NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش العاده السريه لكبار السن

كون العادة السريه هي المتنفس الوحيد لي للتجربة الجنسية على الرغم من خجلى الشديد منها ونظرة الاستحقار اللى بتنتابنى بعد كل مره بمارس فيها العاده السريه لكن تبقى هي الوسيله الوحيده المتاحه لي
لكن تفاجئت بان اشخاص تربطهم علاقات جنسيه كامله ويمارسوا هذه العاده !!
ممكن تشاركونى حول اسباب هذه الظاهره
العاده شيئ طبيعي بس متكتريش منها لانها هتتحول ل ادمان

• عجبني
التفاعلات: برايفت مساج
للاسف هي ادمان في ناس مبتعرفش تعيش علاقات مع شركائهم علشان مش بيبقو مبسوطين بالعلاقه وبيفضلو العاده السريه
فعادي ممكن ناس تكون متجوزه وبيعملو عاده وفي ناس اصلا مش بيلمسو مرتاتهم وبيروحو يعملو عاده

للاسف هي ادمان في ناس مبتعرفش تعيش علاقات مع شركائهم علشان مش بيبقو مبسوطين بالعلاقه وبيفضلو العاده السريه
فعادي ممكن ناس تكون متجوزه وبيعملو عاده وفي ناس اصلا مش بيلمسو مرتاتهم وبيروحو يعملو عاده
لكن ده غلط

لكن ده غلط
اكيد غلط بس للاسف دا موجود واعرف ناس اطلقو بسبب ان اجوازتهم مش بينامو معاهم بسبب العاده غير انها بتسبب مشاكل وضعف جنسي اصلا

• عجبني
التفاعلات: برايفت مساج
اكيد غلط بس للاسف دا موجود واعرف ناس اطلقو بسبب ان اجوازتهم مش بينامو معاهم بسبب العاده غير انها بتسبب مشاكل وضعف جنسي اصلا
كلامك صح

العاده مش ادمان ولكن ممكن نطلق عليها اسم حرمان
ممكن اسالك سؤال لو بنت تردي عليه انا لقيت امي نائمه من غير كلوت وكده عوز اعرف اي سبب تنام من غيره ودرجه كنت مركز معه وهي نايمه كنت بشوف طيزه وكده جميل اوي

كون العادة السريه هي المتنفس الوحيد لي للتجربة الجنسية على الرغم من خجلى الشديد منها ونظرة الاستحقار اللى بتنتابنى بعد كل مره بمارس فيها العاده السريه لكن تبقى هي الوسيله الوحيده المتاحه لي
عدم اشباع جنسي او عاطفي بيتعوض بالخيال مع النفس

• جامد
التفاعلات: قيصر نسوانجى
ادمان للاسف حلها انك تقاومي نفسك وتبعدي عنها لمدة ٣ اشهر... مثال علي نفسي عملت علاقات وبرضو برجعلها 😭😭 ممكن لو اتجوزت أبطلها وممكن لا بس الأنا شايفه لازم الواحد ياخد فترة نقاها منها قبل الجواز 👌 وانا لما بلجاها بتكون قبل النوم عشان بتنيمني علي طول أو لما بيكون في فراغ أو خنقة أو ملل بلجالها ...

العاده تفريغ كبت ومشاعر مع حلم يقظه

اسفة جدا لحضرتك لكنك لست صاحب اعاقه بل من اصحاب الهمم اسمح لى لا تستخدم هذا المصطلح مره اخرة
لكن موضوع النقاش اتفهم من كلام حضرتك ان كثرة الخلافات ممكن تكون سبب للجوء اليها
انتى برنسيسه اوى

العالم كل بقا حيواني و الصفات الإنسانية بتضمر و اقوي ظاهرة في ده هي البورنو و المناظر المثيرة اللي هي السبب الرئيسي في أن الوحيد يهيج و يعمل العادة السرية
و ناس ليهم علاقات كاملة بيعملوها علشان سريعة سهلة ممتعة مش محتاجة اهتمام و لا استعداد خاص و لا مشاعر و لا اي حاجة تضربها و ترتاح بس

-حرمان لانه بيكون بسبب من الشريكين او تقدري تقولي تعقد العلاقة
-إدمان لأن العقل ربطها بإستنتاج الراحة و السعاده حتي لو لحظية
-عادة علشان كل منا تتعود عليها لأسباب تكاد تكون مشابهة في العموم
-ملجأ لعدم تقبل الاخر لفكرة أو أسلوب ف العلاقة ف بيلجأ أنه يتخيل اللي هوا عايزة أثناء ممارسة العادة
-ميول لان اعرف ناس شخصياً سواء ستات أو رجاله بيمارسو العادة ممكن بعد أو قبل العلاقة لازم يعملو العادة

متعذبيش نفسك و اتمتعي طبيا القصة امنة و صحية تماما

• عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
موضوع يكسف ..أنا بمارس الجنس بشكل منتظم و تقريبا معنديش مشكلة في الممارسه مع الطرف الأخر ..بس للاسف من الوقت التاني بعمل العادة السرية و كتير من الوقت يمارس سكس فون و في الغالب بتشيل عني التوتر و العصبية ...و كتير بأنب نفسي وبتكسف لان فعلا المفروض الواحد كبر على كدا بس برجع و بعملها ..هي معايا مش حرمان ولا حاجة من دي ولا مأثرة معايا في موضوع ممارسة الجنس و عايز اقولك اني ممكن اشوف فلم و مش اعملها هي بتطلل معايا في أوقات و مع أشخاص بعيد عني لكني بشتاقلهم و بحب اعملها معاهم .
مش عارف بقا صح ولا غلط
وهل في حد زي حالاتي كدا ولا لاء.
بحب الجنس جدا ..دي مشكلتي

انا شيفاها مش حاجه محرجه ولا حاجه وملهاش علاقه بالسن كبير ولا صغير
وزى مقولتى هيا طريقه لتصريف الشهوه للناس الى متعرفش تعمل علاقات جنسيه

• عجبني
التفاعلات: Dot com
انا شيفاها مش حاجه محرجه ولا حاجه وملهاش علاقه بالسن كبير ولا صغير
وزى مقولتى هيا طريقه لتصريف الشهوه للناس الى متعرفش تعمل علاقات جنسيه
بالنسبة للي بيعمل علاقة جنسية ..رائيك ايه ؟
بحاجة ..طفاسة ..إدمان ولا إية؟

بالنسبة للي بيعمل علاقة جنسية ..رائيك ايه ؟
بحاجة ..طفاسة ..إدمان ولا إية؟
انا معرفش ايه السبب الى يخليه يجمع بين الاتنين
واياكان دى حاجه شخصيه وترجعلو هوا
وانا شايفه ان مفيهاش مشكله انو يجمع بين الحاجتين

• عجبني
التفاعلات: Dark shadows و Dot com
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الملل من العلاقه هو اللي بيادي للعاده السريه

الستات زى الفاكهة وكل ما تفكر أو تشوف تتفعل حالة الجنس بزيادة ولا فرق بين عازب ولا مجوز

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%