NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أبو عُميرة المصري

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا 26 سنة وحقيقي بقيت تعبان جداً من العادة السرية ومش عارف ابطلها ازاي لو قعدت يوم معملهاش بتعب والاقي نفسي عمال اتخيل مشاهد إباحية مع حريم اعرفهم (مش من أهلي ياريت نفهم) ودا تعبني جدآ 🥺

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby، صعيدي راقي و الــــــعَــــــربــــــى
انا 26 سنة وحقيقي بقيت تعبان جداً من العادة السرية ومش عارف ابطلها ازاي لو قعدت يوم معملهاش بتعب والاقي نفسي عمال اتخيل مشاهد إباحية مع حريم اعرفهم (مش من أهلي ياريت نفهم) ودا تعبني جدآ 🥺
بس بجد انا زيك واصعب منك. بس بجد بجد لو عاوز تبطل. لازم تتلهي في حاجه شغل

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby و thomas_12320
  • نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: enta 7abiby و الجنتل حوده
متقعدش لوحدك كتير
متمسكش الفون وانت لوحدك (ف اوضتك والافضل تخلي الفون برا الاوضه وقت النوم)
لما تجيلك الافكار +18 بلاش تستسلم لها واشغل نفسك
واهم شئ ....متبصش لاي واحدة لو عجبتك اقصد صورة .. او حقيقة 👌

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby, صعيدي راقي, 💋 𝐈𝐁𝐍 𝐇𝐀𝐍𝐀𝐍 💋 و شخص آخر
1- مارس اي نشاط في اوقات فراغك
2- ادوية للإكتئاب
3- زيت خروع
ولو انت معندكش مشكلة ممكن تروح لدكتور وهيحللك الموضوع حل جذري دا غير انه هيفرق معاك نفسياً
اختار اللي يناسبك
بالتوفيق 👍

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby و thomas_12320
  • نفسي في موجب بعضلات او رفيع لعلاقه كامله مدي الحياه انا مودي٢٥س سالب بدور علي دكر بعضلات او رفيع جرئ اكون ملكوا من الجيزه وعندي مكاني وده التليجرام
  • @mahmoud20232
  • في البحث اختار اسم mody

اتجوز عرفي ونيك ده الحل الوحيد

• بيضحكني
التفاعلات: esraa.2000
اشغل وقتك ... كل دا بسبب الفراغ

انت بتعملها كام مرة في اليوم

أولاً، أنا أتفهم مدى صعوبة الموقف الذي تمر به وأود أن أشجعك على البحث عن العلاج اللازم للتعامل مع هذه المشكلة.

يمكن للعادة السرية أن تؤثر على الجسم والعقل بشكل سلبي، وقد يؤدي ذلك إلى القلق والتوتر والتعب النفسي والجسدي. ولكن يجب أن تعلم أن العلاج متاح وبإمكانك التغلب على هذه المشكلة.

أول خطوة يمكنك اتخاذها هي البحث عن المساعدة من مستشار نفسي أو معالج جنسي، وذلك للحصول على الدعم والإرشاد اللازمين لإيجاد العلاج الملائم لحالتك.

يمكن أيضاً تجربة بعض الأساليب البديلة للتحكم في الرغبة الجنسية والتخفيف من القلق والتوتر مثل التأمل والتدريب على الاسترخاء وممارسة الرياضة بانتظام وتحديد الأنشطة التي تساعد على التخلص من الضغوط والتوتر.

كما يمكنك تجنب المواد الإباحية والتركيز على الأنشطة البناءة والإيجابية التي تساعد على تحسين الصحة النفسية والجسدية.

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%