NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المتحررين)

Adam

باشا المجرة
طاقم الإدارة
مدير
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
نسوانجي قديم
موضوع مثبت للتعارف بين
(المتحررين)عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الرايق بيدلع, Aahmad22, عضو جميل و 13 آخرين
ع فكره انا اهم حاجه عندي الامان واني احافظ على الكابل اللي معايا واخليهم دائمل ليهم احترامهم واهم حاجه عندي الاحترام ليهم ول الراجل الزوج

وعمري ما اقلل منه ما هحسسنسك ميولك حريتك وانا جاي احققلك حلمك وحريتك وابسطك وادلع انت والمدام وبكل حنيه الدنيا والاحتواء والاحترام والتقدير وعمري انك أقل من اي راجل العكس انت التوب وراجل بجد وانا جاي عشان نقضي ليله العمر واحلى ليله كلها رقص ودلع ونيك ومساج وحب وخبره ٥ سنين كابلز انا سينجل موجب بس عشت اجمل واحلى ليالي العمر مع كابل فلو حابب حد يحسسك برجولتك ويبسطك انت والمدام بدون مقابل يبقى الحكيم اللي هو انا واوعدك هتتبسطو اووي وف سريه وللمعلومات لو انت عايز تحرر مراتك ومش عارف انا هساعدك الالف الياء يلا مستني ايه اقرا الكلام بقلبك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عيل ممحون, Drzopr, suck و 20 آخرين
أنا 34 سنة زوجتي 32 عايزين علاقة مشاركة و تبادل راقية بعيد عن الحوارات... رايحين شرم الشيخ قريب 😅 و عايزين نعمل ده هناك و هتكون دي أول مرة لينا
ابعتلي لو جاد

• عجبني
التفاعلات: عضو جميل, micofofo, ابو اسكندر العنتيل و 16 آخرين
أنا 34 سنة زوجتي 32 عايزين علاقة مشاركة و تبادل راقية بعيد عن الحوارات... رايحين شرم الشيخ قريب 😅 و عايزين نعمل ده هناك و هتكون دي أول مرة لينا
خدوني معاكم😍

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ابو اسكندر العنتيل, واحد زير1, شهوة مجهول و 2 آخرين
أنا موجود فى شرم بس لوحدى لو حابب أنا موجود وى سريه تامه وى لو عوزه فى القاهرة برضو موجود

• عجبني
التفاعلات: عضو جميل, ghost_ghost, الهايج😉 و شخص آخر
بدور علي زوجين متحرين وكلهم هيجان بعشق كل الاعمار حرفيا انا من شبرا اتمني الاقي الي بدور عليه 😍😍❤️

• عجبني
التفاعلات: ميمي البنوتي، واحد زير1 و ناقد بناء
مساء الخير انا من القاهرة ٣٥ سنه ليا تجارب كتير مع كابلز متحررين وصديقتى ٣١ سنه متخصصين مساج بندور على زوجين متحررين نعملهم مساج ونقف عند اى حدود هما يحبوها … صديقتى قاعده معايا فى القاهره اسبوعين وراجعه الغردقه اللى حابب نتعرف يكلمنى

• عجبني
التفاعلات: انا البسبوسه, Risky55, عضو جميل و 13 آخرين
فين الفحول يديثوني ع امي واختي امي 40 سنه واختي 15

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: عماد الحلبي, Risky55, عمر ابن منال و 63 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احنا كمان

• عجبني
التفاعلات: عماد الحلبي, راجل اصيل, عاشق للنيك والمتعة و 7 آخرين
ممكن نتكلم

• عجبني
التفاعلات: bkaka.gr, سمسم سم, bahr123 و 4 آخرين
ممكن نتعرف وتفدنى بتجربتك

• عجبني
التفاعلات: sh269، alperance و ناقد بناء
انا 25 موجب فحل
بدور على كبلز متحرر او ديوث على محارمه
نتقابل وانيك محارمك

• عجبني
التفاعلات: ميمي البنوتي و ناقد بناء
انا ديوث 22 سنه مين ف سني ديوث نتبادل بس باثبات بسسسسس

• عجبني
التفاعلات: ديوث زوجتي_, mimihu, asaad2024 و 8 آخرين
  • عجبني