NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية المتسولة هانم | السلسلة الخامسة | ـ حتي الجزء السادس 22/5/2023

جاهزين نكمل القصه اولا حبيت أبلغكم اني عديت مرحله كانت صعبه عليا بس عدت وثانيا البروفيسور راجع وبقوه مع قصه المتسوله هانم وقصص تانيه بحضر لها واتمنى تكون اجمد من القصه دي بكره حكون نزلت الجزء الجديد ويمكن انزل جزئين مره وحده
و**** كنت داخل اسأل هتنزل الجزء الثاني امتي + منتظرينك علي أحر من الجمر 🔥🔥😊
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66، Psycho Professor و كبتن ميزوا
الجديد نازل امتي
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66، Psycho Professor و كبتن ميزوا
جاهزين نكمل القصه اولا حبيت أبلغكم اني عديت مرحله كانت صعبه عليا بس عدت وثانيا البروفيسور راجع وبقوه مع قصه المتسوله هانم وقصص تانيه بحضر لها واتمنى تكون اجمد من القصه دي بكره حكون نزلت الجزء الجديد ويمكن انزل جزئين مره وحده
جاهزين طبعا ومنتظرين ابدعاتك
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66 و كبتن ميزوا
امت الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66، كبتن ميزوا و Mahmoud1399
الحقيقة أنا بحب اقرا قصتك جدا و عجبتني فكرتها استمر وياريت لو في قصص تنيا غرفتي أولئك اشوفها
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
➤السابقة


السلسلة الخامسة

الجزء الأول

وقفنا في السلسله اللي فاتت عند

عند الشبح

موبايله رن وكانت مكالمه من رقم خاص
الشخص: تعرف وحده اسمها رضا
الشبح: اه لييه
الشخص: اتمسكت وجايه عندنا عالاداره وبيقولوا انها شغاله مع الشبح اللي هو سيادتك
الشبح: متشيلش هم مفيش اي حاجه عليا
الشخص: حنشوف بس لو العكس حسك عينك اسمي او اسم الناس اللي فوق يجي على لسانك
الشبح: متخفش
الشخص: أقرب طياره وتطير لغايه مشوف الحكايه
الشبح: لا مش حسافر بس حختفي لغايه متشوف الحكايه
الشخص: واستنى متحولش اي حاجه من الصفقه الاخيره لغايه مكلمك
الشبح: تمام منتظر اتصالك



فلاش باك
نفس يوم التسليم العصر

في القسم مكتب العقيد عمر
( العقيد عمر ٤٣ سنه متجوز من بنت خالته والاثنين من عيله غنيه ومش مخلفين والعيب من مراته عنده ميول معينه حنعرفها في القصه)
كان قاعد العقيد عمر في المكتب مستني الظابط علاء وبعد ٥ دقايق وصل علاء
العقيد عمر: اتفضل اجلس وصلت لايه في قضيه الشبح
الملازم: علاء لسه مفيش اي حاجه جديده ومفيش اي صفقه حصلت
العقيد عمر: طيب في وحده شغاله مع الشبح اسمها رضا وفي واحد اسمه طارق كمان لسه جديد في السوق متجوز من مدام نورهان العاصي بكره الاتنين يكونو عندي
الملازم علاء: البنت حتكون هنا اما طارق ده انا عارفه وبقالي فتره ماشي وراه وصحيح كان شغال في الممنوع بس كان غصب عنه وغير كده مكنش طرف اساسي يعني مفيش حاجه عليه وانا اتأكد بنفسي من ده بس بعد متجوز من مدام نورهان مفيش اي شغل شمال
العقيد عمر: طيب ده رقم وعنوان مدام نورهان اتصل بيها واسمع منها وبلغني حتعمل ايه
الملازم علاء: تمام وراح مكتبه وطلب من المعاون بتاعه يجيب معلومات عن رضا وتكون دقيقه وعاوزها في أسرع وقت


بعد نص ساعه
كان علاء عند نورهان في البيت
ملازم علاء: حضرتك انا جاي عشان اعرف ايه اللي تعرفيه عن جوز حضرتك طارق و الشخص الملقب بالشبح
نورهان: حكتله كل اللي قالته رضا
الملازم علاء: بصي مدام نورهان انا مقدر اللي عملتيه وجيتي تبلغي عن جوزك ودي حاجه مش قليله بس جوزك بس جوزك بريء وانا دورت وراه وزمان كان مجبور يعمل ده والدليل انه بعد متجوزك وهو بعيد وانا حاط عليه مراقبه ٢٤ ساعه وحاجه تانيه في حد قاصد يعمل كده واكيد رضا بدليل انها كشفت الحاجه ليك مع انها مع طارق والشبح بس ودا دليل اكبر ان الشبح ورضا شغالين سوى ودا خيط مهم في قضيه الشبح
نورهان: عشان كده رضا أكدت عليا الموضوع يفضل بره الحكومه وسكتت شويه انت متأكد ان طارق بريء
الملازم: علاء زي منا متأكد اني شايفك
نورهان: **** يطمنك ويارب تقبضو على الناس دول علاء رجع القسم وبعد ٣ ساعات كان المعاون موجود ومعاه كل المعلومات عن رضا

بعد وقت التسليم

سهى: بتكلم الشبح
الشبح: خير في ايه تاني مش تمت البيعه خلاص
سهى: اه تمت بس انا مش عارف انت مش عاوزني ليه وانا دايما مشرفاك ورافعه راسك
الشبح: اخلصي عاوزه ايه
سهى: تعرف وحده إسمها رضا
الشبح: اه ليه
سهى: طيب حاسب منها عاوزه تنصب عليك تسلمك للحكومه
الشبح: بدحك متخافيش عليا بعرف أأمن نفسي
سهى: معتقدش بعد معرفت انها متفقه مع انجي وحمو يطلعو ب ١٠ مليون من بيعه السنتر دا غير أنها انها خلت ريهام بنت رضوى تبقى في بيت سيكا شريكك الجديد اللي بيحب ريهام وبعد كده يسجل السنتر بسمها وهي بدورها تسجله باسم رضا من غير ولا مليم والسيوله حيجيبها من الخمسين بتاعتك عشان طارق باع البضاعه ب ٥٠ مليون مش بس كده دي حتى دفعتك ٥٠ مليون في بضاعه حتوصلك مغشوشه بعد مجندت رجاله سيكا واتفقت انهم يبدلو البضاعه بس انا جيت وقلتلك كل ده وكمان لما قلت البضاعه معايا كنت بتكلم عن البضاعه دي الاصليه مش المغشوشه بعد متتبدل يعني باشاره منك تكون عندك البضاعه القديمه والجديده يعني رضا بتلعب بيكم انتو الاتنين
الشبح فضل ساكت وبعدين قال: حرجع اكلمك وراح متصل بسيكا
سيكا: مبروك علينا البضاعه
الشبح: ** يبارك بس قولي حتشتري السنتر
سيكا: اه حشتريه
الشبح: وبكام حتشتريه
سيكا: ٣٥ مليون
الشبح: ازاي انت ممعكش سيوله
سيكا: حتصرف
الشبح: برافو عليك شكلك حتبقى حاجه وطيب حتسجله باسم مين اكيد مش باسمك
سيكا: محتار بس بفكر اسجله باسم ريهام بنت رضوى عشان لو لعبت بديلها البسها الليله
الشبح: مش خايف تدحك عليك وتسجله باسم حد
سيكا: فكرت في دي بس مش حتعملها عشان حتكون خايفه على رضا وغير انها تحت ايدي
الشبح: تمام حنتقابل قريب وقفل الخط
رجوع من الفلاش باك


في الحاره
بعد مخلص الفرح والكل طلع لبيته نروح لبيت فايزه
كانت فايزه وعفاف وخالد وعلي وسلمى وكانت عفاف بتوصي علي على سلمى والعكس
خالد: ثواني يا ماما عايزك
فايزه: حاضر ثواني وجايه يا عفاف وراحت مع خالد اللي خدها عالمطبخ
خالد: اعملي عصير بسرعه
فايزه: حاضر وطلعت علب عصير وحطتهم في كبايات خالد طلع من جيبه حبتين وحطهم في كبايه وفضل يحرك ويذوب الحبايات في العصير ووزع الكبايات بحيث ان تكون اللي فيها الحبايات في وسط الاربع كبايات
خالد : دي تديها لعلي مفهوم
فايزه: مفهوم ... وخرجو الاتنين وفايزه وزعت العصير وادت الكبايه لعلي اللي شربها مره وحده
خالد: طلع موبايله وبعت لعلي مكتوب فيها ( اي رايك نعمل حاجه مجنونه ونييك ام مراتك قبل متدخل على مراتك )
علي ( يابن الشياطين فكره مجنونه بس امك حتعمل فيها ايه )
خالد( اختك نجوى موجوده حتطلع ليها وانا حظبط الموضوع )
علي(👍 نفذ )
خالد بعت رساله لسلمى( قولي لأمك انك عاوزاها شويه في الاوضه)
سلمى( حاضر)
سلمى: ماما ممكن شويه عاوزاكي جوه
عفاف: حاضر وقامت مع سلمى ودخلو الاوضه
خالد: ماما اي رايك نروح عند نجوى ونسيب العرايس ياخدو راحتهم مش احسن وبرق لها وهز راسه
فايزه: فكره جميله يلا بينا وقامت هي وخالد وخالد عمل لعلي 👍 واول مخرجو من الشقه خالد طلع موبايله واتصل بسلمى
خالد: تقولي لعلي ان امك عاوزاه النهارده لوحده من غيري فينام معاها ويرجع يكمل معاكي مفهوم
سلمى: حاضر
خالد: هاتي امك ...سلمى ادت الموبايل لعفاف
خالد: حتروحي اوضتي مع علي وتخليه عندك للصبح
عفاف: حاضر وخرجت سلمى وعفاف استنت جوه
سلمى: علي ممكن طلب
علي: عيوني ليكي
سلمى: بص يا حبيبي ماما تعبانه هنا وبتشاور على كسها تاعبها اوي فممكن تاخدها اوضه خالد وتعالجها وبعد كده ترجع ونكمل
علي: لا الف سلامه حعالجكم سوا
سلمى: لا هيا عايزاك لوحدك ومن غير خالد الا صحيح هو وطنط فبن
علي: راحو عند نجوى بس خالد حيرجع لكن انا حقوله ميجيش وطلع موبايله واتصل بخالد وقاله متجيش وحفهمك بعدين وخالد وافق ... قام علي دخل الاوضه وراح بعفاف لاوضه خالد .. خالد دخل مع امه على اوضه علي وقفل الباب من جوه
فايزه:في ايه يا خالد بنعمل هنا ايه
خالد: حتتناكي مع مرات ابنك سوا وانا قلتلك انتي شرموطه وبس وعشان كده ابنك اتجوز وحده شرموطه بتاخذ فطيزها وامها زيها وانا قررت اعاقب علي وادخل على مراته ....فايزه شافت ان مفيش فايده من الكلام ورضيت بالأمر الوقع
رخالد: حروح وارجع الاقيكم بكلوت وستيان بس واقفين في نص الاوضه وخرج راح على اوضه الضيوف وجاب شنطه ورجع واول ما دخل كانت فايزه وسلمى واقفين في نص الاوضه بكلوت وستيان راح جمبهم وجاب كرسيين وحط كل كرسي ورا وحده فيهم وجاب قماشين من الشنطه وغمى عنيهم بالقماش
خالد: مش عاوز كلام غير حاضر وراح مطلع زبرين صناعي اللي من غير رباط وطلع كريم ودهن الزبر الأول وثبته على كرسي فايزه
خالد: اعدي يا فايزه وهو راح يحرك الزبر بحيث يدخل في كس فايزه بعد مجاب الكلوت على جمب وهي بتعد حست بحاجه زي الزبر ونزلت لغايه مدخل الراس
خالد: خليه يخش كله
فايزه: حاضر ... خالد عمل نفس الحاجه مع سلمى بس خلى الزبر يخش في خرم طيزها وراح مطلع طوق للرقبه ولبس فايزه وحط فيها سلسله ونفس الحاجه مع سلمى وقام ساحبهم خلاهم يوقفو ودا خلى الزبر يطلع من خرم سلمى بس فضل ثابت في كس فايزه عشان كانت قافله عليه راح خالد يمشي بيهم في الاوضه شويه وبعد كده
خالد: انزلو علي ايدكم ورجلكم ولحسو رجلي نزلو الاتنين مع بعض وراحو يلحسو جزمه خالد وهو راح بيده يضرب طيازهم فايزه شويه وسلمى شويه وبعد شويه قالهم بس خلاص وراح مطلع زبره وحطه قدام بق سلمى وهيا راحت بلسانها تلحس في راس زبره وبدأت تنزل شويه شويه لغايه موصلت للبيضان ورجعت تاني لفوق ودخلت زبر خالد في بقها وبدأت تمص فيه خالد سحب راس امه وخلاها تروح للبيضان وبقو يمصو هما الاتنين مع بعض وفايزه بدت تستمتع شويه شويه خالد خلاهم يبدلون وراح حاضن راس امه بأيده وضامم راسها لجسمه وبدا ينيك في بقها وسلمى من وراه بتلحس بيوضه لغايه مخالد سحب الاتنين من شعرهم بالراحه وخلاهم يبوسو بعض واندمجت فايزه مع سلمى في بوسه وفي الوقت ده خالد كان بيلعب بخرم طيز امه اللي كان لسه ضيق
خالد: اطلعوا عالسرير سلمى على ظهرك وانتي الحسي كسها وهاتي طيزك الاتنين عملو زي متطلب منهم وخالد راح بل خرم طيز امه ودخله مره وحده للآخر
فايزه: طلعه طلعه بيوجع... خالد زق راسها على كس سلمى وراح يرزع فيها من غير رحمه وسلمى قفلت برجلها على رأس فايزه اللي كانت مش متحمله زبر خالد
خالد: مش انتي عاوزه تتناكي وفاتحه رجلك لعلي انا بقى حعلمك النيك على أصوله وكلبش فيها وبقى يرزع بسرعه ودا خلى فايزه ترخي خرم طيزها وتبدأ تتعود عليه
فايزه: مش بايدي انا ست محرومه واخوك استغل ده بس ارزع اجمد يا خالد زبرك حلو نيكني نيك طيزي متوقفش .. خالد كان مكمل في النيك وفضل يرزع في خرمها لغايه مسحب زبره مره وحده
فايزه: رجعه طلعته ليه
خالدنزل على طيزها بأيده كذا مره انا مش بنيكك عشان تتكيفي وراح باعد امه وراح يلعب بكس سلمى بزبره ويحرك زبره عليه وقال لأمه تجلس على وش سلمى بكل ثقلها مش عاوز يسمع صوتها واول ما قعدت فايزه راح يمشي زبره على كس سلمى بالراحه وفضل يحرك شويه لغايه مدخل زبره في كسها وفض بكارتها واول مشاف الدم طلع زبره ومسحه بمنديل وخلى امه تنام على ضهرها وقال لسلمى تغسل وترجع راح خالد حط زبره في كس امه وبدأ ينيك فيها
فايزه: ايوا يا خالد نيك امك وبلاش تبقى قاسي معاها انا معذوره ومرحتش لغريب دا اخوك
خالد لف السلسله على رقبتها وشد عليه: اخرسي عشان انتي حتشوفي ايام سوده وراح مكمل رزع فيها وبعد ٦ دقايق كانت سلمى جت اللي سحبها خالد على طول ونيمها على وشها فوق امه وراح حط زبره في خرم طيزها
سلمى:عاوزه في كسي
خالد: اخرسي وفضل ينيك شويه وراح مخرج زبره وحطه في كس فايزه اللي خدت شفايف سلمى وبقت تبوس فيها وخالد شغال نيك في كسها وفضل يرزع في كس أمه لغايه مخرج زبره وراح حطه في كس سلمى وراح يرزع في كسها اللي كان ضيق على زبر خالد اللي راح متشنج ونزل لبنه في كس سلمى وفضل شويه وطلع زبره وقام ساحب السلاسل ووقف وخلاهم يمصو الاتنين مع بعض



في مكتب المباحث
الشخص اللي كان يكلم الشبح يبقى (ملازم أول حسام ظابط فاسد وبتاع كل حاجه اهم شيء الفلوس وبيعشق النسوان موت وعايش مع مراته في بيت ابوها عندها ٣٢ سنه )
طلع موبايله واتصل بحد من العساكر اللي بيشتغل لحسابه
حسام: ها وصلتوا فين
العسكري: في القسم بس البنت معانا هنا
حسام: انت بتقول ايه ومين اللي امر بكده
العسكري: الملازم علاء خدها
حسام: طيب اقفل وراح متصل بحد بس مفيش رد اتصل تاني وتالت بس لسه مفيش رد راح متصل برقم تاني
حسام: ايوه يا قلبي جوزك فين
حد: نايم
حسام: صحيه وحرجع اكلمه ضروري

وبعد نص ساعه

كان داخل الظابط حسام ورايح لمكتب علاء واول ما دخل
حسام: ازيك يا علاء
علاء: حسام باشا منور ( علاء ملازم وشايف شغله بما يرضي *** مبيمسكش قضيه الا يجيب آخرها بإستثناء قضيه الشبح كل ما يوصل لخيط او يعمل كمين بيفلت
حسام: ممكن اعرف البنت بتاع قضيه الشبح بتعمل هنا ايه ومش في الاداره
علاء:عشان انا ماسك القضيه ولازم استجوبها
حسام: واستحوبتها
علاء: لا لسه
حسام: خلاص حنعمل التحقيق في الادراه وانا حستحوبها بطريقتي دي طرف مهم وانت بقالك فتره مش زي الاول
علاء: لا من غير طريقتك لو سمحت والتحقيق عندي انا
حسام: دا امر مش باخذ اذنك
علاء:معليش عاوز الأمر يجي من فوق ولغايه ده ميحصل البنت حتفضل هنا
حسام: بقى كده تمام معرفش طيبتك دي حتوديك فين وراح خارج ومتصل برقم بس لسه مش بيرد ولسه حيقفل رد الطرف الثاني وكان (اللواء عاصم ٦٠سنه متجوز مراته عندها ٥٨ ومهتمه بنفسها وعندها بنت متجوزه من حسام الظابط شخصيه عاصم قويه في الشغل لكن فالبيت عكس ذالك ومراته صاحبه الكلمه
عاصم: نعم في ايه يا حسام
حسام: في مصيبه علاء خد البنت عالقسم وحيحقق معاها وانت عارف ده معناه ايه
عاصم: حرجع اكلمك وطلع موبايله واتصل بمكتب علاء
عاصم: علاء باشا معاك العقيد عصام من الاداره اتسلم التحقيق فورا للملازم حسام
علاء :بس
عاصم: نفذ من غير بس
علاء: حاضر يا باشا وقفل الخط ونده للعسكري يجيب رضا وبعد شويه جت رضا وحسام حط في ايدها الكلبشات وخدها على العربيه وتحركو عالاداره واول ما وصلو عالاداره راح بيها على غرفه الاستجواب
حسام: بصي انا مش زي علاء انا بعرف اللي عاوز اعرفه لو مش بالحب في طرق ثانيه وراح مقرب منها مع اني مستتخسر فيكي الطرق الثانيه بس دا يعتمد عليكي
رضا: معرفش حاجه ومعرفش مين الشبح ولا ليا دخل بيه واللي كنت بكلمه دا سعد وكنت بتفق معاه على نسبه لو رجعت ورث ناس بس ... حسام راح موقف رضا ووشها للحيط: كملي وايه تاني
رضا:مفيش حاجه تانيه غير اللي قلتهالك
حسام: بصي انتي هنا لغايه متقولي كل حاجه عن الشبح وانا حديكي فرصه تفكري لغايه بكره وراح نده للعسكري
حسام: تفضل صاحيه لغايه مرجع لو نامت حعلقك مكانها وسابهم وراح على مكتبه

عند علاء في المكتب
كان علاء قاعد وجاله اتصال من العقيد يروح على مكتبه قام علاء راح واول مدخل
العقيد عمر: ها عملت ايه مع البنت
الملازم علاء: معملتش حاجه راحت على الاداره مع الملازم اول حسام بأمر من اللواء عاصم
العقيد عمر: دا حصل امتى وليه مكلمتنيش
الملازم علاء: مفيش حاجه تتعمل يا باشا اللواء بنفسه اتصل
العقيد عمر: طيب روح انته وانا حشوف واول مخرج علاء راح اتصل
العقيد عمر: البنت خدوها عالاداره وحيتحقق معاها هناك
الطرف الثاني: ازاي دا حصل ومدخلتش ليه
العقيد عمر: امر جاي من فوق
الطرف الثاني: اعمل حاجه القضيه دي لازم تخلص بأقل الخساير الشبح او طارق او البنت حد فيهم يشيل الليله من غير مطلع ف النور ولازم تعرف البنت قالت ايه بالظبط واتقفل الخط في وشه قام العقيد عمر من مكانه وراح على الاداره واول ما وصل راح لمكتب حسام ودخل
حسام قام من مكانه: عمر باشا انا اقول المكتب نور ليه اتفضل يا باشا
العقيد عمر: خليك مكانك ملوش لزوم قولي البنت ازاي تطلع من القسم قبل ما يتحقق معاها
حسام:امر جاي من اللواء عاصم وبعدين يا باشا علاء بقاله كثير ماسك القضية ومفيش اي نتايج
العقيد عمر: وانت وصلت لايه
حسام: لسه متكلمتش بس حتتكلم حضرتك عارف شغلي عامل ازاي من يوم مكنت معاك
العقيد عمر: خلاص ححضر التحقيق معاك لحظه بلحظه
حسام: شرف ليا يا بيه امرك

في بيت فايزه
خالد بعد مناك سلمى وأمه مره تانيه
خالد: خدي يا سلمى العلبه دي وانتي كمان يا شرموطه عاوز كل يوم علي يشرب عصير وفيه الحبايه دي صبح وظهر وبالليل
سلمى وأمه مه بعض حاضر
خالد: يلا على اوضتك يا شرموطه وقام هو خارج

عند علي وعفاف

عفاف كانت بتمص زبر علي اللي نايم ومش راضي يقوم
عفاف: ايه يا أسد دي المفروض ليله دخله بنتي وانت عطلان كده
علي: معرفش مالي يمكن عشان التعب بس
عفاف: جايز عموما انت نام وانا حنام برضو على الاقل تعدي الليله وبكره ترجع أسد
علي: وسلمى
عفاف: تلاقيها نامت نام بس نام



تاني يوم في فيلا سيكا

سيكا كان قاعد يشرب كوفي و موبايله رن
مياسه:تعالى عندي النهارده ولو تيجي دلوقتي يكون احسن
سيكا: ماشي جاي قفل الخط وقام لبس وعدا على ريهام انا طالع محتاجه حاجه
ريهام: عاوزه ملابس خدني معاك اجيب ملابس
سيكا: طب يلا عشان انا كده كده حعدي عالحاره راحت ريهام مع سيكا وركبوا العربيه وتحركو عالحاره ولما وصلو الحاره
سيكا: خلصي وكلميني وبلاش ازعل منك ومتخفيش رضا مش موجوده عشان طلعت بتدحك عليكم وشغاله مع اكبر تاجر مخدرات يعني ملكيش غير سيكا حبيبك وسابها ونزل عنها راح لشقه مياسه ورن الجرس فتحتله ام عمر ودخلته وراح قعد يستنا مياسه وبعد شويه خرجت مياسه
مياسه: ازيك يا سيكا تعالى ورايا وراحت على المكتب وسيكا وراها
مياسه: بص ندخل في الموضوع على طول بما انك وافقت حسالك سوال انت ايه هدفك حاليا
سيكا: اعمل فلوس واعملي إمبراطورية
مياسه: تمام بس عشان تعمل ده انت تحتاج فلوس كثير ولازم صورتك تكون نظيفه قدام الناس حتى لو شغال شمال
سيكا: انا مليش سمعه وحشه
مياسه: ليك مع رضوى وفلويها اللي لهفتها بس دي حاجه حتروح لو سمعت كلامي
سيكا: اسمع واحكم
مياسه: اللي واضح قدامي انك خلصت الكاش بتاع رضوى ومبقاش معاك غير املاك صح
سيكا: صح
مياسه: انا اتفقت معاك اني امدك بسهوله مقابل المحلات بس انا حزود حاجه كمان حتخلي صورتك تمام وتبين انك كنت خايف على رضوى وكل اللي عملته لمصلحتها
سيكا: ازاي حعمل ده
مياسه: حديك ٥٠ مليون دي سيوله مقابل المحلات غير انك حترجع فلوس رضوى وأهلها
سيكا: لنفرض وافقت حجيب فلوس من فين
مياسه: انا اللي حعمل كده وارجعها
سيكا: المقابل والضمان ان المحلات ترجعلي
مياسه: دا شيك ب ٢٥٠ مليون حتشتغل لحسابي انا وتعمل اللي اقولك عليه وانا حعوض كل ده جدام بالارباح
سيكا: موافق بس انا عاوز الشبح
مياسه: كل حاجه في وقتها لازم تكبر عشان تعرف تعمل كل ده ودلوقتي حجيب الكل ونفتح صفحه جديده
سيكا: تمام ... مياسه اتصلت بنجوى وبلغتها تجمع الكل عندها عشان في حاجه مهمه ونص ساعه وحتكون تحت وقفلت الخط وفضلو يتكلمو في اي حاجه وبعد نص ساعه نزلو عند نجوى وكان الكل موجود واول ما هند فتحت الباب ودخل سيكا الكل فضل باصص ليه وخالد قام من مكانه ورايح يضرب سيكا بس مياسه وقفت قدامه
مياسه: أهدأ يا خالد سيكا جاي يرجع حقكم ... خالد هدي ورجع مكانه ومياسه قعدت وخلت سيكا جمبها
مياسه: عاوزاكم تسمعو سيكا للآخر وبعد كده تحكمو عليه اتكلم يا سيكا
سيكا: انا عارف انكم مش طايقيني بس انا كان لازم اعمل كده بعد محسيت ان رضا نيتها مش تمام واطريت أقسى على رضوى ونوسه وغيرهم بس لغايه موصل لحاجه بس برضو موصلتش لحاجه لكن رب العالمين كشفها قدام الكل وعشان كده انا جاي ارجع حقكم وحق رضوى واطلب منكم بس تسامحوني لو اذيت حد
الكل بقى بيبص للثاني وكل واحد يفتكر موقف ليه مع سيكا ويشوف ان اللي حصل معاه مش تمثيل خاصه نوسه اللي مصدقتش اي حرف
نجوى: طب مستني ايه هات حقنا وربنا يسهلك
مياسه: الفلوس معايا انا شوفو كل واحد ليه كام وبلغوني
سيكا: طيب انا امشي
مياسه: استنى ..ريهام سيكا عاوزك في الحلال تتجوزيه
ريهام: لا واتمنى لو كلامه صح مع اني اشك يسيبني في حال سبيلي .... مياسه بصت لسيكا
سيكا: طالما مش عايزاني انا مليش دعوه بيها وسابهم وروح
مياسه: استناني تحت يا سيكا
سيكا: ماشي
مياسه: طيب دلوقتي يا نجوى هاتو المحامي واقعدو وشوفو اللي ليكم ايه وانا حنفذ وبالنسبه لرضا انا قررت لو خرجت من البوليس حاخذها عندي فتره وبعد كده اسيبها ليكم
نجوى: مش عاوزين نشوف وشها ويارب تعفن في السجن اللي جانا من وراها مش شويه
نوسه قامت من مكانها ونزلت ووراها هند
ريهام: لسه انا مش مستوعبه رضا تعمل كده لازم في حاجه غلط
نجوى: لا غلط ولا اي حاجة بس نحن اللي طيبين
مياسه: عموما انا حسيبكم وابقي بلغيني يا نجوى
نجوى: ماشي

في فيلا اللواء عاصم

كان عاصم بيفطر مع مراته وبنته

مراته تبقى سوزان ٥٨ سنه بتهمتم في نفسها تشوفها تديها ٣٠ سنه شهونيه لدرجه فضيعه حياتها من النادي لحفلات الاستقبال للبيت شخصيه قويه وصارمه وهي ممشيه البيت

بنت عاصم ومرات حسام ورده عندها ٣٢ سنه عندها بيوتي سنتر حريمي اتجوزت حسام بقرار من امها

سوزان: اخبار شغلك ايه يا ورده
ورده: ماشي الحمد*** كل حاجه تمام بس مستنيه حفل الازاياء اللي جاي حتنزل حجات جديده
سوزان: ابقي وريني الحجات الجديده وانت مش نازل الشغل
عاصم: نازل اكيد
سوزان:جوزك فين
حسام: انا هنا يا سو يا قلبي ايه وحشتك وراح بايس ورده
سوزان: انت طلعت من فين تعالى اجلس معانا
حسام: لا حاخذ شور وانزل تاني وراح غامز لها
سوزان: طيب روح مستني ايه
حسام وهو عالدرج: مستنيكي تدعكي ضهري
ورده: انا لو مش متأكده انك امي كنت قلت دا متجوزك انتي وقامت بايسه امها وابوها عشان تروح شغلها
عاصم: يلا اروح انا كمان
سوزان: ماشي وقامت ندهت للشغاله تيجي تشيل الأكل وطلعت لفوق على اوضه حسام وورده ودخلت على طول وكان حسام لسه داخل الحمام وراحت حضناه مم ضهره
سوزان وحشتني يا حسام كده يومين من غير مدوق زبرك
حسام لف وشه ليها: شغل يا حبي ... راحت سوزان نزلت عند زبره ونزلت البوكسر وحطته في بقها وبدأت تمص فيه
حسام: لا انتي حالتك صعبه اوي شكله اللواء مقصر جامد .. سوزان فتحت بقها عالاخر وراحت تحرك راسها وبعدين طلعته
سوزان: منت عارف انه مقصر بقاله سنين وانت اللي مدلع كسي ولا انا جوزتك بنتي وشرطت عليك تكون فالبيت ليه ... حسام قطع التيشيرت اللي لبساه مع الستيان وراح يمص صدرها وتف بينهم وحط زبره بينهم وبقى ينيك صدرها: عشان كده بدلعك اكثر منها وفضل ينيك صدرها لغايه مقام ووقفخا عالمغسله ونزل الشورت اللي لبساه
حسام: افتحي طيزك ليا
سوزان وهي بتفتح طيزها: معرفش حببتني في نيك الطيز ازاي .... راح حسام مدخل زبره في طيزها وبدأ ينيك في طيزها بالراحه وهو ماسك صدرها
سوزان: اه عليك يا حسام خرمي بقى على مقاس زبرك ايوا نيك كده بالراحه يا حسام
حسام: انتي بس لو تسمعي كلامي وتخليني انيكك مع بنتك حتتبسطي وزود في النيك
سوزان بصرامه: لا يا حسام انت مش بتفهم
حسام: كله ولا زعلك يا قمر وراح مطلع زبره وجاب الفوطه من على الباب وفرشها على الارض ونام بظهره: تعالي فوقي يا شرموطه
سوزان وهي بتجلس على زبره بكسها: الف مره قلت متشتمش
حسام: معليش زله لسان وراح ماسكها من وسطها وبدأ ينيك فيها وهيا نامت بكل جسمها عليه وخدت شفايفه وهو مكمل نيك واندمج في البوسه وبعد شويه راح بيده فاتح فلقات طيزها وحط صباعه في خرمها
سوزان: سحبت شفايفها تعالى حطه في طيزي تاني وقامت وقفت وقعدت على زبره وظهرها ليه وراح دخل زبره في خرم طيزها وهيا فشخت رجلها لفوق
سوزان اححححح نيكني يا حسام نيك حماتك مترحمهاش
حسام: بدا ينيك بسرعه في خرم طيزها وهو فاتح كسها بيده وكان بيرزع جامد وسريع
سوزان: اه يا حسام انت فشختني متوقفش وراحت مدخله صباعها في كسها وفضلت تحركه جامد ومره وحده تشنجت ونطرت ميه كثير
سوزان: اههه يا كسي وراح تحركه تاني وهي بتنتفض لدرجه ان زبر حسام طلع من خرمها حسام راح قالبها وضع الدوجي وراح يلحس كسها مع خرمها
سوزان: دخل زبرك يا حسام دخله بسرعه وراحت فاتحه طيزها ... حسام حط زبره في طيزها وضم رجلها لبعض وبدأ يرزع فيها
حسام: انتي لولاي كنتي عملتي ايه
سوزان: نيك وبعدين اتكلم ... وكمل حسام نيك فيها وهيا فاشخه طيزها ليه ...قام حسام وطلع زبره من طيزها ودخله في كسها وكمل رزع
سوزان: رجعه تأني نيك طيزي يا حسام ... بس هو طنشها وفضل يرزع في كسها
سوزان: رجعه في طيزي يا حسام ... حسام طلع زبره وحطه في طيزها وراح نازل بتقله عليها خلاها تنام على بطنها وبقى يدخله للآخر ويخرجه وفضل كده لغايه محس انه حيجيبهم فدخل زبره للآخر وثبت وهيا حست بلبنه
سوزان: لبنك بيلسوع خرمي سيب زبرك جوه شويه وفضلو كده لغايه مزبره نام وخرج من خرمها وهيا دخلت صباعها فطيزها وطلعت كل اللي نزل وحطته في بقها
حسام: يلا عشان اروح الشغل
سوزان: أنسى موضوع تنام معايا انا وبنتي وانسى موضوع الشتيمة عشان مقلبش عليك مش عشان بتنام معايا يبقى خلاص حتتحكم فيا
حسام: ماشي اعتبريني نسيت ( وفي سره ان موريتك وعملت اللي في دماغي مكونش حسام )

في مكان مقطوع

الشبح: اسمعيني كويس ونفذي اللي حقوله بالحرف
سهى: تحت امرك
الشبح: بس قبل كل ده علاقتك برضا ايه
سهى: عرفتها بعد سرقه بضاعه طارق وعرضت عليا اشتغل معاها بس انا قلت لها اني شغاله مع حد ليه بتسأل
الشبح: لا ولا حاجه المهم البضاعه كلها تكون عندي خلال ٢٤ ساعه والسنتر ميتباعش وحمو وأمه يكونو عندي وسيكا يودع الدنيا
سهى: امرك بس كده انت حتفتح عيون كثيره وخاصه رضا عند الحكومه ومنعرفش حيحصل ايه فلو تسمح اقول رايي
الشبح: قولي
سهى اولا سيكا مش حيعرف يتصرف في البضاعه ابدا فلما تكون عنده احسن عشان لو حصل قلق هو اللي يلبس تانيا حمو وأمه لازم يكملو زي مهما بس نفتح العين عليهم ونقرص ودنهم عشان نعرف وراهم ايه وأما سيكا نخليه يلعب ويعمل فلوس وبعد كده ناخد كل حاجه ونخلص عليه وتقريبا كل الخيوط معايا الا سيكا لكن وعد حخلي عيني عليه.....

الشبح راح يقلب الكلام في دماغه وشاف كلامها صح: خلاص ماشي كلامك بس عاوز تقارير تفصيلية
سهى: اعتبره حصل وراحت على عربيتها وحركت ...الشبح ركب عربيته وموبايلي رن ورد عليه وكان حسام
حسام: اسمع قولي البنت دي تعرف عنك ايه
الشبح: متعرفش اي حاجه قلتلك هي مش عندكم
حسام: اه عندي
الشبح: خلاص يبقى تقدر تتأكد
حسام: حنشوف وحاول توقف كل حاجه
الشبح: انت متقوليش اعمل ايه طالما الفلوس بتوصللكم ولو وقعت متخفش مش حجيب سيره حد
حسام: تمام وقفل الخط

في الحاره تحت العماره

كانت مياسه مع سيكا
مياسه: بكره نتمم كل حاجه انت تسجل كل حاجه باسمي وانا اديك فلوس تشتري بيها السنتر وبعد كده تشتغل براحتك بس تبلغني خطوه بخطوه عشان ما يحصلش زي اللي حصل
سيكا: تمام
مياسه: وشوف الناس عشان تخلص السنتر بكره
سيكا: اعتبريه حصل


في الاداره

دخل حسام المكتب وكان العقيد عمر موجود
حسام: باشا انت لسه موجود
عمر: لازم احضر التحقيق وانا رحت ولسه راجع
حسام: طب يلا بينا وقامو الاتنين على غرفه التحقيق وكانت رضا لسه واقفه ورجلها مش شايلاها
حسام: اتمنى الضيافه عجبتك وقدرتي تفتكري حاجه مهمه
رضا: بحلفلك يا باشا معرفش الشبح ولو اعرفه حقول
حسام خلع الحزام: حنشوف دلوقتي ونزل بالحزام على جسم رضا وفضل يضرب فيها وهيا بتسرخ من الضرب لغايه موقف ضرب وقال للي معاه هات جردل وعبيه للاخر راح العسكري وجاب جردل مايه وراح حسام ساحب رضا مقعدها تحت عند رجله وحط راسها في المايه وثبت راسها شويه وبعد كده طلع راسها وفضل يمعمل كده يجي ١٠ دقايق ورضا كانت بتموت حرفيا
حسام: ها قولي ايه صلتك بالشبح
رضا بتتكلم بصعوبه: معرفوش ومفيش اي حاجه بيني وبينه
حسام: طيب علقها ...يلا يا عمر باشا وخرجو الاتنين ورضا تعلقت
حسام: شكلها متعرفش اي حاجه
عمر: المعلومات اللي وصلت انها تعرف عن ناس مثل الشبح و حد اسمه طارق بس تحرياتنا بتقول ان طارق ملوش اي شغل شمال وأنه زمان كان شغال مع الشبح بس كان مجبور
حسام لما سمع كده خاف: بص نحن حنعمل تحارياتنا ونشوف وحنجيب طارق ونشوف حكايته ايه روح استريح انت يا باشا وحبقى اكلمك
عمر: التحقيق يتصور كامل وانا حبعت عسكري يكون معاك في التحقيق
حسام: تمام ابعت مرتضى عشان فاهمني في التحقيق
عمر: خلاص حبعته



في شقه طارق

الجرس رن وقام فتح طارق وانصدم لما شاف نورهان قدامه
طارق: نورهان
نورهان: ايوه نورهان بقى انا يا طارق تعمل معايا كده وتطلقني
طارق: عشان انا مستهلكيش
نورهان: مش معنى انك خنتني مع وحده وانا عرفت تقوم تطلقني
طارق هنا مكانش فاهم اي حاجه وفضل ساكت عشان يفهم اكثر
نورهان: انا عارفه ان السبب مني وانا مقصره معاك وانت راجل وليك احتياجاتك بس متوصلش للطلاق وتروح تسحب فلوس الشركه
طارق: كان غصبا عني
نورهان: انا لغيت التوكيل عشان كنت متعصبه بس لكن بعد مهديت رجعت لعقلي وجيتك عشان نرجع سوا واحسن من الاول
طارق: طيب خليني مع نفسي يومين وانا حبقى ارجع البيت
نورهان: ماشي يا حبيبي وباسته على خده وقامت خارجه وركبت عربيتها ( كده انا عملت الصح مش لازم اقول اني شكيت فيه يتاجر في المخدرات ويشتغل في الممنوع واني بلغت عليه طالما طلع بريء )



نهايه الجزء الأول

اتمنى اني توفقت في بدايه السلسه الخامسه ومخرجتش عن اللي فات وشكرا

Professor ❤️
كمل يا برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66 و كبتن ميزوا
الحقيقة أنا بحب اقرا قصتك جدا و عجبتني فكرتها استمر وياريت لو في قصص تنيا غرفتي أولئك اشوفها
شكرا ليك دي اول قصه ليا وحيكون في كثير جاي
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66 و كبتن ميزوا
ازاي طيب يا رضا فعلا كانت مع الشبح كل ده
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66 و كبتن ميزوا
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66 و كبتن ميزوا
الجزء الثاني

وقفنا في الجزء اللي فات عند

في شقه طارق

الجرس رن وقام فتح طارق وانصدم لما شاف نورهان قدامه
طارق: نورهان
نورهان: ايوه نورهان بقى انا يا طارق تعمل معايا كده وتطلقني
طارق: عشان انا مستهلكيش
نورهان: مش معنى انك خنتني مع وحده وانا عرفت تقوم تطلقني
طارق هنا مكانش فاهم اي حاجه وفضل ساكت عشان يفهم اكثر
نورهان: انا عارفه ان السبب مني وانا مقصره معاك وانت راجل وليك احتياجاتك بس متوصلش للطلاق وتروح تسحب فلوس الشركه
طارق: كان غصبا عني
نورهان: انا لغيت التوكيل عشان كنت متعصبه بس لكن بعد مهديت رجعت لعقلي وجيتك عشان نرجع سوا واحسن من الاول
طارق: طيب خليني مع نفسي يومين وانا حبقى ارجع البيت
نورهان: ماشي يا حبيبي وباسته على خده وقامت خارجه وركبت عربيتها ( كده انا عملت الصح مش لازم اقول اني شكيت فيه يتاجر في المخدرات ويشتغل في الممنوع واني بلغت عليه طالما طلع بريء )

في الشقه عند طارق ( كده يعني هيا متعرفش عن شغلي الشمال انا لازم أحاسب اكثر واخلي سهى هيا اللي تتابع الشغل كله وانا اكون بره الصوره خالص واقرب اكثر من نورهان وراح مطلع موبايله متصل بالاجنبي
طارق: بص من النهارده انا حخلي سهى تتابع معاك اي صفقه عشان انا لازم اكون بره الصوره شويه
الاجنبي: انت عارف ان القرار مش بيدي وفي ناس فوقي لازم يوافقو على الشخص سواء الأجانب او المصرين انا حبلغهم وهما يقررو
طارق: قصدك الشبح
الأجنبي: الشبح ظا ملوش كلمه علينا في غيره
طارق: اذا على الشبح فملوش حكم عليا وهو عارف سهى كويس ولو على الناس التانيه خذليي موعد معاهم ولو على مارك فحقنعه
الاجنبي: بضحك مارك دا بيخلص بس ملوش كلمه غير عليكم في الأكبر من مارك وأنا حبلغ الناس واكلمك بس سهى حتعرف تتصرف
طارق: سهى تعرف كل حاجه وهيا ايدي اليمين


عند الشبح
كان قاعد بيتابع حساباته وبعد متطمن على كل حاجه ( دلوقتي انا اتدحك عليا من عيال زي رضا وسيكا بس انا ليه مصدق سهى مش ممكن تكون متفقه مع حد فيهم انا لازم اتصرف من نفسي و مثقش بحد ) راح متصل بسيكا
سيكا: الشبح حبيبي
الشبح: اخبار البضاعه ايه
سيكا: موجوده في الحفظ والصون باقي بس اتصرف فيها ودي عندك
الشبح: طيب ابعت ربع البضاعه ليا والباقي ليك
سيكا: تمام ابعت العنوان وانا اخلي رجالتي توصل البضاعه
الشبح: تمام حبقى اكلمك وقفل
( دلوقتي حفهم مين معايا ومين ضدي ومين اللي بيشتغلني )



عند سيكا في الفيلا

بعد ما سكر الشبح ( دلوقتي انا معايا مياسه وفلوسها و مش محتاج غير اني اخد مكان الشبح واكون انا الكبير في المجال بس البضاعه اللي معايا نصها مغشوش انا ابعت للشبح من البضاعه الاصليه وبلاها العب مع مياسه دام مستفيد وراح متصل بحد من رجالته وقاله يجهز ربع البضاعه وحيبعتله لوكيشن وبعد مقفل الخط اتصل بحسن
حسن: ايوا يا سيكا في ايه
سيكا: انت لسه زعلان مخلاص يا ابني اهي ريهام عندك ومش حتجوزها
حسن: انت خلفت بوعدك وانا عملتلك كل حاجه بس ملحوقه
سيكا: طيب هات المازون وتعالى
حسن: حتجوزني بمزاجك كمان عموما البنت عجباني يلا جاي وقفل الخط
سيكا دا حيموت لما يعرف اني انا حتجوز البنت ونزل عند ام مدحت واخته وخبط عالباب وفتحتله ام مدحت
سيكا: بنتك فين
ام مدحت: بتاخذ شاور
سيكا سحبها ليه وحضنها من وره ورفع الجلابيه لوسطها وجاب الكلوت على جمب وشاف كسها من غير ولا شعره وكان منفوخ: اي الحلاوه دي انتي جاهزه عالاخر
ام مدحت فضلت ساكته
سيكا وهو بيلعب بكسها : كلمتي بنتك عن الجواز
ام مدحت: اه ووافقت
سيكا: تعرف مين عريسها
ام مدحت: اه صاحبك
سيكا وهووبيلعب بكسها : غيرت رأيي انا اللي حتجوزها وحنيككم انتو الاتنين سوا
ام مدحت طلعت من بوقها اه : ريحني يا سيكا وانا أعملك اللي انته عايزه
سيكا دخل صباع في كسها: بعد منخلص من المازون حتتناكي بس ايه اللي غيرك من مبارح للنهارده
ام مدحت مسكت زبر سيكا: ده وغير كده انا محرومه
سيكا: كده ماشي وتحرك معاها لغايه الكنب وقعدوا سوا
ام مدحت: مفيش اخبار عن مدحت
سيكا: تصدقي انا نسيت ابنك ثواني وقام راح بعيد واتصل بمياسه
مياسه: ايوا يا سيكا في حاجه
سيكا: لا بس كنت عاوزك تسالي نوسه عن مدحت عشان حيبقى اخو مراتي وهو عندها خطفاه
مياسه: خلاص حشوف اقفل انت
عند مياسه
راحت متصله بنوسه
مياسه: ازيك يا نوسه
نوسه: مين
مياسه: انا مياسه
نوسه: اهلا مياسه
مياسه: ممكن اسالك عن شخص
نوسه: تفضلي
مياسه: مدحت
نوسه: ماله
مياسه: انتي خطفاه
نوسه: تقريبا ليه
مياسه: سيكا عاوزه يرجع عشان حيتجوز اخته
نوسه: عندي سوال انتي مين وليه عملتي في رضا كده
مياسه: انا معملتش غير اني بينت الحقيقه ومفيش اي حاجه بيني وبين اي شخص
نوسه: مش يمكن في حاجه غلط او التسجيل لشخص ثاني
مياسه: اتمنى يكون كده خاصه انا شايفه حبكم ليها حتى نجوى اللي قالت كلام عنها بتحبها اوي ويمكن أكثر من ولادها
نوسه: عموما حرجع مدحت اصلا معادش ليه لزمه من كثر ما اتناك بقى يطلب من نفسه
مياسه: مش فاهمه
نوسه حكت كل اللي حصل لمياسه
مياسه: بقا انتي يطلع منك كل ده غريبه عموما متشكره .. اه صحيح المحلات حتكون تحت تصرفك من بكره
نوسه: مش مهم ومعدش ليهم لزمه يلا عاوزه حاجه
مياسه: لا متشكره واول ما قفلت الخط واتصلت بسيكا
مياسه: حيرجع بس انت عايز منه اي دا خول نوسه خلته بلاعه
سيكا: امه عايزاه
مياسه: طيب اقفل ...دخلت عليها ام عمر: شروق هانم عوزاكي
مياسه: جايه وقامت راحت لشروق اللي كانت في المكتب
شروق: مياسه انا مسافره بعد ساعتين انتو احرار لغايه مرجع وانتي المسؤوله عن كل حاجه واول مارجع حنروح الفيلا
مياسه: راجعه امتى
شروق؛ مش عارفه بس مش اقل من شهر
مياسه: تمام
شروق: عاوزه تقرير تفصيلي بلي حيصل فتره غيابي والكاميرات حتتشال يلا سلام


في شقه فايزه

علي كان داخل اوضته بعد ما صحى من النوم وسلمى كانت قاعده بترتب حاجتها
سلمى: صباحيه مباركه يا قلبي شكل ماما هدت حيلك لدرجه انك نسيتني
علي: راحت عليا نومه بس حعوضهالك النهارده
سلمى: ولا يهمك ياقلبي ثواني أعملك حليب يقويك وراحت عالمطبخ تجيب الحليب وحطت فيه الحبايات ودوبتهم وراحت لعلي بالحليب
سلمى: تفضل يا حبيبي
علي: دنتي حتتطحني الليله
سلمى: انا كلي ليك اخلص اللي في ايدي واكون تحت امرك
علي شرب الحليب ودخل ياخذ شاور الجرس كان بيرن فراحت سلمى تفتح الباب وكانت هند
هند اول ما دخلت راحت ماخذه شفايف سلمى في بوسه وسابتها: اخبارك ايه يا عروسه
سلمى: تمام
هند: ادتها سبانك تمام دي عند امك الشرموطه اللي نامت هنا عاوزه بالتفصيل...
سلمى سحبت هند عالمطبخ واول ما وصلت قالت لها علي حصل كله
هند: فايزه مش بطاله وخالد فين
سلمى: يمكن نايم
هند؛ خلاص روحي اوضتك انتي وراحت هند اوضه خالد بس مكنش موجود وراحت لفايزه اللي كانت نايمه على بطنها وطيزها بارزه
هند في سرها حركبك يا فرسه بس اشوف خالد الاول ايه في دماغه وراحت خارجه على شقه امها وفتحت لها رضوى وهي على ايدها ورجلها
هند نزلت بقلم على وش رضوى بوسي رجلي اول مانشوفيني ... رضوى باست رجلها ... هند ركبت على ظهر رضوى
هند: اتحركي على جوه ... رضوى تحركت بيها لغايه نجوى ..هند نزلت من ظهر رضوى وراحت جمب امها
نجوى: جايه ليه
هند: مفيش قلت اسلم عليكي واشوف الكلبه اصل بينا حساب ولا ايه يا رضوى
نجوى: هند سيبيها في حالها خلاص انا قررت ارجعها طبيعيه وعاوزك توعديني متجيش ناحيتها
هند: مش قبل مفش غلي
نجوى: حتكسري كلامي يعني
هند: يا ماما
نجوى: اوعديني
هند: حاضر وعد بس لو هيا عاوزه اعمل ايه
نجوى: يبقا تمام بس متكونش مجبوره وبصت لرضوى : انتي عاوزه ايه قولي
رضوى: مش عايزه حاجه غير بنتي
نجوى: بنتك موجوده فوق في شقه رضا روحيلها بس سؤالي واضح عاوزه تبقي سليف او لا
رضوى: اروح لبنتي الأول وبعد كده اقرر
نجوى: روحي حد مانعك .... قامت رضوى بعد ما وقفت وراحت خارجه على شقه رضا عند ريهام

هند: عملتي كده ليه
نحوى: اولا عشان انا مش زيها تاني حاجه عشان هي حتبقى سليف بمزاجها دي وصلت لمرحله بتتبسط من البول
هند: ان كان كده تمام وايه اخبار كسك يا جميل
نجوى: عاوزه زبر يفشخني بس غير حسن
هند: بس انتي مش عاوزه تتناكي من حد تاني
نجوى: غيرت رأيي وعاوزه اتناك واتبسط
هند: طالما كده انا حدلع كسك شاوري بس
نجوى: معرفش اي حد مش فارقه
هند: تمام حشوف واكلمك



في شقه رضا
رضوى كانت بترن الجرس وفتحت لها ريهام واول ما دخلت رضوى حضنت ريهام
رضوى: وحشتيني يا بنتي وحشتيني اوي كنت خايفه اني مشوفكيش تاني
ريهام: لا نحن سوا وحنفضل سوا ونصلح كل اللي حصل
رضوى: اهم حاجه انك تكوني جنبي
ريهام: حكون جنبك بس بشرط نرجع العيله زي مكانت بابا واحمد ولا انتي ايه رايك
رضوى: لا مفيش ابوكي ولا احمد انا و انتي وبس
ريهام بكل برود راحت قافشه على طيز رضوى وقربت من ودنها: مش بمزاجك يا كلبتي ولا اي رايك وراحت باعده عنها وجلست على كرسي وحطت رجل على رجل واشرت بصباعها على رجلها
رضوى وكانها متنومه تحركت بعد منزلت على ايدها ورجلها وراحت عند رجل ريهام وبدأت تبوسها من أصابع رجلها اصبع اصبع وهيا طالعه لفوق
ريهام: من النهارده انا صاحبه الكلمه فالبيت وانتي مجرد سليف ليا
رضوى: بس مينفعش انا امك ....
ريهام سحبتها من دقنها: انسي انك امي وبلاش تزعليني عشان اللي جالي منك كثير و لو عايزه قربي تبقي زي ميعوز مزاجي
رضوى كان عاجبها اللي بيحصل وكسها كان تبل وبدأت تبوس رجل ريهام بكل حب لدرجه انها كانت ترفع رجلها وتلحسها من تحت وتطلع للسمانه وترجع تنزل ...ريهام طبعا كانت بتجرب وتشوف بس وكانت بين عاجبها وبين لا بس قالت حتجرب كل حاجه وتشوف ميولها بعدين زي مقالت لها رضا
ريهام:بس خلاص روحي استحمي لغايه مرجعلك والبسي حاجه حلوه واتزيني عاوزك عروسه لبابا
رضوى: حاضر
ريهام: الا صحيح مين الست اللي بابا خانك معاها
رضوى: مش ست ابوكي بينام مع رجاله وفي مره مسكته وهو نايم على بطنه و عوض فوقه يعني ابوكي خول وبيتناك وانا قلت كده عشان صورته متتهزش بس خلاص ملوش لزمه
ريهام: طيب انا رايحه وقامت طالعه من الشقه وراحت لشقتهم وفضلت ترن الجرس يجي خمس دقايق لغايه ما فتحلها جابر وكانت ريحته طالعه ودقنه طويل
ريهام: بابا اي ده لي عامل في نفسك كده
جابر: ريهام ازيك ودخل جابر جوه .... ريهام مشت ورراه
ريهام: لا انت تخش الحمام على طول وتحلق وتظبط حالك
جابر: وليه ومين حيفتكر
ريهام: ليه عشان كل حاجه حترجع ولمين ليا ياخي ولا انا مستاهلش وراحت ساحباه للحمام وقلعته الجلابيه واللباس اللي تحت وطلع لها زبره اللي كان كبير ومليان شعر بس نايم خدته تحت الدش وفتحت المايه عليه وجابت الصابون وبدأت تدعك جسمه وهو مبيعملش حاجه ريهام دعكت ظهره وصدره وتحت باطه ونزلت عند زبره وفضلت تدعكه وطولت في دعك زبره اللي بدا يشد وراحت بشفايفها خدت شفايفه وهياا مكمله دعك بأيد والايد التانيه راحت بيها عند طيزه الي كانت مليانه شعر
ريهام: لازم اشيل الشعر كده مش حلو ونزلت لعند زبره ومسكته بايدها الاتنين وفضلت تدعكه بايدها وتروح ببقها تدخل راسه وتطلعه وترجع تدعك تاني وتحوط ايدها على بيضاته وتروح تلحس الراس واتدخله في بقها وتحاول تدخل اكثر بس مش عارفه من حجم زبره راحت ريهام مطلعه بزازها وحطت زبر ابوها بينهم وهنا جابر بدأ يحرك وسطه وينيك بزاز ريهام بنته بس مكملش شويه وجابهم على بزازها ووشها وكان لبنه كثير
ريهام: اي كل ده يا بابا ينفع كده غرقتني يلا عشان استحمي واحلقلك عشان في مفاجأة ليك وخلعت ملابسها وخدو شاور مع بعض وريهام شالت شعر جسم جابر كله وبقى ناعم
ريهام: حبعت حد ينضف البيت ووانت روح شم شويه هوا وقامت طالعه لشقه مياسه وفتحتلها ام عمر
ريهام: مدام مياسه موجوده
ام عمر: اه تفضلي... دخلت ريهام وأم عمر راحت تنده لمياسه اللي خرجت من جوه
مياسه: اهلا يا ريهام ازيك
ريهام: تمام الا أحمد اخويا فين
مياسه: جوه اناديه
ريهام: اه بعد اذنك
مياسه: ام عمر قولي لأحمد اختك ريهام عاوزاك
ام عمر:حاضر وراحت تنده احمد اللي جا وهو على ايده ورجله .... ريهام متصدمتش من وضع احمد
ريهام: انت ليه جاي كده
مياسه: بصي يا ريهام انا حقولك الحكايه وقالت لها كل حاجه
ريهام: طيب شروق فين
شروق: انا هنا يا ريهام تفضلي
ريهام: انا مش حتدخل في حياتك او قراراتك بس كل اللي عملو كده عشان الفلوس مش برضاهم التام
شروق: عندك حق بس دلوقتي بقو راضين تماما والدليل اخوكي
ريهام: عندك حق بس في شرط جزائي كبير يخليهم يبقو معاكي ويرضوكي وأنا متأكده لو اتشال في حجات كتيره حتتغير
شروق: انتي عاوزه ايه دلوقتي
ريهام: كنت جايه عشان اخويا بس بعد اللي عرفته شايفه انه الفكره حلوه بس فيها لوي دراع ولازم يكون في عدل وقناعة تامه
شروق: مش انتي تقولي اعمل ايه ويلا من غير مطرود
ريهام: احمد جاي ولا قاعد ...... احمد فضل ساكت وريهام قامت وحتخرج ... مياسه استني

مياسه: ممكن نتكلم يا شروق
شروق: بس بسرعه عشان معاد الطياره
مياسه: انا شايفه كلام ريهام صح فأيه رايك لما ترجعي نشوف هم عاوزين ايه ومن غير الشيكات او اي فلوس
شروق: موافقه
ريهام: انا اسفه يا شروق مكنش قصدي أتدخل بس من وجهه نظري كده صح
شروق: لا عادي واسفه على اسلوبي وتقدري تاخدي احمد معاكي
ريهام: لو هو عايز يدل بيته يلا استأذن اه صحيح ممكن ام عمر تيجي تساعد في تنظيف البيت
شروق: روحي معاها يا ام عمر

في شقه عصام

مريم كانت قاعده مع عفاف
عفاف: مالك قاعده كده وكان ميتلك حد
مريم: عاجبك اللي نحن فيه واللي هند وصلتنا ليه
عفاف: منك ومن جوزك وانا كمان كرهت نفسي
مريم:والعمل
عفاف: انا حكلمها الصراحه اصلي تعبت انا مش عاجبني اللي بتعمله
مريم: امال انا اقول ايه دنا اتنكت من كلاب
عفاف: كلاب مره وحده
مريم: اه كلاب بس بصراحه هيجوني الكللابب بس لولا القرف
عفاف: انا عاوزه اتناك
مريم: وانا كمان تعرفي حكلم خالد
عفاف: لا عاوزه حد جديد ونيكه جديده
مريم: وهند
عفاف: اول ما تيجي حكلمها
مريم: طيب حروح اظبط نفسي وقامت على اوضتها وبعد نص ساعه كانت هند وصلت وعفاف كانت مستنياها
عفاف: هند ممكن اتكلم معاكي
هند: قولي
عفاف: ممكن تسامحيني على اللي حصل واللي عملتيه كفايه
هند: تمام حسامحك بس بشرط
عفاف: ايه هو
هند: هاتي مريم وتعالي اوضتي
عفاف: حاضر وراحت لاوضه مريم و خدتها معاها على اوضه هند واول ما دخلو فضلو واقفين
هند: انا سامحتكم خلاص بس بشرط
الاتنين مع بعض اي هو
هند: تشنغلو وتجيبو فلوس وعصام معاكم الا هو فين
مريم: راح يخلص شغل
هند: خلاص لما يجي نتكلم وتفهمو ايه المطلوب ودلوقتي تعالو الحسو كسي وريحوني


في الاداره

حسام كان داخل على رضا اللي كانت بتعيط من وجع ايدها اللي قربت تتقطع
حسام: رجعتلك تاني اتمنى الضيافه تكون قد المستوى
رضا: نزلني ارجوك ايدي حتتقطع
حسام: الموضوع بيدك انتي اللي جايبه ده لنفسك
رضا: ابوس ايدك نزلني ايدي خلاص وانا جعانه مكلتش حاجه من يوم ما جيت
حسام: افتكرتي حاجه ولا لسه
رضا: معرفش حد معرفش الشبح
حسام: راح ورا رضا وفضل يبص على جسمها و طيزها بالتحديد وقام رافع فستانها لفوق : بصي انا شخص بقدر الجسم الحلو وانتي جسمك حلو وراح منزل كلوتها ومشى ايده بين فلقاتها
حسام: خليني اتمتع بيكي قبل ما ابدا الجد معاكي وراح نازل لعند طيزها وحط لسانه على كسها وبدأ يلحس كس رضا وراح بيده على صدرها كان لسان حسام على زنبور رضا وبيحركه بالراحه ويدخله جوه ويرجع يلحس الزنبور وفضل يلحس كسها وبعد كده حول على خرم طيزها ولما حط لساته دخل ربعه
حسام: يا سلام كمان طيزك مفتوحه وراح واقف وحرر ايد رضا وراح واقف قدامها ومطلع زبره حطه قدامها بعد منزل راسها: مصي يلا
رضا مسكت زبر حسام ودخلتخ في بقها وبدت تمص فيه
حسام: ايدك افتحي بيها فلقاتك
رضا فتحة فلقاتها وكانت بتعيط وحسام كان يحشر زبره للآخر
حسام: قولي اللي تعرفيه وانا حكون حنين معاكي ومسك راسها ودخل زبره للآخر وطلعه وراح ورها وبل خرمها ودخل زبره فيها
حسام: حرام اللي بتعمليه في نفسك وراح ينيك خرم طيز رضا ورضا بس بتعيط حسام قفش في وسط رضا وفضل يرزع فيها
حسام: دنتي مكانك السرير وبس معرفش ليه بتعملي كل ده وكمل رزع في طيزها وبعد شويه رزع قام طلع زبره وراح لبوق رضا وحط زبره فيه عشان تمص رضا راحت تمص زبره وبعد شويه طلعه تأني وراح قاعد على كرسي
حسام: تعالي اعدي عليه تحركت رضا وراحت قاعده على زبر حسام
حسام: اتنططي عليه .... راحت رضا وجلست بكسها وراحت تتنطط على زبر حسام اللي سحب شفايفها يمص فيهم ورضا راحت تمص شفايفه هيا كمان وراحت بيدها على صدر حسام اللي شاف تجاوب رضا وراح قافش في بزازها وهو مكمل بوس في شفايفها راحت رضا مخرجه زبره ومشته على كسها ووقفت مره وحده وخلعت ملابسها كلها ونزلت خدت زبر حسام وحطته في بقها وبدأت تمص بكل احتراف ومتعه وكانت تمص لحسام وهيا ماسكه بزازها ورافعاهم
حسام: لا انتي شرموطه بجد وراح قارص حلماتها
رضا بكل لبونه: اي بيوجع انت قاسي كده على طول
حسام: انتي اللي تتاكلي اكل وراح ساحبها مقعدها عالكرسي وفشخ رجلها وراح حاط زبره في كسها وخد بزها في بقه
رضا: ايوا نيكني يا باشا انا تعبانه كسي بياكلني
حسام وهو بيمص بزها: حريحهولك وكمل رزع في كس رضا اللي خربشت ظهره
حسام: يا بنت الشرموطه خربشتيني
رضا:اسفه غصبن عني بس نيك يا باشا نيك ... قام حسام مطلع زبره وحاشره في خرم طيز رضا
رضا: اه عاوزاه كله واشتغل حسام رزع فيها ورضا كانت بتبوس فيه في كل حته تقابل بوقها
حسام راح حاشر صابعين في كس رضا اللي مستحملتش وجابتهم
رضا: اه ارزع اجمد متطلعهوش يا حسام
حسام كمل رزع فيها وفضل ينيك وهيا بتترعش وهمدت شويه قام حسام مطلع زبرع وقربه من بوق رضا اللي فتحت بقها وحسام فضل يظرب عشره وراح منزلهم في بقها
حسام: ابلعيهم وفعلا رضا بلعتهم وراحت خدت زبر حسام تمص فيه لغايه مخلته يلمع وهو سحبها قعدها على حجرها
حسام: بصراحه عمري منكت حد بقدراتك بس دا ميمنعش انك لسه حخليكي تتكلمي بس عشان اللي حصل حسيبك ترتاحي النهارده يا مرتضى تعالى
دخل مرتضى وشاف المنظر واللي كان بالنسباله طبيعي وطبعا زبره وقف على جسم رضا
حسام: عاوز خدمه خمس نجوم لرضا ومحدش يدخل عليها الا بامري ومتلمسهاش مفهوم
مرتضى: مفهوم ... قام حسام بعد ما خد شفايف رضا قدام مرتضى وخرج لبره


داخل فيلا
كان العقيد عمر موجود ومستني حد نزلت شغاله صغيره في العمر اجنبيه
الشغاله: مفيش مقابله تعالى ورايا ...اتحرك عمر ورا الشغاله ودخلو اوضه موجوده تحت اول ما دخلو
الشغاله: المدام مش عايزه تقابلك
عمر: بس انا عاوزها ضروري
الشغاله: حروح ابلغها وبعد عشر دقايق نزلت
الشغاله: بتقولك مفيش مقابلات لغايه متخلص شغلك وكمان تنسى انك ترتاح لغايه ميكون في جديد
عمر: بس الموضوع بره مني دا امر من فوق
الشغاله : معرفش وتقولك اوعى تيجي هنا لغايه ميكون في جديد حتى اتصال مفيش الا لو اتصلت هيا
عمر: ماشي

في فيلا سيكا

كان حسن داخل وفي ايده المازون واتصل بسيكا اللي قاله تعالى على ملحق ام مدحت قام حسن ومعاه المازون رايح للملحق ولما وصل اتفتحله الباب ودخل وكان قاعد سيكا وأم مدحت
سيكا: يلا يا شيخ شوف شغلك وطلع بطاقته خد بطاقه العريس والعروسه ... حسن برق لسيكا
حسن: انت بتقول ايه مش انا العريس
سيكا: حفهمك بعدين خلينا نخلص يلا يا شيخ
الشيخ: بطايق الشهود وحضور العروسه
سيكا: دي بطايق الشهود واداه بطايق بتوع الأمن والعروسة موافقه ودي امها واداه ١٠٠٠ جني والمازون شاف شغله وخلص قام خرج
حسن: ممكن تفهمني
سيكا: البنت مش عايزاك وحتتجوزني وبعدين انا وانت واحد وانت تقدر تروح تتجوز ريهام وانا حساعدك
حسن كان متغاض من جوه وشايف سيكا بيستغله وخد منه كل حاجه
: صح نحن واحد وراح مطلع زبره ورايح لام مدحت حلال عليك البنت والأم ليا
سيكا بعصبيه: انت جنيت عاوز تنيك حماتي وقدامي
حسن: مش نحن واحد وراح ساحب ام مدحت وهيا معملتش اي رده فعل .... سيكا راح هاجم على حسن ونزل في ضرب وحسن حاول يرد الظرب لسيكا بس سيكا كان أقوى وموته من الظرب وقام ساحب حسن وقال للامن يجيبوه وراه قامو الأمن وخدو حسن وطلعو ورا سيكا اللي راح للاوضه اللي كانت محبوسه فيها رضوى واول ما دخلو
سيكا: ايه انت فاكرني زيك يا عرص وحخليك تنيك حماتي وراح مديه بوكس في بطنه .... حسن كان بيتوجع
حسن: انا اسف انا غلطت بس بلاش تضرب
سيكا: عاوزكم تربوه مش عايزه يعرف يمشي وقام طالع لبره شاف امه في وشه
ام سيكا: هيا حياتنا بقت كده خلاص خطف وضرب وقرف
سيكا: مش تباركي لابنك اتجوز
ام سيكا: اي ابن فيهم اللي ربيته عالصح ولا اللي اول ما شاف قرشين بقى جبروت وبيدوس الخلق
سيكا: اللي قدامك وبلاش كلام مش حيغير حاجه ويلا غوري جتك القرف وراح ماشي عنها نازل تحت واول ما دخل كانت حماته ومراته قاعدين مع بعض
سيكا: بصي يا هيفاء انتي بقيتي مراتي ودا بيتك انتي وامك حتعيشو هنا خلاص
هيفاء: حاضر
ام مدحت: ومدحت
سيكا: لما يجي حنشوف٥
هيفاء: هو نحن بس حنعيش هنا ولا الفيلا كلها لينا
سيكا: اللي يريحكم وعلى فكره امي فوق هتتعرفو عليها بعدين وهو بيتكلم الباب خبط جامد راح سيكا فتح
واحد من الأمن: الولد شكله ودع مننا
سيكا: ازاي وراح جري على فوق وكان حسن بيتنفس بس مش بيتحرك قرب سيكا منه وحط ايده عليه شاف فيه نفس
سيكا: خلاص انزلو انتو تحت وراح هو لأمه
ام سيكا: نعم في ايه تاني
سيكا: الحيوان اللي جوه تهتمي فيه لغايه ما يبقا كويس كل ضرب كثير
ام سيكا: اي أوامر تانيه
سيكا: مراتي وامها حيعيشو هنا بلاش مشاكل وشرمطه
ام سيكا: حاضر وراحت قايمه رايحه لحسن اللي كان شبه ميت وقعدت جمبه تشوف فيه ايه وراحت جابت شنطه اسعافات أوليه ورجعت وبدت تعالجه




في القسم

كان قاعد العقيد عمر بيفكر يعمل ايه وازاي يقفل الموضوع من غير ما يورط الناس اللي شغال لحسابهم عشان عارف روحه بيدهم راح رافع السماعه واتصل بحسام
حسام: باشا اتفضل
عمر: عملت ايه في اي جديد
حسام: لا لسه بس متخفش
عمر: لازم تخلص موضوع الشبح ده ولا حتبقى في مشكله وقفل في وشه وراح طالب علاء وبعد شويه جا علاء
عمر: في اي جديد
علاء: لا
عمر: يعني ايه لا عندك ٧٢ ساعه تكوون جبت الشبح
علاء: حاضر يا باشا
عمر: على مكتبك



قي شقه مياسه

بعد ما راحت شروق مياسه جمعت الكل بما فيهم ام عمر
مياسه: بصو من اللحظه دي انتو احرار كل واحد يعمل اللي هو عايزه لغايه مترجع شروق
عادل: يعني خلاص انتهت اللعبه
مياسه: مش بالظبط بس اعتبرو نفسكم في اجازه لغايه مترجع شروق
عادل: تمام
عزه: انا وعماد حنعيش هنا ولا ايه
مياسه: اه كل حاجه زي مهيا يلا انا حخش انام وقامت على اوضتها وراح وراها عادل

في اوضه مياسه
عادل: انتي بطلتي جنان ولا ايه
مياسه: ليه يعني
عادل: معملناش حاجه مجنونه لما بدأت اللعبه
مياسه: ايه اللي في دماغك
عادل: بصراحه مفيش بس نفسي اشبع قبل ما ترجع شروق
مياسه: طيب انام وبعد كده نفكر
عادل: تمام وقام خارح بره ونزل تحت يتمشى

في شقه عصام

كات عصام داخل البيت وكان قاعدين هند و مريم وعفاف
هند: نورت يا عصام اسمع انا قررت امك ومراتك يشتغلو
عصام: حيشتغلو ايه
هند: شراميط وانت اللي حتشغلهم
عصام: ازاي
هند: زباينك بتوع المخدرات اللي يشتري يركب فاهم ولا اشرح
عصام: فاهم
هند: بالليل عايزه اول زبون فاهم
عصام: ححاول
هند: لو جيت من غير زبون حزعلك كلمني قبل متجيبه

بالليل

كانو رجاله سيكا رايحين بالبضاعه للشبح وبعد ما سلمو البضاعه والشبح كشف عليها وكانت تمام واتصل بسهى تجيب انجي وحمو حالا وبعتلها لوكيشن وقام راكب عربيته وراح لهناك وبعد ساعتين وصلت سهى وكان معاها انجي وحمو متربطين فالعربيه مع الرجاله
سهى: تمام
الشبح: مش انتي قلتي ان البضاعه حتكون مغشوشه
سهى: اه
الشبح: شاور لرجالته خدوها .... قامو الرجاله وخدو سهى وهيا بتصرخ مش فاهمه حاجه
الشبح: هاتو اللي فالعربيه .... راحو نزلو انجي وحمو اللي مش عارفين هما هنا ليه او مربوطين ليه
الشبح: سؤال واحد ومش حيتكرر بعتو السنتر بكام
انجي: ٣٥ مليون
الشبح: وبامر مين مش انا قلت ٢٥ مليون
انجي: حقك عليا بس المشتري غبي وقلنا نكسب
الشبح طلق رصاصه في الهوا: التانيه في دماغك مين قالكم تبيعو ب ٣٥
انجي: و*** محدش قالنا
الشبح: طلق رصاصه في رجل حمو وصوب ناحيه انجي
انجي: **** محدش احلفك نحن عملنا كده من دماغنا
الشبح: خدوهم على جوه .... بعد ما خدوهم
اتصل بسيكا
الشبح: عفارم يا سيكا بس قولي حتسجل السنتر باسم مين
سيكا: مش عارف بس تقريبا حخليه باسم نفس الناس اللي شغالين في السنتر
الشبح: يعني اتفقت معاهم خلاص
سيكا: لا لسه بس حكلمهم
الشبح: سمعت انك دفعت على البضاعه ٥٠ مليون
سيكا: ياريت دنا بقيت عالحديده لولا
اني دخلت مع حد شريك واداني سيوله
الشبح: لا كده اتطمن عليك وقفل الخط وقام رايح لسهى
الشبح: ايه طلع كل الكلام اللي قلتيه كدب
سهى: ***) دا اللي حصل مكدبش عليك
الشبح: عموما كله حيبان وقام طالع واتصل بحسام
حسام: ايوا في حاجه
الشبح: رضا تكلمت
حسام: لا ليه
الشبح: لازم اقابلها
حسام: انت اكيد جنيت وعاوز تحبسني انا واللي معايا
الشبح: متخفش بس عاوزها عندي على المكان اللي حبعته ليك وهاتها متغميه
حسام: انت جنيت عاوز تكشفني ليها
الشبح: متخفش عشان حتموت بعدها
حسام: وحنعملها ازاي دي
الشبح: هاتها وملكش فيه
حسام: طيب **** يستر وقفل الخط وراح لعاصم وبلغه بمكالمت الشبح
عاصم: انت جنيت ولا ايه
حسام: لازم نعمل كده ونشوف
عاصم: أنسى يا حسام
حسام: تمام بس معتقدش دا رأي حماتي
عاصم: خلاص اعمل اللي تشوفه بس اسمي ميجيش
حسام قام خارج وراح خد رضا ومعاه العسكري مرتضى وراح للمكان اللي بعته الشبح



عند عصام وهو ببيبع بضاعه
الولد :اتاخرت علينا
عصام: معلش زحمه الطريق
الولد: طب هات الحاجه .... طلع عصام جرام كوك واداه
الولد مد ايده بالفلوس
عصام: متامرش بحاجه تانيه تروق على نفسك بيها
الولد: زي ايه
عصام: نسوان حلوه
الولد: هو انت ديلر ولا ايه
عصام: يعني عشان بخدمك
الولد: طيب فين وايه النظام
عصام: دوق الاول وانت وكرمك
الولد : يعني شراميط منا اقدر اروح بنفسي
عصام: بس دول حاجه نظيفه وانت حتكون اول زبون
الولد: تمام نشوف ولو حاجه نظيفه الحلاوه ليك
عصام اتصل بهند
هند: ها قول
عصام: في زبون
هند: هاته وتعال وقفلت الخط : مريم عفاف جهزتو الاوض
عفاف: ايوا يا هند
هند: بصو اللي تدلع الزبون ححبها واللي لا حطلع ميتين امها يلا وروني لابسين ايه
عفاف خلعت العبايه وكانت لابسه ستيان اصفر وكلوت سبعه نفس اللون مريم كانت لابسه كلوت فتله محشور بين فلقاتها ولابسه تيشيرت ابيض ماسك
هند: تمام وراحت متصله بشادي متجيش غير لما اكلمك
شادي: بس انا طالع البيت
هند: مش حعيد كلامي
شادي: طيب طيب حنزل القهوه ...

بعد نص ساعه الباب اتفتح وكان عصام ومعاه الولد
هند: اتفضل اجلس وانت يا عصام روح جوه لغايه مناديك عصام: حاضر
هند: انا هند
الولد: ايه هو انا جاي المدرسه
هند: تحب تكمل ولا تطلع
الولد: اكمل اكمل طالما حنام مع وحده زيك
هند: في عينك تلمسني انا مش للمس عموما اللي حتنام معاهم جوه يا فوفه يا ميمي تعالو ... طلعت عفاف ومريم واول مشافهم الولد فتح بوقه وزبره وقف احترام للمنظر
الولد كان عنده ٢٥ سنه جسمه عادي
هند: اختار من دول اللي عاليمين دي تبقى ام اللي كان معاك واللي عالشمال مراته اي حاجه عاوزها يعملوها حتى اللي جوه وكله بسعره
الولد: عاوز الام مع ابنها
هند: ٥٠٠٠ جنيه وانا عشان انت اول زبون حتدفع ٤٠٠٠ وتاخد الاتنين
الولد: بس انا عاوز انيك الكل
هند: وماله .. قام الولد مدي هند ٤٠٠٠ وخد عفاف ومريم وراحو على اوضه عصام
هند: عصام افرح حتتناك من الولد
عصام فضل ساكت عشان عارف مفيش فايده من الكلام طلعو كلهم على السرير وراح الولد قالع كل ملابسه وظهر زبره اللي كان واقف عالاخر وكبير
عفاف: يلا يا ابني مص زبر الولد عشان يكيفنا
عصام كان قاعد بشورت وراح مقرب للولد ومسك زبره وفضل يبص عليه وراح حطه في بقه وبدأ يمص فيه
مريم: ايوا يا حبيبي مص متتكسفش... عصام بدا ياخذ نص الزبر في بقه ويستمتع في المص الولد سحب عفاف وخد شفايفها واندمجو مع بعض وعصام واخد الزبر في بقه
مريم: دخله كله يا حبيبي عاوزه يتزفلط في كسي
الولد سحب شفايفه من عفاف ووجه كلامه لمريم:تعالي مصي معاه نزلت مريم مع عصام وخدت زبر الولد في بقها وعصام بقى بيمص بيوضه وفضلو كده شويه وبعدين بقو بيمصو مع بعض كل واحد شويه راح الولد منزل وش عفاف عند كس مريم اللي راحت مخرجه لسانها وبقت تلحس كس مريم وهيا مكمله مص مع عصام عفاف كانت فاتحه كس مريم بيدها وهاريه زنبورها مص فضلو كده شويه قام الولد وخلى عصام ياخد وضع الدوجي وراح فرش زبره على خرمه ودخله للنص مره وحده
عصام: بالراحه بالراحه
مريم: استحمل يا بيبي
راحت عفاف مصدره طيزها قدام وش عصام اللي راح يلحس طيزها وكسها ومريم قعدت على ضهر عصام ووشها للولد اللي خد شفايفها مص وهو بيرزع في خرم طيز عصام وعصام بيتلوى تحته
عفاف: ايه رايك في الزبر الحقيقي يا حبيبي مريحك
عصام مش قادر يتكلم من طيز عفاف
الولد راح مدخل الزبر للآخر وبقى يدخله كله ويطلعه ودا خلى عصام يشيل وشه من طيز عفاف ويسرخ
ايييييي بيوجع بالراحه
الولد: أخرس واتناك وانت ساكت وبقى بيرزع اكثر وبعد شويه راح باعد عصام ونيم مريم على ظهرها ورفع رجلها على كتفه وحط زبره على باب كسها ودخله فيها
مريم: اححح نيك نيك زبرك ماليني نيك كسي قدام جوزي وحماتي برد نار كسي
الولد كان مستمتع بكس مريم وراح بيده على كسها يلعب فيه ونفس الوقت بينيك: اي يا عرص مش مكيف مراتك ليه حد يسيب الملبن ده لغريب
عفاف خلت عصام ينام على ظهره وقعدت بكسها على وشه وهو بيلعب بزبره
مريم: اه يا كسي نيك كمان نيك شرموطتك ريح كسي يا دكر
الولد راح يرزع فيها أسرع ويلعب في كسها وفضل كده خمس دقايق لغايه مرتعشت مريم راح باعد مريم وساحب عفاف وخلاها في وضع الدوقي وثبت زبره على خرم طيزها ودخله لآخر
عفاف: لا بالراحه مش كده زبرك كبيير دا يشقني نصين الولد نزل راسها على زبر عصام عشان تمصه وهيا خدته وفضل يرزع فيها ويضرب طيزها اللي ببترج
الولد: ايه الطيز دي يا مره دنا حفشخك وراح دايس على رأسها بيدها خلاها تاخذ زبر عصام للآخر وفضل ينيك فيها بدون رحمه
مريم فاقت وراحت على وش عصام وقعدت عليه
الولد كان لسه شغال في طيز عفاف اللي كانت واخده الزبر للآخر وفضلو كده لغايه مالولد طلع زبره وخلاهم ينامو جمب بعض على ظهرهم وفضل يدعك زبره لغايه منزل وغرق للثلاث
عفاف: كل ده لبن وراحت هاجمه على مريم تلحس اللي جا عليها وبعد شويه دخلت هند
هند: ها اي رايك
الولد: لا حاجه تمام وحكمل الليله
هند: لا خليها مره تانيه
الولد: طب ليه دول ميتشبعش منهم
هند: حعوضك يلا طريقك أخضر.... قام الولد خد ملابسه وخرج


عند الشبح
كان وصل عصام ونزل هو ومرتضى ورضا وراحو للشبح اللي قالهم الحقوني وراحو داخلين على الاوضه واول ما دخلو الشبح شال الغطا عن رضا اللي اتصمدت اول ما شافته
الشبح: حتقولي حكايتك ايه ولا اموتك
رضا: حكايه ايه
الشبح: انتي مين وعاوزه ايه
رضا بصت لحسام
الشبح: قولي متخافيش
رضا: مفيش غير اللي اتفقت فيه معاك ولما تقبض عليا مجبتش سيرتك في حاجه وقدامك الباشا



نهايه الجزء الثاني

اقدر اقول البروفيسور رجع من جديد وبوعدكم بقصص كثير من الجزء ده عاوزكم تقولو لو حد حاب اكتب عن ميول معينه او اي حاجه واكيد طبعا متحرمونيش من تعليقاتكم الحلو واتمنى لو في نقد عن السلبيات تقولوه وشكرا

Professor ❤️
جزء جامد الصراحه بالذات اخر سطر فيها + مبروك العوده من جديد يا بروفيسور ومنتظرين الجديد والي متأكد هيكون اجمد واجمد 🔥🔥❤
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66، الشبكشى و كبتن ميزوا
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66 و كبتن ميزوا
روووووووووووووووعه اكمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66 و كبتن ميزوا
جزء جامد الصراحه بالذات اخر سطر فيها + مبروك العوده من جديد يا بروفيسور ومنتظرين الجديد والي متأكد هيكون اجمد واجمد 🔥🔥❤
❤️
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Magdy66، إيرين إبن الحج يغير و كبتن ميزوا
شوقتنا اكتر عودا حميدا يا كنج منتظرين جديدك بكل شوق وياريت متتاخرش علينا
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66 و كبتن ميزوا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%