NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابو اسكندر السندباد

THE WARRIOR
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
حبيبتي أين أنتي ..؟؟؟ ...أين أنتي يا حبيبتي أين أنتي يا أميرة الكون.... أين أنتي يا عاصمة النساء أين أنتي يا توأم الروح...أنني افتقدك يا أروع ما رأت عيني من النساء ...أنني افتقدك يا ملكة الكون يا ملكه البحار...يا ملكة المحيطات يا شراع حبي وقلبي...يا ملكة نهر حزني و دمائي ...يا أميره سكنت شريان قلبي...افتقدك يا من تمكنت مني... افتقدك يا من آسرت قلبي وقلمي ... حبيبتي ثقي في حبي... الكبير لكى ثقي في أشواقي الحارة اليكى ثقي في حرفي وقلمي.... حبيبتي يا توأم الروح ....انتظر عودتك يا سيده الأرض....يا ملكه نورها غطاء السماء......أنتظرك يا من سرقتي قلبي وعقلي وحرفي .....انتظر عودة الوجه المنير الذي غطي كل السماء .... اين انتى

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: بحب خالتي، huwaida1988 و Life Arch
يا روعاتك 👏👏

• حبيته
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
  • حبيته
التفاعلات: Life Arch
  • حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • أتفق
نزلت كان عندي كام مشوار الفجر على ٤ كده كانت خيااال
جميلة و ساحرة اسكندرية خصوصا فى الشتا تحسها من كوكب تانى بس عايزة حد يقدر قيمتها

• حبيته
  • حبيته
  • حبيته
  • حبيته
جميلة و ساحرة اسكندرية خصوصا فى الشتا تحسها من كوكب تانى بس عايزة حد يقدر قيمتها
سافرت كتير و و عيشت فترات في أماكن كتير بره مصر و جواها بس غير اسكندريه ما اقدر استقر

• حبيته
  • حبيته
سافرت كتير و و عيشت فترات في أماكن كتير بره مصر و جواها بس غير اسكندريه ما اقدر استقر
طبعا يا صاحبى اسكندرية غير روحها غير شوارعها غير ريحيتها غير اسكندرية نبض القلب مدينة العشاق و حكاية التاريخ

• أتفق
طبعا يا صاحبى اسكندرية غير روحها غير شوارعها غير ريحيتها غير اسكندرية نبض القلب مدينة العشاق و حكاية التاريخ
عارف الي مشيت في شوارعها ادتني نفس الاحساس
اتينا

• أتفق
عارف الي مشيت في شوارعها ادتني نفس الاحساس
اتينا
صحيح لان الى بنوها نفسهم اليونان هى واخدة طابع اثينى كتير الاسكندر بنى قطعة من الجمال جوهرة المتوسط

• حبيته
صحيح لان الى بنوها نفسهم اليونان هى واخدة طابع اثينى كتير الاسكندر بنى قطعة من الجمال جوهرة المتوسط
حقيقة
شوارع اتينا عامله زي رشدي و سيدي جابر زمان كده

• حبيته
حقيقة
شوارع اتينا عامله زي رشدي و سيدي جابر زمان كده
شوقتنى ازورها انا فعلا بحب اتمسى فى المناطق دى فى حواريها و سط البيوت بتحس انك فعلا فى عالمك الخاص ماشى و كأنك لوحدك

شوقتنى ازورها انا فعلا بحب اتمسى فى المناطق دى فى حواريها و سط البيوت بتحس انك فعلا فى عالمك الخاص ماشى و كأنك لوحدك
ايوووه و علي الجريك بقى الي تقابلهم و كانت طفولتهم في إسكندرية و العربي المكسر حوار
اليونان جميله

• حبيته
ايوووه و علي الجريك بقى الي تقابلهم و كانت طفولتهم في إسكندرية و العربي المكسر حوار
اليونان جميله
الخواجة كرياكو😅😅

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%