NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

Looking for a lady in New cairo

نفسي ف اصحاب ومتبفاش موضوع غ اد علاقه بس

جديد مفيش ترحيب من اي بطل 🥵

انا احمد من المنصوره رياضي عايش لوحدي.. وعاوز واحدة علاقة سرية وأمان. رقمي 01090143243 وعليه واتس

صباح الخير يا احلى منتدى
لو سمحتو انا محتاج زوجين متحررين من القاهره انا ٣١ سنه
دورت كتييير هنا وفى جروبات للتليجرام بس مش لاقى حد جاد
انا بدايتى فى الجنس كانت مع زوجين متحررين
زوج مصرى وزوجه روسيه بتمنى بجد اكرر التجربه دى مع زوجين بس يكونو من القاهره وبدون مقابل متعه فقط
انا عارف يعنى ايه امتع الزوجه واديها الاوليه فى المتعه رجاء يا رجاله بلاش تريقه
بجد انا تعبت من كنت ما دورت ومش لاقى ومحتاج للعلاقه والصداقه دى فوق ما تتخيلو
علشان حرفيا مش عارف اركز فحياتى من كتر التعب
واسف للاطاله

انا شاب تعليم عالى جاد وكتوم ووسيم وأمين رياضى جسمى منسق طولى 166ووزنى 75قمحى عريض شعرى اسود لمدام محتاجه صديق يحتويها ويحس بيها ويلبى احتيجتها ورغبتها لو جوزها مسافر او مطلقه او ارمله همتعك فى كل سريه تامه وامان واحترام متبادل التواصل kik142ahmed

نفسي الاقي انسانة حنينة تحس بيا وتفهمني انا شاب بعاني من الحرمان وتعبان اوي وشهوتي عالية اوي مولع دايما نفسي الاقي انسانة حنينة نريح بعض ونمتع بعض وتعوضني حرماني وتريحني من عذابي نفسي ارتاح واتمتع واتس 01029552704

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا عايز اتعرف على واحده نريح بعض صوت لو جاده تعالى

جوزك مش بيسمعك ولا مهتم بيكي وعايزه تفضفضي وحد يسمعك بس انتي محترمه وجدعه وبنت ناس وخايفه من اي مشاكل بس برده محتاجه اللي يسمعك ويدلعك ويطلع التعب اللي انتي فيه يبقى تعالي ومتخافيش وكله ف سريه وامان واحتواء وتقدير واحترام وعمري ما استغلك ولا ااذيكي ولا اقل منك انتي فوق راسي وعمري ما اضرك بس تعالي وشوفي ومش هتندمي

ويا حببتي يا ست الكل المحترمه عايزه حد يحتويكي ويقدرك ويسعدك ويفرحك وف السرير يفشخك وتحلفي بليلته وكل ده ف سريه وامان واحتواء وتقدير ولو لسه فيرجن مش هيفتحك وينام معاكي في طيزك ويمتعك يبقى انا الحكيم
ومش كله جنس لو عايزه صاحب جدع أو حد يسمعك وتفضفضي معاه ويسمعك بكل حب يبقى تعالي ومتخافيش وكله ف سريه وامان

كيك antel90

تليجرام almonu22

جوزك مش بيسمعك ولا مهتم بيكي وعايزه تفضفضي وحد يسمعك بس انتي محترمه وجدعه وبنت ناس وخايفه من اي مشاكل بس برده محتاجه اللي يسمعك ويدلعك ويطلع التعب اللي انتي فيه يبقى تعالي ومتخافيش وكله ف سريه وامان واحتواء وتقدير واحترام وعمري ما استغلك ولا ااذيكي ولا اقل منك انتي فوق راسي وعمري ما اضرك بس تعالي وشوفي ومش هتندمي

ويا حببتي يا ست الكل المحترمه عايزه حد يحتويكي ويقدرك ويسعدك ويفرحك وف السرير يفشخك وتحلفي بليلته وكل ده ف سريه وامان واحتواء وتقدير ولو لسه فيرجن مش هيفتحك وينام معاكي في طيزك ويمتعك يبقى انا الحكيم
ومش كله جنس لو عايزه صاحب جدع أو حد يسمعك وتفضفضي معاه ويسمعك بكل حب يبقى تعالي ومتخافيش وكله ف سريه وامان

كيك antel90

تليجرام almonu22

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
عايز اتعرف على واحدة علاقة كامله مش جنس بس لو من الصعيد ماشي في سرية تامة

مساءالخير
حابه اتعرف علي رجل يكون ٣٠ سنه او كبر

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: Darkmoon, ic_hv, Alzabeer و 10 آخرين
محمد 28سنه __ عايز اتعرف على حد للمتعه الجنسيه
انا مش بحب السوالب (باستثناء الشيميل او الكروس دريسر)
انا بحب الستات والبنات بكل اعمارهم
وحلم حياتى اتعرف على زوجين جاديين وراقيين

انا 25 عايش في القاهرة المعادي
عاوز اتعرف على مدام او بنت محتاجه حد تتكلم معاه او نتقابل ونعرف بعض
Kik: sir_13_
Telegram: sir13b

انا معايا بنت شيميل و عاوزين نعمل فيديوهات بورن و نبيع اي حد عاوز يشتري او عاوف حد يبعتلي مش منغير وش

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%