NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

انا ٢٣ سنه من اسيوط بدور على واحده في العشرينات شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايزه
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

انا 25 من القاهره
لو فيه اي مدام او بنت محتاجه تتكلم عن نفسها ونتقابل في سريه تامه
Kik: sir_13_
Telegram: sir13b

عايز اتعرف علي بنت في القاهرة اقضي معاها ليلة حد يعرف يفيدني

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
مساء الدلع والشقاوه

موضوع مثبت للتعارف بين
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
ممكن نتعرف لاجل المتعه

عايز وحدة من اسكندرية كاش بس تكون مربربه سنه فوق ٤٠
مساء الخير ياجماعه لو فى حد من اسكندريه ويعرف واحدة بتتناك بالفلوس يكلمنى وانا عندى المكان بس تكون واحدة ملفايه وفى سن الاربعين
ومن الاسكندريه وبرضو متكونش بتاخد فلوس كثيير

عاوز موزه من الاسكندريه نقضي ليله عندها انيكها وهاديها ١٠٠٠ جنيه في اليوم الاي جاده بس تكلمني والدفع عند مقابله
مساء الخير ياجماعه لو فى حد من اسكندريه ويعرف واحدة بتتناك بالفلوس يكلمنى وانا عندى المكان بس تكون واحدة ملفايه وفى سن الاربعين
ومن الاسكندريه وبرضو متكونش بتاخد فلوس كثيير

هااي ❤️❤️❤️

علي فكره معظمنا في الحقيقه محترمين ولينا شخصيه بره الفيس الناس بتحبها بس بنيجي هنا نستخبي ورا شخصيه وهميه عايزه تعمل اللي هي عايزاه تدور علي احساس يشبها من جوا يعوض عندها احتياج معين بس مع ناس مش عارفنهم ونعيش بخيال او بواقع . احنا. بنحبه. وبعد ما بنخرج من العالم دة. بنرجع لحياتنا الطبيعة بكل احترام. الى فاهمه كلامى اكيد وصلها احساسى منتظرك خاص ❤️

انا مراد من اليكس عمرى أربعين نفسى اتعرف على ست فى عمر الستين نحكى وندردش ونخرج نتفسح وندخل سينيمات ونقضى اوقات حلوة نغير جو نطلع بعض من المود الوحش ونتغدى سوا فى علاقة محترمة فيها شوية شقاوة صغيرين

موضوع مثبت للتعارف بين
مساء الورد احب اتعرف على ست كبيرة في السن

الي حابه تتبسط تبعت نرغي ونتعرف ونمتع بعض

حد يعرف مستريس بجد في القاهرة ؟؟

انا عاوز اتعرف علي واحده هورني ومعنديش مشكلة تكون ليزبيان

أنا عاوز افهم بس الناس في ام الموضوع ده بتعامل البنات علي انهم سلع عاوز مطلقه مش عارف تفاصيلها ايه و طيزها مش عارف ايه و ساكنه في كذا فيه ايه يا جماعه عاوز شرموطه مش فيه أسهم من انك تلاقيهم بس متبقاش غبي وتخش منتدي و تلقط رزقك فيه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فيه بنت هنا من العاشر من رمضان

محتاجه حد يكون نفس ميولي بالظبط يعرف يوصلني لنشوتي لاني مش عارفه اوصل للاحساس ده خالص ومش برتاح مع اي حد
انا بحب الرومانسي العنيف مش بحب الفاظ الساديه
اللي يعرف يكلمني ضروري

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • أتفق
التفاعلات: كنق الحب, محمد اسامه, poda2511 و 10 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%