NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا مش اي حد لو صحاب هوريك حاضر😂
بصراحة معرفهاش بس حطاها لانها قريبة من جسمى
خلاص هلغي المتابعه و اعملها تاني عشان نبقي صحاب ☺️
تحفه بصراحه.....ليه هو مقاس البرا كام يا نوني 😉

طب متديله فرصه تانيه حرام حبك وحبه يضيعوا كده واكيد انتي انسانه جميله سيبك من المنتدى احنا هنا بشخصيات خياليه انتي ف الواقع اكيد انسانه جميله جدا وتستحقي وحرام حبك وحبه يضيعوا كده طالما بتحبوا بعض لحد دلوقتي اديله فرصه وادني لنفسك فرصه لي لا فكري حرام كل ده يضيع كده
قولتلك صعب ابطل تفكير وهو يستاهل تحسن منى بكتر

• عجبني
التفاعلات: بــروفيـســـور فى الـرزع
لو واحد كلم واحدة و اتعلق بيها ف فترة صغيرة جدا و حب الكلام معاها و هى اختفت فجأة من حياته و حاول يرجعلها و يستناها كل ليلة و هى زعلانة منه
يعمل ايه عشان يصالحها + انه مستعد يعملها ال هى عوزاه ♥️

انا متعتي ف الصوت اكتر مليش ف الشات عشان كده ممكن ارد على حد ومكملش كلام لانى بمل اوى بحس بزهق
طب و اللى عايز يكلمك فويس يعمل أيه؟؟

قولتلك صعب ابطل تفكير وهو يستاهل تحسن منى بكتر
صدقيني لو لاقيتي حد حبك بجد كده وتقبلك بكل ماضيكي وكان صادق ف مشاعره معاكي كده اوعي تفرطي فيه احنا ف زمن النفاق والاستغلال والكدب لما تلاقي حد صادق كده اوعي تفرطي فيه ولله مبقوش موجودين ف الدنيا

لو واحد كلم واحدة و اتعلق بيها ف فترة صغيرة جدا و حب الكلام معاها و هى اختفت فجأة من حياته و حاول يرجعلها و يستناها كل ليلة و هى زعلانة منه
يعمل ايه عشان يصالحها + انه مستعد يعملها ال هى عوزاه ♥️
يمكن هو زعلها

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: نونى _حوحو
ممكن ترتبطى بحد من اللى فى المنتدى ولا لا علشان وجودهم هنا مش هيناسب ليكى

لا مببعتش غير للى واثقة فيهم وبحبهم زى @حوحو--نوني
وشخص تانى كنت بحبه بعتله لاول مرة كسي وكان رد فعله يجنن رغم ان كسي كان فى شعر كده كنا بنتكلم صوت ومستحملش وجاب لبنه من كتر م هيجته
قلبي انتي اصلا❤️🔥

ممكن ترتبطى بحد من اللى فى المنتدى ولا لا علشان وجودهم هنا مش هيناسب ليكى
لا صعب اوى رغم ان فى كتير يتحبوا وشخصيتهم حلوة بس صعب اأمن لحد وف الاخر يفكرنى بغلطى

• عجبني
ينفع اسالك مش بتردي عليا ليه ؟

مش محتاج اسال عارف عنك كل حاجه اصلا 😌❤️❤️

صدقيني لو لاقيتي حد حبك بجد كده وتقبلك بكل ماضيكي وكان صادق ف مشاعره معاكي كده اوعي تفرطي فيه احنا ف زمن النفاق والاستغلال والكدب لما تلاقي حد صادق كده اوعي تفرطي فيه ولله مبقوش موجودين ف الدنيا
نصيحه من واحد عاش حياته كلها يدور على حد صادق وملقاش غير واحد ولا اتنين صدقيني مبقوش موجودين دلوقتي اوعي تفرطي فيه نصيحه مني

• حبيته
لا صعب اوى رغم ان فى كتير يتحبوا وشخصيتهم حلوة بس صعب اأمن لحد وف الاخر يفكرنى بغلطى
معتقدش انو ممكن بفكرك بغلطك لانو هوا نفسو غلط نفس الغلطه بس صدقيني السبب الوحيد اللى يمنع هوا انا كل اللى فى المنتدى مرضى

معتقدش انو ممكن بفكرك بغلطك لانو هوا نفسو غلط نفس الغلطه بس صدقيني السبب الوحيد اللى يمنع هوا انا كل اللى فى المنتدى مرضى
اغلبنا هنا عشان مش لاقيين ال يهتم بينا و فى اغلب الناس داخل عشان هايجة و بتفرغ شهوتها و دا طبيعى 🤷‍♂️

اغلبنا هنا عشان مش لاقيين ال يهتم بينا و فى اغلب الناس داخل عشان هايجة و بتفرغ شهوتها و دا طبيعى 🤷‍♂️
لا صدقنى مش ده السبب كل واحد فينا عنده حاجه كانت سبب فى وجوده هنا انا مثلا مدخلتش المنتدى غير لما نفسيتى ادمرت ودى نتيجه تجربه حب مريت بيها ولحد النهارده مش لاقى تفسير ليها واى هنا اكيد حصلوا حاجه خليتو يوصل هنا

• عجبني
لا صدقنى مش ده السبب كل واحد فينا عنده حاجه كانت سبب فى وجوده هنا انا مثلا مدخلتش المنتدى غير لما نفسيتى ادمرت ودى نتيجه تجربه حب مريت بيها ولحد النهارده مش لاقى تفسير ليها واى هنا اكيد حصلوا حاجه خليتو يوصل هنا
نفس ال حصل معايا و حاسس انى ضيعت من بعد التجربة دى و ملقتش الاهتمام نفسه ال كان موجود قبل كدا

فكره انك تعرف حد من هنا وتخرج بره زون الموقع تبقا عملت إنجاز البداية هنا بتبقا كلها شهوه اصلا مش مبنيه ع حب ولا حاجه بس يمكن مع الوققت ترتاحو لبعض ويبقا ف صحوبية ف الاول زي انا نوني كده بعتبرها كل حاجه ف حياتي دلوقتي وعارف انها مش غلطانه ف حاجه منا عملت زيها بالظبط يعني مش كل كلامنا جنس وبس لا خالص دي بستي يجدعان وحبيبة قلبي❤️
@نونى نونا

• حبيته
التفاعلات: نونى _حوحو
نفس ال حصل معايا و حاسس انى ضيعت من بعد التجربة دى و ملقتش الاهتمام نفسه ال كان موجود قبل كدا
الموضوع مش موضوع اهتمام الموضوع هوا انك بتحس أنك مغفل لعبه بتاعت حد بيضيع بيها وقته وده بيحسسك انك ملكش قيمه عند حد لو كان طلب عنيك كنت اديتهم ليه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%