NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كل واحد فينا أو واحده تعرضنا ل مواقف كتير وجعتنا حتى ممكن منعرفش ننساها عمرنا كلو مواقف علمت ف قلوبنا وكسرتها وغيرت حاجات كتير ف حياتنا... فيه وجع بيصحيك ويخليك تفوق وفيه وجع بيوجعك وتعيش عمرك كلو موجوع... أيا كان الوجع جاي منين... حبيب.. قريب.. أهل... أصحاب... صدقوني بيوجع... حابه جدا اعرف ايه الوجع اللي مريتو بيه ولسه عايش معاكو لحد دلوقتي.... وايه ممكن يكون غير فيكوا... 💔
سؤال جامد قوى داس على الجروح التى تملأ القلوب . تحيات لحضرتك يا دلوعه .

• حبيته
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
كل واحد فينا أو واحده تعرضنا ل مواقف كتير وجعتنا حتى ممكن منعرفش ننساها عمرنا كلو مواقف علمت ف قلوبنا وكسرتها وغيرت حاجات كتير ف حياتنا... فيه وجع بيصحيك ويخليك تفوق وفيه وجع بيوجعك وتعيش عمرك كلو موجوع... أيا كان الوجع جاي منين... حبيب.. قريب.. أهل... أصحاب... صدقوني بيوجع... حابه جدا اعرف ايه الوجع اللي مريتو بيه ولسه عايش معاكو لحد دلوقتي.... وايه ممكن يكون غير فيكوا... 💔
انا خزان احزان

خيانة اسوء شعور حسيتو
يخلي فيك شعور عدم الارتياح و نقض الثقة و يولد فيك الكراهية و انانية صعبة جدا

• أتفق
التفاعلات: mor2010
مره كنت زعلان مع المدام من عادتها أنها تسكت و تعدى بس جيت فى مره افورت انا معاها و كنت قاصد بصراحه ف راحت قايله كده جمله ف نص كلامها تلميح بعيد سيكا أنها ندمانه أنها باعت أهلها أو سابتهم يعنى و اتجوزت واحد لقيط ملهوش أهل إلى هو انا ع أساس انى متربى ف ملجأ و معرفليش اب او ام . ساعتها انا معملتش حاجه ولا رديت عليها و جت بعدها هى إلى صالحتنى بس مكونتش متخيلها منها بعد اكتر من خمس سنين جواز . بس still بحبها و هى كذلك .

• عجبني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
الصدمة في اقرب ناس المفروض انهم اهللك

وجع الاسنان.. مشفتش اوسخ منه.. وخصوصا لو كان ف ايام عيد ( العيادات والدكاترة كله اجازة )

وفاه المدام

خسرت اقرب انسانه لقلبي لذلك قررت ما ارتبطش باي وحده مهما كانت واخليها هزار وبس

خيانة اسوء شعور حسيتو
يخلي فيك شعور عدم الارتياح و نقض الثقة و يولد فيك الكراهية و انانية صعبة جدا
طبعا

• عجبني
التفاعلات: flaco
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مره كنت زعلان مع المدام من عادتها أنها تسكت و تعدى بس جيت فى مره افورت انا معاها و كنت قاصد بصراحه ف راحت قايله كده جمله ف نص كلامها تلميح بعيد سيكا أنها ندمانه أنها باعت أهلها أو سابتهم يعنى و اتجوزت واحد لقيط ملهوش أهل إلى هو انا ع أساس انى متربى ف ملجأ و معرفليش اب او ام . ساعتها انا معملتش حاجه ولا رديت عليها و جت بعدها هى إلى صالحتنى بس مكونتش متخيلها منها بعد اكتر من خمس سنين جواز . بس still بحبها و هى كذلك .
أوقات ف الخناق بنقول كلام مش مقصود ومادام صالحتك يبقا بتحبك وربنا يوفق بينكو ويبعد عنكم الشر

• أتفق
التفاعلات: مازن صقر
  • عجبني
التفاعلات: Alessandro Massimo
خسرت اقرب انسانه لقلبي لذلك قررت ما ارتبطش باي وحده مهما كانت واخليها هزار وبس
ماينفعش ترجع ليها تاني؟؟

• عجبني
التفاعلات: tito10
ماينفعش ترجع ليها تاني؟؟
حاولت بكل الطرق لكن للاسف اتجوزت وكل ٣او٤شهور تدخل توريني صورها في كل مطعم لينا فيه ذكريات في كل شارع في كل منتجع وكلمه وحده اللي بتكتبها انا هكمل لوحدي لا انت ولا هو تلزموني واكلمها ما بتردش

قلبي بقي جاحد علي اقرب الناس ليا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%