NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

غريب بصراحة لا تعليق
هي غير شكل وجسم لبس واستايل جسمها هو ال بعشقه تفاصيلو هي ال اضطرتني اني اكلمها واحاول معاها

غير

غير دماغها وحبها للجنس بالصوره ال اي راجل يتمناها
بص انا مش من حقي انصحك او اوجهلك كلام لان دي حياتك
بس بلاش الي ف عند غيرك تطمع فيه
ست مجوزة بلاش بجد
واسفة على تعليقي لحضرتك

• حبيته
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: The Sub، الأستاذ المنحرف و متحرش تويتر
ست مجوزة بلاش بجد
واسفة على تعليقي لحضرتك
رايك ويحترم طبعا علي راسي
بالنسبالي بفكر ف الموضوع جنسيا علاقه متعه ماليش علاقه بالتفاصيل الاسريه
الي مش متجوزه هتدخل ف قصه حب وغيره ونادرا اني الاقي مش متجوزه وعايزه جنس بس وانا مبفكرش ف الارتباط حاليا احب تكون كل حاجه واضحه من البدايه مع الشخصيه ال عجبتني وقررت اني اكلمها

• هممم
التفاعلات: Sense 🌹queen
كلمها على سناب واعترفلها بالحقيقه لو وافقت يبقا تمام ولو رفضت او خافت ابعد عنها
بلاش اسلوب ان تحطها ادام الامر الواقع
عودا حميدا

• عجبني
التفاعلات: متحرش تويتر
ست مجوزة بلاش بجد
واسفة على تعليقي لحضرتك
نصيحه تحترم

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Sense 🌹queen و متحرش تويتر
طول عمري بعمل الحاجة ال انا شايفها حتي لو من وجهه نظري أنا بس بدون ندم
انا بحب شغلي جدا دا لانو ماديا كويس اوي وثانيا العلاقات في مفتوحه بشكل كبير بمختلف الاعمار
انا كنت عند عميله عندي من شهر 10 تحديدا عجبتني وعجبني جسمها اخدت اكونت الاسناب وكلمتها بس هنا مشكلتي اني لما كلمتها مكلمتهاش بشخصيتي الحقيقه ال كنت عندها بيها ف البيت
اتصاحبنا وسكسنا وهي المفروض جايه بكرا البيت
خايف من رد الفعل لما تكتشف ان انا ال كنت عندها ف البيت لاني متاكد انها هتخاف لاني اعرف بيتها وجوزها وف نفس الوقت خايف تهددني بشغلي
جسمها يستحق المغامره خصوصا انها ف السكس خيالها واسع لابعد الحدود معندهاش مشكله تعمل اي حاجة ف سبيلو
لو الكفه اتقلبت عليا اعمل ايه
اكبر غلطه لما تدخل العلاقات الجنسية في شغلك
الطريق ده نهايته انك تخسر شغلك، الا لو انت محترف وبتقدر تفصل مابين المواضيع بشكل جاد وحازم
ولما هي تجيلك وتكتشف الموضوع معتقدش هيفرق معاها اوي طالما علي حد قولك إنها ممكن تعنل اي حاجه في سبيل العلاقه
لكن، نصيحه من اخ بلاش تدخل العلاقات الجنسيه في شغلك

وطبعا طبعا من افضل النصائح ان بلاش تعمل علاقه مع ست متجوزه من الاساس، افتكر داااايما كما تدين تدان حتي لو اللي هتتجوزها ملاك، دي مجرد نصيحه ولك مطلق الحريه طبعا

خليها تجيلك وصارحها وطمنها انك تحفظ سرها لو قبلت كمل معاها مقبلتش سيبها تروح لحالها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ابقي اوصل للي انا وصلتلو وبعدها تعالي اتكلم
انا بكلمها بشخصيتي الحقيقه الاسم مبيعبرش عن الشخصيه المهم الاسلوب وكون اني اقنعتها تيجي بيتي تبقي شخصيتي اقوي من واحد مقضيها خيالات هنا وفكره اني بتحرش انا مش باخد حاجه غصب
انا بجرب اني اخد الحاجه بالطريقه ال بحبها مش لسه هدخل اتعرف واعيش قصه حب اخرها نيك
لو وصلت للي انت وصلت له ابقي بنزل مش بطلع. تعيش قصه حب علشان آخرها نيك؟ هو دا أقصي تفكيرك؟ مانت طبعا لو لك قيمه كنت عرفت معني انك انتي اللي تكون عليك العين و مطلوب من الستات إنما تفكيرك مدود. و خيالك زي حجمك صغير و محدود. تلاقيك كنت رايح عند الست دي تنظف الجنينه أو دليفري.

ال
لو وصلت للي انت وصلت له ابقي بنزل مش بطلع. تعيش قصه حب علشان آخرها نيك؟ هو دا أقصي تفكيرك؟ مانت طبعا لو لك قيمه كنت عرفت معني انك انتي اللي تكون عليك العين و مطلوب من الستات إنما تفكيرك مدود. و خيالك زي حجمك صغير و محدود. تلاقيك كنت رايح عند الست دي تنظف الجنينه أو دليفري.
الكلام دا تقنع بيه نفسك لما يكون اخرك بتتكلم ف منتدي جنسي وبتقنع نفسك انك الواد الشيك وانت بتجيبهم ع صور او فيلم او حتي قصه
يابني عيش الواقع بتاعك وياعم دليفري او بتاع جنينه اديني جبت صاحبت القصر عندي البيت وهنيكها وانت اخرك تتابع
الحاجات ال انت عايزني افكر فيها انا فكرت ووصلت وعملت ال انا عايزو كلو مش مستني تقييمك عشان انزل او اطلع اتمني يكون صدرك واسع وشغل الحقد الجنسي دا بيمر عليا كتير شبهك

انت حد اتحرش بيك او حد تبعك وانت مقدرتش تكلمو وسيبتو يكمل ف انت متضايق م المتحرش ؟! 🙃
عموما ارتقي شوية بفكرك وعادي يابني مسيرك هتلاقي ال تهتم بيك بدماغك دي

ال

الكلام دا تقنع بيه نفسك لما يكون اخرك بتتكلم ف منتدي جنسي وبتقنع نفسك انك الواد الشيك وانت بتجيبهم ع صور او فيلم او حتي قصه
يابني عيش الواقع بتاعك وياعم دليفري او بتاع جنينه اديني جبت صاحبت القصر عندي البيت وهنيكها وانت اخرك تتابع
الحاجات ال انت عايزني افكر فيها انا فكرت ووصلت وعملت ال انا عايزو كلو مش مستني تقييمك عشان انزل او اطلع اتمني يكون صدرك واسع وشغل الحقد الجنسي دا بيمر عليا كتير شبهك
واضح فعلا مين اللي عنده عقد جنسية ، اللي عمال
ال

واضح فعلا مين اللي عنده عقد جنسية. اللي عمال يقول لدا و لدا انت اخرك كذا و كذا و مش قادر يفهم إن اللي بنحاول نوصلهولك إن العلاقات الجنسية برضو فيها اخلاق و شياكه و الانحطاط اللي بتعمله دا بتسيء لنفسك و لغيرك بأنه يتقال كل الرجاله بتعمل كده.

انت حد اتحرش بيك او حد تبعك وانت مقدرتش تكلمو وسيبتو يكمل ف انت متضايق م المتحرش ؟! 🙃
عموما ارتقي شوية بفكرك وعادي يابني مسيرك هتلاقي ال تهتم بيك بدماغك دي
تصدق رد جديد عمر ما حد قاله قبل كده! خلاص كلنا عرفنا انك فليق و كلنا بنقول عليك دنجوان هدي نفسك بقي

• أتفق
التفاعلات: Sense 🌹queen
تصدق رد جديد عمر ما حد قاله قبل كده! خلاص كلنا عرفنا انك فليق و كلنا بنقول عليك دنجوان هدي نفسك بقي
مش مستني لا انت ولا غيرك يقول عليا دنجوان والكلام التعبان دا لانه مش فارقلي لا حضرتك ولا غيرك لو خدت بالك دي كانت مجرد فضفضه وهي جات وانبسطت واكلت واتناكت ومشيت ولا كان في حاجه 😅

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
مش مستني لا انت ولا غيرك يقول عليا دنجوان والكلام التعبان دا لانه مش فارقلي لا حضرتك ولا غيرك لو خدت بالك دي كانت مجرد فضفضه وهي جات وانبسطت واكلت واتناكت ومشيت ولا كان في حاجه 😅
احكي اي اللي حصل😂🥰

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%