NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصتي مع بنت خالتي وازاي جابت أمها وتتوالي المحارم حقيقيه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
A

Anonymous (8a79)

ضيف
اول حاجة عاملين ايه
اول مشاركه ليا ودي قصتي حدثت بالفعل
الجزء الاول
اسمي مصطفي طولي ١٧٠ سم ووزني ٦٥ كيلو ابيض وشعري طويل وكنت محبوب وسط العيله وكان سني وقتها ١٧ سنه وزبي طوله ١٨ سم وتخين(دي حقيقه) وعندي اخويا اكبر مني ب ٥ سنين وبابا وماما متوفين وانا قاعد لوحدي ف شقتي واخويا قاعد ف نفس البيت لأن البيت فيه ٣ شقق وحالتها الماديه كويسه
بدأت حكايتي لما كانت بنت خالتي بتيجي دايما مع مامتها يقعدوا معايا ويشوفوا طلباتي ايه وكدا بنت خالتي اسمها مروة بيضه ورفيعه وزنها ٥٥ كيلو وطولها ١٦٠ سم بزازها مش كبيرة وطيزها صغيرة وخالتي بقا اسماء حاجة كدا ملبن ٤٥ سنه طولها ١٦٠ سم ووزنها ٧٠ كيلو بزازها كبيرة ومدلدله وحلماتها كبيرة وطيزها مدورة وكبيرة مش بتكون باينه اوي عشان بتلبس عبايات وخمار دايما انما بزازها يتكون باينه وفخادها بقا مش عايز أقولكم يا اصحابي حاجة كدا ناعمه اوي وحلوة اوي وخالتي عندها ولد اصغر مني بسنه
عمري ما فكرت ف اي حد.من دول جنسيا ولا كنت ببصلهم بس ال حصل فتح عينيا ع حاجات كتير لاني كنت بتفرج ع افلام كتير ع النت
باقي الشخصيات هتيجي مع الوقت وع حسب المواقف ال بتحصل
واحنا صغيرين زي اي بيت مصري كانوا يقولوا مصطفي يتجوز مروة وطبعا زيها زي اي بنت تتعلق بقا بابن خالتها والكلام ده وانا مكنش ف اي حاجة ف دماغي لاني مكنتش سائقها حلوة وكمان انا مبحبش البنات الرفيعه عايز حاجة زي خالتي كدا 😍😍
كبرنا وبقا عندي ١٧ سنه ومروة ١٤ سنه بدأت تتقرب مني وتكلمني واتس وانا ولا ف دماغي وتيجي تقولي وانا ماشيه بتعاكس وف حد كان بيكلمني فون النهاردة وعايز يقابلني ع أساس اني هغير 😁😁وانا ولا ف دماغي لحد ما ف يوم كنت نايم قدام التليفزيون وكنت لوحدي ف الشقه وجت مروة قعدت ورايا حسيت بيها بس عملت نفسي نايم وحسيت بنفسها عند شفايفي ودي كانت اول بوسه اخدها كملت وانا نايم وطبعا زبري وقف ع آخره هي كملت بوس شويه وحست بحدجاي ع السلم قامت تعمل نفسها بتعمل حاجة ف المطبخ وانا مكمل ف النوم😅😅جيت تاني يوم عملت نفسي نايم برضو وهي جت بس كانت خالتي ف المطبخ ومروة كل شويه تيجي تخطف بوسه وتمشي الموضوع الصراحه عجبني فضلنا ع كدا فترة لحد ما ف مرة كدت أيدها ع زبي وزي ما تكون كهرباء ومسكتني وهي فضلت تلعب فيه شويه وقامت قومت انا بعدها ضربت عشره ع ال حصل لاني كنت هموت المتناكه هيجتني وقامت وعدت سنتين ع كدا تبوس شويه وتلعب ف زبي شويه وتقوم ووسط السنتين دول اعترفتلي بحبها وانا برضو مش شايفها كل ال ف دماغي عايزها تمصلي بس دي كانت أقصي طموحاتي 😁😁 وكانت بتبوسني عادي وانا صاحي بس مكنتش بتمسك زبي غ وانا عامل نفسي نايم لحد ما اخويا هيتجوز وكان سني وقتها ١٩ سنه ومروة ١٦ سنه مرات اخويا اسمها سمر اكبر مني بسنه يعني ٢٠ سنه بس جسمها نااااااار حاجة كدا كيرفي بزاز مش كبيرة اوي لا الحجم الحلوي اوي ده ومشدودة وطياز نااااااار تمشي تهز الأرض بطيازها وفخاد نااااااار وبيضه طولها ١٦٧ سم ووزنها ٧٠ سم تخيلوا انتوا بقا نرجع لقصتنا ف الوقت ده العلاقه بدأت تتطور بيني وبين مروة ونبوس بعض لما تيجي اي فرصه وبقيت العب ف بزازها من بره لحد ما قولت لنفسي طب ما تسايرها وتقولها بحبك يمكن تيجي وفعلا عملت كدا وبدأت ترضع بزازها الصغيرة وهي تلعب ف زبي وفضلت كتير لحد ما اقنعتها أنها تمص واول مرة مضت فيها كنت انا نايم برضو بس اول ما حطت زبي ف بوقها فتحت عيني البت طلعت بتمص حلو اوي فضلت تمص فيه كأنها هتاكله لحد ما جبت لبني كله ف بوقها ف الاول كانت قرفانه وبعد كدابقت هي ال بتطلب مني اجيب ف بوقها وفضلنا ع كدا انا ومروة كل ما تيجي فرصه ابوسها وارضعلها وهي تمصلي لحد ما ف مرة خالتي كان ضهرها بيوجعها قلتلها اعملك مساج هيريحك وهي طبعا كانت عادي زي ابنها وبدأت اعمل مساج من تحت الهدوم وعملت نفسي مش عارف اعمل حاجة ف هي رفعت العبايه وغطت نفسها من تحت وبدأت اعمل مساج وفكيت البراه وانا شغال فضلت حوالي نص ساعه اعمل ضهرها وهي تقول ااااه براحه كدا وسألتها مرتاحه قالتلي اه قلتلها طب لفي اعمل قدام عشان كله عضم.مرتبط.ببعضه واول ما لفت شوف اجمل بزاز شفتها ف حياتي كنت عايز اكلهم اكل وفضلت أعمل مساج وأمسك فردة من بزازها بحجة اني بعمل تحته وهي مكنش ف دماغها ومغمضه وتقول اااااه وخلصت المساج وقامت لبست وعملتلي اكل وروحت وانا قومت دخلت الحمام اضرب عشرة ع اجمل بزاز طريه وكبيرة ومدلدله وحلماتها الكبيرة كنت فرهدت ودخلت انام وسمعت صوت وانا نايم بفتح عيني لقيت مفاجأة
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: wtah2016, دكر بجد, MADAM SOSO و 19 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%