NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نونى _حوحو

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
لأول مرة احس الاحساس دا
اولا عاوزة اعتذر لو مبردش ع المسدجات
بس الفترة دى مش تمام ومودى وحش اوى اوقات بحس ان جوايا طاقة واوقات بحس انى مش قادرة اتحمل حد ولا اتحمل نفسي حتى
حابة نتكلم مع بعض بشكل طبيعي ونفضفض سوا بشكل محترم
ف يلا كل حد جواه حاجة يحكيها وهحاول اساعده حتى لو بكلمة او اشاركه ونلاقى حل اللى حابب يحكى اي حاجة مضيقاه يقولها اي حاجة انا معاكم لاخر اليوم❤

• عجبني
  • حبيته
  • محزن
التفاعلات: fares07, فحل موجب للسالب والديوث, Maxxx_PlayerxXx و 7 آخرين
سنجل ولا مرتبطة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لأول مرة احس الاحساس دا
بس الفترة دى مش تمام ومودى وحش اوى اوقات بحس ان جوايا طاقة واوقات بحس انى مش قادرة اتحمل حد ولا اتحمل نفسي حتى
ف يلا كل حد جواه حاجة يحكيها وهحاول اساعده حتى لو بكلمة او اشاركه ونلاقى حل اللى حابب يحكى اي حاجة مضيقاه يقولها اي حاجة انا معاكم لاخر اليوم❤
انتي رجعتي بعد غياب شخصيتك متغيرة ممكن اعرف

لأول مرة احس الاحساس دا
الكام يوم دول قلبي مقبوض مش عارف لي خصوصا لما بفتح المنتدى

• عجبني
التفاعلات: mezoo2210
انا هبدأ بنفسى و انا عارف انى غلطت كتير اوى ف حق نفسى فعلا و بغلط علطول و باستمرار و كل مرة بقول لازم ابعد الغلط دا و حاسس انى ضايع بقالى فترة بسيطة معرفش ايه الحل ..
جات عليا فترة فعلا كنت بعيد عن الغلط لما لقيت حد بيهتم بيا و حسيت ناحيته انه واقف جمبى بس الفترة دى مش عارف الاقى اى حل ليها 💔

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
اتهزقت قدام المدرج كله ومان شكلي كلوت😢
ولا يهمك حاجة خليكي عارفة ومتأكدة ان فترة الجامعة دى هتكون صعبة لان عمرك م هتلاقى صحاب بجد او ناس شبهك ممكن تلاقى صحاب بس صحاب للخروج والضحك والهزار لكن من جوا محدش بيتمنى الخير لحد محدش بيتمنى حد يكون احسن منه ف ركزى مع نفسك وسيبك من اي حد يضايقك او يبصلك بصة تزعلك وخليكي عارفة لو انتى حلوة هيتكلموا عليكى ولو وحشة هيتكلموا عليكي "رضا الناس غاية لا تدرك" ولا يهمك بكرة كله ينسي💙

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Adam Afndena, حاتم المصري, الــــــعَــــــربــــــى و 3 آخرين
ولا يهمك حاجة خليكي عارفة ومتأكدة ان فترة الجامعة دى هتكون صعبة لان عمرك م هتلاقى صحاب بجد او ناس شبهك ممكن تلاقى صحاب بس صحاب للخروج والضحك والهزار لكن من جوا محدش بيتمنى الخير لحد محدش بيتمنى حد يكون احسن منه ف ركزى مع نفسك وسيبك من اي حد يضايقك او يبصلك بصة تزعلك وخليكي عارفة لو انتى حلوة هيتكلموا عليكى ولو وحشة هيتكلموا عليكي "رضا الناس غاية لا تدرك" ولا يهمك بكرة كله ينسي💙
هتتباسي😘

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: حاتم المصري، نونى _حوحو و بــروفيـســـور فى الـرزع
انا هبدأ بنفسى و انا عارف انى غلطت كتير اوى ف حق نفسى فعلا و بغلط علطول و باستمرار و كل مرة بقول لازم ابعد الغلط دا و حاسس انى ضايع بقالى فترة بسيطة معرفش ايه الحل ..
جات عليا فترة فعلا كنت بعيد عن الغلط لما لقيت حد بيهتم بيا و حسيت ناحيته انه واقف جمبى بس الفترة دى مش عارف الاقى اى حل ليها 💔
متزعلش نفسك ديما هتمر ب ايام حلوة وايام وحشة ايام هتكون فيها لوحدك ولازم تتعود على كده وعارفة اننا بنحتاج شخص يكون جمبنا وقت ضيقتنا ويهون علينا عشان دنيتنا تمشي ويومنا يعدى واكيد الشخص دا هيجي ف يوم من الايام وهتتغير تماما للاحسن طبعا💙

• حبيته
التفاعلات: بــروفيـســـور فى الـرزع
لي كدا في حاجه كبيره حصلتلك
مش عارف بس حياتي كلها متلغبطة دلوقتي الاول كنت عارف بعمل وماشي ازاي لكن حاسسس بقالك ع طول وقلبي مقبوض كده تقريبا ده تفكير ف الحاي وخصوصا اني بقيت بعمل حساب اكتر من الاول لان الدنيا مبقتش سالكه

• حبيته
  • محزن
التفاعلات: mezoo2210 و نونى _حوحو
بس صحاب الكليه بيكملوا معاك ع طول دا لو صحاب بجد لانكم ف نفس المجال وكدا

الفكرة بجد انى الفترة دى مليش نفس لحاجة مش عارف ايه السبب و لا عاوز اروح الكلية و لا اختلط بحد و بفرح اوى لما الاقى حد يكلمنى و يسال عليا وقتها بحس ان لسه فى حد فكر يهتم بيا لو بسؤال حتى 💔

انتي رجعتي بعد غياب شخصيتك متغيرة ممكن اعرف
ياترى للاحسن ولا الاوحش
مش متغيرة هى دي شخصيتي الحقيقية هادية ولوحدى وف حالى الشخصية المجنونة الجريئة دى هنا بس😂

• بيضحكني
لأول مرة احس الاحساس دا
طب ما. نعكس وتقولي مالك في اي

• أتفق
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي و بــروفيـســـور فى الـرزع
  • بيضحكني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
مش عارف بس حياتي كلها متلغبطة دلوقتي الاول كنت عارف بعمل وماشي ازاي لكن حاسسس بقالك ع طول وقلبي مقبوض كده تقريبا ده تفكير ف الحاي وخصوصا اني بقيت بعمل حساب اكتر من الاول لان الدنيا مبقتش سالكه
حقيقة الدنيا مبقتش ساهلة بس خف الضغط من علي نفسك وبطل تفكر كتير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%