NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش العاده السريه لكبار السن

• حبيته
التفاعلات: محمد اشرف1
70% من مدمنين التدخين
مش مدمنين علي الدخان و لكن مدمنين علي حركة الايد و مسكة السيجارة

معني كدا ان صوابعك بتدمن الحاجة قبل ما مخك يدمنها حاولي تشغلي نفسك و متقعديش لوحدك كتير لحد ما تقابلي اللي يقدرك بجد 🖤🥀

نصيحه اهم شئ بلاش جلد الذات و تصعبيها علي نفسك فهماني ؟

• عجبني
التفاعلات: طماطم
70% من مدمنين التدخين
مش مدمنين علي الدخان و لكن مدمنين علي حركة الايد و مسكة السيجارة

معني كدا ان صوابعك بتدمن الحاجة قبل ما مخك يدمنها حاولي تشغلي نفسك و متقعديش لوحدك كتير لحد ما تقابلي اللي يقدرك بجد 🖤🥀
لكن انا مش مصنفه نفسى انى مدمنه كونى بقدر اتحكم فيها كويس وبمارسها بشكل قليل جدا

• عجبني
التفاعلات: حمامه نونو وبزاز كبيره
يعنى ممكن افضل امارس العاده بعد مجرب العلاقه الكامله ولا هتنتهى فورا مع اول تجربة لي ؟
على حسب عدد مرات ممارستك للعلاقه
يعني لو جوزك بيسافر زي بتوع البترول والسياحه او غيرهم وبينزل أجازات قصيره فهتلاقي نفسك بتعمليها لما تحتاجي له وهو مش موجود
أما لو معاكي وعاملك إكتفاء ف مش هتحتاجي ليها

ملحوظه ٣٣ سنه لا تحسبي على كبار السن

• عجبني
على حسب عدد مرات ممارستك للعلاقه
يعني لو جوزك بيسافر زي بتوع البترول والسياحه او غيرهم وبينزل أجازات قصيره فهتلاقي نفسك بتعمليها لما تحتاجي له وهو مش موجود
أما لو معاكي وعاملك إكتفاء ف مش هتحتاجي ليها

ملحوظه ٣٣ سنه لا تحسبي على كبار السن
شكرا لوجه نظرك

• عجبني
التفاعلات: The Sub
بصي عيشي حياتك واتبسطتي بس ما تعمليش حاجه تفقدك عذريتك فهماني وبلاش تجلدي ف نفسك وتأنببي نفسك
احنا اساسا ضحايا مش مذنبين
ضحايا مجتمع وحياه و حاجات كتير اوي

• عجبني
اتفهم من كده انى هفضل امارس العاده حتى بعد التجربة الجنسيه ؟
هو مجرد تعود ولكن بالاراده اكيد حاتتغلب على مشكلة التعود وخصوصا انها ممكن تصل للادمان ان لم توجد المتعه فى الممارسه الطبيعيه ستضطر لعمل العاده لانها تعطيك الايحاء بالشبع الوهمى. بمعنى انها متعه وهميه

• عجبني
كون العادة السريه هي المتنفس الوحيد لي للتجربة الجنسية على الرغم من خجلى الشديد منها ونظرة الاستحقار اللى بتنتابنى بعد كل مره بمارس فيها العاده السريه لكن تبقى هي الوسيله الوحيده المتاحه لي
لكن تفاجئت بان اشخاص تربطهم علاقات جنسيه كامله ويمارسوا هذه العاده !!
ممكن تشاركونى حول اسباب هذه الظاهره
كثرة العادة للست بيخليها ماتوصلش للمتعة مع جوزها الا لما تنزل بايديها وبتحتاج فترة عشان تغير الوضع ده

• عجبني
بصي عيشي حياتك واتبسطتي بس ما تعمليش حاجه تفقدك عذريتك فهماني وبلاش تجلدي ف نفسك وتأنببي نفسك
احنا اساسا ضحايا مش مذنبين
ضحايا مجتمع وحياه و حاجات كتير اوي
انا مش بجلد نفسى ولا رافضه حياتى الحمد****
شكرا لحضرتك

• عجبني
التفاعلات: حمامه نونو وبزاز كبيره
هو مجرد تعود ولكن بالاراده اكيد حاتتغلب على مشكلة التعود وخصوصا انها ممكن تصل للادمان ان لم توجد المتعه فى الممارسه الطبيعيه ستضطر لعمل العاده لانها تعطيك الايحاء بالشبع الوهمى. بمعنى انها متعه وهميه
حضرتك معاك حق فى وجهه نظرك

• حبيته
التفاعلات: كسك متعتى
  • عجبني
انا مش بجلد نفسى ولا رافضه حياتى الحمد****
شكرا لحضرتك
خلاص كدا يبقي تمام ... عيشي اتبسطي انت بنت والشهوه مولوده بيها مش ذنبنا انك لسه ما ارتبطيش او حتي مرتبطه ومافيش توفيق او او او

الشهوه فطره

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كثرة العادة للست بيخليها ماتوصلش للمتعة مع جوزها الا لما تنزل بايديها وبتحتاج فترة عشان تغير الوضع ده
مقدرش ارد على كلام حضرتك الا لما اجرب الاول وبعدين هرد😅

• بيضحكني
التفاعلات: بلا عنوان
لكن انا مش مصنفه نفسى انى مدمنه كونى بقدر اتحكم فيها كويس وبمارسها بشكل قليل جدا
هقولك حاجة
ازاي تعرفي انتي مدمنة ولا لا
لو انتي بتعمليها بايدك اليمين حاولي تغيري ع الشمال .. حاولي تغيري اي حاجة
لو حسيتي انك عادي يبقا انتي كدا تمام .. و لو حسيتي ان في حاجة غلط كدا تبقي محتاجة تراجعي نفسك

انا كل همي اساعد .. بالتوفيق 🖤🥀

• عجبني
لو نفسك تنيك حد و مش قادر تخيله و تضرب عليه عشرات.
انا عن نفسي بحب نيك العيال الصغار لكن لو نكت عيل ممكن اتسجن، مفيش قدامي غير اني اتخيل اني بنيك عيل و اضرب عشرة او احتلم بيهم
ايه القرف ده

• عجبني
التفاعلات: Adam6666
خلاص كدا يبقي تمام ... عيشي اتبسطي انت بنت والشهوه مولوده بيها مش ذنبنا انك لسه ما ارتبطيش او حتي مرتبطه ومافيش توفيق او او او

الشهوه فطره
انا بردو زيك مش ذنبي حياتي او مشكلتي او مجتمعي او او

ف بحاول اعيش زي حالاتك وخلاص
عيشي وابسطي نفسك 👍🥰

• عجبني
التفاعلات: Adam6666 و طماطم
ايه مشكلتك؟

هقولك حاجة
ازاي تعرفي انتي مدمنة ولا لا
لو انتي بتعمليها بايدك اليمين حاولي تغيري ع الشمال .. حاولي تغيري اي حاجة
لو حسيتي انك عادي يبقا انتي كدا تمام .. و لو حسيتي ان في حاجة غلط كدا تبقي محتاجة تراجعي نفسك

انا كل همي اساعد .. بالتوفيق 🖤🥀
طريقه ممتازه اعدك بتجربتها
شكرا لك

• أتفق
التفاعلات: HANNIBALL

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%