NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

انا بلال من الاردن
عمري 19
شب بحب البنات وأحيانا السوالب
جسمي مش واو بس ضخم شوي
وشكلي رجولي لحية وشعر جسم بس مش بشكل مقرف
طولي 180

عاوز واحده من كفر الشيخ تكون عاوزه تتمتع امتعها نيك

عايز بنت لمقابلة في القاهرة حد يعرف واحدة ؟؟

ممكن تكوني متجوزه زيي وممكن يكون عندك كمان عيال بس بردو مش لاقيه نفسك في وسط معجنة الحياه ونفسك تلاقي اللي يشبهك في ميولك ويكون علاقتك بيه اسمها ساعه لقلبك بجد تعيشي معاه جنانك وشقاوتك وميولك اللي مش عارفه تمارسيها في حياتك الطبيعيه تحت ستارة الروتين والكسوف أنا زيك بالظبط... انا من اسكندريه شاب محترم 27 سنه صيدلي ايا كان سنك لو حابه تفكي عن نفسك بكل احترام لشخصك وتلاقي نفسك تعالي خالص ..🥰♥️♥️

انا فحل من سوريا طرطوس بدي صبية او مدام للتعارف ساكن لحالي

لو في بنت حابه نتعرف سوا ونكون اصحاب وفي سريه تبعت خاص

بدور ع بنت مفتوحه عايزه تتجوز واحد يعرص عليها وتديثه وتتناك براحتها بعد الجواز قدامه لو حد مهتمه :"

لو
بدور ع بنت مفتوحه عايزه تتجوز واحد يعرص عليها وتديثه وتتناك براحتها بعد الجواز قدامه لو حد مهتمه :"
اكبر من ٣٠ سنه ابعتلي. عندي صاحبتي

بدور علي بنت عايزة تصاحب حد او بتحس بوحدة زيي نتعرف علي بعض باحترام ونكون اصحاب سوشيال وبيننا شات بس مش اكتر من كده
اتمني حد يهتم

بدور علي بنت عايزة تصاحب حد او بتحس بوحدة زيي نتعرف علي بعض باحترام ونكون اصحاب سوشيال وبيننا شات بس مش اكتر من كده
اتمني حد يهتم
.....

عايز اتعرف علي بنت ونتكلم ف كل حاجه مش شرط سكس بس انا ٢٢ سنه اللي حابه نتكلم تبعتلي خاص ❤️❤️

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جوزك مش بيسمعك ولا مهتم بيكي وعايزه تفضفضي وحد يسمعك بس انتي محترمه وجدعه وبنت ناس وخايفه من اي مشاكل بس برده محتاجه اللي يسمعك ويدلعك ويطلع التعب اللي انتي فيه يبقى تعالي ومتخافيش وكله ف سريه وامان واحتواء وتقدير واحترام وعمري ما استغلك ولا ااذيكي ولا اقل منك انتي فوق راسي وعمري ما اضرك بس تعالي وشوفي ومش هتندمي

ويا حببتي يا ست الكل المحترمه عايزه حد يحتويكي ويقدرك ويسعدك ويفرحك وف السرير يفشخك وتحلفي بليلته وكل ده ف سريه وامان واحتواء وتقدير ولو لسه فيرجن مش هيفتحك وينام معاكي في طيزك ويمتعك يبقى انا الحكيم
ومش كله جنس لو عايزه صاحب جدع أو حد يسمعك وتفضفضي معاه ويسمعك بكل حب يبقى تعالي ومتخافيش وكله ف سريه وامان

كيك antel90

تليجرام almonu22

جوزك مش بيسمعك ولا مهتم بيكي وعايزه تفضفضي وحد يسمعك بس انتي محترمه وجدعه وبنت ناس وخايفه من اي مشاكل بس برده محتاجه اللي يسمعك ويدلعك ويطلع التعب اللي انتي فيه يبقى تعالي ومتخافيش وكله ف سريه وامان واحتواء وتقدير واحترام وعمري ما استغلك ولا ااذيكي ولا اقل منك انتي فوق راسي وعمري ما اضرك بس تعالي وشوفي ومش هتندمي

ويا حببتي يا ست الكل المحترمه عايزه حد يحتويكي ويقدرك ويسعدك ويفرحك وف السرير يفشخك وتحلفي بليلته وكل ده ف سريه وامان واحتواء وتقدير ولو لسه فيرجن مش هيفتحك وينام معاكي في طيزك ويمتعك يبقى انا الحكيم
ومش كله جنس لو عايزه صاحب جدع أو حد يسمعك وتفضفضي معاه ويسمعك بكل حب يبقى تعالي ومتخافيش وكله ف سريه وامان

كيك antel90

تليجرام almonu22

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
انا من اسكندريه عاوز اتعرف علي ست رايقه مش بحب اسم مطلقه ده علشان بياخد معني تاني عاوز ست محدش عرف يقدر جمالها ولا الكنز اللي معاها تكون عاقله ونعرف نتكلم انا من اسكندريه

انا من القاهره عاوز اتعرف علي واحده جاده في العلاقه وتكون علاقه صداقه قبل كل شئ

انا عاوز اتعرف علي بنت او مدام محترمه الي حابه تكلمنى نتعرف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%