NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش العاده السريه لكبار السن

طماطم

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
كون العادة السريه هي المتنفس الوحيد لي للتجربة الجنسية على الرغم من خجلى الشديد منها ونظرة الاستحقار اللى بتنتابنى بعد كل مره بمارس فيها العاده السريه لكن تبقى هي الوسيله الوحيده المتاحه لي
لكن تفاجئت بان اشخاص تربطهم علاقات جنسيه كامله ويمارسوا هذه العاده !!
ممكن تشاركونى حول اسباب هذه الظاهره

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: هيجان١٧٨٩١, samrnapal, سوسو أوف أحح آيى و 18 آخرين
كون العادة السريه هي المتنفس الوحيد لي للتجربة الجنسية على الرغم من خجلى الشديد منها ونظرة الاستحقار اللى بتنتابنى بعد كل مره بمارس فيها العاده السريه لكن تبقى هي الوسيله الوحيده المتاحه لي
مهو المشكله انها ادمان انا الحمد لله تعافيت منها

• عجبني
التفاعلات: abdouannabi, موجب و تبادل, مازن صقر و شخص آخر
مهو المشكله انها ادمان انا الحمد لله تعافيت منها
يعنى ممكن افضل امارس العاده بعد مجرب العلاقه الكامله ولا هتنتهى فورا مع اول تجربة لي ؟

بيكون ادمان مش اكتر ويجب التخلص منو

• عجبني
التفاعلات: طماطم
العاده السريه ... امان وراحه وتنفيس عن النفس
للغير متزوجين لان مافيش بديل
او لاصحاب الاعاقات زيي كدا
وللمتزوجين اكيد مافيش اشباع من الطرفين او كثره الخلافات والبعد الكتير فبتكون الملجا الوحيد

• عجبني
التفاعلات: Noris567، majn55 و طماطم
يعنى ممكن افضل امارس العاده بعد مجرب العلاقه الكامله ولا هتنتهى فورا مع اول تجربة لي ؟
لا ممكن تفضلى تمارسيها حتا بعد العلاقه هيا بتبقى ع حسب قوه ادمانك فيه ناس مبقتش بتستمتع بالعلاقه و بتستمتع بالعاده اكتر من العلاقه

• عجبني
التفاعلات: Noris567 و طماطم
العاده مش ادمان ولكن ممكن نطلق عليها اسم حرمان

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل و طماطم
العاده السريه ... امان وراحه وتنفيس عن النفس
للغير متزوجين لان مافيش بديل
او لاصحاب الاعاقات زيي كدا
وللمتزوجين اكيد مافيش اشباع من الطرفين او كثره الخلافات والبعد الكتير فبتكون الملجا الوحيد
اسفة جدا لحضرتك لكنك لست صاحب اعاقه بل من اصحاب الهمم اسمح لى لا تستخدم هذا المصطلح مره اخرة
لكن موضوع النقاش اتفهم من كلام حضرتك ان كثرة الخلافات ممكن تكون سبب للجوء اليها

• عجبني
التفاعلات: kidding samo😂🫂😈😜❤️ و حمامه نونو وبزاز كبيره
هل فى سبب اخر غير الادمان لها ؟
انها تفريغ للطاقه فا اتربطت معاها ان أما يكون زهقان أو عنده إستياء يروح يجري علي البزازه اللي هيا العاده. فا واحده واحده الدماغ بتربط علي طول وا تعمل ادمان

• عجبني
لا ممكن تفضلى تمارسيها حتا بعد العلاقه هيا بتبقى ع حسب قوه ادمانك فيه ناس مبقتش بتستمتع بالعلاقه و بتستمتع بالعاده اكتر من العلاقه
الاكيد ان فى اسباب للظاهرة دى

انها تفريغ للطاقه فا اتربطت معاها ان أما يكون زهقان أو عنده إستياء يروح يجري علي البزازه اللي هيا العاده. فا واحده واحده الدماغ بتربط علي طول وا تعمل ادمان
متفقه مع حضرتك

اوقات بنكون فاكرين الزواج عفه ولكن بيتحول لمجموعه من الخناقات والخلافات اللي بتنتهي ب ممارسه العاده لان كل طرف مش عايز يدخل ف علاقه اساسا ف بيكفي نفسه بنفسه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: حسن٩٤
الاكيد ان فى اسباب للظاهرة دى
اكيد الاسباب العلميه ان افراز الدوبامين هرمون السعاده ف عقلك بقا مرتبط بالعاده السريه اكتر من العلاقه الكبيعيه ف بالتالى لما تعملى علاقه اه هتحسي بالسعاده بس مش هتحسيها كفايه ف هتحسي انك لازم برضوا تعملى العادى

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اوقات بنكون فاكرين الزواج عفه ولكن بيتحول لمجموعه من الخناقات والخلافات اللي بتنتهي ب ممارسه العاده لان كل طرف مش عايز يدخل ف علاقه اساسا ف بيكفي نفسه بنفسه
وجه نظر وسبب مقنع شكرا لحضرتك

• عجبني
التفاعلات: حمامه نونو وبزاز كبيره
اكيد الاسباب العلميه ان افراز الدوبامين هرمون السعاده ف عقلك بقا مرتبط بالعاده السريه اكتر من العلاقه الكبيعيه ف بالتالى لما تعملى علاقه اه هتحسي بالسعاده بس مش هتحسيها كفايه ف هتحسي انك لازم برضوا تعملى العادى
نفس مفعول السيجاره بالظبط

• عجبني
التفاعلات: Adamzzz
اسفة جدا لحضرتك لكنك لست صاحب اعاقه بل من اصحاب الهمم اسمح لى لا تستخدم هذا المصطلح مره اخرة
لكن موضوع النقاش اتفهم من كلام حضرتك ان كثرة الخلافات ممكن تكون سبب للجوء اليها
شكرا جزيلا لشعورك ولطفك ..
احب ازيدك ان العاده السريه بتحسن للمزاج لحظيا وبعدها بنحس بندم دا ف البدايه بس لكن بعد التعود مش بنحس بندم فقط الراحه بس

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل و طماطم
بتبقى تعود اكتر منها ادمان
فيه كتير بيمارسوا العادة السرية بالرغم انهم متجوزين و بيمارسوا الجنس بشكل طبيعى
بس بتكون العادة السرية لها متعة خاصة عندهم و اوقات ممكن يمارسوها و هما بيفكروا فى زوجاتهم عادى جدا

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%