتاخود بس انا عارفه انها مش سهله خالص حاسه بيك اووي **** يكون ف عون قلبك💔😢

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث، فكرى و أحمد السويسي
اولا ** يرحم باباك ويجعل مثواه الجنه هوا في حته احس من الدنيا بكتير بجد.... ثانيا بقا... بوص اللي ليك نصيب فيه هتاخود بس انا عارفه انها مش سهله خالص حاسه بيك اووي ** يكون ف عون قلبك💔😢
عمرها ما كانت سهلة .....والوجع صعب انا حاولت انساها بس مش عارف بس يمكن المسكنات بتهدي وهي ادوية الاكتئاب

• عجبني
التفاعلات: فكرى
عمرها ما كانت سهلة .....والوجع صعب انا حاولت انساها بس مش عارف بس يمكن المسكنات بتهدي وهي ادوية الاكتئاب
مش سهله فعلا عارفه و**** 💔💔

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فكرى و أحمد السويسي
موت حبيبتي 💔💔💔

• محزن
التفاعلات: فكرى، أحمد السويسي و أنثى لا مثيل لها
  • عجبني
التفاعلات: Range Rover
وفاة والدي

• أتفق
التفاعلات: أحمد السويسي
  • عجبني
  • حبيته
فعلا الوجع دا مش بيتنسا خالص وبيعلم ف قلوبنا كلنا
اصعب من الفراق الذكريات الحلوة و خصوصا لما تكون كتير بتفكرك بالحبيب الي لا يمكن يرجع تاني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
مفيش وجع بيدوم احنا الي ممكن نوقفه و ممكن نخليه يأثر علينا لآخر العمر
مواقف كتير اتعرضتلها بس كنت اقدر اتغلب على وجعي مع الزمن و اتعايش

• عجبني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
  • حبيته
  • حبيته
  • عجبني