NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

A-sun

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا اسماء 18 سنة ودى صورة حصرية لطيزى وانا نايمة متع نفسك و ( حمل من هنا )
ويلا بينا نشوف احداث الجزء الثانى من القصة اللى هانى استطاع فيها ينيك طياز جارته هبة الملتزمة براحته ودى صورة حصرية لشكل طيازهها الحقيقيى اللى اتنشر ع النت ( حمل من هنا )
ويلا بينا نكمل القصة

اول ما باب البيت خبط ، هانى ارتبك وبدا يحس بالخوف وراح بسرعة يبص من خرم الباب علشان يشوف مين اللى بيخبط على الباب ، واكتشف ان اللى بيخبط ، بنت صغيره من جيرانهم اسمها هناء واحب اعرفكم مين هناء ، هناء بنت من جيران هانى وكان هو وعدها هيعلمها ازاى تشتغل ع الكمبيوتر ، لكن كانت نيته انه ينيكها فى طيزها وهو بيعلمها علشان كان ناوى يقعدها على قضيبة ويعمل نفسه بيشرحلها ،

المهم هانى جري بسرعة يلبس هدومة ، وفتح الباب وقلها عايزة ايه ياشاطرة ، وردت عليه وقالت كنت عايزاك تعلمنى الكمبيوتر زى ما وعدتنى يا عمو هانى ، وفى الللحظة دى هانى حس ان اليوم ده مبروك ، معقول كل اللى كان نفسه ينيكهم يدخلوا عنده البيت فى ساعة واحدة ،

لكن هانى قال لهناء نص ساعة وتعالى علشان معاية حاجة بخلصها ، وحضن هناء الصغيرة وباسها جنب شفايفها وحط ايده على بزازها وطيازها وقالها اوعى تتاخرى نص ساعة وتعالى انا مستنيكى ، وفعلا مشيت هناء ، وقفل هانى الباب ودخل علشان يكمل نيك ومتعه مع هبة

قلع كل هدومة وهو شايف هبة ملط قدامه بزازها اللى زى القشة وكسها الابيض المبطرخ تحت امرة وفى اللحظات اللى قلع هدومه بدا قضيبة يقف زى الحديد ، وراح ناحية السرير ، ونزل على بزاز هبة يمص فى الحلمات وياكل بزازها ويلحسهم بلسانه مدة طويلة

وبعد كده بدا يحك قضيبه فى كس هبة جارته ، وكان هايج على الاخر ومش مصدق ان هبة الملتزمة المحجبة تحت امر قضيبة ومستسلمة على سريره ، وبين احضانه ، واستمر هانى يحك قضيبة فى كسها لحد ما بدا يدخل قضيبه داخل كس هنا المبطرخ

وكس هناء كان مليان عسل ورطب جدا بس ضيق زى ما يكون بنت بنوت ، علشان كده هانى كان مستمتع وهو بيدخل قضيبة فى كس هبة ، وبدا يدخل قضيبة ويطلعه بالراحة فى كسها ويمص فى شفايفها وينزل على حلمات بزازها ويمص فيهم ، وبعد شوية بدا يلف هبة وينيمها ع بطنها علشان ينيكها فى طيزها ، واول ما شاف شكل طيازها المتوسطة اللى زى القشطة جسمه بدا يهيج اكتر ، وفتح طيزها بايده وبدا يلين خرمها علشان يدخل قضيبه فى طيزها بالراحة

لكن فجاة هبه بدات تفتح عيونها (( ودى صورة حصرية من الجزء الاول لكس هبة ((
حمل من هنا ))

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: 🥵🥵ELSAFEL, Bhzyman, Hayde و 10 آخرين
مفيش ولا صوره بتفتح

• عجبني
التفاعلات: شاب نييك و الساحر الرمنسى
تحت شاشة الرد يوجد زرار إسمه "تحميل الصور" .. إضغطي عليه و اتبعي الخطوات لتحميل الصور مباشرة في المكان اللي عايزاه داخل القصة .. كملي .. جميل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%