NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

A-sun

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
6 أغسطس 2023
المشاركات
29
مستوى التفاعل
321
نقاط
144
الجنس
أنثي
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اهلاً انا اسماء عمرى 18 سنة ، حكيت قصة خيانة امى هنا على المنتدى ودى صورة جديدة ليها تصوير اول امبارح 💯 حصرية ليها

فى الجزء الاول وصلنا لحد هنا فى الاحداث (((( قام خالد مسح قضيبة ولبس الشورت ورجع قعد جمب منال اخته من تانى على السرير ، ولكن منال شكلها كانت بتحب قضيب خالد ونفسها فيه جدا ، لانها قامت وقعدت على رجلين خالد وهو قاعد وفارط رجله على السرير ، وخالد ما كانش مصدق اللى بيحصل ، وبدا قضيبه يقف زى الحديد واتحشر قضيب خالد فى طياز منال )))) ................ ويلا نشوف اداث الجزء الثانى


خالد كان مبسوط جداً لانه لسة منزل لبنه ، وكمان اخته منال الصغيرة قاعدة على قضيبة وبتلعب بالريمود ، طياز منال طريه وحجمها واسع ، وكانت طول الوقت بتلفت انتباه خالد اخوها

ودى صورة حقيقية حصرية للمنتدى لطياز منال

وبدا خالد يحضن منال وهى قاعدة على قضيبه ، وكان بيحسس على طيازها وحاسس انه بيملك الدنيا وما فيها ، وكانت اول مرة لخالد يحس ان فى طياز تحت امره وبزاز صغيرة طرية يدلكها براحته

لكن الحلو مش بيدوم ، منال قامت من على قضيب خالد ونامت على بطنها على السرير علشان تتفرج على التليفزيون ، وبدات تهز رجلها فى وش خالد وهو قاعد وراها على السرير ، خالد كان حاسس ان منال خلاص مراته ويقدر ينيكها فى اى وقت ، ومترددش لحظة وراح نايم فوق منال وهى نايمة على بطنها ، ومسك قضيبة ودخله فى طياز منال من فوق الهدوم واصبح قضيبه بيحك فى كس منال



ومنال بدات تحس بقضيب اخوها وهو بيدخل ما بين طيازها ويحك فى كسها ، وفجاة جرس الباب ضرب ، ومنال قالت لخالد شوف مين لحسن يكون بابا وماما رجعوا ، خالد اول ما سمع الجملة دى عرف واتاكد ان منال اخته كانت عارفه هو بيعمل ايه رغم انها صغيرة جدا لكن جسمها كان بدا يكبر وكانت فاهمه كل حاجة



قام خالد يشوف مين اللى بيخبط على الباب ، ولقى الراجل بتاع الكهربا عايز يشوف العداد ، دخل الراجل وخلص وخالد قفل الباب ودخل الاوضة على منال من تانى ، لكن منال كانت غيرت وضعيتها وقعدت على السرير وسندت ضهرها على خشب السرير ، بعد ما كانت نايمه على بطنها



طبعا خالد خلاص اتاكد انها عايزة تتناك منه وحبت الموضوع ، فكان جري وقال لمنال هاتى مخدة من جمبك وحط المخدة على السرير ، وسحب منال ونيمها على بطنها فوق المخدة علشان طيزها تبقا متعدلة على وضعية النيك ، والغريبة ان منال فعلا نامت على بطنها وعملت نفسها بتسمع التليفيزيون وما نطقتش باى كلمة ، خالد قضيبه وقف زى الحديد ، وبدا يمسك طياز منال ويبوس فيهم ويدعك كسها ومنال ولا كانها هنا



وبدا خالد يمد ايده تحت التيشرت ويمسك بزاز منال الصغيرين ويدلكهم ، منال بدا يبان على وشها انها مستمتعه ، من كتر اللى بيعمله خالد فى كسها وبزازها ، وبدا خالد يهيج على شكل طيازها وقلعها البنطلون والكلوت البناتى اللى كانت لبساه ، وبدا يلين قضيبة ودخل الراس فى طياز منال وبدا يضغط على طيازها شوية شوية علشان طيازها توسع ،



واستمر خالد يدخل قضيبه فى طياز منال اخته ويدلك بزازها وهى نايمة على بطنها ومستسلمة على الاخر ، وطلع خالد قضيبة وبدا يلف بجسمه قدام منال وحط قضيبه ما بين شفايفها وقال لها مصى والحسيه بلسان ، وفعلا منال مسكت قضيبه وبدات تمص فيه وخالد كان بيحاول يدخل قضيبه كله فى بقها ، ومنال كانت بتمص بشكل مثير لانها اول مرة فخالد كان حاسس انه طرزان وعنتيل ،


وراح خالد مسك شعر منال و دخل قضيبه فى طيازها من تانى وكان بيضغط بقوة ومنال كانت بتتوجع بصوت واطى وهو بيدوس على خرم طيزها وبيوسعه وكان بيطلع قضيبه ويحكه فى كسها وهى كانت بتترعش من المتعة وتغمض عينيها اول ما قضيبه يلمس كسها ، وفى اللحظة دى جرس الباب رن من تانى


وده اللى هنعرفه فى الجزء الثالث من الاحداث ، ودى صورة حقيقية حصرية للمنتدى لطياز منال (( حمل من هنا )) وشوف رايك فى طيازها
 
  • عجبني
التفاعلات: I love your mom's pussy, وعد النجار, Elz3eeem و 7 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%