NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نونى _حوحو

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
خش عليا خش نلعب تحت الدش
يلا اسألونى ف اي حاجة وهرد عليكم اسئلة جنسية او غيره عادى❤

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: النسر المحلق, 𝒌𝒊𝒏𝒈°𝑺𝒂𝒎, ابراهيم ابراهي و 8 آخرين
يسطا احنا لسه هنسال احنا ننزل البانيو وهسيبه يسال بنفسه

• بيضحكني
التفاعلات: نونى _حوحو
خش عليا خش نلعب تحت الدش

امته حسيتي بالندم ومين اكتر شخص حسيتي انك خسرتيه ف حياتك وهل فيه حد نفسك ترجعيله بصراحه

خش عليا خش نلعب تحت الدش

نفسي اجي العب معاكي فعلا تحت الدوش تخيلتك حالا اجي اتمرمغ في بزازك امصهم نيك و اقطع حلماتك وتحتوبني اوووي وانا جواكي زوبري مولع عليكي اوووي يخربيتك قمراتك يا نونتي 🥰💋💋💋🔥

• حبيته
التفاعلات: بــروفيـســـور فى الـرزع
امته حسيتي بالندم ومين اكتر شخص حسيتي انك خسرتيه ف حياتك وهل فيه حد نفسك ترجعيله بصراحه
مبحسش بالندم ابدا غير لما بعمل حلجة بحسن نية واتفهم غلط اكتر حد حسيت انى خسرته ونفسي ارجعله هو شخص اتعرفت عليه هنا بس حبيته بجد ك شخصية مش مجرد كلام متعة او كده بالعكس كان اكتر شخص لطيف ف الدنيا وقلبه ابيض ومن اول م سمعت صوته قولتله مش خابة نعمل حاجة سوا حابة نتكلم وبس من كتر م اتعلقت بيه كرهت نفسي اوى والصدفة اللى جمعتنا بطريقة غلط وندمانة اوى ان مجمعتناش صدفة احسن من كده وبدأنا علاقة حقيقية ومحترمة للاسف انا قررت ابعد عنه لانى اتعلقت اوى بيه بس وجوده وانا عارفة اننا مش هنكمل سوا كان بيعذبنى

• حبيته
  • عجبني
  • محزن
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍، بــروفيـســـور فى الـرزع و فحل موجب للسالب والديوث
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: بــروفيـســـور فى الـرزع، Maxxx_PlayerxXx و gasser selim
بعتى نودز لحد قبل كده

نفسي اجي العب معاكي فعلا تحت الدوش تخيلتك حالا اجي اتمرمغ في بزازك امصهم نيك و اقطع حلماتك وتحتوبني اوووي وانا جواكي زوبري مولع عليكي اوووي يخربيتك قمراتك يا نونتي 🥰💋💋💋🔥
طب خش عليا خش❤❤

• حبيته
خش عليا خش نلعب تحت الدش

تجربتك مع الخلفي
وهل جربتي الجماعي

مبحسش بالندم ابدا غير لما بعمل حلجة بحسن نية واتفهم غلط اكتر حد حسيت انى خسرته ونفسي ارجعله هو شخص اتعرفت عليه هنا بس حبيته بجد ك شخصية مش مجرد كلام متعة او كده بالعكس كان اكتر شخص لطيف ف الدنيا وقلبه ابيض ومن اول م سمعت صوته قولتله مش خابة نعمل حاجة سوا حابة نتكلم وبس من كتر م اتعلقت بيه كرهت نفسي اوى والصدفة اللى جمعتنا بطريقة غلط وندمانة اوى ان مجمعتناش صدفة احسن من كده وبدأنا علاقة حقيقية ومحترمة للاسف انا قررت ابعد عنه لانى اتعلقت اوى بيه بس وجوده وانا عارفة اننا مش هنكمل سوا كان بيعذبنى
طب لي مفيش امل ترجعوا مش يمكن هو حبك بجد ومحتاجك دلوقتي ؟
لي مديتيش فرصه لنفسك انك تكملي معاه اكيد على كلامك كده ف اكيد هو تقبلك وحبك بكل حاجه فيكي وبرغم كده ف اكيد اصر يكمل معاكي تقريبا صح ولا حصل حاجه غير كده ؟

• بيضحكني
التفاعلات: نونى _حوحو
خش عليا خش نلعب تحت الدش

تعالي ننزل تحت الدش الاول وارزعو في كسك بعد كدا نتكلم براحتنا🥵🥵

بعتى نودز لحد قبل كده
لا مببعتش غير للى واثقة فيهم وبحبهم زى @حوحو--نوني
وشخص تانى كنت بحبه بعتله لاول مرة كسي وكان رد فعله يجنن رغم ان كسي كان فى شعر كده كنا بنتكلم صوت ومستحملش وجاب لبنه من كتر م هيجته

• حبيته
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: بــروفيـســـور فى الـرزع و Maxxx_PlayerxXx
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا مببعتش غير للى واثقة فيهم وبحبهم زى @حوحو--نوني
وشخص تانى كنت بحبه بعتله لاول مرة كسي وكان رد فعله يجنن رغم ان كسي كان فى شعر كده كنا بنتكلم صوت ومستحملش وجاب لبنه من كتر م هيجته
مش ناويه تهيجيني يروحي طب انا نفسي فيكي اوي يمتناكتي🥵🥵🥵

جربتى طبيعي قبل كده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%