NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية المتسولة هانم | السلسة الرابعة | ـ عشرة أجزاء 26/2/2023

حاسس ان الشبح هيطلع عوض في الاخر

• عجبني
التفاعلات: القيصر للابد
كان نفسي نكمل صور ام سيكا و نوسه و مياسه و سهي و ريهام و صفاء صحبتها و مرات العميد و سلمي و عزه

كان نفسي نكمل صور ام سيكا و نوسه و مياسه و سهي و ريهام و صفاء صحبتها و مرات العميد و سلمي و عزه
بص انا نفسي انزل صور ليهم بس المشكله مش بلاقي صور لنفس البنت اكثر من صوره ده كبنات عرب بس لو عاوزين اجنبي لا انا حدلعكم في الأجزاء الباقيه

بالتوفيق يا معلم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
امتي الجزء الجديد علشان تعوض الجزء ده بقي

يا صاحبى بجد جزء على مستوى عالى فى الجوده والأحداث وأنا عن نفسى مقدر انشغالك ووقتك وبعدين أنت ملتزم بتنزيل الأجزاء على مده بسيطة ولازم المعترضين والمستعجلين يقدروا ظروفك بالنسبة للتأخير بس على فكرة يا عم البروووووووف الناس بتستعجل لحلاوة القصة مش غلاسة يعنى..
قولى بقى حتنزل بالثامن امتى.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
حبيبى يا صاحبى.. براحتك يا غالى..
تسلم ايدك المبدعة ومنتظر الجديد وعلى مهلك..

مع خالص تحياتى...

يا صاحبى بجد جزء على مستوى عالى فى الجوده والأحداث وأنا عن نفسى مقدر انشغالك ووقتك وبعدين أنت ملتزم بتنزيل الأجزاء على مده بسيطة ولازم المعترضين والمستعجلين يقدروا ظروفك بالنسبة للتأخير بس على فكرة يا عم البروووووووف الناس بتستعجل لحلاوة القصة مش غلاسة يعنى..
قولى بقى حتنزل بالثامن امتى.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
حبيبى يا صاحبى.. براحتك يا غالى..
تسلم ايدك المبدعة ومنتظر الجديد وعلى مهلك..

مع خالص تحياتى...

🤍🤍🤍

رووووووووووووووووووووعه

تعرف يا برووووو بجد بجد أنا حبيت رضا وبغير عليها قوى قوى قوى ومستخسرها فى خالد كنت بتمنا لها شخصية جديده متغصله عليها بعد الشقى والغلب اللى عاشته صدقنى أنا عايش جوه قصتك وبحييك على الجزء الرائع ده اللى كله أحداث وتشويق..
وأنا ملاحظ إن أنت همشت دور مايسة وشروق فى الجزء ده بس اللى أرجوه منك إنك تعمل قصة عن الساديه بجميع أركانها..
تسلم ايدك ومنتظرين الجزء الثامن..

مع خالص تحياتى...

• عجبني
التفاعلات: mgmg7777
تعرف يا برووووو بجد بجد أنا حبيت رضا وبغير عليها قوى قوى قوى ومستخسرها فى خالد كنت بتمنا لها شخصية جديده متغصله عليها بعد الشقى والغلب اللى عاشته صدقنى أنا عايش جوه قصتك وبحييك على الجزء الرائع ده اللى كله أحداث وتشويق..
وأنا ملاحظ إن أنت همشت دور مايسة وشروق فى الجزء ده بس اللى أرجوه منك إنك تعمل قصة عن الساديه بجميع أركانها..

مع خالص تحياتى...
sory الجزء التاسع..

مع خالص تحياتى...
شوف يا صحبي انت من الناس اللي بجد بحترمها عشان بتقرأ القصص مش عشان مجرد القرايه لا بتعيش فيها وغير انك بتقدر الكاتب وتعليقاتك دايما بتكون فيها دافع للكاتب وبالنسبه لشروق و مياسه حتكون في قصه لحالها عن الساديه بس بس في القصه دي حتكون في حجات بسيطه بس في الأجزاء الجايه وبالنسبه لرضا دا نصيبها 😅😅😅😅

تم أضافة الجزء الثامن

ولع يا بروف
عاش اوووى يا غالى
استمر
منتظر الجديد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%