NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية المتسولة هانم | السلسلة الخامسة | ـ حتي الجزء السادس 22/5/2023

أنت عديت كل الخطوط الحمرا من إبداع لتشويق لأحداث جبارة.. أمتعتنا بأسلوبك المميز المحترف..بجد أنا مبهور بالقصة وبنتظر الجزء بفارغ الصبر..
اتمنى لك الإبداع باستمرار يا بروف وتسلم ايدك على المجهود ومنتظرين الجزء السابع..

مع خالص تحياتى...

• عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا

أنت عديت كل الخطوط الحمرا من إبداع لتشويق لأحداث جبارة.. أمتعتنا بأسلوبك المميز المحترف..بجد أنا مبهور بالقصة وبنتظر الجزء بفارغ الصبر..
اتمنى لك الإبداع باستمرار يا بروف وتسلم ايدك على المجهود ومنتظرين الجزء السابع..

مع خالص تحياتى...
شكرا ليك يا الخديوي وبتمنى اكون دايما مبدع زي معودتكم

• عجبني
روووووووووووووعه اكمل

• عجبني
  • عجبني
فينك ياغالي غيبتك طولت اتمني ترجع تكملها

اتاخرت علينا اوي اوي فينك يا بروفيسور انا اندمجت مع القصه وبقيت متابعتها ونت اتاخرت اوي يا كبير خسارة كاتب ممتاز زيك ميكملش القصص بتعته لعل المانع خير ننتظر بكل شوق كل ما هو جديد

اتاخرت علينا اوي اوي فينك يا بروفيسور انا اندمجت مع القصه وبقيت متابعتها ونت اتاخرت اوي يا كبير خسارة كاتب ممتاز زيك ميكملش القصص بتعته لعل المانع خير ننتظر بكل شوق كل ما هو جديد
اسف عندي ضروف وغير كده القصه مخدتش حقها او بمعنى أصح الأجزاء مخدتش حقها فلو جت فرصه حكملها واسف لكل الناس

• عجبني
التفاعلات: Mahmoud1399 و كبتن ميزوا
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اسف عندي ضروف وغير كده القصه مخدتش حقها او بمعنى أصح الأجزاء مخدتش حقها فلو جت فرصه حكملها واسف لكل الناس
القصه جامده يسطا بس انت بتتأخر جامد

ر*** يسهلك امورك وتعدى ع خير

منتظرين رجوعك

• عجبني
ليه بس ياغالي دي من اروع القصص الي الواحد بيفتح الموقع مخصوص عشانها
متغبش علينا منتظرينك

من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليتواصل مع المشرفين

من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليكملها الآن

مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك

خيالية أو واقعية يا

@CESAR

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%