NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاهرة رغم انفى

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
زنقنى فى الحمام و ابن اختى معايا فى البانيو يحمينى و دعكنى قوى جسمى كله اتفكك فى ايديه و قعدنى على فخذيه يمص بزازى و يعصرهم و انا ابوس و ارضع شفايفه و لسانه و الحس عنيه . ايديه حنونة على لحم ظهرى و بطنى و قبة كسى غرقت عسل من عصره و تقفيشه فى طياظى و كسى و انا احضنه نايمة على اكتافه ابص على مدفع الدبابة زوبره واقف بين فخاذه و تحت فخذى و فجأة قال لى بحنية قوى (طرطرى بول فى أيدى و على صدرى و وشى اغسل بالبول بتاعك عينيا و وجهى ياللا حبيبتى خالتى عشيقتى متناكتى) و انا ادلع عليه قوى و وقفنى قدامه و حط وجهه بين فخاذى تحت كسى و دلك طياظى بأيديه ، لقيت البول نزل منى لوحده مندفع ساخن قوى كثير على وشه و عنيه و خدوده و رقبته و نزل غسل بزازه و بطنه و قضيبه بأة يدعكه ويغسله بالبول بتاعى و انا مستمرة اشخ و اطرطر عليه ، حسيت انى هايجة قوى بشكل غريب جدا ما اعرفوش موش متعودة عليه ، حضنت راسه اشدها جامد فى كسى و ادعك شفايف كسى فى شفايفه و اجيب العسل ورا بعضه مندفع منى موش قادرة اسيطر على نفسى و ارتعش من اللذة و اجيب جوة بقه و شفايفه وهو يشرب منى و يشفط من كسى بشوق غريب و زوبره يفرتكه بين ايديه و صباعه جوة طيظى ينيكنى بحنان و انا اجيب اكتر عليه .. و وقعت من طولى عليه شطفنى و كمل غسيل جسمى و نشفنى و شالني على حجرة نومه حضنى و حطنى على السرير على ظهرى والشباك مفتوح و فتحية و امها سنية تبص علي و تشاور لى عليه بايدها تقول لى وهى تضحك (ح ينيكك يا لبوة. يا متناكة حاسبى عالواد و بالراحة على الكتكوت العريس اللذيذ الصغنطط اول مرة ينيك و لسة عذراء ما اتفتحش ولد مراهق مجنون جسمه عملاق بكر مفيش نتاية لسة نامت عليه) قلت لها حاضر بالاشارة و نام ابن اختى بين فخاذى يبوسني و يحضنى و جارتى تشاور لى (بعبصيه دخلى صباعك فى طيظه جواه قوى) دعكت انا طياظه قوى و فتحتها و حطيت صباعى ينزلق جوة طيظ ابن اختى اتجنن قوى و هاج بركانه وقمط عليه ، بقيت ابص فى عنيه الحلوين و احسس على بزازه و عضلات كتافه و أشده من رقبته و ارضع لسانه و شفايفه و هو بيفتح فخاذى و يدعك قضيبه بحنية و قوة و يضغط بين شفايف كسى و يغصب عليه، اخدت زوبره بعيد عن كسى و رفعت افخاذى حوالين كتافه و حطيت زوبره على فتحة طيظى و ضغط بطيظى عليه و قلت له من كل قلبى (انا احبك اعشقك نفسى فيك قوى بس انا خايفة عليك قوى قوى تموت بين طياظى من النيك و ارجع توحشنى و اتحسر عليك !!!) قال ما تخافيش يا طنط انا من زمان احلم بيك انيكك و أملا بطنك لبن و اجيبهم جواك مليون مرة فى كل نيكة و تحبلى منى و تولدي لى بنات شراميط زيك كدة قلت له و اولاد خولات انيكهم فى طيظهم زيك و الدلع عليك يا متناك ياحبيبى يا خول يا واسع الطيظ يا شرموطى يالذيذ اموت فى عنيك .. دخل قضيبك كله جوايا للآخر و نسينى أهلى و الدنيا و متعنى قوى بزوبرك الجميل ) ضرب ابن أختي زوبره جوة طيظى طلع من زورى معرفتش اقول له آى حاسب اخص عليك

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم و Abo hassan
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يخربيتك يالبوة انتي وأهلك مجانين
وقفتي زبري

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: عاهرة رغم انفى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%