NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نعم يا عزيزي في عصر السوشيال ميديا فقد الناس عقولهم وبقي كله يدور علي الترند
وانتشرت فيديوهات بلا هدف زي موضوع الروتين اليومي واللي تقلك GET READY WITH ME واللي تطلع تقلك مش عارف حصل معايا موقف وهو اصلا موقف تافه ولا بيضحك ولا نيلة ولكن الأصعب من كل ده أن الراجل يصور بنته أو مراته وهي بترقص أو يشوفها بترقص علي النت عادي خالص والاغرب أنه كمان بقي منتشر بين ناس بسيطة مش متعودين منهم علي كدة

السؤال بقي :-
ليه الناس وصل بيها الحال لكدة هل ده علشان الفلوس ولا أسباب تاني ؟!
الكسب المالي السهل
شبه انعدام التوعيه زي زمان

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: ياسمين الجندول
والحل ايه
القعدات الاسريه واللقائات بين الاصدقاء وتبادل الافكار والحوار والنقاش واقصد بيه بعيد عن النت يعني وجه لوجه لانه احيانا يعرف الشخص بعيوبه من نقاش يسمعه

معلش تعالي علي نفسك وفكرني
انا Klein 2
و اخر حاجه كتبتها هنا وقتها كان بوست اتكلمت فيه عن كل الحاجات الغربيه ( الغير طبيعيه ) هنا و بره و اتكلمنا فيه انا و انت و ناي و جوبا و لايف ونص المنتدى تقريبا وف الاخر خدت بان انا و ناي
انت وقتها قولت أن كل واحد حر و انا رديت عليك بكومنت أنه انت بالذات متوقعتش انك تقول كده او تفكر كده لانك صعيدي زيي .. بس فكك انت النهارده مبسوط وانا مكنتش حابب اعكنن عليك يومك ب اي حاجه بس معرفتش امسح الكومنت بعد ما كتبته

انا Klein 2
و اخر حاجه كتبتها هنا وقتها كان بوست اتكلمت فيه عن كل الحاجات الغربيه ( الغير طبيعيه ) هنا و بره و اتكلمنا فيه انا و انت و ناي و جوبا و لايف ونص المنتدى تقريبا وف الاخر خدت بان انا و ناي
انت وقتها قولت أن كل واحد حر و انا رديت عليك بكومنت أنه انت بالذات متوقعتش انك تقول كده او تفكر كده لانك صعيدي زيي .. بس فكك انت النهارده مبسوط وانا مكنتش حابب اعكنن عليك يومك ب اي حاجه بس معرفتش امسح الكومنت بعد ما كتبته
ياحبيبي انت تنورني ومنورني بس انت واي حد عارفني هنا عارف اني استريت وماليش ميول شاذة .
انا اعتراضي عليك وقتها أنه الناس هنا داخلة منتدي جنسي علشان تعبر عن نفسها وتعيش حريتها ولو مطلعوش ميولهم هنا هيطلعوه فين ؟ في فرق بين انك تكون رايح مكان بمزاجك زي المنتدي هنا
وبين انك تقلب في الفيس تلاقيه كله أو أغلبه فيديوهات زي اللي انا بتكلم عليها دي .
اتمني تكون وجهة نظري وصلت

القعدات الاسريه واللقائات بين الاصدقاء وتبادل الافكار والحوار والنقاش واقصد بيه بعيد عن النت يعني وجه لوجه لانه احيانا يعرف الشخص بعيوبه من نقاش يسمعه
اتفق الصراحة ده حل حلوو ياريت يحصل

• أتفق
التفاعلات: ياسمين الجندول
ياحبيبي انت تنورني ومنورني بس انت واي حد عارفني هنا عارف اني استريت وماليش ميول شاذة .
انا اعتراضي عليك وقتها أنه الناس هنا داخلة منتدي جنسي علشان تعبر عن نفسها وتعيش حريتها ولو مطلعوش ميولهم هنا هيطلعوه فين ؟ في فرق بين انك تكون رايح مكان بمزاجك زي المنتدي هنا
وبين انك تقلب في الفيس تلاقيه كله أو أغلبه فيديوهات زي اللي انا بتكلم عليها دي .
اتمني تكون وجهة نظري وصلت
هي موصلتش الحقيقه
بس يعني نلوم على اللي بياخد دولارات و في وجه استفاده و ممكن يكون عنده مبررات حتى لو مش مقتنعين بيها .. ف حين أن شخص تاني بيعمل نفس الحاجه بدون مكسب أو مبرر و نقول لا ده طالما بيعملها ببلاش يبقي تمام يعمل زي ما هو عاوز . مش مقتنع بصراحه

بص خلاص فكنا انا شوفتلك كام كومنت و بوست انك مبسوط وكده ف فكك انا مش راجع اضايق حد ولا افتح كلام ف المواضيع اللي زي كده .. بص هو في كومنت متعلق حاولت امسحه ف دوست تعديل ف اتعلق لو نزل فكك منه اكنك مشوفتهوش .. صباحك ورد ا معلم و حلو اني شوفتك بخير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%