NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

مرحبا انا من القاهره المعادي حابب اتعرف علي فتاة أو متزوجة أو مطلقة جادة انا سني 30

لو فيه حد هنا من سوهاج يبعتلي

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
للأسف لي سنتين و انا احاول اتعرف على وحده بس ولا وحده ترد 💔

بدور علي واحدة بتعمل مقابلات كاش يد بيد

موضوع مثبت للتعارف بين
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
مساء الخير انا عضو جديد لسه بشق طريقي (يعني خام) نفسي في واحدة تعارف تعلمني كل حاجة

حابب اتعرف على واحدة من قريبة من سنى ٢٤ سنة

هاي انا ايمن عندي 30 سنه زوبري مولع 24 ساعه عايز اتعرف علي واحده للنوم بشرط تتحمل النيك

موضوع مثبت للتعارف بين
انا عندي 27 سنه عمري ما ارتبط ونفسي جدا اتعرف علي وحده

انا شاب من الامارات عمري 23
حاب اتعرف على وحدة تحب الخلفي (نيك الطيز)
مايهم العمر ولا من اي دولة المهم تكون تعشق الخلفي وتحب تسولف
معقول مافيه ولابنت تحب الخلفي ☹️
نفسي اتعرف على وحدة تعشق الخلفي ونسولف مع بعض وراح ادلعها

ممنوع ارسال اي حسابات خارجيه او ارقام موبيل او اي وسيلة تعارف او حسابات تواصل اجتماعي علي العام ( كيك ، تلجرام ، فيسبوك ، انستجرام، اكس ، واتس ، او ما شابه ...) او اي معلومات شخصيه علي العام

• أتفق
التفاعلات: LEGEND KYSER
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو حابة تجربى حاجة جديدة معايا
انا ندى ولد بنوتى سالب للبنات انا صوتى احلى من صوت البنات ولما تكلمينى هتحسى انك بتتكلمى مع بنت
مستنياكى تبعتيلى على الخاص ونتكلم صوت

عايز اتعرف علي بنت او مطلقة متحرر جاده اهم حاجه بهدف الزواج ، مع العلم اني عندي ٣٣ سنه وجاد للجواز وعايز واحده تكون مناسبة ليا سواء اكبر او اصغر بفرق مش كبير ، المهم تكون متحرره اوي وقدام الناس نبان عاديين

من غزة مسا الخير ♥️

• عجبني
التفاعلات: عاشق للنيك والمتعة
عايز بنت من المنصورة ٢١ سنة او أقل

انا احمد 20 سنة حابب اتعرف على بنت سمراء البشرة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%