NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

منقول التراث أنا ومرات خالي وصديقتها .. أربعة أجزاء

أشرف ناشر

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
31 أكتوبر 2022
المشاركات
20
مستوى التفاعل
245
الإقامة
اليمن 🇾🇪 صنعاء
نقاط
1,466
الجنس
ذكر
الدولة
اليمن
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا ومرات خالي وصديقتها .. أربعة أجزاء


الجزء الأول



انا اسمي م.ج مقيم بالقاهره حاليا عندي 29 سنه قصتي بدأت و انا عندي 20 سنه ايامها كنت في اخر سنه كليه سياحه و فنادق قسم ارشاد يعني تدريبي وشغلي مع الأجانب ..وكنت حابب ده جدا عشان اتفرج علي جسمهم من قريب وكنت بحب اتصور معاهم وكانت امنيه حياتي اني انام مع واحدة منهم ..وكنت بقعد كتير احلم اني بأنيك واحدة منهم ..
وفي يوم كنت في في أحد المتاحف ودخل فوج روسي فيهم واحدة عليها بزاز اكبر من بزاز صافينار ولابسة هوت شورت و تيشرت ..و شوفتها من هنا فجأه زبي اعلن حاله الطوارئ ووقف ..وبقيت خلاص رايح ناحيتها وانا مش عارف هعمل ايه ؟
كل اللي بفكر فيه اني ازاي هلمسها و المس بزها ؟روحت جمبها و عرضت عليها اني ابقي مترجم خاص و طبعا قولتلها :مجانا !!وافقت ..
وانا دخلت بيها المتحف و عمال الف بيها مش عشان افرجها المتحف انا بلف بدور علي مكان فيه ناس قليلة عشان احاول احك زبي فيها..اللي بقي واضح اوي وانا ماشي معاها انه منتصب ..
ووقفنا قصاد تمثال و طلبت مني اشرحه بدأت اشرح ..وكنت بقطع في الكلام في الاول ..وبعدين تمالكت نفسي ..و ابتدأت أشرح و لسه باشرح وقعت مني المروحه اليدوية.. ولقيتها بتوطي تجيبها..وكأن القدر ساعدني لأزنق فيها وما كان عليا الا في اقل من ثانيه وبقيت وراها زانق زبي فيها ..

اتعدلت وبصت عليا انا اتهزيت من جوايا هوت تعملي مصيبه .فبعدت ..و بصت علي زبي و راحت ضاحكه مع بابتسامه ..هيجتني اكتر !!..
قولت: يا واد اهدي لتكون عاوزه تهيجك اكتر عشان تلبسك محضر حلو ..و بدأت اركز و أشرح بجد ..و أنا مش ناسي ان زبي خبط في طيز ملبن و طريه بالرغم من عدم كبرها ..
المهم شويه ولاقيتها بتعدل التيشرت عشان ابص علي بزازها ..وكل ما ابص وابصلها تبص علي زبي ..مره في التانية لحد ماقررت اني لازم آخد خطوة و دخلت بيها غرفة في المتحف هادية ..وقربت و خبطتها بزبي ..بصتلي وملست علي زبي من فوق البنطلون ..انا روحت في عالم تاني ..أول مره ايد تلاعب زبي الا ايدي ..
جيت أالمس صدرها بعدت ..قربت براحة و بصتلي و قربت و وقعت مروحة ايدها قصد !!وهيا طالعة لمست زوبري تاني بايدها بس المرة دي ضغطت عليه !!
لسة بقرب منها اكتر ..دخل ناس ..واتحرجت و خرجت ..و راحت للفوج بتاعها ..خوفت اقربلها ..روحت ماشي ..كان لازم اروح و أفضي لبني لان زبي مش حيهدي ..
جريت روحت و طول الطريق بافكر فيها ..طلعت لقيت أهلي نازلين ..
بقولهم :في ايه ؟
قالولي :مرات عمي يتولد تعالي معانا اعتذرت باني تعبان ..
وقولت :فرصتي ادلع زبي ..
وطلعت جري الشقه اللي في وشي شقه خالي ..طلعت و دخلت الشقة بسرعة و قبل ما اوصل لباب الأوضة كنت عريان ملط ..فتحت فيلم سكس وقعدت اتفرج واتخيل الست الروسية وانا بنيكها ..

و فجأة !!!

سمعت حد بيكح ..انا دمي هرب ..قومت جري وانا عريان اقفل الباب ..لاقيت مرات خالي في وشي !!ست 31 سنة قصيرة و عليها طيز كروية طرية بتبان في حركتها انها طريه ..و بز كنت فاكره صغير قبل اليوم ده ..و عندها بطن تهبل ..
و شوية روحت حاطط ايدي علي زبي ..و جريت و قفلت الباب ..
قولتلها :انتي ايه اللي جابك هنا ؟
قالتلي :ان هي هنا عشان لسة رشة الشقة مبيد حشري ..و مش طايقة الريحة عشان كدة جت هنا وهما نزلو ..
وهي كانت قاعده في اوضه الانتريه بتتفرج علي التلفزيون ..انا بقيت في موقف احراج ..بس بقيت أفكر هل هي سمعتني وأنا بتأوّه ..وانا بلعب بزبي؟ هل هي شافتني وانا بلعب فيه ؟طب شافت شاشة اللاب توب و الفيلم شغال عليه ؟
كل ده وزبي لسة ما هديش ..
قولت :لازم اتاكد هي شافت ايه ؟
روحت لابس البوكسر والعباية عليه عشان أداري زبي ..و قبل ما اخرج ..
موبيلي رن لقيت ابويا ..
بيقولي :انهم هيباتو في بيت العيلة النهار ده ..
قولتله :طيب ..
ودخلت الاوضة اللي فيها الأنتريه ..لقيت مرات خالي قاعدة بتتفرج علي التلفزيون ..قعدت علي الكنبة اللي هي قاعدة عليها ..و ربّعت رجلي عشان اداري زبي و بدء كلامي ..
قلت: مش كنتي تعرفيني انك هنا ؟أنا فاكر اني أنا لوحدي في الشقة ..خضتيني !!
قالتلي: لا ..ما هو باين انك اتخضيت !!
بقيت مش عارف هي تقصد عشان خرجت عريان و لا هي شافت ايه ؟قررت انكشها في الكلام ..
بقولها :انا انا النهار ده فرهدت في المتحف لف و كنت جاي تعبان عاوز آخد دش ..و بجهز نفسي آخد دش لقيتك بتخضيني !!..ينفع كده !!
لقيتها ..
بتقولي :ايه اللي فرهدك ؟ما انت كل يوم في المتحف ..ثم ما انت رياضي و واخد علي المشي !!
قولتلها :اه بس كان يوم كله لف و طلوع و نزول ..
لقيتها بكل جراءة ..
بتقولي :لف و لاّ سياح عريانين ..
و ضحكت ..
قولتلها :الاتنين ..
قالتلي: يبقي تقول ان الفرجة وعنيك الزايغة هما اللي فرهدوك !!
قولتها: أكيد برضو ..ما انا لسة ما اتجوزتش برضو ..فأكيد ببص ..
قالتلي :و بتعمل ايه بعد ما بتبص ؟؟
قولتلها: ولا اي حاجه .
قالتلي :خالص !!!
قولتلها: هعمل ايه ؟هاخد واحدة اتجوزها غصب عنها ..
قالتلي: لا بس مبتخبصي كدة أو كدة ..في واحدة ..أو أي حاجة من حركات الرجالة دي !!!
قولتلها: لا أبدا ..
قالتلي :يا واد ..
روحت ضاحك ..
وقايلها :ساعات ..
قالتلي :بتخبصهم ازاي ؟؟
بصراحه تنحت من طريقه السؤال ..
قالت :ها ولا هتتكسف ..احكي .احكي ..دا انت خالك قايللي انك جريئ ..
قولتلها :عادي باللي يبقي متاح أعمله من غير ماحد ياخد باله ..
لقتها بتقولي :طيب اعتبرني سايحة قوم كدة و رّيني هتلخبص ازاي معايا ..

انا حسيت احساسين :
الأول :اني حد اداني صاعقة كهرباء !!
والتاني: زبي اللي كان بدأ يهدأ ..وقف تاني ولقتها بتشدني من ايدي ..
وبتقولي :وريني بتخلبص ازاي ؟
وقفت جمبها و رحت خابطها في كتفها فطست من الضحك .
وقالتلي: الخبطة دي لي أختك وانت بترخم عليها ..شكلك مكسوف ياعم قول محدش هنا كله خرج و يا عالم .. هاييجو امتي؟ و خالك مسافر عشان شغله ..و جاي آخر الاسبوع مفيش غيرنا متتكسفش ..وريني بتخبطهم ازاي ؟؟؟
روحت مقرب وانا كنت بدأت أهيج وأفتكر البنت الروسية ..وروحت ممشي ايدي علي طيزها حسيتها اترعشت ..
قالتلي :وايه كمان ؟؟
بصراحه انا كنت بدأت اهيج عليها اكتر روحت قارص علي فرده من طيزها براحه لقيتها خدت نفس جامد ..
قالتلي :بس كده ..
روحت خابط زبي في طيزها من الجمب ولاني أطول منها فكان واصلها فوق طيزها بسيط ..لقتها بتاخد نفس متقطع و بصتلي ..
قالتي :وايه كمان ؟..
روحت قررت اخد خطوة أجرأ ..
واقولها :مهومّا بيبقو قالعين وأغلب جسمهم باين ..فساعتها الواحد من رغبته بيعمل اللي علي حسب جمال اللي بيخبط فيها ..
لقتها بتقولي :يعني ايه ؟
قولتلها :يعني لو انتي لابسة قميص نوم أو بكيني هورّيكي ..
راحت قالعة العباية وهنا لقيتها لابسة أاندر فتلة داخل في طيزها و سونتيان أسود طالع منه بزين من كتر بياضهم و حاسس اني شايف العروق بتقولي :طب لو كدة ..
ممسكتش نفسي و روحت ماسك فرده طيزها فعصتها و قافش بزها لدرجه لما سبته لقيت صباعي معلم عليه ..
قالتلي :ماتقلع العباية دي ..ما انا براحتي أهو ..ومش مكسوفة .
قولتلها :ولا انا ..
قالتلي: مش باين ...
بارفع العباية حسيت ان زبي باين و خصوصا لابس بوكسر رمادي فباين المني بتاعي فيه لقيتها بصاله ..
قالتلي :يلا وريني هتعمل ايه تاني ..
روحت حاكك في طيرها و ممشي صوباعي بين الفلقتين شهقت ..
وقالتلي :انت شكلك شقي اوي ..
قولتلها :مستني الفرصة اللي أتشاقي فيها ..
قالتلي :اقعد ..
وانا بقعد بقي هاين انط انيكها خلاص ..
لقيتها بتقولي :انا مخنوقة..
بقولها ليه ؟
قالتلي :خالك بيحبني البس سونتيان ضيق بيخنقني ..
قولتلها: اقلعيه عادي دنا وانتي وبس و لا هتتكسفي ؟
قالتلي :مش عارفة أفكه ..تعالي فكهولي قوم ..
وبيقت بأفكه و مقرب زبي من بوقها حاسس بنفسها فيه و روحت فكّه و شوفت حلمات الواحدة قد عقلة الصباع ..روحت مترددتش وحسست عليها قالتلي: ايه عاجبينك ؟
قولتلها :اول مره اشوفهم ..
قالتلي :واللي في الأفلام اللي بتشوفها اكبر ولا دول ؟
عرفت انها شافتني ..
قولتلها: لا دول ..
وكان صدرها طري جدا وناعم لقيتها ..
بتقولي :ايه اللي في البوكسر ده وبتشاور علي الحته اللي المني مخليها مبلولة ..
قولتها: وساخة هبقي اغسله ..
قالتلي :اقلعه وانا هجبلك واحد تاني ..
قولتلها :هروح اغيره ..
قالتلي :لاء اقلعه و لا مكسوف مني ؟
قلعت عادي ..لقيتها عنيها لمعت لما شافت زبي هو مش كبير أوي ..بس عريض و عروقه باينه أوي ..
قالتلي :استني ..
ومشت ضهر ايدها عليه ..
قالتلي :زي ما انت عملت ..
روحت مقرب منها و خليته قريب من بوقها ..لقيتها بصتلي .
وبتقولي :عاوز ايه ؟
قولتلها :نفسي احس انه في بوقك نفسي اعرف هحس بايه ؟
قالتلي :بس امسك نفسك ..
قولتلها: طيب ..
و حطته وانا جسمي ساب وبدأت أنزل بالتصوير البطئ علي الأرض وهي راحت نازلة وعمالة تمص ..بعد حوالي خمس دقايق مص ..
قولتلها: ابعدي مش قادر ها انزل لقيتها حطت ايدها علي صدري ..
وبتقولي :هاتهم و روحت ناطر لبني من كتر مكان بينزل كتير راس زبي وجعتني وهي عمالة تحكه في بزها وببص لبزازها لاقيتها غرقانة لبن ..
قالتلي :ينفع كده ؟
قولتلها :معلش ..
قالتلي :اومال عامل فيها شقي وتجبهم بسرعة كدة ..
قولتلها :دي اول مره في حياتي اجبهم علي حاجة غير الافلام السكس ..
قالتلي: انت منمتش مع واحدة؟
قولتلها: لا ..
مصدقتش راحت قايمة وقالعة الكلوت ..وشوفت كس هو مش وردي اغمق بسيط بس شفراته كبيرة وتجنن روحت هاجم منيمها ونمت الحس فيه وجبت تاني وانا بلحس ..
قالتلي :يلا دخله يا أسدي ..
قولتلها :انا جبت تاني ..
قالتلي :دخله بس ..
جيت ادخله مسكته معايا ودخلته و هي بتحسس علي بيضاني ..
قالتلي :لو هتجيب ابقي قولي ..
قولتلها :طيب ..
وانا اول مدخل كله روحت قافش بزازها و نزلت في شفايفها مص شوية ..
قالتلي: بص دخله وخرجه بقي زي ما في الافلام اللي بتشوفها ..
خرجته ودخلته جاي اخرجه حسيت اني عاوز اجيب قولتلها ..
قالتلي :قوم ..
قومت ..
قالتلي :هات الجلابية ..
للحظة وقفت ..اتمسمرت و حسيت ان اللبن وقف في نص زبي ..
بقولها: ايه
قالتلي: انا بشتت تفكيرك عشان مخلكش تجيب بسرعه ..
وضحكت ضحكه شرمطه قومت نازل تاني ..
وبقولها: طيب انا هغرقك ..
قالتلي: مسمهاش اغرقك اسمها هرويكي ..
وراحت شداني ادتني بوسه خلت زبي دخل لوحده روحت رافع جسمي وفاتح رجليها وفضلت أدخله وأخرجه ..
وهي بتصرخ :ااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااه هاتهم بقي ..
جيت انزل ..
بقولها :هنزل ..
قالتلي :نزل جوه كسي اروي عطشه و روحت نايم عليها و نزلت لبني كله و أنا بنزل لقيتها بتترعش جامد ..عرفت انها بتنزل هيا كمان نمت فوقها لحد ما زبي نام و هو جوه كسها و قومنا استحمينا و فضلنا لحد تاني يوم ملط و أنا بأنيكها ...



الجزء الثاني


بعد الليله اللي قضيتها في القصه الاولي فضلت طاير من السعاده حوالي اسبوع لحد ماكان نفسي اكررها وبدات المح لمرات خالي تاني وبدا زبي كل مايشوفها يهيج و يبقي واضح و مرة كنت عند خالي و هي في المطبخ دخلت بحجة اني اساعدها و اول مادخلت حضنتها من ضهرها ودفست زبي فيها و عصرت بزازها لفت ..
قالتلي :لا امسك نفسك خالك هنا هنتفضح روح البس حاجه واسعة بدل ما حد ياخد باله ..
خرجت من الشقه روحت لبست جلابيه واسعه عليا ورجعت لقتها بتغمزلي روحت المطبخ و هي جت ورايا اول ما دخلت لسة حأهجم عليها راحت رافعة الجلابية وماسكة زبي ..
وقالتي :وحشني فشخ ..
ونزلت مصته لحد ماغرقت بزها مسحت زبي بمنديل كل ده كان بسرعه عشان محدش ياخد باله وانا هتجنن وانيكها تاني
قولتلها: عاوز اشيع منك ..
قالتلي :لا مينفعش هنتقفش انا عملت ده كمساعدةه عشان تهدي شوية ...
وقالتلي: هنظبطها ..المهم اخرج اقعد معاهم ..
خرجت لقيتهم ..
بيقولو :احنا عاوزين نظبط مصيف سوا ونطلع كلنا ..
خالي قالي :ماشي بس لو مش ها اروح معاكم خدو مراتي عشان تغير جو ..
قولت :بس دي هتبقي فرصتي التانيه ..
وشجعت فكره اننا نسافر وهي عشان كانت عايشة في اسكندرية ..
قالت :انا ليا واحدة زملتي عندها برج و في كام شقة بتأجرهم مصيف ممكن اكلمها ..
وفعلا كلمتها و ظبطت و بعدها باسبوع طلعنا واحنا في الطريق عمال ..
اقول :انا ازاي هعمل معاها حاجة في وجود كل الناس دي امي واختي وابويا واكيد الستات هتكون في اوضه وانا وابويا في اوضه ..
بقيت في حيره لحد ماوصلنا وروحنا العمارة لقيت فرس بلدي من غير لجام لابس عباية واقف في المدخل وانا عيني بتفحص كل حتة في جسمها عليها بزاز كروية لابسة سونتيان ضيق فبزها من نص السنتيان بارز منه و وسطها مقلوز زي مروة المغنية و طيزها مرسومة بمعلمة وواخدة كيرف رهيب انا بقيت متنحلها فوجئت بمرات خالي ..
بتقولنا :دي صاحبتي وصاحبة الشقة ..
بعدها طلعت معانا تورينا الشقة وتدينا المفتاح وقعدت دقايق ..
وقالتي :اسيبكم تريحو ..
وقالت :لمرات خالي طيب متسبيهم وتيجي تباتي معايا ..
قلبي كان ..
بيقولها: خديها عشان انزل انيكم انتو الاتنين ..
بس مرات خالي رفضت ..
قالتلها :لا انا هنا خليكي علي راحتك ..
قالتلها: ما انتي عارفه ان جوزي مسافر ..راحتي ايه بس!! دحنا اتنين ستات ..
قالتلها :لا انا هبات هنا راحت ..
قالتلها: براحتك وبصتلنا ..
وقالت :لو احتاجتو حاجه انا في الدور التالت الدور كله شقتي ..
و شقتنا كانت في الخامس ومشيت وهي ماشية ببص لطيزها لقيتها بتتقصع و تتهز قلبي معاها كان بيتهز وفجأة لقيت مرات خالي حاطة ايدها علي وسطها وبتبصلي المهم خدت شنطتي ولقيت ابويا ..
بيقولي :حظك حلو الشقة ثلاث غرف يعني انت غرفة وانا وامك غرفة واختك ومرات خالك غرفة ..
قولت حلو دنا لازم اخش اوضتي اغير ودخلت يادوب قلعت القميص والبنطلون لقيت الباب بيخبط كنت بالبوكسر لقيت مرات خالي ..
بتقولي: مالك كنت باصص لصاحبتي كده ليه ؟..
رديت من غير تفكير :جسمها فاااااااااجر فشخ ..
قالتلي :انا يعني اللي جسمي مش فاجر ..
حسيت لو قولت: آه ..مش هطول المسها تاني ..
فرديت بدبلوماسيه :لا طبعا هو انتي في حد يتقارن بيكي ..
وروحت قارصها من خدها مشيت وانا زبي بقي واقف قفلت الباب وقلعت البوكسر وفضلت اتخيل اني بنيك صاحبة مرات خالي لحد مانطرت كل لبني هديت ..روحت واخد دش ولبست شورت وتيشرت بحر ..
لقيت جرس الباب فتحت لقيت الفرس ..
بتقولي :انتو نمتو ؟
قولتلها :لا خير ..
قالتلي :خد من ايدي ..
وناولتني صينية كبيرة اوي زي بتاعة الفلاحين ..
وقالتلي :ده الغداء عشان متتعبوش نفسكم وانتو لسه جايين ..
الصينيه من كبرها دخلت بالعافية من الباب ..المهم امي خارجة من الاوضة شافتها في ايدي ..
قالتلي :ايه ده ؟
قولتلها :غداء بدل متشحططوني انزل اجيب ..
لقيت الفرس بيضحك بصوت ضحكه مطرقعة.. ماما جت وشكرتها ..
وقالتلها :يبقي لازم تاكلي معانا ..
قالتلها :سبقتكو ..
ونزلت واتلمينا كلنا وكلنا و ماما غسلت الصانيةه بالاطباق كلها هي واختي ..
وقالتلي :انزل وديهوملها واشكرها ..
لقيت مرات خالي جريت ..
قالت :لا ها انزلهم انا عشان اقعد ارغي شوية ..
امي قالتلها :خلاص ماشي متتاخريش ..عاوزين ننزل نتفسح ..
قالتلها :طيب ..
كان هاين عليا اضرب مرات خالي ..نزلت وشوية و طلعت و خرجنا و عدي كذا يوم و لا انا عارف اطول مرات خالي و لا عارف اطول او افتح سكة مع الفرس ..لحد يوم كنت نزلت وانا طالع الاسانسير عطلان ..
قولت :مبدهاش نطلع سلم ..
وانا في الرابع بعد الدور اللي فيه الفرس لقيت مرات خالي نازله ..
بقولها :رايحه فين ؟
قالتلي: نازله لصاحبتي لحسن كلهم فوق نامو من تعب البحر و الخروج فنامو ..
قولتلها :طيب متيللا ننبسط شوية ؟؟
قالتلي :لا هخاف طول ما حد في البيت ..
المهم سابتني و نزلت و انا طلعت نمت صحيت ملاقتش مرات خالي وكنت صاحي باحلم اني بنيكها ..
بقول لي ماما :هي فين ؟؟
قالتلي :اسكت دا انت كنت نايم مرات خالك نزلتلها قعدنا عند صاحبتها امبارح للفجر وانا وهي طالعين رجليها اتجزعت وبيتت عندها ونزلنا لها هدوم ابقي انزل شوفها عاوزة حاجه ولا ايه ؟وانا وابوك واختك رايحين سينما تيجي ؟
قولتلها :لاء ..
وقولت: فرصه محدش في البيت لو وصلت اشيل مرات خالي واطلع بيها وانيكها هشيلها وهما نزلو من هنا وبقيت لوحدي ولا كاني واخد فياجرا كلمتها قولتلها :انا هنزل اطلعك حتي لو لاسانسير عطلان دول خرجو قدامهم بالميت 4 ساعات لازم تريحيني انا زبي بقي مولع نار ..
قالتلي :انزل منا هنا كمان قاعدة لوحدي ..
روحت نازل جري فتحتلي وهي رابطة رجليها و بتعرج و لابسة عباية بيتي صدرها مفتوح تجنن دخلت ..
بقولها :سلامتك ..
قالتلي :انت اللي سلامتك وبتشاور علي زبي ..
قولتلها: شوفتي انا كمان تعبان ازاي ؟
قالتلي :هو كبر ولا ايه ؟
قولتلها: لا زي ما هو ..
مسكت ايدي لحد ماوصلنا الانتريه و قعدت و انا قعدت .. وانا بقعد كانت ايدي جوه عبايتها بلعب في بزها ..
قالتلي :استني بس اتاكد البت دي راجعو امتي ؟
كلمتها وطول ماهي بتكلمها وانا مطلع بزها بره برضع منه واعصره واول ماقفلت ..
قالت :دي عند اهل جوزها هتتغدي معاهم وتيجي ..
قولتلها :كويس ويللا ..
روحت قايم و قالع الشورت بالبوكسر و كان زبي مولع ..
مسكته ..
قالتلي :دنت مبتشبعش ؟؟
قولتلها :اخر مره لمستك كانت امتي ؟
قالتلي :يا سلام وبالمناسبة ان انت لسة ضارب عشرة اول امبارح بالليل وخلصت ودخلت خت دش ..
قولتلها :عرفتي ازاي ؟
قالتلي :دخلت اوضتك لقيت المناديل اللي علي السرير بمسكها لقيتها لزجة عرفت انك ضربت عشرة ويا عالم دي كانت الكام ..
روحت منيمها وفاتح زراير صدر العباية لحد بطنها و مخللي صدرها كله باين وقلعتها السونتيان ونزلت رضع في بزازها وقومت طالع راكب عليها وممشي زبي بين بزازها راحت قافله بزازها علي زبي وانا نازل حك في بزازها ولما راس زبي تبان من نحيتها تلحس راس زبي روحت مدخل زبي في بوقها وكاني بنيكها فضلت تمي وتمشي سنانها علي راس زبي وتلحس بطرف لسانها فتحه زبي لحد منزلت كله في بوقها وهيا شربته كله ..
قالتلي :اول ما قومت من عليها ايه ده انت كده خلصت ؟؟
قولتلها :لا ده التمهيدي ..
راحت ضاحكة ..
قالتلي :طيب قومني لحد الاوضه ..
قومنا ودخلنا راحت نايمه علي السرير وقالعه الاندر وفاتحه رجلها ..
وقالتلي :يللا الحس الاول ..
روحت نازل عمال الحس فخادها لحد موصلت لكسها قطعته لحس وامص الشفرات وادخل صوباعي وانا بلحس لحد ما..
قالتلي :يلا دخل زبك افشخ كسي بقي ..
روحت فاتح رجلها ودخلته وكان كسها مولع نار وغرقان لدرجه ان زبي دخل بسرعه فضلت ادخل زبي واخرجه جامد ..
وهي عماله تقول :اااااااااااه ااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااه قطع كسي قطعه محروم من الزوبر الشبابي ده افشخني انا اسمع كده اهيج اكتر وازود في الحركه لحد ما..
قالتلي :نام عليا وحضنتني جامد ولقيتها بتتنفض جامد اوي وحطت ايدها علي بوقها وبتصوت وبتكتم صوتها ..
بقولها :في ايه ؟
قالتلي :مش قادره انت اسد بجد انت بتمتعني جدا ..
وفجأة سمعنا باب الشقه بيتفتح انا دمي هرب مني وهي كمان اتنفضت من فوقها و قامت وهي بتعرج لبست العباية و قفلت الزراير و خرجت لقت صاحبتها جاية من برة وبتعيط ..
روحت لابس و زبي مولع وندهت عليا خرجت لحد ماوصلت وقعدت الفرس مكانتش بصالي بصتلي اول ماقعدت ..
قالتلي: ازيك ..
قولتلها :بخير مالك انتي ..
بس لقيت مرات خالي ..
بتقولي: اصل جوزها كلمها ..
وقالها :مش هيعرف ينزل اجازه السنادي كمان ..
قولتلها :معلش يمكن ظروف شغله كدة و ممكن يتأذي لو نزل اجازة ..
قالتلي: مايولع شغله وانا اللي بقالي 4 سنين من غير راجل متجوزه بالكدب بس ..
مرات خالي هديتها ..
فبتقولي :نورتني ..
وهي بتمسح دموعها وراحت ضاربه مرات خالي علي رجلها ..
وبتقولها :الراجل في بيتي ومتشربيهوش حاجه ..
قالتلها :غصب عني دنا منزلاه عشان يعملي تدليك لرجلي ويدهنلي المرهم ويادوب دخلنا الاوضه لقيتك جايه بتعيطي ..
قالت: طيب تشرب ؟؟
قولتلها :شكرا ..
وبيني وبين نفسي عاوز ..
اقولها :اشرب من بزك ..
قالتلي :طيب ثواني ..
قمت مميل علي مرات خالي ..
قولتلها :انا لو قومت وقفت هاتفضح زبي واقف جدا ومبقع في الشورت بالمني ..
قالتلي :والعمل ..طيب قوم اطلع قبل هيا ما تيجي ..
لسه هعمل كده لقيت الفرس جه .
قالتلي :علي ماتشربو ده هكون دخلت آخد شاور واطلع نتغدي سوي ..
بقولها :لاء شكرا ..
قالتلي :مش ممكن ابدا دنا هطلع اجيب الباقي من فوق ..
قولتها: دول خرجو يتفسحو ويخشو سينما ويتغدو بره لقتها ..
بتقولي :يعني عاوز تتغدي لوحدك ميصحش و هناكل سوي ..
المهم دخلت الحمام و روحت منيم مرات خالي علي الكنبة وهي رفعت العباية وروحت مطلع زبي ومدخله وفضلت انيك فيها لحد مابدأت تصوت كتمت صوتها بخداديه عشان التانية ماتسمعش وروحت قافش بزازها اللي عمالين يتهزو من تحت العبايا واعض في حلماتها من فوق العبايا وادخل زبي واخرجه وروحت مطلعه وجاي عند وشها وشلت الخداديه وحطيته علي شفايفها ..
قالتلي :لا هاتهم عليا ..
قولتلها: طيب بس مصيه بس ..
فضلت تمص شويه روحت راجع مدخل زبي في كسها تاني وفضلت انيكها جامد لدرجة خبطت جسمي في جسمها بقي ليها صوت وروحت مطلع زبي وفضلت انطر علي كسها وبطنها وروحت مدخله تاني في كسها لقيت كسها عمال ولا كانه بيقفل ويفتح علي زبي طلعت زبي ومسكت منديل مسحته ورميت المنديل وشربت كوبايتين العصير لوحدي ودخلت زبي وعدلت مرات خالي ونزلت هي العباية ..
وقالتلي :هاخش استحمي بعدها علي طول ..
قولتلها :طيب ..
وكان فاضل في كوبايه العصير نقط .
قالتلي :ادلق دول علي الشورت عشان لسه مبلول ..
فنقول :انه اتدلق عصير عليك ..
ودخلت وسمعتهم بيضحكو في الطرقه ولقيت الفرس خارج بروب حمام لحد الركبه وما اقولكوش علي السمانه اللي بتلمع ولا كانها مدهونه زيت وماسكه فوطه ومميله راسها وبتنشف شعرها وصدرها باين حجمه من غير سنتيان بدات اهيج تاني لقتها ..
بتقولي :انت وقعت عصير ..
قولتها :اه بس علي هدومي بس متقلقيش
قالتلي :ياعم فداك طيب قوم بلها بميه عشان ميلزقش ..
روحت قايم مغرق حجري ميه قبل ما مرات خالي تخش الحمام تستحمي وراحت مرات خالي نادهت حد ييجي يفكلي رباط الضغط ده خرجت من الحمام للاوضه يادوب دخلت لقيت الفرس جه هو كمان وراحت ضاحكه ..
وبتقولها :يابنت الايه هتدلعي بقي طول منتي تعبانه بحجه رجلك ..
وانا بقوم بان الشورت بالميه اللي عليه لقيت مرات خالي ..
بتقولي :ايه ده ؟
قولتلها: قومت عملت العصير بالمايه عشان ميلزقش فضلت ..
تقولي :ميه ولا ملحقتش الحمام وفضلت تضحك هي والفرس ضحك ..
قولتلهم :هاطلع اغيره وجاي ..
الفرس قاللي :طيب خد المفتاح عشان انا بنشف شعري وهيا داخله الحمام وانجز عشان نطلب الاكل ..
خرجت من الشقه جري لفوق فتحت باب الشقه قلعت ملط ودخلت رميت الهدوم في الغساله وجريت نزلت ميه علي جسمي تحت الدش ونشفت وحطيت ربحه ولبست شورت بس قطن غامق وواسع وملبستش بوكسر وتيشرت علي اللحم ونزلت فتحت الباب لقيت الفرس خارج من الاوضه جاي وبتقولي: برافو سريع ..
قالتلي :اقعد بقي استناني ..
قعدت راحت جابت منيوهات اكل ..
وقالتلي :يلا شاور واختار ناكل ايه ؟
طبعا قولتلها: بما اننا في اسكندريه يبقي اكيد سمك ..
انا بصراحه كنت عاوز فسفور عشان اعوض ..
قالتلي :طيب ..
وكلمت المحل وعملت الاوردر سمك وجمبري وشوربه سي فود ..وهي قايمة بتسند علي ضهر الكنبه لقيتها استغربت وبترفع ايديها وبتبص مكانها وبتقول :ايه ده :
بقولها :في ايه ؟
قالتلي :مش عارفه ..
راحت شامه صابعها معرفتش راحت لحساه لقيتها ابتسمتلي ..
وقالتلي :باينها ميه نطرت من شعري ..
وقامت دخلت الاوضه روحت ماسح مكان ايدها لقيت ده لبني وانا بنطر جه ..
قولت :احّيه ..هنتفضح ..

لقيت مرات خالي جت ولابسه عبايه تانيه مجسمه عليها

وبتقولي :اربطلي رجلي ..
قولتلها: اللي حصل ..
قالتلي :يالهوي ..
قولتلها :بس هي بعد ماداقتها ..
قالت :ميه نطرت من شعري ..
راحت ضاحكه ..
وقالتلي :ميه دي طلعت هبله ..
جه الاكل وقعدنا ناكل والفرس كان لابس جلابيه بيت وريحتها وريحه جسمها تجنن وطبعا اكلنا وشغلت فيلم وقعدنا نتفرج وشويه ..
وقالت :انا هنام ..
وقامت ..
قالت:خليكو انتو لحد ما اهلك يرجعو بدل ماتقعد لوحدك ..
وشويه وروحت واخد مرات خالي في حضني وفضلت ابوس فيها ..
قالتلي :استني اشوفها نامت ولا لاء راحت وجت ..
قالتلي :بتشخر ودي نومها تقيل فضلت ابوس فيها واحضنها ..
قالتلي ل:ا يلا نخش الاوضه ؟
قولتلها :وصاحبك هتسمعنا دي اوضتها جمبنا ..
قالتلي: لا ماتخافش ..
دخلنا واول مدخلنا ..
قولتلها :هو انا ممكن انيكك في طيزك ؟
قالتلي :لا اخاف اسمع انها بتوجع ..
قولتلها :نجرب وجع مش هدخله ..
وفعلا جيت ادخل زبي في طيزها بعد ماحطيت كريم لاقتها صرخت فجأة ..
قولتلها :اسكتي هتصحيها ..
قالتلي :لا بلاش ..
روحت مدخل زبي في كسها وانا فوق طيزها ومادد ايدي تحتها عاصر بزازها وعمال اطلع زبي وادخله واعضها في كتفها وهي ..
بتقولي كمان كمان اقوي انا مش مستحمله ..
قولتلها :قوليلي نكني يا اسدي ..
قالتها :بس بطريقه نكني يا اسديييييييييييييييي هيجتني اكتر روحت ..
قايلها:هفشخك يا لبوتي ..
وفجأة نسمع انا وهي صوت ..اه قومنا في ثواني ..
لقيت الفرس واقف جمب الباب ومطلعه بزها الشمال وبتلعب فيه وايدها التانيه جوه لباسها شفناها و بصنلها عدلت نفسها في ثواني وانا بزها جنني بز مكور وحلمته بني غامق شكلها يجنن راحت داخله ..
قالت:بتعملو ايه ؟كده حرام ..دي مرات خالك ..
راحت مرات خالي ..
قالتلها :منا محرومه متعه من يوم ماخاله جاله القلب بقت العلاقه بنا تحسيس ولو نيك بيبقي لدقائق مبلحقش احس و لبنه قليل ..اعمل ايه اتعرف علي حد ده ابن اخته وحد مضمون ميخرجش سري ولا يفضحني ولا افضل محرومه ..
وفجأة هنطق او اعمل حاجه ممكن تفضحني ..
قالتلي: وانت مش مستحرم ؟
قولتلها :انا عشان محدش غريب يأذيها او يصورها كان لازم اطفي نارها ..
وبدأت العب بالكلام علي الفرس بقيت ..
بقولها :ماهو هي متجوزه ومش متجوزه برضو هي مش ست وليها متطلبات ودي جزء من متطلبتها ويمكن حاجه مهمه وضروريه كمان دي في عز شبابها لازم تتمتع لازم تحس انها انثي لازم تحس بجمال جسمها ..
وروحت راميلها قنبله ..
قولتلها: انتي مش محرومه نيك مش محرومه ان حد يلمس جسمك ..
لقيت عنيا رخرخت دموع روحت مكمل منفسكيش تقلعي ملط وحد يملس عليكي ويقرصك ويمسكك من كل حته راحت قاعده جمبنا ومنهاره عياط وبدأت ..
تقول: انا مبقتش مستحمله هتجنن واعمل كده ..
كنت انا مخبي زبي بعبايه مرات خالي انما مرات خالي مش مخبيه حته في جسها روحت مقرب منها ومطبطب عليها ..
وقولتها :عرفتي ان كل واحد محروم بشكل ويوم مايلاقي اللي يسد حرمانه وبأمان اكيد بيروحله وده اللي حصل بيني وبين مرات خالي راحت مرات خالي ..
قالتلها :بقولك ايه تحبي يطفي نارك وانا اضمنك ان محدش في الدنيا هيعرف ..
انا بيني وبين نفسي كان نفسي اعمل تمثال لمرات خالي بعد الكلمتين دول بس سكت لقيت الفرس ..
بتقول :نفسي بس خايفه ..
مرات خالي قالتلها :خايفه من ايه ؟من انك تحملي متخافيش معايا حبوب هجبلك متضيعيش الفرصه واشبعي ولو لمره وراحت اللبوه شاده العبايه بتاعتها من علي زبي ..
وقالتلها :نفسكيش زب زي ده يرويكي ؟
لقيت الفرس ضحكت روحت ماسك ايدها وحاطتها علي زبي وفي اللحظه دي شهقت شهقه عرفت قد ايه هيا محرومه روحت ..
قايل لمرات خالي:هاتيلها حبايه بسرعه
وروحت قايم ..
قولتلها :هسهلها عليكي ..
قالتلي :عشان كده كنت طالب سمك وضحكت..
قولتلها :اه ..
خدت الحبايه وانا ومرات خالي قدامها ملط راحت مرات خالي ..
قالتلها :اقلعي ولا يقلعك ..
قالت لا هقلع ..
وقلعت يالهوي انا بقيت طاير من الفرحه اتنين ملط يحلو من علي حبل المشنقه معايا وهنيك فيهم ولقيت كسها من نوع اللي شفراته بارزه منه راحت مرات خالي ..
قالتلي :نام علي السرير هنبتدي بالمص خلي الست تليت علي طعم لبنك والمني ..
ردت الفرس :ما انا دوقت من اللي كان ناطره علي الكنبه صح ولا ايه ؟
روحت انا قايلها :اه وزي اللي هنطره عليكي وجواكي انا طول منا في الاسكندريه هشبعك نيك ..
قالتلي: ياريت ..
وراحت ماسكه زبي وهجمت عليه مص ولا المحرومه وبقت مرات خالي تقولها براحه ورحت انا شادد مرات خالي من بزها عمال ابوس فيها وادعك في بزها وحضنتها ..
وقولتلها :مهما نكت ستات انتي الاساس ..
قالتلي: عارفه وضامنه ..
والفرس عمال يمص يشراهه كبيره وتبلع اي حاجه تنزل ..
قالتلي :انا عاوزاك تنطر في بوقي ..
راحت مرات خالي نزلت تساعدها عشان تسخني اكتر ..
قولتلهم :طيب قربو طيازكم مني احسس عليها
وفعلا وهنا جزء جديد من المتعه طياز الاتنين مرات خالي طريه جدا جدا والفرس ماسكه نفسها شويه وجيت العبلهم في اكساسهم يدوب بلش كس الفرس صرخت واترمت علي السرير وفضلت تترعش لفيت مرات خالي ..
قالتلي :انزل نام عليها بس عكسها والحسلها كسها ..
جريت وكسها كان ليه مزاق مختلف عن مرات خالي فضلت الحت وكانت ميته كتير وكل شويه تترعش تحتي لحد ما..
قولتلها: انا مش قادر عاوز انيكك ..
قالتلي :براحه انا بقالي كتير متناكتش براحه ..
جيت ادخل زبي ومرات خالي فاتحه رجلها معايا وبتلعب في بز الفرس ..
قالتلي :براحه وحسيت ان زي بيدخل بصعوبه لحد مدخل كله ..
راحت مرات خالي ..
قالتلي :ماتطلعوش نام عليها ..
نمت لقتها حضنتني ولفت رجلها عليا وعماله تتنفض مش تترعش وااااااااااااااااااه بتاعتها تحس انها طالعه من اعماق قلبها طالعه بحورقه جيت اقوم من حضنها ..
قالتلي بصوت كانها بتعيط :انطر بقي انا مش حملك يا اسد انا كسي ولع ..
قولتلها: اشوفه
راحت سايبه ايدها وقومت وجيت ابص علي كسها اشوف زبي لقيت كسها منزل ددمم اتخضيت وطلعت زبي بسرعه شهقت ..
وقالتلي :في ايه ؟
قولت: لمرات خالي ده فيه ددمم ..
راحت مرات خالي ..
بتقولي: مهو ست بقالها كام سنه متناكتش لازم تنزل ددمم متقلقش ..
كما لقيت الفرس ..
بتقولي: كمل لبوتك مستنيه لبنك ..
انا سمعت الكلمه دي روحت مدخل زبي وبقيت بنيكها جامد واعصر بزها وانزل اعض حلماتها واطلع وهيا يتتنهد بطريقه تخوف لقيت مرات خالي بتقولي :اهدي علي البت هتموت في ايدك ..
راحت هيا راده عليها :خليه خليه يموتني بزبه بلبنه خليه ينكني ميحرمنيش من زوبروووووووووووووووو ااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااه ..
وانا عمال ادخل زبي اخرجه اقوي واعصر بزازها لحد مجيت انطر روحت دافس زبي لي اخره جواها وساند ايدي جمب جسمها لقتها بتشهق جامد ومش بتترعش لا دي عماله تطلع بصدرها لفوق تشهق وتنزل وراحت شداني وقعتني بمعني الكلمه عليها ووخداني بوسه وراحت لافه رجليها عليا وبدأت تترعش زي الطفل العريان في عز البرد وجايه تبوسني في رقبتي لقيت مرات خالي ..
بتقولها :لاء في كتفه ..
مكنتش فاهم في ايه ؟
بقولها :اي حته سيبي الست براحتها بقي ..
واتاري هيا دي ال love bite وكنت اول مره اعرفها وفضلت حبساني في حضنها حوالي ربع ساعه لحد ما مرات خالي ..
قالتلها :يلا بقي كفايه لسه هنستحمي .. انتي طمعتي انا مستفدتش حاجه ..
ردت الفرس بصوت واااااااااااطي :يابختك يابنت المحظوظه بيه ثم مهو معاكي في القاهره تشبعي براحتك بصالي في التصبيره اللي باخدها ويعالم هيخش فيا زب تاني امتي ..
وقومنا استحمينا سوي وانا حاسس ان زبي مولع ناااااااااااااااااااااااااااااار وفضلت قاعد ملط لحد بالليل ..لحد ما اهلي جم ..
ولما طلعت دخلت اوضتي ونمت ملط لاني مكنتش مستحمل حاجه علي زبي




الجزء الثالت

كنا في يوم بنت خالتي كان في برد الشتاء ومن شده المطره بلليل كلو قال هيبات في بيت العيله عشان الطرق متبهدله الا انا قولت لازم اروح عشان كان تاني يوم عندي مشوار مهم المهم روحت وكنت حاسس اني ماشي في البلد لوحدي وطبعا انتو عارفين جو الشتاء بيفكرك ديما بحجات جميله انا بقي الجو ده فكرني بالفرس والنيكه الممتعه اللي قضيتها معاها ومع مرات خالي علي موصلت البيت كان زبي واقف قولت لا انا هطلع هضرب عشره واتخيل وافتكر كل شئ كانت الساعه حوالي 1 الا ربع بعد موصلت ودخلت الشقه وبدئت الاعب زبي موبيلي رن ولقيت مرات خالي اللي بتتصل بتقول انت فين قولت في البيت قالتلي طيب خد المفتاح بتاع شقتنا وروح افتح وقالتلي علي مفجأه العمر الفرس كان في القاهره ومش عارف يرجع اسكندريه فا افتحلها شقتهم يباتو فيها حصيت ان القدر بيقولي مكتوبالك متتعبش زبك بايدك ريحه في كسها قومت جري جبت المفتاح ولبست ترينج علي اللحم وعمال الاعب زبي عشان مينمش فجاه جرس الباب رن افتح الفرس لابس بنطلون وعليه جاكت طويل شويه دخلتها وريحت وعملتلها شات تدفي نفسها وقعدنا نحكي وقالت انها كانت جايه زياره لناس قرايب جوزها والجو خلاها مش عارفه تسافر قولتلها عادي باتي محدش هنا كله بايت في بيت العيله قالتلي منا عرفت من مرات خالك لقيت موبيلي جه عليه رساله بشوفها الاقي مرات خالي بعتالي رساله بتقولي الليله ليلتك وبراحه علي البت واحنا هنبات انهرده وبكره كمان هيص ياعم قريت الرساله وفرحت وقولت لازم انيكها بعد شويه رغي قولتلها اجبلك حاجه تغيري هدومك عشان تعرفي تقعدي قالتلي ماشي بس هو انا هبات هنا ولا الشقه التانيه قولتلها اللي يريحك قالتلي تضايق لو بيت هنا قولتلها لا اهو نسلي بعض قومت جبتلها ترينج من عند اختي وكنت قاصد عشان يطلع ضيق عليها ويبين جسمها دخلت تغير ولقيتها بتنده عليا بقولها ايه كانت قافله علي نفسها قالتلي مينفعش جاكت ترين تاني غير ده عشان السوسته مش عاوزه تقفل قولتلها اه ممكن قالتلي طب هاته قولتلها عندك في الاوضه قالتلي طيب ثواني وفتحتلي اخش اجيبه والاقي البنطلون بتاع الترنج مرسوم عليها وبطنها باينه والسونتيان باين اسود وبزازها هتنط منه زبي رجع وقف تاني روحت مطلعلها جاكت تاني سوسته بس برضو ضيق قولتلها تعالي اقفلهولك وبدئت اقفله والسوسته جت عن بزازها وحالفه متعدي المطب ده وتقفل وانا بقيت بضغط علي بزازها وبرضو قالتلي خلاص هقلعه والبس الجاكت بتاعي قولتلها طيب جربي تقلعي السونتيان يمكن يقفل قالتلي مهو مش هيبقي فرث اوي قولتلها جربي قالتلي طب اطلع خرجت ومره واحده لقيتها صرخت صرخه مره واحده وسكتت بدون نقاش دخلت لقيت بزها طالع وبتحاول تداريه وبقولها في ايه قالتلي السوسته خربشتني قولتلها فين بتشاور روحت محسس علي بزها لقيتها سكتت وخدت تنهيده كبيره قالتلي خلاص هلبس الجاكت وبتقلق الجاكت بتاع الترينج وانا عيني علي الحلمات من غير كلام قربت منها ومديت ايدي قفشت الحلمه لقيتها بتسحب نفسها جيبت امسكها تاني وقفت روحت نازل ببوقي عليها ختها في بوقي فضلت الحس وامص فيها وهيا بدء تنهيدها يعلي قالتلي انا بردانه قولتلها تعالي هدفيكي وخرجنا من الاوضه هيا بالبنطلون بس دخلنا اوضتي قالتلي فين الدفايه قولتلها انا الدفايه ضحكت وقالتلي ازاي قولتلها كده وروحت شاددها في حضني فضلت امص شفايفها والحس لسانها وبعصي بايدي بزها جيت انزل ارضع منه لقيتها بتقولي براحه عليا بوحت منيمها علي السرير وفصلت بوس واحضان وتفعيص في بزها لحد مبقت الحلمه قد عقله الصباع عندها روحت مقلعها البنطلون لقيتها لابسه اندر بكيني داخل جوه الفلقتن ودبلان من عند كسها قولتلها انتي لحقتي قالتلي اه منت دفاك خلاني عرقت روحت مقلعهولها وفضلت الحس كسها وادخل لساني وهيا بتتقطع وتصرخ براحه وعماله تقولي كفايه حرام يلا بوحت طالع نايم اعلي منها وقالع الترينج وشادد دماغها ناحيه زبي راحت فهمت خدته في يوقها وبدئت تبوس راس ربي وتلحس الي نازل منه من مني قولتلها دخليه كله في بوقك قالتلي انا بحب اتعامل كده فضلت تمس فيه فجاه قالتلي افتح رجلك فتحت لقيتها بتلحس البيوض وتحاول تسحب البيضه جوه بوقها وتلحس وهيا بتلحس فجاه راجت نازله بلسانها للحته اللي بعد البيوض واول مره حد يلمسلي الحته دي واتاريها بتهسج جدا سخنت فشخ لقيتها طالعه بوس وراحت قاعده علي زبي قولتلها تعالي انتي تحت قالتلي لاء انا عاوزه كده وفضلت تطلع وتقوم وتقعد علي زبي لحد محسيت اني هنزل قولت لا لازم اخليها مفرفره روحت قايلها تعالي تحتي جت روحت قايم بين رجلها ورازه زبي مره واحده قالت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااه بس بمياعه وقالتلي مش حرام عليك كسي براحه مش كل يوم بيتناك انا سمعت كده قولتلها وانا هفشخه قلتلي بتاعه متعه روحت مطلع زبي وفضلت امسحه في شفرات كسها واروح مدخل راسو واطلعها وهكذا كذا مره فجاه لقيتها بتتنفض مش بتترعش وتصرخ وتشد الملايه روحت هاجم علي كسها زبي اتظفلط مره واحده روحت نازل علي بزها رضاعه وقولتلها انا هنزل قالت نزل كده جوه كسي بسرعااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااه كسي مش قادره روحت ناطر وحسيت اني اتنفضت قالتلي طلعه بسرعه عاوزه امصه روحت اترميت علي ضهري جمبها نزلت علي زبي مص ولحس اللي بينزل وفي الاحر نامت في حضني وقالتلي فعلا انت دفتني ومفيش احلي من كده دفاء وفي الصباح................




الجزء الرابع


فصباح بعد النيكه الجميله ومازال الفرس نايم في حضني عريان وانا زبي راشق بين الفلقتين لقيت موبيلي بيرن روحت ماسك الموبيل لقيت مرات خالي رديت قالتلي البت فين انا في الشقه ومش لاقياها ضحكت راحت هيا كمان ضاحكه وقالتلي ياااااااه ده شكل ليلتكو كانت فل قولتلها اوي قالتلي قوم افتح روحت قايم وانا قايم روحت لافف فوطه علي وسطي وقايم فتحت قالتلي اده انت مش بردان قولتلها ابرد والفرس في حضني ثم ايه اللي جابك قالتلي جايه اعمل شويه حجات في الشقه وراجعه هيا فين قولتلها في اوضه النوم دخلتلها لقتها ملط ولسه نايمه دخلت عليهم قالتلي انتو شكلكو خربتوها قولتلها فكك بقي انا عاوز اكمل نوم وروحت شادد الفوطه ونازل تحت الغطاء وحاضن الفرس وزبي كان وقف شويه دخل اكتر بين الفلقتين وحسيت بدفا حلو ومرات خالي واقفه قالتلي يا بجاحتكو الفرس صحيت بصتلي وضحكت وراحت بصالها قالتلها يابختك عليه زب حصان ميتشبعش من لبنه ضحكت مرات خالي وراحت شاده الغطاء لقت زبي بين الفلقتين قالتلي انت بتصبح كده عليها قولتلها اه وروحت عاصر الفرس في حضني وزاقق زبي فيها راحت لافه وبايساني من شفايفي لقيت مرات خالي بتشدها وتقولها قومي ياختي ساعديني في حجات في شغل البيت وبعدين ارجعي اتمتعي راحت هيا شاداها نيمتها علينا وقفشاها من بزها وقالتلها اتمتع الاول راحت مرات خالي قالتلي متعها وقامت روحت قايم ماسك مرات خالي بضحك وخليت الفرس تقلعها فتحت الجاكت لقت تحته بلوفر وتحته كومبليزون لحد موصلت للسونتيان رفعته ونزلت بزازها وانا روحت عاصرها وزبي بقي عل اخره ورحت قاعد علي السرير وقايل لمرات خالي تعالي عاوز اشبع منك قالتلي ياواد ورايا حجات واختي جايه تاخد مني حجات قولتلها بسرعه وروحت فاتح رجلي ومبين هيجان زبي اوي الفرس راحت راكبه ودخلته في كسها بقيت زي المجنون بعصر في طيزها بايدي واشدها علي زبي اكتر واعض بزازها مره واحده لقيت الفرس بيقع علي جمب السرير ولقيت مرات خالي ملط وبتقولها مشبعتيش من امبارح سبيلي شويه ثم قال عاوز يشبع مني وراحت قاعده علي زبي روحت نايم وشادد الفرس الحس كسها وهيا عماله تقولي قطعه بسنانك ولسانك قطعه يدوب دخلت لساني في كسها لقيها بتترعش وااااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااه وكسها عمال ينزل عسل روحت شاددها عليا وعمال الحس كل حاجه ومرات خالي من الناحيه التانيه اااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااه كسي هاتهم بقي هاتهم قولتلها هجيب لقيت الاتنين نزلو عشان يشربو لبني ونطرت عليهم هما الاتنين ومصو كل نقطه نزلت وانا بصراحه لسه مشبعتش فجاه جرس الباب ضرب قومت ولبست روب فتحت لقيت بنت حوالي 20 او 21 سنه بس جسم طولها حوالي 165 سم وزنها حوالي 70 او اكتر يعني مقلوظه وسطها باين من تحت البلوفر انه صغير لقيتها باصه لتحت وبتقولي .أ. موجوده عندكم اللي هيا مرات خالي فهمت ان دي اختها قولتلها اتفضلي قالتلي لا اندهلها قولتلها لالا لازم تخشي واتاريها باصه لتحت عشان زبي خابط في جمب من جناب الروب وباين من الجمب بسيط روحت ماسك ايدها وشديتها بسيط خشي راحت داخله قولتلها ثواني قالتلي طيب مشيت خطوتين وقولت احا لو جمعت التلاته ونكتهم ده هبقي ولا شهريارطب ازاي روحت داخل الاوضه بيسالوني مين قولتلهم لا ده بتوع دعايا واعلان وقررت اكمل نيك واسمعها اختها وهيا بتتناك وبدئت تاني ولمحت ظلها في الطرقه بره بيتحرك وجاي وفجاه بقيت شايف وشها وشايف عليه الاستغراب بس ساكته وشويه الاستغراب ده راح روحت عادل نفسي بحيث محدش يشوفها نهائي وروحت ماسك مرات خالي ومقعدها علي زبي وهيا تصرخ لحد ملقيت اختها بدئت تحسس علي نفسها بره روحت قايم قولتلهم ثواني الفرس رد ده وقته قولتلها اه خرجت كانت البنت ياعيني سانده علي الحيطه بضهرهاوماسه بزرها من فوق الهدوم وبتحسس علي كسها ومغمضه عينها بتفتح عشان تبص عليها لقيتني في وشها شهقت وسكتت وجريت روحت جاري وراها قولتلها ثواني وقفت روحت مقرب منها لحد مبقيت شامم ريحت نفسها وسخونيه جسمها لوحت ماسك ايدها وحطيتها علي زبي لقيتها بتترعش وبتسحب ايدها روحت قارص علي ايدها وعمال احكها علي زبي ومن غير مقدمات روحت عاصر بزازها وواخد شفايفها بوسه انا زفسي دوبت فيها قالتلي اختي هنا هتشوفني قولتلها انتي بنت ولا لاء قالتلي لاء واختي عارفه قولتلها خلاص عادي قالتلي لا قالتلي طيب اصبر وانا هظبطها قولتلها مش هسيبك انا عاوز ادوقك حالا قالتلي مهو انهرده سبتها لمت نفسها وهدومها وفتحت باب الشقه وقالتلي خش وانا هتصرف وقبل مقفل الباب قربت وباستني من شفايفي وراحت ماسحه علي زبي وخرجت وقفلت الباب روحت داخل لقيت الاتنين مرات خالي والفرس نايمين علي وشهم وبيهزو طيازهم روحت هاجم عل طيز مرات خالي اتخضت قالتلي انت مجنون قولتلها منتي طزك تجنن وانا عمال احشر زبي بين الفلقتين لحد موصل راسه لخرمها لقيت الفرس بتقولي يعني انا اللي توتتي وحشه روحت ضاربها عليها وقارصها صرخت ااااااااااااااه قولتلها هتتقطع برضو راحت مرات خالي بتقولي بس براحه روحت مطلع زبي ومدخله في كسها بتقولي ليه مبراحتك بس براحه قولتلها كده احلي فجاه موبيل مرات خالي رن جابته من الشنطه وقالتلي بس اسكتو دي اختي ردت قالتلها انتي فين انا بضر الجرس محدش بيفتح اعمل ايه قالتلها ثواني وهبقي عندك وجت تقوم روحت ضاغط بزبي قالتلي لا ارجوك اختر علي الباب راحت قايمه لابسه نفس الروب بتاعي وخرجت جري وسمعت انها دخلت اختها انا زبي اتحجر والفرس نازله مص فيه وانا دماغي جسم البت وبعد شويه دخلت مرات خالي وبتقولي انا همشي نستوني نفسي واهي اختي كت وكنت هتفضح قولتلها طب تعالي اقعدي ثواني عليه قالتلي لا ش هينفع قولتلها ثواني بس راحت طالعه علي السرير وهيا بتلبس السونتيان وقاعده واتعمدت اتغاشم عشان تصوت وفجاه اختها جت وقفت علي باب الاوضه وبتقولها ** ** ده اللي بتاخدي دش عشان الحمام بايظ ودي اتنفضض من فوقي والفرس شد الغطاء اللي بقي علي الارض اتكلفت بيه وانا زي منا نايم وزبي باين قدامي بدئت مرات خالي وشها يجيب الوان قولت لي اختها تعالي بس جت وقفت علي راس السرير قولتلها احنا عيله مع بعض مينفعش نحاسب بعض علي المتعه وعلي اي حاجه وانا بيني وبين نفسي انا ايه الهبل اللي بقوله ده قولتلها بصي اختك مش هتعمل كده تاني بس خليه سر قالتلها هسكت بس بشرط انا ومرات خالي والفرس في نفس واحد ايه قالت اتمتع معاكم ورقعت ضحكه الفرس راحت سايبه الغطاء ومرات خالي متنحه والبت بدئت تقلع الفرس راحت نايمه جمبي وبتقولي هيجني فصلتني بنت الكلب دي روحت عاضض حلماتها وهاتك يا لعب في كسها بايدي جقايق وحسيت بحركه علي السرير لقيت مرات خالي في ضهري وبتقولي براحه عليها دي صغيره بلف لقيت اختها ملط جسم قمحي بسيط بيلمع مفيهوش شعرايه وكس صغنن منكمش من قله النيك وحلمات واقفه روحت قايم شاددها وهاتك يا بوس وتحسيس علي كل حته في جسمها لقيتها ماسكه زبي عماله تلعب فيه قولتلها الحسلك لقيت الفرس بتقولي اطلع انت نام وهي تطلع فوقك تلحسلها واحنا نمتع زبك حسيت اني شهريار طلعت نمت وهيا حطت كسها علي بوقي طعمه كان يجنن وممتع مفيش دقايق وبقيت الاوضه اصوتها اااااااااااااه اااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااه اااااااااااااااااه روحت قايم منيم البت ولقيت مرات خالي جايه جمبي براحه البت كسها صغير والفرس بيدعك بز البت ومرات خالي بتحسس عل بيوضي دخلت راس زبي وروحت مطلعه لقيتها بتقولي لا دخله روحت راشها لقتها ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااه لقيت الفرص عشان تسكتها حطت بزها علي بوق البت ومرات خالي اسكتي هتفضحينا بدئت اخرجه وادخله مفيش دقايق البت مش بتترعش ولا بتتنفض البت ولا كانها بتتكهرب وكسها منزل شلال علي زبي روحت مطلع زبي حاكه في كسها وبدئت انطر شلال لبن وهما التلاته بيلحسو اللي بينزل وروحت نايم والتلاته حواليا وبيني وبين نفسي ايه المتعه اللي عمر الواحد مكان يحلم بيها دي
ولكنه تكون القصة كملت ، اتمنى تكون قصتي عجبتكم
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: فريد الوحش, مان 1975, Ahmedgamal86 و 23 آخرين
انا ومرات خالي وصديقتها .. أربعة أجزاء


الجزء الأول



انا اسمي م.ج مقيم بالقاهره حاليا عندي 29 سنه قصتي بدأت و انا عندي 20 سنه ايامها كنت في اخر سنه كليه سياحه و فنادق قسم ارشاد يعني تدريبي وشغلي مع الأجانب ..وكنت حابب ده جدا عشان اتفرج علي جسمهم من قريب وكنت بحب اتصور معاهم وكانت امنيه حياتي اني انام مع واحدة منهم ..وكنت بقعد كتير احلم اني بأنيك واحدة منهم ..
وفي يوم كنت في في أحد المتاحف ودخل فوج روسي فيهم واحدة عليها بزاز اكبر من بزاز صافينار ولابسة هوت شورت و تيشرت ..و شوفتها من هنا فجأه زبي اعلن حاله الطوارئ ووقف ..وبقيت خلاص رايح ناحيتها وانا مش عارف هعمل ايه ؟
كل اللي بفكر فيه اني ازاي هلمسها و المس بزها ؟روحت جمبها و عرضت عليها اني ابقي مترجم خاص و طبعا قولتلها :مجانا !!وافقت ..
وانا دخلت بيها المتحف و عمال الف بيها مش عشان افرجها المتحف انا بلف بدور علي مكان فيه ناس قليلة عشان احاول احك زبي فيها..اللي بقي واضح اوي وانا ماشي معاها انه منتصب ..
ووقفنا قصاد تمثال و طلبت مني اشرحه بدأت اشرح ..وكنت بقطع في الكلام في الاول ..وبعدين تمالكت نفسي ..و ابتدأت أشرح و لسه باشرح وقعت مني المروحه اليدوية.. ولقيتها بتوطي تجيبها..وكأن القدر ساعدني لأزنق فيها وما كان عليا الا في اقل من ثانيه وبقيت وراها زانق زبي فيها ..

اتعدلت وبصت عليا انا اتهزيت من جوايا هوت تعملي مصيبه .فبعدت ..و بصت علي زبي و راحت ضاحكه مع بابتسامه ..هيجتني اكتر !!..
قولت: يا واد اهدي لتكون عاوزه تهيجك اكتر عشان تلبسك محضر حلو ..و بدأت اركز و أشرح بجد ..و أنا مش ناسي ان زبي خبط في طيز ملبن و طريه بالرغم من عدم كبرها ..
المهم شويه ولاقيتها بتعدل التيشرت عشان ابص علي بزازها ..وكل ما ابص وابصلها تبص علي زبي ..مره في التانية لحد ماقررت اني لازم آخد خطوة و دخلت بيها غرفة في المتحف هادية ..وقربت و خبطتها بزبي ..بصتلي وملست علي زبي من فوق البنطلون ..انا روحت في عالم تاني ..أول مره ايد تلاعب زبي الا ايدي ..
جيت أالمس صدرها بعدت ..قربت براحة و بصتلي و قربت و وقعت مروحة ايدها قصد !!وهيا طالعة لمست زوبري تاني بايدها بس المرة دي ضغطت عليه !!
لسة بقرب منها اكتر ..دخل ناس ..واتحرجت و خرجت ..و راحت للفوج بتاعها ..خوفت اقربلها ..روحت ماشي ..كان لازم اروح و أفضي لبني لان زبي مش حيهدي ..
جريت روحت و طول الطريق بافكر فيها ..طلعت لقيت أهلي نازلين ..
بقولهم :في ايه ؟
قالولي :مرات عمي يتولد تعالي معانا اعتذرت باني تعبان ..
وقولت :فرصتي ادلع زبي ..
وطلعت جري الشقه اللي في وشي شقه خالي ..طلعت و دخلت الشقة بسرعة و قبل ما اوصل لباب الأوضة كنت عريان ملط ..فتحت فيلم سكس وقعدت اتفرج واتخيل الست الروسية وانا بنيكها ..

و فجأة !!!

سمعت حد بيكح ..انا دمي هرب ..قومت جري وانا عريان اقفل الباب ..لاقيت مرات خالي في وشي !!ست 31 سنة قصيرة و عليها طيز كروية طرية بتبان في حركتها انها طريه ..و بز كنت فاكره صغير قبل اليوم ده ..و عندها بطن تهبل ..
و شوية روحت حاطط ايدي علي زبي ..و جريت و قفلت الباب ..
قولتلها :انتي ايه اللي جابك هنا ؟
قالتلي :ان هي هنا عشان لسة رشة الشقة مبيد حشري ..و مش طايقة الريحة عشان كدة جت هنا وهما نزلو ..
وهي كانت قاعده في اوضه الانتريه بتتفرج علي التلفزيون ..انا بقيت في موقف احراج ..بس بقيت أفكر هل هي سمعتني وأنا بتأوّه ..وانا بلعب بزبي؟ هل هي شافتني وانا بلعب فيه ؟طب شافت شاشة اللاب توب و الفيلم شغال عليه ؟
كل ده وزبي لسة ما هديش ..
قولت :لازم اتاكد هي شافت ايه ؟
روحت لابس البوكسر والعباية عليه عشان أداري زبي ..و قبل ما اخرج ..
موبيلي رن لقيت ابويا ..
بيقولي :انهم هيباتو في بيت العيلة النهار ده ..
قولتله :طيب ..
ودخلت الاوضة اللي فيها الأنتريه ..لقيت مرات خالي قاعدة بتتفرج علي التلفزيون ..قعدت علي الكنبة اللي هي قاعدة عليها ..و ربّعت رجلي عشان اداري زبي و بدء كلامي ..
قلت: مش كنتي تعرفيني انك هنا ؟أنا فاكر اني أنا لوحدي في الشقة ..خضتيني !!
قالتلي: لا ..ما هو باين انك اتخضيت !!
بقيت مش عارف هي تقصد عشان خرجت عريان و لا هي شافت ايه ؟قررت انكشها في الكلام ..
بقولها :انا انا النهار ده فرهدت في المتحف لف و كنت جاي تعبان عاوز آخد دش ..و بجهز نفسي آخد دش لقيتك بتخضيني !!..ينفع كده !!
لقيتها ..
بتقولي :ايه اللي فرهدك ؟ما انت كل يوم في المتحف ..ثم ما انت رياضي و واخد علي المشي !!
قولتلها :اه بس كان يوم كله لف و طلوع و نزول ..
لقيتها بكل جراءة ..
بتقولي :لف و لاّ سياح عريانين ..
و ضحكت ..
قولتلها :الاتنين ..
قالتلي: يبقي تقول ان الفرجة وعنيك الزايغة هما اللي فرهدوك !!
قولتها: أكيد برضو ..ما انا لسة ما اتجوزتش برضو ..فأكيد ببص ..
قالتلي :و بتعمل ايه بعد ما بتبص ؟؟
قولتلها: ولا اي حاجه .
قالتلي :خالص !!!
قولتلها: هعمل ايه ؟هاخد واحدة اتجوزها غصب عنها ..
قالتلي: لا بس مبتخبصي كدة أو كدة ..في واحدة ..أو أي حاجة من حركات الرجالة دي !!!
قولتلها: لا أبدا ..
قالتلي :يا واد ..
روحت ضاحك ..
وقايلها :ساعات ..
قالتلي :بتخبصهم ازاي ؟؟
بصراحه تنحت من طريقه السؤال ..
قالت :ها ولا هتتكسف ..احكي .احكي ..دا انت خالك قايللي انك جريئ ..
قولتلها :عادي باللي يبقي متاح أعمله من غير ماحد ياخد باله ..
لقتها بتقولي :طيب اعتبرني سايحة قوم كدة و رّيني هتلخبص ازاي معايا ..

انا حسيت احساسين :
الأول :اني حد اداني صاعقة كهرباء !!
والتاني: زبي اللي كان بدأ يهدأ ..وقف تاني ولقتها بتشدني من ايدي ..
وبتقولي :وريني بتخلبص ازاي ؟
وقفت جمبها و رحت خابطها في كتفها فطست من الضحك .
وقالتلي: الخبطة دي لي أختك وانت بترخم عليها ..شكلك مكسوف ياعم قول محدش هنا كله خرج و يا عالم .. هاييجو امتي؟ و خالك مسافر عشان شغله ..و جاي آخر الاسبوع مفيش غيرنا متتكسفش ..وريني بتخبطهم ازاي ؟؟؟
روحت مقرب وانا كنت بدأت أهيج وأفتكر البنت الروسية ..وروحت ممشي ايدي علي طيزها حسيتها اترعشت ..
قالتلي :وايه كمان ؟؟
بصراحه انا كنت بدأت اهيج عليها اكتر روحت قارص علي فرده من طيزها براحه لقيتها خدت نفس جامد ..
قالتلي :بس كده ..
روحت خابط زبي في طيزها من الجمب ولاني أطول منها فكان واصلها فوق طيزها بسيط ..لقتها بتاخد نفس متقطع و بصتلي ..
قالتي :وايه كمان ؟..
روحت قررت اخد خطوة أجرأ ..
واقولها :مهومّا بيبقو قالعين وأغلب جسمهم باين ..فساعتها الواحد من رغبته بيعمل اللي علي حسب جمال اللي بيخبط فيها ..
لقتها بتقولي :يعني ايه ؟
قولتلها :يعني لو انتي لابسة قميص نوم أو بكيني هورّيكي ..
راحت قالعة العباية وهنا لقيتها لابسة أاندر فتلة داخل في طيزها و سونتيان أسود طالع منه بزين من كتر بياضهم و حاسس اني شايف العروق بتقولي :طب لو كدة ..
ممسكتش نفسي و روحت ماسك فرده طيزها فعصتها و قافش بزها لدرجه لما سبته لقيت صباعي معلم عليه ..
قالتلي :ماتقلع العباية دي ..ما انا براحتي أهو ..ومش مكسوفة .
قولتلها :ولا انا ..
قالتلي: مش باين ...
بارفع العباية حسيت ان زبي باين و خصوصا لابس بوكسر رمادي فباين المني بتاعي فيه لقيتها بصاله ..
قالتلي :يلا وريني هتعمل ايه تاني ..
روحت حاكك في طيرها و ممشي صوباعي بين الفلقتين شهقت ..
وقالتلي :انت شكلك شقي اوي ..
قولتلها :مستني الفرصة اللي أتشاقي فيها ..
قالتلي :اقعد ..
وانا بقعد بقي هاين انط انيكها خلاص ..
لقيتها بتقولي :انا مخنوقة..
بقولها ليه ؟
قالتلي :خالك بيحبني البس سونتيان ضيق بيخنقني ..
قولتلها: اقلعيه عادي دنا وانتي وبس و لا هتتكسفي ؟
قالتلي :مش عارفة أفكه ..تعالي فكهولي قوم ..
وبيقت بأفكه و مقرب زبي من بوقها حاسس بنفسها فيه و روحت فكّه و شوفت حلمات الواحدة قد عقلة الصباع ..روحت مترددتش وحسست عليها قالتلي: ايه عاجبينك ؟
قولتلها :اول مره اشوفهم ..
قالتلي :واللي في الأفلام اللي بتشوفها اكبر ولا دول ؟
عرفت انها شافتني ..
قولتلها: لا دول ..
وكان صدرها طري جدا وناعم لقيتها ..
بتقولي :ايه اللي في البوكسر ده وبتشاور علي الحته اللي المني مخليها مبلولة ..
قولتها: وساخة هبقي اغسله ..
قالتلي :اقلعه وانا هجبلك واحد تاني ..
قولتلها :هروح اغيره ..
قالتلي :لاء اقلعه و لا مكسوف مني ؟
قلعت عادي ..لقيتها عنيها لمعت لما شافت زبي هو مش كبير أوي ..بس عريض و عروقه باينه أوي ..
قالتلي :استني ..
ومشت ضهر ايدها عليه ..
قالتلي :زي ما انت عملت ..
روحت مقرب منها و خليته قريب من بوقها ..لقيتها بصتلي .
وبتقولي :عاوز ايه ؟
قولتلها :نفسي احس انه في بوقك نفسي اعرف هحس بايه ؟
قالتلي :بس امسك نفسك ..
قولتلها: طيب ..
و حطته وانا جسمي ساب وبدأت أنزل بالتصوير البطئ علي الأرض وهي راحت نازلة وعمالة تمص ..بعد حوالي خمس دقايق مص ..
قولتلها: ابعدي مش قادر ها انزل لقيتها حطت ايدها علي صدري ..
وبتقولي :هاتهم و روحت ناطر لبني من كتر مكان بينزل كتير راس زبي وجعتني وهي عمالة تحكه في بزها وببص لبزازها لاقيتها غرقانة لبن ..
قالتلي :ينفع كده ؟
قولتلها :معلش ..
قالتلي :اومال عامل فيها شقي وتجبهم بسرعة كدة ..
قولتلها :دي اول مره في حياتي اجبهم علي حاجة غير الافلام السكس ..
قالتلي: انت منمتش مع واحدة؟
قولتلها: لا ..
مصدقتش راحت قايمة وقالعة الكلوت ..وشوفت كس هو مش وردي اغمق بسيط بس شفراته كبيرة وتجنن روحت هاجم منيمها ونمت الحس فيه وجبت تاني وانا بلحس ..
قالتلي :يلا دخله يا أسدي ..
قولتلها :انا جبت تاني ..
قالتلي :دخله بس ..
جيت ادخله مسكته معايا ودخلته و هي بتحسس علي بيضاني ..
قالتلي :لو هتجيب ابقي قولي ..
قولتلها :طيب ..
وانا اول مدخل كله روحت قافش بزازها و نزلت في شفايفها مص شوية ..
قالتلي: بص دخله وخرجه بقي زي ما في الافلام اللي بتشوفها ..
خرجته ودخلته جاي اخرجه حسيت اني عاوز اجيب قولتلها ..
قالتلي :قوم ..
قومت ..
قالتلي :هات الجلابية ..
للحظة وقفت ..اتمسمرت و حسيت ان اللبن وقف في نص زبي ..
بقولها: ايه
قالتلي: انا بشتت تفكيرك عشان مخلكش تجيب بسرعه ..
وضحكت ضحكه شرمطه قومت نازل تاني ..
وبقولها: طيب انا هغرقك ..
قالتلي: مسمهاش اغرقك اسمها هرويكي ..
وراحت شداني ادتني بوسه خلت زبي دخل لوحده روحت رافع جسمي وفاتح رجليها وفضلت أدخله وأخرجه ..
وهي بتصرخ :ااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااه هاتهم بقي ..
جيت انزل ..
بقولها :هنزل ..
قالتلي :نزل جوه كسي اروي عطشه و روحت نايم عليها و نزلت لبني كله و أنا بنزل لقيتها بتترعش جامد ..عرفت انها بتنزل هيا كمان نمت فوقها لحد ما زبي نام و هو جوه كسها و قومنا استحمينا و فضلنا لحد تاني يوم ملط و أنا بأنيكها ...



الجزء الثاني


بعد الليله اللي قضيتها في القصه الاولي فضلت طاير من السعاده حوالي اسبوع لحد ماكان نفسي اكررها وبدات المح لمرات خالي تاني وبدا زبي كل مايشوفها يهيج و يبقي واضح و مرة كنت عند خالي و هي في المطبخ دخلت بحجة اني اساعدها و اول مادخلت حضنتها من ضهرها ودفست زبي فيها و عصرت بزازها لفت ..
قالتلي :لا امسك نفسك خالك هنا هنتفضح روح البس حاجه واسعة بدل ما حد ياخد باله ..
خرجت من الشقه روحت لبست جلابيه واسعه عليا ورجعت لقتها بتغمزلي روحت المطبخ و هي جت ورايا اول ما دخلت لسة حأهجم عليها راحت رافعة الجلابية وماسكة زبي ..
وقالتي :وحشني فشخ ..
ونزلت مصته لحد ماغرقت بزها مسحت زبي بمنديل كل ده كان بسرعه عشان محدش ياخد باله وانا هتجنن وانيكها تاني
قولتلها: عاوز اشيع منك ..
قالتلي :لا مينفعش هنتقفش انا عملت ده كمساعدةه عشان تهدي شوية ...
وقالتلي: هنظبطها ..المهم اخرج اقعد معاهم ..
خرجت لقيتهم ..
بيقولو :احنا عاوزين نظبط مصيف سوا ونطلع كلنا ..
خالي قالي :ماشي بس لو مش ها اروح معاكم خدو مراتي عشان تغير جو ..
قولت :بس دي هتبقي فرصتي التانيه ..
وشجعت فكره اننا نسافر وهي عشان كانت عايشة في اسكندرية ..
قالت :انا ليا واحدة زملتي عندها برج و في كام شقة بتأجرهم مصيف ممكن اكلمها ..
وفعلا كلمتها و ظبطت و بعدها باسبوع طلعنا واحنا في الطريق عمال ..
اقول :انا ازاي هعمل معاها حاجة في وجود كل الناس دي امي واختي وابويا واكيد الستات هتكون في اوضه وانا وابويا في اوضه ..
بقيت في حيره لحد ماوصلنا وروحنا العمارة لقيت فرس بلدي من غير لجام لابس عباية واقف في المدخل وانا عيني بتفحص كل حتة في جسمها عليها بزاز كروية لابسة سونتيان ضيق فبزها من نص السنتيان بارز منه و وسطها مقلوز زي مروة المغنية و طيزها مرسومة بمعلمة وواخدة كيرف رهيب انا بقيت متنحلها فوجئت بمرات خالي ..
بتقولنا :دي صاحبتي وصاحبة الشقة ..
بعدها طلعت معانا تورينا الشقة وتدينا المفتاح وقعدت دقايق ..
وقالتي :اسيبكم تريحو ..
وقالت :لمرات خالي طيب متسبيهم وتيجي تباتي معايا ..
قلبي كان ..
بيقولها: خديها عشان انزل انيكم انتو الاتنين ..
بس مرات خالي رفضت ..
قالتلها :لا انا هنا خليكي علي راحتك ..
قالتلها: ما انتي عارفه ان جوزي مسافر ..راحتي ايه بس!! دحنا اتنين ستات ..
قالتلها :لا انا هبات هنا راحت ..
قالتلها: براحتك وبصتلنا ..
وقالت :لو احتاجتو حاجه انا في الدور التالت الدور كله شقتي ..
و شقتنا كانت في الخامس ومشيت وهي ماشية ببص لطيزها لقيتها بتتقصع و تتهز قلبي معاها كان بيتهز وفجأة لقيت مرات خالي حاطة ايدها علي وسطها وبتبصلي المهم خدت شنطتي ولقيت ابويا ..
بيقولي :حظك حلو الشقة ثلاث غرف يعني انت غرفة وانا وامك غرفة واختك ومرات خالك غرفة ..
قولت حلو دنا لازم اخش اوضتي اغير ودخلت يادوب قلعت القميص والبنطلون لقيت الباب بيخبط كنت بالبوكسر لقيت مرات خالي ..
بتقولي: مالك كنت باصص لصاحبتي كده ليه ؟..
رديت من غير تفكير :جسمها فاااااااااجر فشخ ..
قالتلي :انا يعني اللي جسمي مش فاجر ..
حسيت لو قولت: آه ..مش هطول المسها تاني ..
فرديت بدبلوماسيه :لا طبعا هو انتي في حد يتقارن بيكي ..
وروحت قارصها من خدها مشيت وانا زبي بقي واقف قفلت الباب وقلعت البوكسر وفضلت اتخيل اني بنيك صاحبة مرات خالي لحد مانطرت كل لبني هديت ..روحت واخد دش ولبست شورت وتيشرت بحر ..
لقيت جرس الباب فتحت لقيت الفرس ..
بتقولي :انتو نمتو ؟
قولتلها :لا خير ..
قالتلي :خد من ايدي ..
وناولتني صينية كبيرة اوي زي بتاعة الفلاحين ..
وقالتلي :ده الغداء عشان متتعبوش نفسكم وانتو لسه جايين ..
الصينيه من كبرها دخلت بالعافية من الباب ..المهم امي خارجة من الاوضة شافتها في ايدي ..
قالتلي :ايه ده ؟
قولتلها :غداء بدل متشحططوني انزل اجيب ..
لقيت الفرس بيضحك بصوت ضحكه مطرقعة.. ماما جت وشكرتها ..
وقالتلها :يبقي لازم تاكلي معانا ..
قالتلها :سبقتكو ..
ونزلت واتلمينا كلنا وكلنا و ماما غسلت الصانيةه بالاطباق كلها هي واختي ..
وقالتلي :انزل وديهوملها واشكرها ..
لقيت مرات خالي جريت ..
قالت :لا ها انزلهم انا عشان اقعد ارغي شوية ..
امي قالتلها :خلاص ماشي متتاخريش ..عاوزين ننزل نتفسح ..
قالتلها :طيب ..
كان هاين عليا اضرب مرات خالي ..نزلت وشوية و طلعت و خرجنا و عدي كذا يوم و لا انا عارف اطول مرات خالي و لا عارف اطول او افتح سكة مع الفرس ..لحد يوم كنت نزلت وانا طالع الاسانسير عطلان ..
قولت :مبدهاش نطلع سلم ..
وانا في الرابع بعد الدور اللي فيه الفرس لقيت مرات خالي نازله ..
بقولها :رايحه فين ؟
قالتلي: نازله لصاحبتي لحسن كلهم فوق نامو من تعب البحر و الخروج فنامو ..
قولتلها :طيب متيللا ننبسط شوية ؟؟
قالتلي :لا هخاف طول ما حد في البيت ..
المهم سابتني و نزلت و انا طلعت نمت صحيت ملاقتش مرات خالي وكنت صاحي باحلم اني بنيكها ..
بقول لي ماما :هي فين ؟؟
قالتلي :اسكت دا انت كنت نايم مرات خالك نزلتلها قعدنا عند صاحبتها امبارح للفجر وانا وهي طالعين رجليها اتجزعت وبيتت عندها ونزلنا لها هدوم ابقي انزل شوفها عاوزة حاجه ولا ايه ؟وانا وابوك واختك رايحين سينما تيجي ؟
قولتلها :لاء ..
وقولت: فرصه محدش في البيت لو وصلت اشيل مرات خالي واطلع بيها وانيكها هشيلها وهما نزلو من هنا وبقيت لوحدي ولا كاني واخد فياجرا كلمتها قولتلها :انا هنزل اطلعك حتي لو لاسانسير عطلان دول خرجو قدامهم بالميت 4 ساعات لازم تريحيني انا زبي بقي مولع نار ..
قالتلي :انزل منا هنا كمان قاعدة لوحدي ..
روحت نازل جري فتحتلي وهي رابطة رجليها و بتعرج و لابسة عباية بيتي صدرها مفتوح تجنن دخلت ..
بقولها :سلامتك ..
قالتلي :انت اللي سلامتك وبتشاور علي زبي ..
قولتلها: شوفتي انا كمان تعبان ازاي ؟
قالتلي :هو كبر ولا ايه ؟
قولتلها: لا زي ما هو ..
مسكت ايدي لحد ماوصلنا الانتريه و قعدت و انا قعدت .. وانا بقعد كانت ايدي جوه عبايتها بلعب في بزها ..
قالتلي :استني بس اتاكد البت دي راجعو امتي ؟
كلمتها وطول ماهي بتكلمها وانا مطلع بزها بره برضع منه واعصره واول ماقفلت ..
قالت :دي عند اهل جوزها هتتغدي معاهم وتيجي ..
قولتلها :كويس ويللا ..
روحت قايم و قالع الشورت بالبوكسر و كان زبي مولع ..
مسكته ..
قالتلي :دنت مبتشبعش ؟؟
قولتلها :اخر مره لمستك كانت امتي ؟
قالتلي :يا سلام وبالمناسبة ان انت لسة ضارب عشرة اول امبارح بالليل وخلصت ودخلت خت دش ..
قولتلها :عرفتي ازاي ؟
قالتلي :دخلت اوضتك لقيت المناديل اللي علي السرير بمسكها لقيتها لزجة عرفت انك ضربت عشرة ويا عالم دي كانت الكام ..
روحت منيمها وفاتح زراير صدر العباية لحد بطنها و مخللي صدرها كله باين وقلعتها السونتيان ونزلت رضع في بزازها وقومت طالع راكب عليها وممشي زبي بين بزازها راحت قافله بزازها علي زبي وانا نازل حك في بزازها ولما راس زبي تبان من نحيتها تلحس راس زبي روحت مدخل زبي في بوقها وكاني بنيكها فضلت تمي وتمشي سنانها علي راس زبي وتلحس بطرف لسانها فتحه زبي لحد منزلت كله في بوقها وهيا شربته كله ..
قالتلي :اول ما قومت من عليها ايه ده انت كده خلصت ؟؟
قولتلها :لا ده التمهيدي ..
راحت ضاحكة ..
قالتلي :طيب قومني لحد الاوضه ..
قومنا ودخلنا راحت نايمه علي السرير وقالعه الاندر وفاتحه رجلها ..
وقالتلي :يللا الحس الاول ..
روحت نازل عمال الحس فخادها لحد موصلت لكسها قطعته لحس وامص الشفرات وادخل صوباعي وانا بلحس لحد ما..
قالتلي :يلا دخل زبك افشخ كسي بقي ..
روحت فاتح رجلها ودخلته وكان كسها مولع نار وغرقان لدرجه ان زبي دخل بسرعه فضلت ادخل زبي واخرجه جامد ..
وهي عماله تقول :اااااااااااه ااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااه قطع كسي قطعه محروم من الزوبر الشبابي ده افشخني انا اسمع كده اهيج اكتر وازود في الحركه لحد ما..
قالتلي :نام عليا وحضنتني جامد ولقيتها بتتنفض جامد اوي وحطت ايدها علي بوقها وبتصوت وبتكتم صوتها ..
بقولها :في ايه ؟
قالتلي :مش قادره انت اسد بجد انت بتمتعني جدا ..
وفجأة سمعنا باب الشقه بيتفتح انا دمي هرب مني وهي كمان اتنفضت من فوقها و قامت وهي بتعرج لبست العباية و قفلت الزراير و خرجت لقت صاحبتها جاية من برة وبتعيط ..
روحت لابس و زبي مولع وندهت عليا خرجت لحد ماوصلت وقعدت الفرس مكانتش بصالي بصتلي اول ماقعدت ..
قالتلي: ازيك ..
قولتلها :بخير مالك انتي ..
بس لقيت مرات خالي ..
بتقولي: اصل جوزها كلمها ..
وقالها :مش هيعرف ينزل اجازه السنادي كمان ..
قولتلها :معلش يمكن ظروف شغله كدة و ممكن يتأذي لو نزل اجازة ..
قالتلي: مايولع شغله وانا اللي بقالي 4 سنين من غير راجل متجوزه بالكدب بس ..
مرات خالي هديتها ..
فبتقولي :نورتني ..
وهي بتمسح دموعها وراحت ضاربه مرات خالي علي رجلها ..
وبتقولها :الراجل في بيتي ومتشربيهوش حاجه ..
قالتلها :غصب عني دنا منزلاه عشان يعملي تدليك لرجلي ويدهنلي المرهم ويادوب دخلنا الاوضه لقيتك جايه بتعيطي ..
قالت: طيب تشرب ؟؟
قولتلها :شكرا ..
وبيني وبين نفسي عاوز ..
اقولها :اشرب من بزك ..
قالتلي :طيب ثواني ..
قمت مميل علي مرات خالي ..
قولتلها :انا لو قومت وقفت هاتفضح زبي واقف جدا ومبقع في الشورت بالمني ..
قالتلي :والعمل ..طيب قوم اطلع قبل هيا ما تيجي ..
لسه هعمل كده لقيت الفرس جه .
قالتلي :علي ماتشربو ده هكون دخلت آخد شاور واطلع نتغدي سوي ..
بقولها :لاء شكرا ..
قالتلي :مش ممكن ابدا دنا هطلع اجيب الباقي من فوق ..
قولتها: دول خرجو يتفسحو ويخشو سينما ويتغدو بره لقتها ..
بتقولي :يعني عاوز تتغدي لوحدك ميصحش و هناكل سوي ..
المهم دخلت الحمام و روحت منيم مرات خالي علي الكنبة وهي رفعت العباية وروحت مطلع زبي ومدخله وفضلت انيك فيها لحد مابدأت تصوت كتمت صوتها بخداديه عشان التانية ماتسمعش وروحت قافش بزازها اللي عمالين يتهزو من تحت العبايا واعض في حلماتها من فوق العبايا وادخل زبي واخرجه وروحت مطلعه وجاي عند وشها وشلت الخداديه وحطيته علي شفايفها ..
قالتلي :لا هاتهم عليا ..
قولتلها: طيب بس مصيه بس ..
فضلت تمص شويه روحت راجع مدخل زبي في كسها تاني وفضلت انيكها جامد لدرجة خبطت جسمي في جسمها بقي ليها صوت وروحت مطلع زبي وفضلت انطر علي كسها وبطنها وروحت مدخله تاني في كسها لقيت كسها عمال ولا كانه بيقفل ويفتح علي زبي طلعت زبي ومسكت منديل مسحته ورميت المنديل وشربت كوبايتين العصير لوحدي ودخلت زبي وعدلت مرات خالي ونزلت هي العباية ..
وقالتلي :هاخش استحمي بعدها علي طول ..
قولتلها :طيب ..
وكان فاضل في كوبايه العصير نقط .
قالتلي :ادلق دول علي الشورت عشان لسه مبلول ..
فنقول :انه اتدلق عصير عليك ..
ودخلت وسمعتهم بيضحكو في الطرقه ولقيت الفرس خارج بروب حمام لحد الركبه وما اقولكوش علي السمانه اللي بتلمع ولا كانها مدهونه زيت وماسكه فوطه ومميله راسها وبتنشف شعرها وصدرها باين حجمه من غير سنتيان بدات اهيج تاني لقتها ..
بتقولي :انت وقعت عصير ..
قولتها :اه بس علي هدومي بس متقلقيش
قالتلي :ياعم فداك طيب قوم بلها بميه عشان ميلزقش ..
روحت قايم مغرق حجري ميه قبل ما مرات خالي تخش الحمام تستحمي وراحت مرات خالي نادهت حد ييجي يفكلي رباط الضغط ده خرجت من الحمام للاوضه يادوب دخلت لقيت الفرس جه هو كمان وراحت ضاحكه ..
وبتقولها :يابنت الايه هتدلعي بقي طول منتي تعبانه بحجه رجلك ..
وانا بقوم بان الشورت بالميه اللي عليه لقيت مرات خالي ..
بتقولي :ايه ده ؟
قولتلها: قومت عملت العصير بالمايه عشان ميلزقش فضلت ..
تقولي :ميه ولا ملحقتش الحمام وفضلت تضحك هي والفرس ضحك ..
قولتلهم :هاطلع اغيره وجاي ..
الفرس قاللي :طيب خد المفتاح عشان انا بنشف شعري وهيا داخله الحمام وانجز عشان نطلب الاكل ..
خرجت من الشقه جري لفوق فتحت باب الشقه قلعت ملط ودخلت رميت الهدوم في الغساله وجريت نزلت ميه علي جسمي تحت الدش ونشفت وحطيت ربحه ولبست شورت بس قطن غامق وواسع وملبستش بوكسر وتيشرت علي اللحم ونزلت فتحت الباب لقيت الفرس خارج من الاوضه جاي وبتقولي: برافو سريع ..
قالتلي :اقعد بقي استناني ..
قعدت راحت جابت منيوهات اكل ..
وقالتلي :يلا شاور واختار ناكل ايه ؟
طبعا قولتلها: بما اننا في اسكندريه يبقي اكيد سمك ..
انا بصراحه كنت عاوز فسفور عشان اعوض ..
قالتلي :طيب ..
وكلمت المحل وعملت الاوردر سمك وجمبري وشوربه سي فود ..وهي قايمة بتسند علي ضهر الكنبه لقيتها استغربت وبترفع ايديها وبتبص مكانها وبتقول :ايه ده :
بقولها :في ايه ؟
قالتلي :مش عارفه ..
راحت شامه صابعها معرفتش راحت لحساه لقيتها ابتسمتلي ..
وقالتلي :باينها ميه نطرت من شعري ..
وقامت دخلت الاوضه روحت ماسح مكان ايدها لقيت ده لبني وانا بنطر جه ..
قولت :احّيه ..هنتفضح ..

لقيت مرات خالي جت ولابسه عبايه تانيه مجسمه عليها

وبتقولي :اربطلي رجلي ..
قولتلها: اللي حصل ..
قالتلي :يالهوي ..
قولتلها :بس هي بعد ماداقتها ..
قالت :ميه نطرت من شعري ..
راحت ضاحكه ..
وقالتلي :ميه دي طلعت هبله ..
جه الاكل وقعدنا ناكل والفرس كان لابس جلابيه بيت وريحتها وريحه جسمها تجنن وطبعا اكلنا وشغلت فيلم وقعدنا نتفرج وشويه ..
وقالت :انا هنام ..
وقامت ..
قالت:خليكو انتو لحد ما اهلك يرجعو بدل ماتقعد لوحدك ..
وشويه وروحت واخد مرات خالي في حضني وفضلت ابوس فيها ..
قالتلي :استني اشوفها نامت ولا لاء راحت وجت ..
قالتلي :بتشخر ودي نومها تقيل فضلت ابوس فيها واحضنها ..
قالتلي ل:ا يلا نخش الاوضه ؟
قولتلها :وصاحبك هتسمعنا دي اوضتها جمبنا ..
قالتلي: لا ماتخافش ..
دخلنا واول مدخلنا ..
قولتلها :هو انا ممكن انيكك في طيزك ؟
قالتلي :لا اخاف اسمع انها بتوجع ..
قولتلها :نجرب وجع مش هدخله ..
وفعلا جيت ادخل زبي في طيزها بعد ماحطيت كريم لاقتها صرخت فجأة ..
قولتلها :اسكتي هتصحيها ..
قالتلي :لا بلاش ..
روحت مدخل زبي في كسها وانا فوق طيزها ومادد ايدي تحتها عاصر بزازها وعمال اطلع زبي وادخله واعضها في كتفها وهي ..
بتقولي كمان كمان اقوي انا مش مستحمله ..
قولتلها :قوليلي نكني يا اسدي ..
قالتها :بس بطريقه نكني يا اسديييييييييييييييي هيجتني اكتر روحت ..
قايلها:هفشخك يا لبوتي ..
وفجأة نسمع انا وهي صوت ..اه قومنا في ثواني ..
لقيت الفرس واقف جمب الباب ومطلعه بزها الشمال وبتلعب فيه وايدها التانيه جوه لباسها شفناها و بصنلها عدلت نفسها في ثواني وانا بزها جنني بز مكور وحلمته بني غامق شكلها يجنن راحت داخله ..
قالت:بتعملو ايه ؟كده حرام ..دي مرات خالك ..
راحت مرات خالي ..
قالتلها :منا محرومه متعه من يوم ماخاله جاله القلب بقت العلاقه بنا تحسيس ولو نيك بيبقي لدقائق مبلحقش احس و لبنه قليل ..اعمل ايه اتعرف علي حد ده ابن اخته وحد مضمون ميخرجش سري ولا يفضحني ولا افضل محرومه ..
وفجأة هنطق او اعمل حاجه ممكن تفضحني ..
قالتلي: وانت مش مستحرم ؟
قولتلها :انا عشان محدش غريب يأذيها او يصورها كان لازم اطفي نارها ..
وبدأت العب بالكلام علي الفرس بقيت ..
بقولها :ماهو هي متجوزه ومش متجوزه برضو هي مش ست وليها متطلبات ودي جزء من متطلبتها ويمكن حاجه مهمه وضروريه كمان دي في عز شبابها لازم تتمتع لازم تحس انها انثي لازم تحس بجمال جسمها ..
وروحت راميلها قنبله ..
قولتلها: انتي مش محرومه نيك مش محرومه ان حد يلمس جسمك ..
لقيت عنيا رخرخت دموع روحت مكمل منفسكيش تقلعي ملط وحد يملس عليكي ويقرصك ويمسكك من كل حته راحت قاعده جمبنا ومنهاره عياط وبدأت ..
تقول: انا مبقتش مستحمله هتجنن واعمل كده ..
كنت انا مخبي زبي بعبايه مرات خالي انما مرات خالي مش مخبيه حته في جسها روحت مقرب منها ومطبطب عليها ..
وقولتها :عرفتي ان كل واحد محروم بشكل ويوم مايلاقي اللي يسد حرمانه وبأمان اكيد بيروحله وده اللي حصل بيني وبين مرات خالي راحت مرات خالي ..
قالتلها :بقولك ايه تحبي يطفي نارك وانا اضمنك ان محدش في الدنيا هيعرف ..
انا بيني وبين نفسي كان نفسي اعمل تمثال لمرات خالي بعد الكلمتين دول بس سكت لقيت الفرس ..
بتقول :نفسي بس خايفه ..
مرات خالي قالتلها :خايفه من ايه ؟من انك تحملي متخافيش معايا حبوب هجبلك متضيعيش الفرصه واشبعي ولو لمره وراحت اللبوه شاده العبايه بتاعتها من علي زبي ..
وقالتلها :نفسكيش زب زي ده يرويكي ؟
لقيت الفرس ضحكت روحت ماسك ايدها وحاطتها علي زبي وفي اللحظه دي شهقت شهقه عرفت قد ايه هيا محرومه روحت ..
قايل لمرات خالي:هاتيلها حبايه بسرعه
وروحت قايم ..
قولتلها :هسهلها عليكي ..
قالتلي :عشان كده كنت طالب سمك وضحكت..
قولتلها :اه ..
خدت الحبايه وانا ومرات خالي قدامها ملط راحت مرات خالي ..
قالتلها :اقلعي ولا يقلعك ..
قالت لا هقلع ..
وقلعت يالهوي انا بقيت طاير من الفرحه اتنين ملط يحلو من علي حبل المشنقه معايا وهنيك فيهم ولقيت كسها من نوع اللي شفراته بارزه منه راحت مرات خالي ..
قالتلي :نام علي السرير هنبتدي بالمص خلي الست تليت علي طعم لبنك والمني ..
ردت الفرس :ما انا دوقت من اللي كان ناطره علي الكنبه صح ولا ايه ؟
روحت انا قايلها :اه وزي اللي هنطره عليكي وجواكي انا طول منا في الاسكندريه هشبعك نيك ..
قالتلي: ياريت ..
وراحت ماسكه زبي وهجمت عليه مص ولا المحرومه وبقت مرات خالي تقولها براحه ورحت انا شادد مرات خالي من بزها عمال ابوس فيها وادعك في بزها وحضنتها ..
وقولتلها :مهما نكت ستات انتي الاساس ..
قالتلي: عارفه وضامنه ..
والفرس عمال يمص يشراهه كبيره وتبلع اي حاجه تنزل ..
قالتلي :انا عاوزاك تنطر في بوقي ..
راحت مرات خالي نزلت تساعدها عشان تسخني اكتر ..
قولتلهم :طيب قربو طيازكم مني احسس عليها
وفعلا وهنا جزء جديد من المتعه طياز الاتنين مرات خالي طريه جدا جدا والفرس ماسكه نفسها شويه وجيت العبلهم في اكساسهم يدوب بلش كس الفرس صرخت واترمت علي السرير وفضلت تترعش لفيت مرات خالي ..
قالتلي :انزل نام عليها بس عكسها والحسلها كسها ..
جريت وكسها كان ليه مزاق مختلف عن مرات خالي فضلت الحت وكانت ميته كتير وكل شويه تترعش تحتي لحد ما..
قولتلها: انا مش قادر عاوز انيكك ..
قالتلي :براحه انا بقالي كتير متناكتش براحه ..
جيت ادخل زبي ومرات خالي فاتحه رجلها معايا وبتلعب في بز الفرس ..
قالتلي :براحه وحسيت ان زي بيدخل بصعوبه لحد مدخل كله ..
راحت مرات خالي ..
قالتلي :ماتطلعوش نام عليها ..
نمت لقتها حضنتني ولفت رجلها عليا وعماله تتنفض مش تترعش وااااااااااااااااااه بتاعتها تحس انها طالعه من اعماق قلبها طالعه بحورقه جيت اقوم من حضنها ..
قالتلي بصوت كانها بتعيط :انطر بقي انا مش حملك يا اسد انا كسي ولع ..
قولتلها: اشوفه
راحت سايبه ايدها وقومت وجيت ابص علي كسها اشوف زبي لقيت كسها منزل ددمم اتخضيت وطلعت زبي بسرعه شهقت ..
وقالتلي :في ايه ؟
قولت: لمرات خالي ده فيه ددمم ..
راحت مرات خالي ..
بتقولي: مهو ست بقالها كام سنه متناكتش لازم تنزل ددمم متقلقش ..
كما لقيت الفرس ..
بتقولي: كمل لبوتك مستنيه لبنك ..
انا سمعت الكلمه دي روحت مدخل زبي وبقيت بنيكها جامد واعصر بزها وانزل اعض حلماتها واطلع وهيا يتتنهد بطريقه تخوف لقيت مرات خالي بتقولي :اهدي علي البت هتموت في ايدك ..
راحت هيا راده عليها :خليه خليه يموتني بزبه بلبنه خليه ينكني ميحرمنيش من زوبروووووووووووووووو ااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااه ..
وانا عمال ادخل زبي اخرجه اقوي واعصر بزازها لحد مجيت انطر روحت دافس زبي لي اخره جواها وساند ايدي جمب جسمها لقتها بتشهق جامد ومش بتترعش لا دي عماله تطلع بصدرها لفوق تشهق وتنزل وراحت شداني وقعتني بمعني الكلمه عليها ووخداني بوسه وراحت لافه رجليها عليا وبدأت تترعش زي الطفل العريان في عز البرد وجايه تبوسني في رقبتي لقيت مرات خالي ..
بتقولها :لاء في كتفه ..
مكنتش فاهم في ايه ؟
بقولها :اي حته سيبي الست براحتها بقي ..
واتاري هيا دي ال love bite وكنت اول مره اعرفها وفضلت حبساني في حضنها حوالي ربع ساعه لحد ما مرات خالي ..
قالتلها :يلا بقي كفايه لسه هنستحمي .. انتي طمعتي انا مستفدتش حاجه ..
ردت الفرس بصوت واااااااااااطي :يابختك يابنت المحظوظه بيه ثم مهو معاكي في القاهره تشبعي براحتك بصالي في التصبيره اللي باخدها ويعالم هيخش فيا زب تاني امتي ..
وقومنا استحمينا سوي وانا حاسس ان زبي مولع ناااااااااااااااااااااااااااااار وفضلت قاعد ملط لحد بالليل ..لحد ما اهلي جم ..
ولما طلعت دخلت اوضتي ونمت ملط لاني مكنتش مستحمل حاجه علي زبي




الجزء الثالت

كنا في يوم بنت خالتي كان في برد الشتاء ومن شده المطره بلليل كلو قال هيبات في بيت العيله عشان الطرق متبهدله الا انا قولت لازم اروح عشان كان تاني يوم عندي مشوار مهم المهم روحت وكنت حاسس اني ماشي في البلد لوحدي وطبعا انتو عارفين جو الشتاء بيفكرك ديما بحجات جميله انا بقي الجو ده فكرني بالفرس والنيكه الممتعه اللي قضيتها معاها ومع مرات خالي علي موصلت البيت كان زبي واقف قولت لا انا هطلع هضرب عشره واتخيل وافتكر كل شئ كانت الساعه حوالي 1 الا ربع بعد موصلت ودخلت الشقه وبدئت الاعب زبي موبيلي رن ولقيت مرات خالي اللي بتتصل بتقول انت فين قولت في البيت قالتلي طيب خد المفتاح بتاع شقتنا وروح افتح وقالتلي علي مفجأه العمر الفرس كان في القاهره ومش عارف يرجع اسكندريه فا افتحلها شقتهم يباتو فيها حصيت ان القدر بيقولي مكتوبالك متتعبش زبك بايدك ريحه في كسها قومت جري جبت المفتاح ولبست ترينج علي اللحم وعمال الاعب زبي عشان مينمش فجاه جرس الباب رن افتح الفرس لابس بنطلون وعليه جاكت طويل شويه دخلتها وريحت وعملتلها شات تدفي نفسها وقعدنا نحكي وقالت انها كانت جايه زياره لناس قرايب جوزها والجو خلاها مش عارفه تسافر قولتلها عادي باتي محدش هنا كله بايت في بيت العيله قالتلي منا عرفت من مرات خالك لقيت موبيلي جه عليه رساله بشوفها الاقي مرات خالي بعتالي رساله بتقولي الليله ليلتك وبراحه علي البت واحنا هنبات انهرده وبكره كمان هيص ياعم قريت الرساله وفرحت وقولت لازم انيكها بعد شويه رغي قولتلها اجبلك حاجه تغيري هدومك عشان تعرفي تقعدي قالتلي ماشي بس هو انا هبات هنا ولا الشقه التانيه قولتلها اللي يريحك قالتلي تضايق لو بيت هنا قولتلها لا اهو نسلي بعض قومت جبتلها ترينج من عند اختي وكنت قاصد عشان يطلع ضيق عليها ويبين جسمها دخلت تغير ولقيتها بتنده عليا بقولها ايه كانت قافله علي نفسها قالتلي مينفعش جاكت ترين تاني غير ده عشان السوسته مش عاوزه تقفل قولتلها اه ممكن قالتلي طب هاته قولتلها عندك في الاوضه قالتلي طيب ثواني وفتحتلي اخش اجيبه والاقي البنطلون بتاع الترنج مرسوم عليها وبطنها باينه والسونتيان باين اسود وبزازها هتنط منه زبي رجع وقف تاني روحت مطلعلها جاكت تاني سوسته بس برضو ضيق قولتلها تعالي اقفلهولك وبدئت اقفله والسوسته جت عن بزازها وحالفه متعدي المطب ده وتقفل وانا بقيت بضغط علي بزازها وبرضو قالتلي خلاص هقلعه والبس الجاكت بتاعي قولتلها طيب جربي تقلعي السونتيان يمكن يقفل قالتلي مهو مش هيبقي فرث اوي قولتلها جربي قالتلي طب اطلع خرجت ومره واحده لقيتها صرخت صرخه مره واحده وسكتت بدون نقاش دخلت لقيت بزها طالع وبتحاول تداريه وبقولها في ايه قالتلي السوسته خربشتني قولتلها فين بتشاور روحت محسس علي بزها لقيتها سكتت وخدت تنهيده كبيره قالتلي خلاص هلبس الجاكت وبتقلق الجاكت بتاع الترينج وانا عيني علي الحلمات من غير كلام قربت منها ومديت ايدي قفشت الحلمه لقيتها بتسحب نفسها جيبت امسكها تاني وقفت روحت نازل ببوقي عليها ختها في بوقي فضلت الحس وامص فيها وهيا بدء تنهيدها يعلي قالتلي انا بردانه قولتلها تعالي هدفيكي وخرجنا من الاوضه هيا بالبنطلون بس دخلنا اوضتي قالتلي فين الدفايه قولتلها انا الدفايه ضحكت وقالتلي ازاي قولتلها كده وروحت شاددها في حضني فضلت امص شفايفها والحس لسانها وبعصي بايدي بزها جيت انزل ارضع منه لقيتها بتقولي براحه عليا بوحت منيمها علي السرير وفصلت بوس واحضان وتفعيص في بزها لحد مبقت الحلمه قد عقله الصباع عندها روحت مقلعها البنطلون لقيتها لابسه اندر بكيني داخل جوه الفلقتن ودبلان من عند كسها قولتلها انتي لحقتي قالتلي اه منت دفاك خلاني عرقت روحت مقلعهولها وفضلت الحس كسها وادخل لساني وهيا بتتقطع وتصرخ براحه وعماله تقولي كفايه حرام يلا بوحت طالع نايم اعلي منها وقالع الترينج وشادد دماغها ناحيه زبي راحت فهمت خدته في يوقها وبدئت تبوس راس ربي وتلحس الي نازل منه من مني قولتلها دخليه كله في بوقك قالتلي انا بحب اتعامل كده فضلت تمس فيه فجاه قالتلي افتح رجلك فتحت لقيتها بتلحس البيوض وتحاول تسحب البيضه جوه بوقها وتلحس وهيا بتلحس فجاه راجت نازله بلسانها للحته اللي بعد البيوض واول مره حد يلمسلي الحته دي واتاريها بتهسج جدا سخنت فشخ لقيتها طالعه بوس وراحت قاعده علي زبي قولتلها تعالي انتي تحت قالتلي لاء انا عاوزه كده وفضلت تطلع وتقوم وتقعد علي زبي لحد محسيت اني هنزل قولت لا لازم اخليها مفرفره روحت قايلها تعالي تحتي جت روحت قايم بين رجلها ورازه زبي مره واحده قالت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااه بس بمياعه وقالتلي مش حرام عليك كسي براحه مش كل يوم بيتناك انا سمعت كده قولتلها وانا هفشخه قلتلي بتاعه متعه روحت مطلع زبي وفضلت امسحه في شفرات كسها واروح مدخل راسو واطلعها وهكذا كذا مره فجاه لقيتها بتتنفض مش بتترعش وتصرخ وتشد الملايه روحت هاجم علي كسها زبي اتظفلط مره واحده روحت نازل علي بزها رضاعه وقولتلها انا هنزل قالت نزل كده جوه كسي بسرعااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااه كسي مش قادره روحت ناطر وحسيت اني اتنفضت قالتلي طلعه بسرعه عاوزه امصه روحت اترميت علي ضهري جمبها نزلت علي زبي مص ولحس اللي بينزل وفي الاحر نامت في حضني وقالتلي فعلا انت دفتني ومفيش احلي من كده دفاء وفي الصباح................




الجزء الرابع


فصباح بعد النيكه الجميله ومازال الفرس نايم في حضني عريان وانا زبي راشق بين الفلقتين لقيت موبيلي بيرن روحت ماسك الموبيل لقيت مرات خالي رديت قالتلي البت فين انا في الشقه ومش لاقياها ضحكت راحت هيا كمان ضاحكه وقالتلي ياااااااه ده شكل ليلتكو كانت فل قولتلها اوي قالتلي قوم افتح روحت قايم وانا قايم روحت لافف فوطه علي وسطي وقايم فتحت قالتلي اده انت مش بردان قولتلها ابرد والفرس في حضني ثم ايه اللي جابك قالتلي جايه اعمل شويه حجات في الشقه وراجعه هيا فين قولتلها في اوضه النوم دخلتلها لقتها ملط ولسه نايمه دخلت عليهم قالتلي انتو شكلكو خربتوها قولتلها فكك بقي انا عاوز اكمل نوم وروحت شادد الفوطه ونازل تحت الغطاء وحاضن الفرس وزبي كان وقف شويه دخل اكتر بين الفلقتين وحسيت بدفا حلو ومرات خالي واقفه قالتلي يا بجاحتكو الفرس صحيت بصتلي وضحكت وراحت بصالها قالتلها يابختك عليه زب حصان ميتشبعش من لبنه ضحكت مرات خالي وراحت شاده الغطاء لقت زبي بين الفلقتين قالتلي انت بتصبح كده عليها قولتلها اه وروحت عاصر الفرس في حضني وزاقق زبي فيها راحت لافه وبايساني من شفايفي لقيت مرات خالي بتشدها وتقولها قومي ياختي ساعديني في حجات في شغل البيت وبعدين ارجعي اتمتعي راحت هيا شاداها نيمتها علينا وقفشاها من بزها وقالتلها اتمتع الاول راحت مرات خالي قالتلي متعها وقامت روحت قايم ماسك مرات خالي بضحك وخليت الفرس تقلعها فتحت الجاكت لقت تحته بلوفر وتحته كومبليزون لحد موصلت للسونتيان رفعته ونزلت بزازها وانا روحت عاصرها وزبي بقي عل اخره ورحت قاعد علي السرير وقايل لمرات خالي تعالي عاوز اشبع منك قالتلي ياواد ورايا حجات واختي جايه تاخد مني حجات قولتلها بسرعه وروحت فاتح رجلي ومبين هيجان زبي اوي الفرس راحت راكبه ودخلته في كسها بقيت زي المجنون بعصر في طيزها بايدي واشدها علي زبي اكتر واعض بزازها مره واحده لقيت الفرس بيقع علي جمب السرير ولقيت مرات خالي ملط وبتقولها مشبعتيش من امبارح سبيلي شويه ثم قال عاوز يشبع مني وراحت قاعده علي زبي روحت نايم وشادد الفرس الحس كسها وهيا عماله تقولي قطعه بسنانك ولسانك قطعه يدوب دخلت لساني في كسها لقيها بتترعش وااااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااه وكسها عمال ينزل عسل روحت شاددها عليا وعمال الحس كل حاجه ومرات خالي من الناحيه التانيه اااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااه كسي هاتهم بقي هاتهم قولتلها هجيب لقيت الاتنين نزلو عشان يشربو لبني ونطرت عليهم هما الاتنين ومصو كل نقطه نزلت وانا بصراحه لسه مشبعتش فجاه جرس الباب ضرب قومت ولبست روب فتحت لقيت بنت حوالي 20 او 21 سنه بس جسم طولها حوالي 165 سم وزنها حوالي 70 او اكتر يعني مقلوظه وسطها باين من تحت البلوفر انه صغير لقيتها باصه لتحت وبتقولي .أ. موجوده عندكم اللي هيا مرات خالي فهمت ان دي اختها قولتلها اتفضلي قالتلي لا اندهلها قولتلها لالا لازم تخشي واتاريها باصه لتحت عشان زبي خابط في جمب من جناب الروب وباين من الجمب بسيط روحت ماسك ايدها وشديتها بسيط خشي راحت داخله قولتلها ثواني قالتلي طيب مشيت خطوتين وقولت احا لو جمعت التلاته ونكتهم ده هبقي ولا شهريارطب ازاي روحت داخل الاوضه بيسالوني مين قولتلهم لا ده بتوع دعايا واعلان وقررت اكمل نيك واسمعها اختها وهيا بتتناك وبدئت تاني ولمحت ظلها في الطرقه بره بيتحرك وجاي وفجاه بقيت شايف وشها وشايف عليه الاستغراب بس ساكته وشويه الاستغراب ده راح روحت عادل نفسي بحيث محدش يشوفها نهائي وروحت ماسك مرات خالي ومقعدها علي زبي وهيا تصرخ لحد ملقيت اختها بدئت تحسس علي نفسها بره روحت قايم قولتلهم ثواني الفرس رد ده وقته قولتلها اه خرجت كانت البنت ياعيني سانده علي الحيطه بضهرهاوماسه بزرها من فوق الهدوم وبتحسس علي كسها ومغمضه عينها بتفتح عشان تبص عليها لقيتني في وشها شهقت وسكتت وجريت روحت جاري وراها قولتلها ثواني وقفت روحت مقرب منها لحد مبقيت شامم ريحت نفسها وسخونيه جسمها لوحت ماسك ايدها وحطيتها علي زبي لقيتها بتترعش وبتسحب ايدها روحت قارص علي ايدها وعمال احكها علي زبي ومن غير مقدمات روحت عاصر بزازها وواخد شفايفها بوسه انا زفسي دوبت فيها قالتلي اختي هنا هتشوفني قولتلها انتي بنت ولا لاء قالتلي لاء واختي عارفه قولتلها خلاص عادي قالتلي لا قالتلي طيب اصبر وانا هظبطها قولتلها مش هسيبك انا عاوز ادوقك حالا قالتلي مهو انهرده سبتها لمت نفسها وهدومها وفتحت باب الشقه وقالتلي خش وانا هتصرف وقبل مقفل الباب قربت وباستني من شفايفي وراحت ماسحه علي زبي وخرجت وقفلت الباب روحت داخل لقيت الاتنين مرات خالي والفرس نايمين علي وشهم وبيهزو طيازهم روحت هاجم عل طيز مرات خالي اتخضت قالتلي انت مجنون قولتلها منتي طزك تجنن وانا عمال احشر زبي بين الفلقتين لحد موصل راسه لخرمها لقيت الفرس بتقولي يعني انا اللي توتتي وحشه روحت ضاربها عليها وقارصها صرخت ااااااااااااااه قولتلها هتتقطع برضو راحت مرات خالي بتقولي بس براحه روحت مطلع زبي ومدخله في كسها بتقولي ليه مبراحتك بس براحه قولتلها كده احلي فجاه موبيل مرات خالي رن جابته من الشنطه وقالتلي بس اسكتو دي اختي ردت قالتلها انتي فين انا بضر الجرس محدش بيفتح اعمل ايه قالتلها ثواني وهبقي عندك وجت تقوم روحت ضاغط بزبي قالتلي لا ارجوك اختر علي الباب راحت قايمه لابسه نفس الروب بتاعي وخرجت جري وسمعت انها دخلت اختها انا زبي اتحجر والفرس نازله مص فيه وانا دماغي جسم البت وبعد شويه دخلت مرات خالي وبتقولي انا همشي نستوني نفسي واهي اختي كت وكنت هتفضح قولتلها طب تعالي اقعدي ثواني عليه قالتلي لا ش هينفع قولتلها ثواني بس راحت طالعه علي السرير وهيا بتلبس السونتيان وقاعده واتعمدت اتغاشم عشان تصوت وفجاه اختها جت وقفت علي باب الاوضه وبتقولها ** ** ده اللي بتاخدي دش عشان الحمام بايظ ودي اتنفضض من فوقي والفرس شد الغطاء اللي بقي علي الارض اتكلفت بيه وانا زي منا نايم وزبي باين قدامي بدئت مرات خالي وشها يجيب الوان قولت لي اختها تعالي بس جت وقفت علي راس السرير قولتلها احنا عيله مع بعض مينفعش نحاسب بعض علي المتعه وعلي اي حاجه وانا بيني وبين نفسي انا ايه الهبل اللي بقوله ده قولتلها بصي اختك مش هتعمل كده تاني بس خليه سر قالتلها هسكت بس بشرط انا ومرات خالي والفرس في نفس واحد ايه قالت اتمتع معاكم ورقعت ضحكه الفرس راحت سايبه الغطاء ومرات خالي متنحه والبت بدئت تقلع الفرس راحت نايمه جمبي وبتقولي هيجني فصلتني بنت الكلب دي روحت عاضض حلماتها وهاتك يا لعب في كسها بايدي جقايق وحسيت بحركه علي السرير لقيت مرات خالي في ضهري وبتقولي براحه عليها دي صغيره بلف لقيت اختها ملط جسم قمحي بسيط بيلمع مفيهوش شعرايه وكس صغنن منكمش من قله النيك وحلمات واقفه روحت قايم شاددها وهاتك يا بوس وتحسيس علي كل حته في جسمها لقيتها ماسكه زبي عماله تلعب فيه قولتلها الحسلك لقيت الفرس بتقولي اطلع انت نام وهي تطلع فوقك تلحسلها واحنا نمتع زبك حسيت اني شهريار طلعت نمت وهيا حطت كسها علي بوقي طعمه كان يجنن وممتع مفيش دقايق وبقيت الاوضه اصوتها اااااااااااااه اااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااه اااااااااااااااااه روحت قايم منيم البت ولقيت مرات خالي جايه جمبي براحه البت كسها صغير والفرس بيدعك بز البت ومرات خالي بتحسس عل بيوضي دخلت راس زبي وروحت مطلعه لقيتها بتقولي لا دخله روحت راشها لقتها ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااه لقيت الفرص عشان تسكتها حطت بزها علي بوق البت ومرات خالي اسكتي هتفضحينا بدئت اخرجه وادخله مفيش دقايق البت مش بتترعش ولا بتتنفض البت ولا كانها بتتكهرب وكسها منزل شلال علي زبي روحت مطلع زبي حاكه في كسها وبدئت انطر شلال لبن وهما التلاته بيلحسو اللي بينزل وروحت نايم والتلاته حواليا وبيني وبين نفسي ايه المتعه اللي عمر الواحد مكان يحلم بيها دي
ولكنه تكون القصة كملت ، اتمنى تكون قصتي عجبتكم
شكرا
 
  • عجبني
التفاعلات: الفارس المقداد
قصة حلوة شكرا لمجهودك 👍👍
 
انا ومرات خالي وصديقتها .. أربعة أجزاء


الجزء الأول



انا اسمي م.ج مقيم بالقاهره حاليا عندي 29 سنه قصتي بدأت و انا عندي 20 سنه ايامها كنت في اخر سنه كليه سياحه و فنادق قسم ارشاد يعني تدريبي وشغلي مع الأجانب ..وكنت حابب ده جدا عشان اتفرج علي جسمهم من قريب وكنت بحب اتصور معاهم وكانت امنيه حياتي اني انام مع واحدة منهم ..وكنت بقعد كتير احلم اني بأنيك واحدة منهم ..
وفي يوم كنت في في أحد المتاحف ودخل فوج روسي فيهم واحدة عليها بزاز اكبر من بزاز صافينار ولابسة هوت شورت و تيشرت ..و شوفتها من هنا فجأه زبي اعلن حاله الطوارئ ووقف ..وبقيت خلاص رايح ناحيتها وانا مش عارف هعمل ايه ؟
كل اللي بفكر فيه اني ازاي هلمسها و المس بزها ؟روحت جمبها و عرضت عليها اني ابقي مترجم خاص و طبعا قولتلها :مجانا !!وافقت ..
وانا دخلت بيها المتحف و عمال الف بيها مش عشان افرجها المتحف انا بلف بدور علي مكان فيه ناس قليلة عشان احاول احك زبي فيها..اللي بقي واضح اوي وانا ماشي معاها انه منتصب ..
ووقفنا قصاد تمثال و طلبت مني اشرحه بدأت اشرح ..وكنت بقطع في الكلام في الاول ..وبعدين تمالكت نفسي ..و ابتدأت أشرح و لسه باشرح وقعت مني المروحه اليدوية.. ولقيتها بتوطي تجيبها..وكأن القدر ساعدني لأزنق فيها وما كان عليا الا في اقل من ثانيه وبقيت وراها زانق زبي فيها ..

اتعدلت وبصت عليا انا اتهزيت من جوايا هوت تعملي مصيبه .فبعدت ..و بصت علي زبي و راحت ضاحكه مع بابتسامه ..هيجتني اكتر !!..
قولت: يا واد اهدي لتكون عاوزه تهيجك اكتر عشان تلبسك محضر حلو ..و بدأت اركز و أشرح بجد ..و أنا مش ناسي ان زبي خبط في طيز ملبن و طريه بالرغم من عدم كبرها ..
المهم شويه ولاقيتها بتعدل التيشرت عشان ابص علي بزازها ..وكل ما ابص وابصلها تبص علي زبي ..مره في التانية لحد ماقررت اني لازم آخد خطوة و دخلت بيها غرفة في المتحف هادية ..وقربت و خبطتها بزبي ..بصتلي وملست علي زبي من فوق البنطلون ..انا روحت في عالم تاني ..أول مره ايد تلاعب زبي الا ايدي ..
جيت أالمس صدرها بعدت ..قربت براحة و بصتلي و قربت و وقعت مروحة ايدها قصد !!وهيا طالعة لمست زوبري تاني بايدها بس المرة دي ضغطت عليه !!
لسة بقرب منها اكتر ..دخل ناس ..واتحرجت و خرجت ..و راحت للفوج بتاعها ..خوفت اقربلها ..روحت ماشي ..كان لازم اروح و أفضي لبني لان زبي مش حيهدي ..
جريت روحت و طول الطريق بافكر فيها ..طلعت لقيت أهلي نازلين ..
بقولهم :في ايه ؟
قالولي :مرات عمي يتولد تعالي معانا اعتذرت باني تعبان ..
وقولت :فرصتي ادلع زبي ..
وطلعت جري الشقه اللي في وشي شقه خالي ..طلعت و دخلت الشقة بسرعة و قبل ما اوصل لباب الأوضة كنت عريان ملط ..فتحت فيلم سكس وقعدت اتفرج واتخيل الست الروسية وانا بنيكها ..

و فجأة !!!

سمعت حد بيكح ..انا دمي هرب ..قومت جري وانا عريان اقفل الباب ..لاقيت مرات خالي في وشي !!ست 31 سنة قصيرة و عليها طيز كروية طرية بتبان في حركتها انها طريه ..و بز كنت فاكره صغير قبل اليوم ده ..و عندها بطن تهبل ..
و شوية روحت حاطط ايدي علي زبي ..و جريت و قفلت الباب ..
قولتلها :انتي ايه اللي جابك هنا ؟
قالتلي :ان هي هنا عشان لسة رشة الشقة مبيد حشري ..و مش طايقة الريحة عشان كدة جت هنا وهما نزلو ..
وهي كانت قاعده في اوضه الانتريه بتتفرج علي التلفزيون ..انا بقيت في موقف احراج ..بس بقيت أفكر هل هي سمعتني وأنا بتأوّه ..وانا بلعب بزبي؟ هل هي شافتني وانا بلعب فيه ؟طب شافت شاشة اللاب توب و الفيلم شغال عليه ؟
كل ده وزبي لسة ما هديش ..
قولت :لازم اتاكد هي شافت ايه ؟
روحت لابس البوكسر والعباية عليه عشان أداري زبي ..و قبل ما اخرج ..
موبيلي رن لقيت ابويا ..
بيقولي :انهم هيباتو في بيت العيلة النهار ده ..
قولتله :طيب ..
ودخلت الاوضة اللي فيها الأنتريه ..لقيت مرات خالي قاعدة بتتفرج علي التلفزيون ..قعدت علي الكنبة اللي هي قاعدة عليها ..و ربّعت رجلي عشان اداري زبي و بدء كلامي ..
قلت: مش كنتي تعرفيني انك هنا ؟أنا فاكر اني أنا لوحدي في الشقة ..خضتيني !!
قالتلي: لا ..ما هو باين انك اتخضيت !!
بقيت مش عارف هي تقصد عشان خرجت عريان و لا هي شافت ايه ؟قررت انكشها في الكلام ..
بقولها :انا انا النهار ده فرهدت في المتحف لف و كنت جاي تعبان عاوز آخد دش ..و بجهز نفسي آخد دش لقيتك بتخضيني !!..ينفع كده !!
لقيتها ..
بتقولي :ايه اللي فرهدك ؟ما انت كل يوم في المتحف ..ثم ما انت رياضي و واخد علي المشي !!
قولتلها :اه بس كان يوم كله لف و طلوع و نزول ..
لقيتها بكل جراءة ..
بتقولي :لف و لاّ سياح عريانين ..
و ضحكت ..
قولتلها :الاتنين ..
قالتلي: يبقي تقول ان الفرجة وعنيك الزايغة هما اللي فرهدوك !!
قولتها: أكيد برضو ..ما انا لسة ما اتجوزتش برضو ..فأكيد ببص ..
قالتلي :و بتعمل ايه بعد ما بتبص ؟؟
قولتلها: ولا اي حاجه .
قالتلي :خالص !!!
قولتلها: هعمل ايه ؟هاخد واحدة اتجوزها غصب عنها ..
قالتلي: لا بس مبتخبصي كدة أو كدة ..في واحدة ..أو أي حاجة من حركات الرجالة دي !!!
قولتلها: لا أبدا ..
قالتلي :يا واد ..
روحت ضاحك ..
وقايلها :ساعات ..
قالتلي :بتخبصهم ازاي ؟؟
بصراحه تنحت من طريقه السؤال ..
قالت :ها ولا هتتكسف ..احكي .احكي ..دا انت خالك قايللي انك جريئ ..
قولتلها :عادي باللي يبقي متاح أعمله من غير ماحد ياخد باله ..
لقتها بتقولي :طيب اعتبرني سايحة قوم كدة و رّيني هتلخبص ازاي معايا ..

انا حسيت احساسين :
الأول :اني حد اداني صاعقة كهرباء !!
والتاني: زبي اللي كان بدأ يهدأ ..وقف تاني ولقتها بتشدني من ايدي ..
وبتقولي :وريني بتخلبص ازاي ؟
وقفت جمبها و رحت خابطها في كتفها فطست من الضحك .
وقالتلي: الخبطة دي لي أختك وانت بترخم عليها ..شكلك مكسوف ياعم قول محدش هنا كله خرج و يا عالم .. هاييجو امتي؟ و خالك مسافر عشان شغله ..و جاي آخر الاسبوع مفيش غيرنا متتكسفش ..وريني بتخبطهم ازاي ؟؟؟
روحت مقرب وانا كنت بدأت أهيج وأفتكر البنت الروسية ..وروحت ممشي ايدي علي طيزها حسيتها اترعشت ..
قالتلي :وايه كمان ؟؟
بصراحه انا كنت بدأت اهيج عليها اكتر روحت قارص علي فرده من طيزها براحه لقيتها خدت نفس جامد ..
قالتلي :بس كده ..
روحت خابط زبي في طيزها من الجمب ولاني أطول منها فكان واصلها فوق طيزها بسيط ..لقتها بتاخد نفس متقطع و بصتلي ..
قالتي :وايه كمان ؟..
روحت قررت اخد خطوة أجرأ ..
واقولها :مهومّا بيبقو قالعين وأغلب جسمهم باين ..فساعتها الواحد من رغبته بيعمل اللي علي حسب جمال اللي بيخبط فيها ..
لقتها بتقولي :يعني ايه ؟
قولتلها :يعني لو انتي لابسة قميص نوم أو بكيني هورّيكي ..
راحت قالعة العباية وهنا لقيتها لابسة أاندر فتلة داخل في طيزها و سونتيان أسود طالع منه بزين من كتر بياضهم و حاسس اني شايف العروق بتقولي :طب لو كدة ..
ممسكتش نفسي و روحت ماسك فرده طيزها فعصتها و قافش بزها لدرجه لما سبته لقيت صباعي معلم عليه ..
قالتلي :ماتقلع العباية دي ..ما انا براحتي أهو ..ومش مكسوفة .
قولتلها :ولا انا ..
قالتلي: مش باين ...
بارفع العباية حسيت ان زبي باين و خصوصا لابس بوكسر رمادي فباين المني بتاعي فيه لقيتها بصاله ..
قالتلي :يلا وريني هتعمل ايه تاني ..
روحت حاكك في طيرها و ممشي صوباعي بين الفلقتين شهقت ..
وقالتلي :انت شكلك شقي اوي ..
قولتلها :مستني الفرصة اللي أتشاقي فيها ..
قالتلي :اقعد ..
وانا بقعد بقي هاين انط انيكها خلاص ..
لقيتها بتقولي :انا مخنوقة..
بقولها ليه ؟
قالتلي :خالك بيحبني البس سونتيان ضيق بيخنقني ..
قولتلها: اقلعيه عادي دنا وانتي وبس و لا هتتكسفي ؟
قالتلي :مش عارفة أفكه ..تعالي فكهولي قوم ..
وبيقت بأفكه و مقرب زبي من بوقها حاسس بنفسها فيه و روحت فكّه و شوفت حلمات الواحدة قد عقلة الصباع ..روحت مترددتش وحسست عليها قالتلي: ايه عاجبينك ؟
قولتلها :اول مره اشوفهم ..
قالتلي :واللي في الأفلام اللي بتشوفها اكبر ولا دول ؟
عرفت انها شافتني ..
قولتلها: لا دول ..
وكان صدرها طري جدا وناعم لقيتها ..
بتقولي :ايه اللي في البوكسر ده وبتشاور علي الحته اللي المني مخليها مبلولة ..
قولتها: وساخة هبقي اغسله ..
قالتلي :اقلعه وانا هجبلك واحد تاني ..
قولتلها :هروح اغيره ..
قالتلي :لاء اقلعه و لا مكسوف مني ؟
قلعت عادي ..لقيتها عنيها لمعت لما شافت زبي هو مش كبير أوي ..بس عريض و عروقه باينه أوي ..
قالتلي :استني ..
ومشت ضهر ايدها عليه ..
قالتلي :زي ما انت عملت ..
روحت مقرب منها و خليته قريب من بوقها ..لقيتها بصتلي .
وبتقولي :عاوز ايه ؟
قولتلها :نفسي احس انه في بوقك نفسي اعرف هحس بايه ؟
قالتلي :بس امسك نفسك ..
قولتلها: طيب ..
و حطته وانا جسمي ساب وبدأت أنزل بالتصوير البطئ علي الأرض وهي راحت نازلة وعمالة تمص ..بعد حوالي خمس دقايق مص ..
قولتلها: ابعدي مش قادر ها انزل لقيتها حطت ايدها علي صدري ..
وبتقولي :هاتهم و روحت ناطر لبني من كتر مكان بينزل كتير راس زبي وجعتني وهي عمالة تحكه في بزها وببص لبزازها لاقيتها غرقانة لبن ..
قالتلي :ينفع كده ؟
قولتلها :معلش ..
قالتلي :اومال عامل فيها شقي وتجبهم بسرعة كدة ..
قولتلها :دي اول مره في حياتي اجبهم علي حاجة غير الافلام السكس ..
قالتلي: انت منمتش مع واحدة؟
قولتلها: لا ..
مصدقتش راحت قايمة وقالعة الكلوت ..وشوفت كس هو مش وردي اغمق بسيط بس شفراته كبيرة وتجنن روحت هاجم منيمها ونمت الحس فيه وجبت تاني وانا بلحس ..
قالتلي :يلا دخله يا أسدي ..
قولتلها :انا جبت تاني ..
قالتلي :دخله بس ..
جيت ادخله مسكته معايا ودخلته و هي بتحسس علي بيضاني ..
قالتلي :لو هتجيب ابقي قولي ..
قولتلها :طيب ..
وانا اول مدخل كله روحت قافش بزازها و نزلت في شفايفها مص شوية ..
قالتلي: بص دخله وخرجه بقي زي ما في الافلام اللي بتشوفها ..
خرجته ودخلته جاي اخرجه حسيت اني عاوز اجيب قولتلها ..
قالتلي :قوم ..
قومت ..
قالتلي :هات الجلابية ..
للحظة وقفت ..اتمسمرت و حسيت ان اللبن وقف في نص زبي ..
بقولها: ايه
قالتلي: انا بشتت تفكيرك عشان مخلكش تجيب بسرعه ..
وضحكت ضحكه شرمطه قومت نازل تاني ..
وبقولها: طيب انا هغرقك ..
قالتلي: مسمهاش اغرقك اسمها هرويكي ..
وراحت شداني ادتني بوسه خلت زبي دخل لوحده روحت رافع جسمي وفاتح رجليها وفضلت أدخله وأخرجه ..
وهي بتصرخ :ااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااه هاتهم بقي ..
جيت انزل ..
بقولها :هنزل ..
قالتلي :نزل جوه كسي اروي عطشه و روحت نايم عليها و نزلت لبني كله و أنا بنزل لقيتها بتترعش جامد ..عرفت انها بتنزل هيا كمان نمت فوقها لحد ما زبي نام و هو جوه كسها و قومنا استحمينا و فضلنا لحد تاني يوم ملط و أنا بأنيكها ...



الجزء الثاني


بعد الليله اللي قضيتها في القصه الاولي فضلت طاير من السعاده حوالي اسبوع لحد ماكان نفسي اكررها وبدات المح لمرات خالي تاني وبدا زبي كل مايشوفها يهيج و يبقي واضح و مرة كنت عند خالي و هي في المطبخ دخلت بحجة اني اساعدها و اول مادخلت حضنتها من ضهرها ودفست زبي فيها و عصرت بزازها لفت ..
قالتلي :لا امسك نفسك خالك هنا هنتفضح روح البس حاجه واسعة بدل ما حد ياخد باله ..
خرجت من الشقه روحت لبست جلابيه واسعه عليا ورجعت لقتها بتغمزلي روحت المطبخ و هي جت ورايا اول ما دخلت لسة حأهجم عليها راحت رافعة الجلابية وماسكة زبي ..
وقالتي :وحشني فشخ ..
ونزلت مصته لحد ماغرقت بزها مسحت زبي بمنديل كل ده كان بسرعه عشان محدش ياخد باله وانا هتجنن وانيكها تاني
قولتلها: عاوز اشيع منك ..
قالتلي :لا مينفعش هنتقفش انا عملت ده كمساعدةه عشان تهدي شوية ...
وقالتلي: هنظبطها ..المهم اخرج اقعد معاهم ..
خرجت لقيتهم ..
بيقولو :احنا عاوزين نظبط مصيف سوا ونطلع كلنا ..
خالي قالي :ماشي بس لو مش ها اروح معاكم خدو مراتي عشان تغير جو ..
قولت :بس دي هتبقي فرصتي التانيه ..
وشجعت فكره اننا نسافر وهي عشان كانت عايشة في اسكندرية ..
قالت :انا ليا واحدة زملتي عندها برج و في كام شقة بتأجرهم مصيف ممكن اكلمها ..
وفعلا كلمتها و ظبطت و بعدها باسبوع طلعنا واحنا في الطريق عمال ..
اقول :انا ازاي هعمل معاها حاجة في وجود كل الناس دي امي واختي وابويا واكيد الستات هتكون في اوضه وانا وابويا في اوضه ..
بقيت في حيره لحد ماوصلنا وروحنا العمارة لقيت فرس بلدي من غير لجام لابس عباية واقف في المدخل وانا عيني بتفحص كل حتة في جسمها عليها بزاز كروية لابسة سونتيان ضيق فبزها من نص السنتيان بارز منه و وسطها مقلوز زي مروة المغنية و طيزها مرسومة بمعلمة وواخدة كيرف رهيب انا بقيت متنحلها فوجئت بمرات خالي ..
بتقولنا :دي صاحبتي وصاحبة الشقة ..
بعدها طلعت معانا تورينا الشقة وتدينا المفتاح وقعدت دقايق ..
وقالتي :اسيبكم تريحو ..
وقالت :لمرات خالي طيب متسبيهم وتيجي تباتي معايا ..
قلبي كان ..
بيقولها: خديها عشان انزل انيكم انتو الاتنين ..
بس مرات خالي رفضت ..
قالتلها :لا انا هنا خليكي علي راحتك ..
قالتلها: ما انتي عارفه ان جوزي مسافر ..راحتي ايه بس!! دحنا اتنين ستات ..
قالتلها :لا انا هبات هنا راحت ..
قالتلها: براحتك وبصتلنا ..
وقالت :لو احتاجتو حاجه انا في الدور التالت الدور كله شقتي ..
و شقتنا كانت في الخامس ومشيت وهي ماشية ببص لطيزها لقيتها بتتقصع و تتهز قلبي معاها كان بيتهز وفجأة لقيت مرات خالي حاطة ايدها علي وسطها وبتبصلي المهم خدت شنطتي ولقيت ابويا ..
بيقولي :حظك حلو الشقة ثلاث غرف يعني انت غرفة وانا وامك غرفة واختك ومرات خالك غرفة ..
قولت حلو دنا لازم اخش اوضتي اغير ودخلت يادوب قلعت القميص والبنطلون لقيت الباب بيخبط كنت بالبوكسر لقيت مرات خالي ..
بتقولي: مالك كنت باصص لصاحبتي كده ليه ؟..
رديت من غير تفكير :جسمها فاااااااااجر فشخ ..
قالتلي :انا يعني اللي جسمي مش فاجر ..
حسيت لو قولت: آه ..مش هطول المسها تاني ..
فرديت بدبلوماسيه :لا طبعا هو انتي في حد يتقارن بيكي ..
وروحت قارصها من خدها مشيت وانا زبي بقي واقف قفلت الباب وقلعت البوكسر وفضلت اتخيل اني بنيك صاحبة مرات خالي لحد مانطرت كل لبني هديت ..روحت واخد دش ولبست شورت وتيشرت بحر ..
لقيت جرس الباب فتحت لقيت الفرس ..
بتقولي :انتو نمتو ؟
قولتلها :لا خير ..
قالتلي :خد من ايدي ..
وناولتني صينية كبيرة اوي زي بتاعة الفلاحين ..
وقالتلي :ده الغداء عشان متتعبوش نفسكم وانتو لسه جايين ..
الصينيه من كبرها دخلت بالعافية من الباب ..المهم امي خارجة من الاوضة شافتها في ايدي ..
قالتلي :ايه ده ؟
قولتلها :غداء بدل متشحططوني انزل اجيب ..
لقيت الفرس بيضحك بصوت ضحكه مطرقعة.. ماما جت وشكرتها ..
وقالتلها :يبقي لازم تاكلي معانا ..
قالتلها :سبقتكو ..
ونزلت واتلمينا كلنا وكلنا و ماما غسلت الصانيةه بالاطباق كلها هي واختي ..
وقالتلي :انزل وديهوملها واشكرها ..
لقيت مرات خالي جريت ..
قالت :لا ها انزلهم انا عشان اقعد ارغي شوية ..
امي قالتلها :خلاص ماشي متتاخريش ..عاوزين ننزل نتفسح ..
قالتلها :طيب ..
كان هاين عليا اضرب مرات خالي ..نزلت وشوية و طلعت و خرجنا و عدي كذا يوم و لا انا عارف اطول مرات خالي و لا عارف اطول او افتح سكة مع الفرس ..لحد يوم كنت نزلت وانا طالع الاسانسير عطلان ..
قولت :مبدهاش نطلع سلم ..
وانا في الرابع بعد الدور اللي فيه الفرس لقيت مرات خالي نازله ..
بقولها :رايحه فين ؟
قالتلي: نازله لصاحبتي لحسن كلهم فوق نامو من تعب البحر و الخروج فنامو ..
قولتلها :طيب متيللا ننبسط شوية ؟؟
قالتلي :لا هخاف طول ما حد في البيت ..
المهم سابتني و نزلت و انا طلعت نمت صحيت ملاقتش مرات خالي وكنت صاحي باحلم اني بنيكها ..
بقول لي ماما :هي فين ؟؟
قالتلي :اسكت دا انت كنت نايم مرات خالك نزلتلها قعدنا عند صاحبتها امبارح للفجر وانا وهي طالعين رجليها اتجزعت وبيتت عندها ونزلنا لها هدوم ابقي انزل شوفها عاوزة حاجه ولا ايه ؟وانا وابوك واختك رايحين سينما تيجي ؟
قولتلها :لاء ..
وقولت: فرصه محدش في البيت لو وصلت اشيل مرات خالي واطلع بيها وانيكها هشيلها وهما نزلو من هنا وبقيت لوحدي ولا كاني واخد فياجرا كلمتها قولتلها :انا هنزل اطلعك حتي لو لاسانسير عطلان دول خرجو قدامهم بالميت 4 ساعات لازم تريحيني انا زبي بقي مولع نار ..
قالتلي :انزل منا هنا كمان قاعدة لوحدي ..
روحت نازل جري فتحتلي وهي رابطة رجليها و بتعرج و لابسة عباية بيتي صدرها مفتوح تجنن دخلت ..
بقولها :سلامتك ..
قالتلي :انت اللي سلامتك وبتشاور علي زبي ..
قولتلها: شوفتي انا كمان تعبان ازاي ؟
قالتلي :هو كبر ولا ايه ؟
قولتلها: لا زي ما هو ..
مسكت ايدي لحد ماوصلنا الانتريه و قعدت و انا قعدت .. وانا بقعد كانت ايدي جوه عبايتها بلعب في بزها ..
قالتلي :استني بس اتاكد البت دي راجعو امتي ؟
كلمتها وطول ماهي بتكلمها وانا مطلع بزها بره برضع منه واعصره واول ماقفلت ..
قالت :دي عند اهل جوزها هتتغدي معاهم وتيجي ..
قولتلها :كويس ويللا ..
روحت قايم و قالع الشورت بالبوكسر و كان زبي مولع ..
مسكته ..
قالتلي :دنت مبتشبعش ؟؟
قولتلها :اخر مره لمستك كانت امتي ؟
قالتلي :يا سلام وبالمناسبة ان انت لسة ضارب عشرة اول امبارح بالليل وخلصت ودخلت خت دش ..
قولتلها :عرفتي ازاي ؟
قالتلي :دخلت اوضتك لقيت المناديل اللي علي السرير بمسكها لقيتها لزجة عرفت انك ضربت عشرة ويا عالم دي كانت الكام ..
روحت منيمها وفاتح زراير صدر العباية لحد بطنها و مخللي صدرها كله باين وقلعتها السونتيان ونزلت رضع في بزازها وقومت طالع راكب عليها وممشي زبي بين بزازها راحت قافله بزازها علي زبي وانا نازل حك في بزازها ولما راس زبي تبان من نحيتها تلحس راس زبي روحت مدخل زبي في بوقها وكاني بنيكها فضلت تمي وتمشي سنانها علي راس زبي وتلحس بطرف لسانها فتحه زبي لحد منزلت كله في بوقها وهيا شربته كله ..
قالتلي :اول ما قومت من عليها ايه ده انت كده خلصت ؟؟
قولتلها :لا ده التمهيدي ..
راحت ضاحكة ..
قالتلي :طيب قومني لحد الاوضه ..
قومنا ودخلنا راحت نايمه علي السرير وقالعه الاندر وفاتحه رجلها ..
وقالتلي :يللا الحس الاول ..
روحت نازل عمال الحس فخادها لحد موصلت لكسها قطعته لحس وامص الشفرات وادخل صوباعي وانا بلحس لحد ما..
قالتلي :يلا دخل زبك افشخ كسي بقي ..
روحت فاتح رجلها ودخلته وكان كسها مولع نار وغرقان لدرجه ان زبي دخل بسرعه فضلت ادخل زبي واخرجه جامد ..
وهي عماله تقول :اااااااااااه ااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااه قطع كسي قطعه محروم من الزوبر الشبابي ده افشخني انا اسمع كده اهيج اكتر وازود في الحركه لحد ما..
قالتلي :نام عليا وحضنتني جامد ولقيتها بتتنفض جامد اوي وحطت ايدها علي بوقها وبتصوت وبتكتم صوتها ..
بقولها :في ايه ؟
قالتلي :مش قادره انت اسد بجد انت بتمتعني جدا ..
وفجأة سمعنا باب الشقه بيتفتح انا دمي هرب مني وهي كمان اتنفضت من فوقها و قامت وهي بتعرج لبست العباية و قفلت الزراير و خرجت لقت صاحبتها جاية من برة وبتعيط ..
روحت لابس و زبي مولع وندهت عليا خرجت لحد ماوصلت وقعدت الفرس مكانتش بصالي بصتلي اول ماقعدت ..
قالتلي: ازيك ..
قولتلها :بخير مالك انتي ..
بس لقيت مرات خالي ..
بتقولي: اصل جوزها كلمها ..
وقالها :مش هيعرف ينزل اجازه السنادي كمان ..
قولتلها :معلش يمكن ظروف شغله كدة و ممكن يتأذي لو نزل اجازة ..
قالتلي: مايولع شغله وانا اللي بقالي 4 سنين من غير راجل متجوزه بالكدب بس ..
مرات خالي هديتها ..
فبتقولي :نورتني ..
وهي بتمسح دموعها وراحت ضاربه مرات خالي علي رجلها ..
وبتقولها :الراجل في بيتي ومتشربيهوش حاجه ..
قالتلها :غصب عني دنا منزلاه عشان يعملي تدليك لرجلي ويدهنلي المرهم ويادوب دخلنا الاوضه لقيتك جايه بتعيطي ..
قالت: طيب تشرب ؟؟
قولتلها :شكرا ..
وبيني وبين نفسي عاوز ..
اقولها :اشرب من بزك ..
قالتلي :طيب ثواني ..
قمت مميل علي مرات خالي ..
قولتلها :انا لو قومت وقفت هاتفضح زبي واقف جدا ومبقع في الشورت بالمني ..
قالتلي :والعمل ..طيب قوم اطلع قبل هيا ما تيجي ..
لسه هعمل كده لقيت الفرس جه .
قالتلي :علي ماتشربو ده هكون دخلت آخد شاور واطلع نتغدي سوي ..
بقولها :لاء شكرا ..
قالتلي :مش ممكن ابدا دنا هطلع اجيب الباقي من فوق ..
قولتها: دول خرجو يتفسحو ويخشو سينما ويتغدو بره لقتها ..
بتقولي :يعني عاوز تتغدي لوحدك ميصحش و هناكل سوي ..
المهم دخلت الحمام و روحت منيم مرات خالي علي الكنبة وهي رفعت العباية وروحت مطلع زبي ومدخله وفضلت انيك فيها لحد مابدأت تصوت كتمت صوتها بخداديه عشان التانية ماتسمعش وروحت قافش بزازها اللي عمالين يتهزو من تحت العبايا واعض في حلماتها من فوق العبايا وادخل زبي واخرجه وروحت مطلعه وجاي عند وشها وشلت الخداديه وحطيته علي شفايفها ..
قالتلي :لا هاتهم عليا ..
قولتلها: طيب بس مصيه بس ..
فضلت تمص شويه روحت راجع مدخل زبي في كسها تاني وفضلت انيكها جامد لدرجة خبطت جسمي في جسمها بقي ليها صوت وروحت مطلع زبي وفضلت انطر علي كسها وبطنها وروحت مدخله تاني في كسها لقيت كسها عمال ولا كانه بيقفل ويفتح علي زبي طلعت زبي ومسكت منديل مسحته ورميت المنديل وشربت كوبايتين العصير لوحدي ودخلت زبي وعدلت مرات خالي ونزلت هي العباية ..
وقالتلي :هاخش استحمي بعدها علي طول ..
قولتلها :طيب ..
وكان فاضل في كوبايه العصير نقط .
قالتلي :ادلق دول علي الشورت عشان لسه مبلول ..
فنقول :انه اتدلق عصير عليك ..
ودخلت وسمعتهم بيضحكو في الطرقه ولقيت الفرس خارج بروب حمام لحد الركبه وما اقولكوش علي السمانه اللي بتلمع ولا كانها مدهونه زيت وماسكه فوطه ومميله راسها وبتنشف شعرها وصدرها باين حجمه من غير سنتيان بدات اهيج تاني لقتها ..
بتقولي :انت وقعت عصير ..
قولتها :اه بس علي هدومي بس متقلقيش
قالتلي :ياعم فداك طيب قوم بلها بميه عشان ميلزقش ..
روحت قايم مغرق حجري ميه قبل ما مرات خالي تخش الحمام تستحمي وراحت مرات خالي نادهت حد ييجي يفكلي رباط الضغط ده خرجت من الحمام للاوضه يادوب دخلت لقيت الفرس جه هو كمان وراحت ضاحكه ..
وبتقولها :يابنت الايه هتدلعي بقي طول منتي تعبانه بحجه رجلك ..
وانا بقوم بان الشورت بالميه اللي عليه لقيت مرات خالي ..
بتقولي :ايه ده ؟
قولتلها: قومت عملت العصير بالمايه عشان ميلزقش فضلت ..
تقولي :ميه ولا ملحقتش الحمام وفضلت تضحك هي والفرس ضحك ..
قولتلهم :هاطلع اغيره وجاي ..
الفرس قاللي :طيب خد المفتاح عشان انا بنشف شعري وهيا داخله الحمام وانجز عشان نطلب الاكل ..
خرجت من الشقه جري لفوق فتحت باب الشقه قلعت ملط ودخلت رميت الهدوم في الغساله وجريت نزلت ميه علي جسمي تحت الدش ونشفت وحطيت ربحه ولبست شورت بس قطن غامق وواسع وملبستش بوكسر وتيشرت علي اللحم ونزلت فتحت الباب لقيت الفرس خارج من الاوضه جاي وبتقولي: برافو سريع ..
قالتلي :اقعد بقي استناني ..
قعدت راحت جابت منيوهات اكل ..
وقالتلي :يلا شاور واختار ناكل ايه ؟
طبعا قولتلها: بما اننا في اسكندريه يبقي اكيد سمك ..
انا بصراحه كنت عاوز فسفور عشان اعوض ..
قالتلي :طيب ..
وكلمت المحل وعملت الاوردر سمك وجمبري وشوربه سي فود ..وهي قايمة بتسند علي ضهر الكنبه لقيتها استغربت وبترفع ايديها وبتبص مكانها وبتقول :ايه ده :
بقولها :في ايه ؟
قالتلي :مش عارفه ..
راحت شامه صابعها معرفتش راحت لحساه لقيتها ابتسمتلي ..
وقالتلي :باينها ميه نطرت من شعري ..
وقامت دخلت الاوضه روحت ماسح مكان ايدها لقيت ده لبني وانا بنطر جه ..
قولت :احّيه ..هنتفضح ..

لقيت مرات خالي جت ولابسه عبايه تانيه مجسمه عليها

وبتقولي :اربطلي رجلي ..
قولتلها: اللي حصل ..
قالتلي :يالهوي ..
قولتلها :بس هي بعد ماداقتها ..
قالت :ميه نطرت من شعري ..
راحت ضاحكه ..
وقالتلي :ميه دي طلعت هبله ..
جه الاكل وقعدنا ناكل والفرس كان لابس جلابيه بيت وريحتها وريحه جسمها تجنن وطبعا اكلنا وشغلت فيلم وقعدنا نتفرج وشويه ..
وقالت :انا هنام ..
وقامت ..
قالت:خليكو انتو لحد ما اهلك يرجعو بدل ماتقعد لوحدك ..
وشويه وروحت واخد مرات خالي في حضني وفضلت ابوس فيها ..
قالتلي :استني اشوفها نامت ولا لاء راحت وجت ..
قالتلي :بتشخر ودي نومها تقيل فضلت ابوس فيها واحضنها ..
قالتلي ل:ا يلا نخش الاوضه ؟
قولتلها :وصاحبك هتسمعنا دي اوضتها جمبنا ..
قالتلي: لا ماتخافش ..
دخلنا واول مدخلنا ..
قولتلها :هو انا ممكن انيكك في طيزك ؟
قالتلي :لا اخاف اسمع انها بتوجع ..
قولتلها :نجرب وجع مش هدخله ..
وفعلا جيت ادخل زبي في طيزها بعد ماحطيت كريم لاقتها صرخت فجأة ..
قولتلها :اسكتي هتصحيها ..
قالتلي :لا بلاش ..
روحت مدخل زبي في كسها وانا فوق طيزها ومادد ايدي تحتها عاصر بزازها وعمال اطلع زبي وادخله واعضها في كتفها وهي ..
بتقولي كمان كمان اقوي انا مش مستحمله ..
قولتلها :قوليلي نكني يا اسدي ..
قالتها :بس بطريقه نكني يا اسديييييييييييييييي هيجتني اكتر روحت ..
قايلها:هفشخك يا لبوتي ..
وفجأة نسمع انا وهي صوت ..اه قومنا في ثواني ..
لقيت الفرس واقف جمب الباب ومطلعه بزها الشمال وبتلعب فيه وايدها التانيه جوه لباسها شفناها و بصنلها عدلت نفسها في ثواني وانا بزها جنني بز مكور وحلمته بني غامق شكلها يجنن راحت داخله ..
قالت:بتعملو ايه ؟كده حرام ..دي مرات خالك ..
راحت مرات خالي ..
قالتلها :منا محرومه متعه من يوم ماخاله جاله القلب بقت العلاقه بنا تحسيس ولو نيك بيبقي لدقائق مبلحقش احس و لبنه قليل ..اعمل ايه اتعرف علي حد ده ابن اخته وحد مضمون ميخرجش سري ولا يفضحني ولا افضل محرومه ..
وفجأة هنطق او اعمل حاجه ممكن تفضحني ..
قالتلي: وانت مش مستحرم ؟
قولتلها :انا عشان محدش غريب يأذيها او يصورها كان لازم اطفي نارها ..
وبدأت العب بالكلام علي الفرس بقيت ..
بقولها :ماهو هي متجوزه ومش متجوزه برضو هي مش ست وليها متطلبات ودي جزء من متطلبتها ويمكن حاجه مهمه وضروريه كمان دي في عز شبابها لازم تتمتع لازم تحس انها انثي لازم تحس بجمال جسمها ..
وروحت راميلها قنبله ..
قولتلها: انتي مش محرومه نيك مش محرومه ان حد يلمس جسمك ..
لقيت عنيا رخرخت دموع روحت مكمل منفسكيش تقلعي ملط وحد يملس عليكي ويقرصك ويمسكك من كل حته راحت قاعده جمبنا ومنهاره عياط وبدأت ..
تقول: انا مبقتش مستحمله هتجنن واعمل كده ..
كنت انا مخبي زبي بعبايه مرات خالي انما مرات خالي مش مخبيه حته في جسها روحت مقرب منها ومطبطب عليها ..
وقولتها :عرفتي ان كل واحد محروم بشكل ويوم مايلاقي اللي يسد حرمانه وبأمان اكيد بيروحله وده اللي حصل بيني وبين مرات خالي راحت مرات خالي ..
قالتلها :بقولك ايه تحبي يطفي نارك وانا اضمنك ان محدش في الدنيا هيعرف ..
انا بيني وبين نفسي كان نفسي اعمل تمثال لمرات خالي بعد الكلمتين دول بس سكت لقيت الفرس ..
بتقول :نفسي بس خايفه ..
مرات خالي قالتلها :خايفه من ايه ؟من انك تحملي متخافيش معايا حبوب هجبلك متضيعيش الفرصه واشبعي ولو لمره وراحت اللبوه شاده العبايه بتاعتها من علي زبي ..
وقالتلها :نفسكيش زب زي ده يرويكي ؟
لقيت الفرس ضحكت روحت ماسك ايدها وحاطتها علي زبي وفي اللحظه دي شهقت شهقه عرفت قد ايه هيا محرومه روحت ..
قايل لمرات خالي:هاتيلها حبايه بسرعه
وروحت قايم ..
قولتلها :هسهلها عليكي ..
قالتلي :عشان كده كنت طالب سمك وضحكت..
قولتلها :اه ..
خدت الحبايه وانا ومرات خالي قدامها ملط راحت مرات خالي ..
قالتلها :اقلعي ولا يقلعك ..
قالت لا هقلع ..
وقلعت يالهوي انا بقيت طاير من الفرحه اتنين ملط يحلو من علي حبل المشنقه معايا وهنيك فيهم ولقيت كسها من نوع اللي شفراته بارزه منه راحت مرات خالي ..
قالتلي :نام علي السرير هنبتدي بالمص خلي الست تليت علي طعم لبنك والمني ..
ردت الفرس :ما انا دوقت من اللي كان ناطره علي الكنبه صح ولا ايه ؟
روحت انا قايلها :اه وزي اللي هنطره عليكي وجواكي انا طول منا في الاسكندريه هشبعك نيك ..
قالتلي: ياريت ..
وراحت ماسكه زبي وهجمت عليه مص ولا المحرومه وبقت مرات خالي تقولها براحه ورحت انا شادد مرات خالي من بزها عمال ابوس فيها وادعك في بزها وحضنتها ..
وقولتلها :مهما نكت ستات انتي الاساس ..
قالتلي: عارفه وضامنه ..
والفرس عمال يمص يشراهه كبيره وتبلع اي حاجه تنزل ..
قالتلي :انا عاوزاك تنطر في بوقي ..
راحت مرات خالي نزلت تساعدها عشان تسخني اكتر ..
قولتلهم :طيب قربو طيازكم مني احسس عليها
وفعلا وهنا جزء جديد من المتعه طياز الاتنين مرات خالي طريه جدا جدا والفرس ماسكه نفسها شويه وجيت العبلهم في اكساسهم يدوب بلش كس الفرس صرخت واترمت علي السرير وفضلت تترعش لفيت مرات خالي ..
قالتلي :انزل نام عليها بس عكسها والحسلها كسها ..
جريت وكسها كان ليه مزاق مختلف عن مرات خالي فضلت الحت وكانت ميته كتير وكل شويه تترعش تحتي لحد ما..
قولتلها: انا مش قادر عاوز انيكك ..
قالتلي :براحه انا بقالي كتير متناكتش براحه ..
جيت ادخل زبي ومرات خالي فاتحه رجلها معايا وبتلعب في بز الفرس ..
قالتلي :براحه وحسيت ان زي بيدخل بصعوبه لحد مدخل كله ..
راحت مرات خالي ..
قالتلي :ماتطلعوش نام عليها ..
نمت لقتها حضنتني ولفت رجلها عليا وعماله تتنفض مش تترعش وااااااااااااااااااه بتاعتها تحس انها طالعه من اعماق قلبها طالعه بحورقه جيت اقوم من حضنها ..
قالتلي بصوت كانها بتعيط :انطر بقي انا مش حملك يا اسد انا كسي ولع ..
قولتلها: اشوفه
راحت سايبه ايدها وقومت وجيت ابص علي كسها اشوف زبي لقيت كسها منزل ددمم اتخضيت وطلعت زبي بسرعه شهقت ..
وقالتلي :في ايه ؟
قولت: لمرات خالي ده فيه ددمم ..
راحت مرات خالي ..
بتقولي: مهو ست بقالها كام سنه متناكتش لازم تنزل ددمم متقلقش ..
كما لقيت الفرس ..
بتقولي: كمل لبوتك مستنيه لبنك ..
انا سمعت الكلمه دي روحت مدخل زبي وبقيت بنيكها جامد واعصر بزها وانزل اعض حلماتها واطلع وهيا يتتنهد بطريقه تخوف لقيت مرات خالي بتقولي :اهدي علي البت هتموت في ايدك ..
راحت هيا راده عليها :خليه خليه يموتني بزبه بلبنه خليه ينكني ميحرمنيش من زوبروووووووووووووووو ااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااه ..
وانا عمال ادخل زبي اخرجه اقوي واعصر بزازها لحد مجيت انطر روحت دافس زبي لي اخره جواها وساند ايدي جمب جسمها لقتها بتشهق جامد ومش بتترعش لا دي عماله تطلع بصدرها لفوق تشهق وتنزل وراحت شداني وقعتني بمعني الكلمه عليها ووخداني بوسه وراحت لافه رجليها عليا وبدأت تترعش زي الطفل العريان في عز البرد وجايه تبوسني في رقبتي لقيت مرات خالي ..
بتقولها :لاء في كتفه ..
مكنتش فاهم في ايه ؟
بقولها :اي حته سيبي الست براحتها بقي ..
واتاري هيا دي ال love bite وكنت اول مره اعرفها وفضلت حبساني في حضنها حوالي ربع ساعه لحد ما مرات خالي ..
قالتلها :يلا بقي كفايه لسه هنستحمي .. انتي طمعتي انا مستفدتش حاجه ..
ردت الفرس بصوت واااااااااااطي :يابختك يابنت المحظوظه بيه ثم مهو معاكي في القاهره تشبعي براحتك بصالي في التصبيره اللي باخدها ويعالم هيخش فيا زب تاني امتي ..
وقومنا استحمينا سوي وانا حاسس ان زبي مولع ناااااااااااااااااااااااااااااار وفضلت قاعد ملط لحد بالليل ..لحد ما اهلي جم ..
ولما طلعت دخلت اوضتي ونمت ملط لاني مكنتش مستحمل حاجه علي زبي




الجزء الثالت

كنا في يوم بنت خالتي كان في برد الشتاء ومن شده المطره بلليل كلو قال هيبات في بيت العيله عشان الطرق متبهدله الا انا قولت لازم اروح عشان كان تاني يوم عندي مشوار مهم المهم روحت وكنت حاسس اني ماشي في البلد لوحدي وطبعا انتو عارفين جو الشتاء بيفكرك ديما بحجات جميله انا بقي الجو ده فكرني بالفرس والنيكه الممتعه اللي قضيتها معاها ومع مرات خالي علي موصلت البيت كان زبي واقف قولت لا انا هطلع هضرب عشره واتخيل وافتكر كل شئ كانت الساعه حوالي 1 الا ربع بعد موصلت ودخلت الشقه وبدئت الاعب زبي موبيلي رن ولقيت مرات خالي اللي بتتصل بتقول انت فين قولت في البيت قالتلي طيب خد المفتاح بتاع شقتنا وروح افتح وقالتلي علي مفجأه العمر الفرس كان في القاهره ومش عارف يرجع اسكندريه فا افتحلها شقتهم يباتو فيها حصيت ان القدر بيقولي مكتوبالك متتعبش زبك بايدك ريحه في كسها قومت جري جبت المفتاح ولبست ترينج علي اللحم وعمال الاعب زبي عشان مينمش فجاه جرس الباب رن افتح الفرس لابس بنطلون وعليه جاكت طويل شويه دخلتها وريحت وعملتلها شات تدفي نفسها وقعدنا نحكي وقالت انها كانت جايه زياره لناس قرايب جوزها والجو خلاها مش عارفه تسافر قولتلها عادي باتي محدش هنا كله بايت في بيت العيله قالتلي منا عرفت من مرات خالك لقيت موبيلي جه عليه رساله بشوفها الاقي مرات خالي بعتالي رساله بتقولي الليله ليلتك وبراحه علي البت واحنا هنبات انهرده وبكره كمان هيص ياعم قريت الرساله وفرحت وقولت لازم انيكها بعد شويه رغي قولتلها اجبلك حاجه تغيري هدومك عشان تعرفي تقعدي قالتلي ماشي بس هو انا هبات هنا ولا الشقه التانيه قولتلها اللي يريحك قالتلي تضايق لو بيت هنا قولتلها لا اهو نسلي بعض قومت جبتلها ترينج من عند اختي وكنت قاصد عشان يطلع ضيق عليها ويبين جسمها دخلت تغير ولقيتها بتنده عليا بقولها ايه كانت قافله علي نفسها قالتلي مينفعش جاكت ترين تاني غير ده عشان السوسته مش عاوزه تقفل قولتلها اه ممكن قالتلي طب هاته قولتلها عندك في الاوضه قالتلي طيب ثواني وفتحتلي اخش اجيبه والاقي البنطلون بتاع الترنج مرسوم عليها وبطنها باينه والسونتيان باين اسود وبزازها هتنط منه زبي رجع وقف تاني روحت مطلعلها جاكت تاني سوسته بس برضو ضيق قولتلها تعالي اقفلهولك وبدئت اقفله والسوسته جت عن بزازها وحالفه متعدي المطب ده وتقفل وانا بقيت بضغط علي بزازها وبرضو قالتلي خلاص هقلعه والبس الجاكت بتاعي قولتلها طيب جربي تقلعي السونتيان يمكن يقفل قالتلي مهو مش هيبقي فرث اوي قولتلها جربي قالتلي طب اطلع خرجت ومره واحده لقيتها صرخت صرخه مره واحده وسكتت بدون نقاش دخلت لقيت بزها طالع وبتحاول تداريه وبقولها في ايه قالتلي السوسته خربشتني قولتلها فين بتشاور روحت محسس علي بزها لقيتها سكتت وخدت تنهيده كبيره قالتلي خلاص هلبس الجاكت وبتقلق الجاكت بتاع الترينج وانا عيني علي الحلمات من غير كلام قربت منها ومديت ايدي قفشت الحلمه لقيتها بتسحب نفسها جيبت امسكها تاني وقفت روحت نازل ببوقي عليها ختها في بوقي فضلت الحس وامص فيها وهيا بدء تنهيدها يعلي قالتلي انا بردانه قولتلها تعالي هدفيكي وخرجنا من الاوضه هيا بالبنطلون بس دخلنا اوضتي قالتلي فين الدفايه قولتلها انا الدفايه ضحكت وقالتلي ازاي قولتلها كده وروحت شاددها في حضني فضلت امص شفايفها والحس لسانها وبعصي بايدي بزها جيت انزل ارضع منه لقيتها بتقولي براحه عليا بوحت منيمها علي السرير وفصلت بوس واحضان وتفعيص في بزها لحد مبقت الحلمه قد عقله الصباع عندها روحت مقلعها البنطلون لقيتها لابسه اندر بكيني داخل جوه الفلقتن ودبلان من عند كسها قولتلها انتي لحقتي قالتلي اه منت دفاك خلاني عرقت روحت مقلعهولها وفضلت الحس كسها وادخل لساني وهيا بتتقطع وتصرخ براحه وعماله تقولي كفايه حرام يلا بوحت طالع نايم اعلي منها وقالع الترينج وشادد دماغها ناحيه زبي راحت فهمت خدته في يوقها وبدئت تبوس راس ربي وتلحس الي نازل منه من مني قولتلها دخليه كله في بوقك قالتلي انا بحب اتعامل كده فضلت تمس فيه فجاه قالتلي افتح رجلك فتحت لقيتها بتلحس البيوض وتحاول تسحب البيضه جوه بوقها وتلحس وهيا بتلحس فجاه راجت نازله بلسانها للحته اللي بعد البيوض واول مره حد يلمسلي الحته دي واتاريها بتهسج جدا سخنت فشخ لقيتها طالعه بوس وراحت قاعده علي زبي قولتلها تعالي انتي تحت قالتلي لاء انا عاوزه كده وفضلت تطلع وتقوم وتقعد علي زبي لحد محسيت اني هنزل قولت لا لازم اخليها مفرفره روحت قايلها تعالي تحتي جت روحت قايم بين رجلها ورازه زبي مره واحده قالت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااه بس بمياعه وقالتلي مش حرام عليك كسي براحه مش كل يوم بيتناك انا سمعت كده قولتلها وانا هفشخه قلتلي بتاعه متعه روحت مطلع زبي وفضلت امسحه في شفرات كسها واروح مدخل راسو واطلعها وهكذا كذا مره فجاه لقيتها بتتنفض مش بتترعش وتصرخ وتشد الملايه روحت هاجم علي كسها زبي اتظفلط مره واحده روحت نازل علي بزها رضاعه وقولتلها انا هنزل قالت نزل كده جوه كسي بسرعااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااه كسي مش قادره روحت ناطر وحسيت اني اتنفضت قالتلي طلعه بسرعه عاوزه امصه روحت اترميت علي ضهري جمبها نزلت علي زبي مص ولحس اللي بينزل وفي الاحر نامت في حضني وقالتلي فعلا انت دفتني ومفيش احلي من كده دفاء وفي الصباح................




الجزء الرابع


فصباح بعد النيكه الجميله ومازال الفرس نايم في حضني عريان وانا زبي راشق بين الفلقتين لقيت موبيلي بيرن روحت ماسك الموبيل لقيت مرات خالي رديت قالتلي البت فين انا في الشقه ومش لاقياها ضحكت راحت هيا كمان ضاحكه وقالتلي ياااااااه ده شكل ليلتكو كانت فل قولتلها اوي قالتلي قوم افتح روحت قايم وانا قايم روحت لافف فوطه علي وسطي وقايم فتحت قالتلي اده انت مش بردان قولتلها ابرد والفرس في حضني ثم ايه اللي جابك قالتلي جايه اعمل شويه حجات في الشقه وراجعه هيا فين قولتلها في اوضه النوم دخلتلها لقتها ملط ولسه نايمه دخلت عليهم قالتلي انتو شكلكو خربتوها قولتلها فكك بقي انا عاوز اكمل نوم وروحت شادد الفوطه ونازل تحت الغطاء وحاضن الفرس وزبي كان وقف شويه دخل اكتر بين الفلقتين وحسيت بدفا حلو ومرات خالي واقفه قالتلي يا بجاحتكو الفرس صحيت بصتلي وضحكت وراحت بصالها قالتلها يابختك عليه زب حصان ميتشبعش من لبنه ضحكت مرات خالي وراحت شاده الغطاء لقت زبي بين الفلقتين قالتلي انت بتصبح كده عليها قولتلها اه وروحت عاصر الفرس في حضني وزاقق زبي فيها راحت لافه وبايساني من شفايفي لقيت مرات خالي بتشدها وتقولها قومي ياختي ساعديني في حجات في شغل البيت وبعدين ارجعي اتمتعي راحت هيا شاداها نيمتها علينا وقفشاها من بزها وقالتلها اتمتع الاول راحت مرات خالي قالتلي متعها وقامت روحت قايم ماسك مرات خالي بضحك وخليت الفرس تقلعها فتحت الجاكت لقت تحته بلوفر وتحته كومبليزون لحد موصلت للسونتيان رفعته ونزلت بزازها وانا روحت عاصرها وزبي بقي عل اخره ورحت قاعد علي السرير وقايل لمرات خالي تعالي عاوز اشبع منك قالتلي ياواد ورايا حجات واختي جايه تاخد مني حجات قولتلها بسرعه وروحت فاتح رجلي ومبين هيجان زبي اوي الفرس راحت راكبه ودخلته في كسها بقيت زي المجنون بعصر في طيزها بايدي واشدها علي زبي اكتر واعض بزازها مره واحده لقيت الفرس بيقع علي جمب السرير ولقيت مرات خالي ملط وبتقولها مشبعتيش من امبارح سبيلي شويه ثم قال عاوز يشبع مني وراحت قاعده علي زبي روحت نايم وشادد الفرس الحس كسها وهيا عماله تقولي قطعه بسنانك ولسانك قطعه يدوب دخلت لساني في كسها لقيها بتترعش وااااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااه وكسها عمال ينزل عسل روحت شاددها عليا وعمال الحس كل حاجه ومرات خالي من الناحيه التانيه اااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااه كسي هاتهم بقي هاتهم قولتلها هجيب لقيت الاتنين نزلو عشان يشربو لبني ونطرت عليهم هما الاتنين ومصو كل نقطه نزلت وانا بصراحه لسه مشبعتش فجاه جرس الباب ضرب قومت ولبست روب فتحت لقيت بنت حوالي 20 او 21 سنه بس جسم طولها حوالي 165 سم وزنها حوالي 70 او اكتر يعني مقلوظه وسطها باين من تحت البلوفر انه صغير لقيتها باصه لتحت وبتقولي .أ. موجوده عندكم اللي هيا مرات خالي فهمت ان دي اختها قولتلها اتفضلي قالتلي لا اندهلها قولتلها لالا لازم تخشي واتاريها باصه لتحت عشان زبي خابط في جمب من جناب الروب وباين من الجمب بسيط روحت ماسك ايدها وشديتها بسيط خشي راحت داخله قولتلها ثواني قالتلي طيب مشيت خطوتين وقولت احا لو جمعت التلاته ونكتهم ده هبقي ولا شهريارطب ازاي روحت داخل الاوضه بيسالوني مين قولتلهم لا ده بتوع دعايا واعلان وقررت اكمل نيك واسمعها اختها وهيا بتتناك وبدئت تاني ولمحت ظلها في الطرقه بره بيتحرك وجاي وفجاه بقيت شايف وشها وشايف عليه الاستغراب بس ساكته وشويه الاستغراب ده راح روحت عادل نفسي بحيث محدش يشوفها نهائي وروحت ماسك مرات خالي ومقعدها علي زبي وهيا تصرخ لحد ملقيت اختها بدئت تحسس علي نفسها بره روحت قايم قولتلهم ثواني الفرس رد ده وقته قولتلها اه خرجت كانت البنت ياعيني سانده علي الحيطه بضهرهاوماسه بزرها من فوق الهدوم وبتحسس علي كسها ومغمضه عينها بتفتح عشان تبص عليها لقيتني في وشها شهقت وسكتت وجريت روحت جاري وراها قولتلها ثواني وقفت روحت مقرب منها لحد مبقيت شامم ريحت نفسها وسخونيه جسمها لوحت ماسك ايدها وحطيتها علي زبي لقيتها بتترعش وبتسحب ايدها روحت قارص علي ايدها وعمال احكها علي زبي ومن غير مقدمات روحت عاصر بزازها وواخد شفايفها بوسه انا زفسي دوبت فيها قالتلي اختي هنا هتشوفني قولتلها انتي بنت ولا لاء قالتلي لاء واختي عارفه قولتلها خلاص عادي قالتلي لا قالتلي طيب اصبر وانا هظبطها قولتلها مش هسيبك انا عاوز ادوقك حالا قالتلي مهو انهرده سبتها لمت نفسها وهدومها وفتحت باب الشقه وقالتلي خش وانا هتصرف وقبل مقفل الباب قربت وباستني من شفايفي وراحت ماسحه علي زبي وخرجت وقفلت الباب روحت داخل لقيت الاتنين مرات خالي والفرس نايمين علي وشهم وبيهزو طيازهم روحت هاجم عل طيز مرات خالي اتخضت قالتلي انت مجنون قولتلها منتي طزك تجنن وانا عمال احشر زبي بين الفلقتين لحد موصل راسه لخرمها لقيت الفرس بتقولي يعني انا اللي توتتي وحشه روحت ضاربها عليها وقارصها صرخت ااااااااااااااه قولتلها هتتقطع برضو راحت مرات خالي بتقولي بس براحه روحت مطلع زبي ومدخله في كسها بتقولي ليه مبراحتك بس براحه قولتلها كده احلي فجاه موبيل مرات خالي رن جابته من الشنطه وقالتلي بس اسكتو دي اختي ردت قالتلها انتي فين انا بضر الجرس محدش بيفتح اعمل ايه قالتلها ثواني وهبقي عندك وجت تقوم روحت ضاغط بزبي قالتلي لا ارجوك اختر علي الباب راحت قايمه لابسه نفس الروب بتاعي وخرجت جري وسمعت انها دخلت اختها انا زبي اتحجر والفرس نازله مص فيه وانا دماغي جسم البت وبعد شويه دخلت مرات خالي وبتقولي انا همشي نستوني نفسي واهي اختي كت وكنت هتفضح قولتلها طب تعالي اقعدي ثواني عليه قالتلي لا ش هينفع قولتلها ثواني بس راحت طالعه علي السرير وهيا بتلبس السونتيان وقاعده واتعمدت اتغاشم عشان تصوت وفجاه اختها جت وقفت علي باب الاوضه وبتقولها ** ** ده اللي بتاخدي دش عشان الحمام بايظ ودي اتنفضض من فوقي والفرس شد الغطاء اللي بقي علي الارض اتكلفت بيه وانا زي منا نايم وزبي باين قدامي بدئت مرات خالي وشها يجيب الوان قولت لي اختها تعالي بس جت وقفت علي راس السرير قولتلها احنا عيله مع بعض مينفعش نحاسب بعض علي المتعه وعلي اي حاجه وانا بيني وبين نفسي انا ايه الهبل اللي بقوله ده قولتلها بصي اختك مش هتعمل كده تاني بس خليه سر قالتلها هسكت بس بشرط انا ومرات خالي والفرس في نفس واحد ايه قالت اتمتع معاكم ورقعت ضحكه الفرس راحت سايبه الغطاء ومرات خالي متنحه والبت بدئت تقلع الفرس راحت نايمه جمبي وبتقولي هيجني فصلتني بنت الكلب دي روحت عاضض حلماتها وهاتك يا لعب في كسها بايدي جقايق وحسيت بحركه علي السرير لقيت مرات خالي في ضهري وبتقولي براحه عليها دي صغيره بلف لقيت اختها ملط جسم قمحي بسيط بيلمع مفيهوش شعرايه وكس صغنن منكمش من قله النيك وحلمات واقفه روحت قايم شاددها وهاتك يا بوس وتحسيس علي كل حته في جسمها لقيتها ماسكه زبي عماله تلعب فيه قولتلها الحسلك لقيت الفرس بتقولي اطلع انت نام وهي تطلع فوقك تلحسلها واحنا نمتع زبك حسيت اني شهريار طلعت نمت وهيا حطت كسها علي بوقي طعمه كان يجنن وممتع مفيش دقايق وبقيت الاوضه اصوتها اااااااااااااه اااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااه اااااااااااااااااه روحت قايم منيم البت ولقيت مرات خالي جايه جمبي براحه البت كسها صغير والفرس بيدعك بز البت ومرات خالي بتحسس عل بيوضي دخلت راس زبي وروحت مطلعه لقيتها بتقولي لا دخله روحت راشها لقتها ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااه لقيت الفرص عشان تسكتها حطت بزها علي بوق البت ومرات خالي اسكتي هتفضحينا بدئت اخرجه وادخله مفيش دقايق البت مش بتترعش ولا بتتنفض البت ولا كانها بتتكهرب وكسها منزل شلال علي زبي روحت مطلع زبي حاكه في كسها وبدئت انطر شلال لبن وهما التلاته بيلحسو اللي بينزل وروحت نايم والتلاته حواليا وبيني وبين نفسي ايه المتعه اللي عمر الواحد مكان يحلم بيها دي
ولكنه تكون القصة كملت ، اتمنى تكون قصتي عجبتكم
تحياتي لك يا فنان
فى انتظار جديدك الأروع والمميز
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا ومرات خالي وصديقتها .. أربعة أجزاء


الجزء الأول



انا اسمي م.ج مقيم بالقاهره حاليا عندي 29 سنه قصتي بدأت و انا عندي 20 سنه ايامها كنت في اخر سنه كليه سياحه و فنادق قسم ارشاد يعني تدريبي وشغلي مع الأجانب ..وكنت حابب ده جدا عشان اتفرج علي جسمهم من قريب وكنت بحب اتصور معاهم وكانت امنيه حياتي اني انام مع واحدة منهم ..وكنت بقعد كتير احلم اني بأنيك واحدة منهم ..
وفي يوم كنت في في أحد المتاحف ودخل فوج روسي فيهم واحدة عليها بزاز اكبر من بزاز صافينار ولابسة هوت شورت و تيشرت ..و شوفتها من هنا فجأه زبي اعلن حاله الطوارئ ووقف ..وبقيت خلاص رايح ناحيتها وانا مش عارف هعمل ايه ؟
كل اللي بفكر فيه اني ازاي هلمسها و المس بزها ؟روحت جمبها و عرضت عليها اني ابقي مترجم خاص و طبعا قولتلها :مجانا !!وافقت ..
وانا دخلت بيها المتحف و عمال الف بيها مش عشان افرجها المتحف انا بلف بدور علي مكان فيه ناس قليلة عشان احاول احك زبي فيها..اللي بقي واضح اوي وانا ماشي معاها انه منتصب ..
ووقفنا قصاد تمثال و طلبت مني اشرحه بدأت اشرح ..وكنت بقطع في الكلام في الاول ..وبعدين تمالكت نفسي ..و ابتدأت أشرح و لسه باشرح وقعت مني المروحه اليدوية.. ولقيتها بتوطي تجيبها..وكأن القدر ساعدني لأزنق فيها وما كان عليا الا في اقل من ثانيه وبقيت وراها زانق زبي فيها ..

اتعدلت وبصت عليا انا اتهزيت من جوايا هوت تعملي مصيبه .فبعدت ..و بصت علي زبي و راحت ضاحكه مع بابتسامه ..هيجتني اكتر !!..
قولت: يا واد اهدي لتكون عاوزه تهيجك اكتر عشان تلبسك محضر حلو ..و بدأت اركز و أشرح بجد ..و أنا مش ناسي ان زبي خبط في طيز ملبن و طريه بالرغم من عدم كبرها ..
المهم شويه ولاقيتها بتعدل التيشرت عشان ابص علي بزازها ..وكل ما ابص وابصلها تبص علي زبي ..مره في التانية لحد ماقررت اني لازم آخد خطوة و دخلت بيها غرفة في المتحف هادية ..وقربت و خبطتها بزبي ..بصتلي وملست علي زبي من فوق البنطلون ..انا روحت في عالم تاني ..أول مره ايد تلاعب زبي الا ايدي ..
جيت أالمس صدرها بعدت ..قربت براحة و بصتلي و قربت و وقعت مروحة ايدها قصد !!وهيا طالعة لمست زوبري تاني بايدها بس المرة دي ضغطت عليه !!
لسة بقرب منها اكتر ..دخل ناس ..واتحرجت و خرجت ..و راحت للفوج بتاعها ..خوفت اقربلها ..روحت ماشي ..كان لازم اروح و أفضي لبني لان زبي مش حيهدي ..
جريت روحت و طول الطريق بافكر فيها ..طلعت لقيت أهلي نازلين ..
بقولهم :في ايه ؟
قالولي :مرات عمي يتولد تعالي معانا اعتذرت باني تعبان ..
وقولت :فرصتي ادلع زبي ..
وطلعت جري الشقه اللي في وشي شقه خالي ..طلعت و دخلت الشقة بسرعة و قبل ما اوصل لباب الأوضة كنت عريان ملط ..فتحت فيلم سكس وقعدت اتفرج واتخيل الست الروسية وانا بنيكها ..

و فجأة !!!

سمعت حد بيكح ..انا دمي هرب ..قومت جري وانا عريان اقفل الباب ..لاقيت مرات خالي في وشي !!ست 31 سنة قصيرة و عليها طيز كروية طرية بتبان في حركتها انها طريه ..و بز كنت فاكره صغير قبل اليوم ده ..و عندها بطن تهبل ..
و شوية روحت حاطط ايدي علي زبي ..و جريت و قفلت الباب ..
قولتلها :انتي ايه اللي جابك هنا ؟
قالتلي :ان هي هنا عشان لسة رشة الشقة مبيد حشري ..و مش طايقة الريحة عشان كدة جت هنا وهما نزلو ..
وهي كانت قاعده في اوضه الانتريه بتتفرج علي التلفزيون ..انا بقيت في موقف احراج ..بس بقيت أفكر هل هي سمعتني وأنا بتأوّه ..وانا بلعب بزبي؟ هل هي شافتني وانا بلعب فيه ؟طب شافت شاشة اللاب توب و الفيلم شغال عليه ؟
كل ده وزبي لسة ما هديش ..
قولت :لازم اتاكد هي شافت ايه ؟
روحت لابس البوكسر والعباية عليه عشان أداري زبي ..و قبل ما اخرج ..
موبيلي رن لقيت ابويا ..
بيقولي :انهم هيباتو في بيت العيلة النهار ده ..
قولتله :طيب ..
ودخلت الاوضة اللي فيها الأنتريه ..لقيت مرات خالي قاعدة بتتفرج علي التلفزيون ..قعدت علي الكنبة اللي هي قاعدة عليها ..و ربّعت رجلي عشان اداري زبي و بدء كلامي ..
قلت: مش كنتي تعرفيني انك هنا ؟أنا فاكر اني أنا لوحدي في الشقة ..خضتيني !!
قالتلي: لا ..ما هو باين انك اتخضيت !!
بقيت مش عارف هي تقصد عشان خرجت عريان و لا هي شافت ايه ؟قررت انكشها في الكلام ..
بقولها :انا انا النهار ده فرهدت في المتحف لف و كنت جاي تعبان عاوز آخد دش ..و بجهز نفسي آخد دش لقيتك بتخضيني !!..ينفع كده !!
لقيتها ..
بتقولي :ايه اللي فرهدك ؟ما انت كل يوم في المتحف ..ثم ما انت رياضي و واخد علي المشي !!
قولتلها :اه بس كان يوم كله لف و طلوع و نزول ..
لقيتها بكل جراءة ..
بتقولي :لف و لاّ سياح عريانين ..
و ضحكت ..
قولتلها :الاتنين ..
قالتلي: يبقي تقول ان الفرجة وعنيك الزايغة هما اللي فرهدوك !!
قولتها: أكيد برضو ..ما انا لسة ما اتجوزتش برضو ..فأكيد ببص ..
قالتلي :و بتعمل ايه بعد ما بتبص ؟؟
قولتلها: ولا اي حاجه .
قالتلي :خالص !!!
قولتلها: هعمل ايه ؟هاخد واحدة اتجوزها غصب عنها ..
قالتلي: لا بس مبتخبصي كدة أو كدة ..في واحدة ..أو أي حاجة من حركات الرجالة دي !!!
قولتلها: لا أبدا ..
قالتلي :يا واد ..
روحت ضاحك ..
وقايلها :ساعات ..
قالتلي :بتخبصهم ازاي ؟؟
بصراحه تنحت من طريقه السؤال ..
قالت :ها ولا هتتكسف ..احكي .احكي ..دا انت خالك قايللي انك جريئ ..
قولتلها :عادي باللي يبقي متاح أعمله من غير ماحد ياخد باله ..
لقتها بتقولي :طيب اعتبرني سايحة قوم كدة و رّيني هتلخبص ازاي معايا ..

انا حسيت احساسين :
الأول :اني حد اداني صاعقة كهرباء !!
والتاني: زبي اللي كان بدأ يهدأ ..وقف تاني ولقتها بتشدني من ايدي ..
وبتقولي :وريني بتخلبص ازاي ؟
وقفت جمبها و رحت خابطها في كتفها فطست من الضحك .
وقالتلي: الخبطة دي لي أختك وانت بترخم عليها ..شكلك مكسوف ياعم قول محدش هنا كله خرج و يا عالم .. هاييجو امتي؟ و خالك مسافر عشان شغله ..و جاي آخر الاسبوع مفيش غيرنا متتكسفش ..وريني بتخبطهم ازاي ؟؟؟
روحت مقرب وانا كنت بدأت أهيج وأفتكر البنت الروسية ..وروحت ممشي ايدي علي طيزها حسيتها اترعشت ..
قالتلي :وايه كمان ؟؟
بصراحه انا كنت بدأت اهيج عليها اكتر روحت قارص علي فرده من طيزها براحه لقيتها خدت نفس جامد ..
قالتلي :بس كده ..
روحت خابط زبي في طيزها من الجمب ولاني أطول منها فكان واصلها فوق طيزها بسيط ..لقتها بتاخد نفس متقطع و بصتلي ..
قالتي :وايه كمان ؟..
روحت قررت اخد خطوة أجرأ ..
واقولها :مهومّا بيبقو قالعين وأغلب جسمهم باين ..فساعتها الواحد من رغبته بيعمل اللي علي حسب جمال اللي بيخبط فيها ..
لقتها بتقولي :يعني ايه ؟
قولتلها :يعني لو انتي لابسة قميص نوم أو بكيني هورّيكي ..
راحت قالعة العباية وهنا لقيتها لابسة أاندر فتلة داخل في طيزها و سونتيان أسود طالع منه بزين من كتر بياضهم و حاسس اني شايف العروق بتقولي :طب لو كدة ..
ممسكتش نفسي و روحت ماسك فرده طيزها فعصتها و قافش بزها لدرجه لما سبته لقيت صباعي معلم عليه ..
قالتلي :ماتقلع العباية دي ..ما انا براحتي أهو ..ومش مكسوفة .
قولتلها :ولا انا ..
قالتلي: مش باين ...
بارفع العباية حسيت ان زبي باين و خصوصا لابس بوكسر رمادي فباين المني بتاعي فيه لقيتها بصاله ..
قالتلي :يلا وريني هتعمل ايه تاني ..
روحت حاكك في طيرها و ممشي صوباعي بين الفلقتين شهقت ..
وقالتلي :انت شكلك شقي اوي ..
قولتلها :مستني الفرصة اللي أتشاقي فيها ..
قالتلي :اقعد ..
وانا بقعد بقي هاين انط انيكها خلاص ..
لقيتها بتقولي :انا مخنوقة..
بقولها ليه ؟
قالتلي :خالك بيحبني البس سونتيان ضيق بيخنقني ..
قولتلها: اقلعيه عادي دنا وانتي وبس و لا هتتكسفي ؟
قالتلي :مش عارفة أفكه ..تعالي فكهولي قوم ..
وبيقت بأفكه و مقرب زبي من بوقها حاسس بنفسها فيه و روحت فكّه و شوفت حلمات الواحدة قد عقلة الصباع ..روحت مترددتش وحسست عليها قالتلي: ايه عاجبينك ؟
قولتلها :اول مره اشوفهم ..
قالتلي :واللي في الأفلام اللي بتشوفها اكبر ولا دول ؟
عرفت انها شافتني ..
قولتلها: لا دول ..
وكان صدرها طري جدا وناعم لقيتها ..
بتقولي :ايه اللي في البوكسر ده وبتشاور علي الحته اللي المني مخليها مبلولة ..
قولتها: وساخة هبقي اغسله ..
قالتلي :اقلعه وانا هجبلك واحد تاني ..
قولتلها :هروح اغيره ..
قالتلي :لاء اقلعه و لا مكسوف مني ؟
قلعت عادي ..لقيتها عنيها لمعت لما شافت زبي هو مش كبير أوي ..بس عريض و عروقه باينه أوي ..
قالتلي :استني ..
ومشت ضهر ايدها عليه ..
قالتلي :زي ما انت عملت ..
روحت مقرب منها و خليته قريب من بوقها ..لقيتها بصتلي .
وبتقولي :عاوز ايه ؟
قولتلها :نفسي احس انه في بوقك نفسي اعرف هحس بايه ؟
قالتلي :بس امسك نفسك ..
قولتلها: طيب ..
و حطته وانا جسمي ساب وبدأت أنزل بالتصوير البطئ علي الأرض وهي راحت نازلة وعمالة تمص ..بعد حوالي خمس دقايق مص ..
قولتلها: ابعدي مش قادر ها انزل لقيتها حطت ايدها علي صدري ..
وبتقولي :هاتهم و روحت ناطر لبني من كتر مكان بينزل كتير راس زبي وجعتني وهي عمالة تحكه في بزها وببص لبزازها لاقيتها غرقانة لبن ..
قالتلي :ينفع كده ؟
قولتلها :معلش ..
قالتلي :اومال عامل فيها شقي وتجبهم بسرعة كدة ..
قولتلها :دي اول مره في حياتي اجبهم علي حاجة غير الافلام السكس ..
قالتلي: انت منمتش مع واحدة؟
قولتلها: لا ..
مصدقتش راحت قايمة وقالعة الكلوت ..وشوفت كس هو مش وردي اغمق بسيط بس شفراته كبيرة وتجنن روحت هاجم منيمها ونمت الحس فيه وجبت تاني وانا بلحس ..
قالتلي :يلا دخله يا أسدي ..
قولتلها :انا جبت تاني ..
قالتلي :دخله بس ..
جيت ادخله مسكته معايا ودخلته و هي بتحسس علي بيضاني ..
قالتلي :لو هتجيب ابقي قولي ..
قولتلها :طيب ..
وانا اول مدخل كله روحت قافش بزازها و نزلت في شفايفها مص شوية ..
قالتلي: بص دخله وخرجه بقي زي ما في الافلام اللي بتشوفها ..
خرجته ودخلته جاي اخرجه حسيت اني عاوز اجيب قولتلها ..
قالتلي :قوم ..
قومت ..
قالتلي :هات الجلابية ..
للحظة وقفت ..اتمسمرت و حسيت ان اللبن وقف في نص زبي ..
بقولها: ايه
قالتلي: انا بشتت تفكيرك عشان مخلكش تجيب بسرعه ..
وضحكت ضحكه شرمطه قومت نازل تاني ..
وبقولها: طيب انا هغرقك ..
قالتلي: مسمهاش اغرقك اسمها هرويكي ..
وراحت شداني ادتني بوسه خلت زبي دخل لوحده روحت رافع جسمي وفاتح رجليها وفضلت أدخله وأخرجه ..
وهي بتصرخ :ااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااه هاتهم بقي ..
جيت انزل ..
بقولها :هنزل ..
قالتلي :نزل جوه كسي اروي عطشه و روحت نايم عليها و نزلت لبني كله و أنا بنزل لقيتها بتترعش جامد ..عرفت انها بتنزل هيا كمان نمت فوقها لحد ما زبي نام و هو جوه كسها و قومنا استحمينا و فضلنا لحد تاني يوم ملط و أنا بأنيكها ...



الجزء الثاني


بعد الليله اللي قضيتها في القصه الاولي فضلت طاير من السعاده حوالي اسبوع لحد ماكان نفسي اكررها وبدات المح لمرات خالي تاني وبدا زبي كل مايشوفها يهيج و يبقي واضح و مرة كنت عند خالي و هي في المطبخ دخلت بحجة اني اساعدها و اول مادخلت حضنتها من ضهرها ودفست زبي فيها و عصرت بزازها لفت ..
قالتلي :لا امسك نفسك خالك هنا هنتفضح روح البس حاجه واسعة بدل ما حد ياخد باله ..
خرجت من الشقه روحت لبست جلابيه واسعه عليا ورجعت لقتها بتغمزلي روحت المطبخ و هي جت ورايا اول ما دخلت لسة حأهجم عليها راحت رافعة الجلابية وماسكة زبي ..
وقالتي :وحشني فشخ ..
ونزلت مصته لحد ماغرقت بزها مسحت زبي بمنديل كل ده كان بسرعه عشان محدش ياخد باله وانا هتجنن وانيكها تاني
قولتلها: عاوز اشيع منك ..
قالتلي :لا مينفعش هنتقفش انا عملت ده كمساعدةه عشان تهدي شوية ...
وقالتلي: هنظبطها ..المهم اخرج اقعد معاهم ..
خرجت لقيتهم ..
بيقولو :احنا عاوزين نظبط مصيف سوا ونطلع كلنا ..
خالي قالي :ماشي بس لو مش ها اروح معاكم خدو مراتي عشان تغير جو ..
قولت :بس دي هتبقي فرصتي التانيه ..
وشجعت فكره اننا نسافر وهي عشان كانت عايشة في اسكندرية ..
قالت :انا ليا واحدة زملتي عندها برج و في كام شقة بتأجرهم مصيف ممكن اكلمها ..
وفعلا كلمتها و ظبطت و بعدها باسبوع طلعنا واحنا في الطريق عمال ..
اقول :انا ازاي هعمل معاها حاجة في وجود كل الناس دي امي واختي وابويا واكيد الستات هتكون في اوضه وانا وابويا في اوضه ..
بقيت في حيره لحد ماوصلنا وروحنا العمارة لقيت فرس بلدي من غير لجام لابس عباية واقف في المدخل وانا عيني بتفحص كل حتة في جسمها عليها بزاز كروية لابسة سونتيان ضيق فبزها من نص السنتيان بارز منه و وسطها مقلوز زي مروة المغنية و طيزها مرسومة بمعلمة وواخدة كيرف رهيب انا بقيت متنحلها فوجئت بمرات خالي ..
بتقولنا :دي صاحبتي وصاحبة الشقة ..
بعدها طلعت معانا تورينا الشقة وتدينا المفتاح وقعدت دقايق ..
وقالتي :اسيبكم تريحو ..
وقالت :لمرات خالي طيب متسبيهم وتيجي تباتي معايا ..
قلبي كان ..
بيقولها: خديها عشان انزل انيكم انتو الاتنين ..
بس مرات خالي رفضت ..
قالتلها :لا انا هنا خليكي علي راحتك ..
قالتلها: ما انتي عارفه ان جوزي مسافر ..راحتي ايه بس!! دحنا اتنين ستات ..
قالتلها :لا انا هبات هنا راحت ..
قالتلها: براحتك وبصتلنا ..
وقالت :لو احتاجتو حاجه انا في الدور التالت الدور كله شقتي ..
و شقتنا كانت في الخامس ومشيت وهي ماشية ببص لطيزها لقيتها بتتقصع و تتهز قلبي معاها كان بيتهز وفجأة لقيت مرات خالي حاطة ايدها علي وسطها وبتبصلي المهم خدت شنطتي ولقيت ابويا ..
بيقولي :حظك حلو الشقة ثلاث غرف يعني انت غرفة وانا وامك غرفة واختك ومرات خالك غرفة ..
قولت حلو دنا لازم اخش اوضتي اغير ودخلت يادوب قلعت القميص والبنطلون لقيت الباب بيخبط كنت بالبوكسر لقيت مرات خالي ..
بتقولي: مالك كنت باصص لصاحبتي كده ليه ؟..
رديت من غير تفكير :جسمها فاااااااااجر فشخ ..
قالتلي :انا يعني اللي جسمي مش فاجر ..
حسيت لو قولت: آه ..مش هطول المسها تاني ..
فرديت بدبلوماسيه :لا طبعا هو انتي في حد يتقارن بيكي ..
وروحت قارصها من خدها مشيت وانا زبي بقي واقف قفلت الباب وقلعت البوكسر وفضلت اتخيل اني بنيك صاحبة مرات خالي لحد مانطرت كل لبني هديت ..روحت واخد دش ولبست شورت وتيشرت بحر ..
لقيت جرس الباب فتحت لقيت الفرس ..
بتقولي :انتو نمتو ؟
قولتلها :لا خير ..
قالتلي :خد من ايدي ..
وناولتني صينية كبيرة اوي زي بتاعة الفلاحين ..
وقالتلي :ده الغداء عشان متتعبوش نفسكم وانتو لسه جايين ..
الصينيه من كبرها دخلت بالعافية من الباب ..المهم امي خارجة من الاوضة شافتها في ايدي ..
قالتلي :ايه ده ؟
قولتلها :غداء بدل متشحططوني انزل اجيب ..
لقيت الفرس بيضحك بصوت ضحكه مطرقعة.. ماما جت وشكرتها ..
وقالتلها :يبقي لازم تاكلي معانا ..
قالتلها :سبقتكو ..
ونزلت واتلمينا كلنا وكلنا و ماما غسلت الصانيةه بالاطباق كلها هي واختي ..
وقالتلي :انزل وديهوملها واشكرها ..
لقيت مرات خالي جريت ..
قالت :لا ها انزلهم انا عشان اقعد ارغي شوية ..
امي قالتلها :خلاص ماشي متتاخريش ..عاوزين ننزل نتفسح ..
قالتلها :طيب ..
كان هاين عليا اضرب مرات خالي ..نزلت وشوية و طلعت و خرجنا و عدي كذا يوم و لا انا عارف اطول مرات خالي و لا عارف اطول او افتح سكة مع الفرس ..لحد يوم كنت نزلت وانا طالع الاسانسير عطلان ..
قولت :مبدهاش نطلع سلم ..
وانا في الرابع بعد الدور اللي فيه الفرس لقيت مرات خالي نازله ..
بقولها :رايحه فين ؟
قالتلي: نازله لصاحبتي لحسن كلهم فوق نامو من تعب البحر و الخروج فنامو ..
قولتلها :طيب متيللا ننبسط شوية ؟؟
قالتلي :لا هخاف طول ما حد في البيت ..
المهم سابتني و نزلت و انا طلعت نمت صحيت ملاقتش مرات خالي وكنت صاحي باحلم اني بنيكها ..
بقول لي ماما :هي فين ؟؟
قالتلي :اسكت دا انت كنت نايم مرات خالك نزلتلها قعدنا عند صاحبتها امبارح للفجر وانا وهي طالعين رجليها اتجزعت وبيتت عندها ونزلنا لها هدوم ابقي انزل شوفها عاوزة حاجه ولا ايه ؟وانا وابوك واختك رايحين سينما تيجي ؟
قولتلها :لاء ..
وقولت: فرصه محدش في البيت لو وصلت اشيل مرات خالي واطلع بيها وانيكها هشيلها وهما نزلو من هنا وبقيت لوحدي ولا كاني واخد فياجرا كلمتها قولتلها :انا هنزل اطلعك حتي لو لاسانسير عطلان دول خرجو قدامهم بالميت 4 ساعات لازم تريحيني انا زبي بقي مولع نار ..
قالتلي :انزل منا هنا كمان قاعدة لوحدي ..
روحت نازل جري فتحتلي وهي رابطة رجليها و بتعرج و لابسة عباية بيتي صدرها مفتوح تجنن دخلت ..
بقولها :سلامتك ..
قالتلي :انت اللي سلامتك وبتشاور علي زبي ..
قولتلها: شوفتي انا كمان تعبان ازاي ؟
قالتلي :هو كبر ولا ايه ؟
قولتلها: لا زي ما هو ..
مسكت ايدي لحد ماوصلنا الانتريه و قعدت و انا قعدت .. وانا بقعد كانت ايدي جوه عبايتها بلعب في بزها ..
قالتلي :استني بس اتاكد البت دي راجعو امتي ؟
كلمتها وطول ماهي بتكلمها وانا مطلع بزها بره برضع منه واعصره واول ماقفلت ..
قالت :دي عند اهل جوزها هتتغدي معاهم وتيجي ..
قولتلها :كويس ويللا ..
روحت قايم و قالع الشورت بالبوكسر و كان زبي مولع ..
مسكته ..
قالتلي :دنت مبتشبعش ؟؟
قولتلها :اخر مره لمستك كانت امتي ؟
قالتلي :يا سلام وبالمناسبة ان انت لسة ضارب عشرة اول امبارح بالليل وخلصت ودخلت خت دش ..
قولتلها :عرفتي ازاي ؟
قالتلي :دخلت اوضتك لقيت المناديل اللي علي السرير بمسكها لقيتها لزجة عرفت انك ضربت عشرة ويا عالم دي كانت الكام ..
روحت منيمها وفاتح زراير صدر العباية لحد بطنها و مخللي صدرها كله باين وقلعتها السونتيان ونزلت رضع في بزازها وقومت طالع راكب عليها وممشي زبي بين بزازها راحت قافله بزازها علي زبي وانا نازل حك في بزازها ولما راس زبي تبان من نحيتها تلحس راس زبي روحت مدخل زبي في بوقها وكاني بنيكها فضلت تمي وتمشي سنانها علي راس زبي وتلحس بطرف لسانها فتحه زبي لحد منزلت كله في بوقها وهيا شربته كله ..
قالتلي :اول ما قومت من عليها ايه ده انت كده خلصت ؟؟
قولتلها :لا ده التمهيدي ..
راحت ضاحكة ..
قالتلي :طيب قومني لحد الاوضه ..
قومنا ودخلنا راحت نايمه علي السرير وقالعه الاندر وفاتحه رجلها ..
وقالتلي :يللا الحس الاول ..
روحت نازل عمال الحس فخادها لحد موصلت لكسها قطعته لحس وامص الشفرات وادخل صوباعي وانا بلحس لحد ما..
قالتلي :يلا دخل زبك افشخ كسي بقي ..
روحت فاتح رجلها ودخلته وكان كسها مولع نار وغرقان لدرجه ان زبي دخل بسرعه فضلت ادخل زبي واخرجه جامد ..
وهي عماله تقول :اااااااااااه ااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااه قطع كسي قطعه محروم من الزوبر الشبابي ده افشخني انا اسمع كده اهيج اكتر وازود في الحركه لحد ما..
قالتلي :نام عليا وحضنتني جامد ولقيتها بتتنفض جامد اوي وحطت ايدها علي بوقها وبتصوت وبتكتم صوتها ..
بقولها :في ايه ؟
قالتلي :مش قادره انت اسد بجد انت بتمتعني جدا ..
وفجأة سمعنا باب الشقه بيتفتح انا دمي هرب مني وهي كمان اتنفضت من فوقها و قامت وهي بتعرج لبست العباية و قفلت الزراير و خرجت لقت صاحبتها جاية من برة وبتعيط ..
روحت لابس و زبي مولع وندهت عليا خرجت لحد ماوصلت وقعدت الفرس مكانتش بصالي بصتلي اول ماقعدت ..
قالتلي: ازيك ..
قولتلها :بخير مالك انتي ..
بس لقيت مرات خالي ..
بتقولي: اصل جوزها كلمها ..
وقالها :مش هيعرف ينزل اجازه السنادي كمان ..
قولتلها :معلش يمكن ظروف شغله كدة و ممكن يتأذي لو نزل اجازة ..
قالتلي: مايولع شغله وانا اللي بقالي 4 سنين من غير راجل متجوزه بالكدب بس ..
مرات خالي هديتها ..
فبتقولي :نورتني ..
وهي بتمسح دموعها وراحت ضاربه مرات خالي علي رجلها ..
وبتقولها :الراجل في بيتي ومتشربيهوش حاجه ..
قالتلها :غصب عني دنا منزلاه عشان يعملي تدليك لرجلي ويدهنلي المرهم ويادوب دخلنا الاوضه لقيتك جايه بتعيطي ..
قالت: طيب تشرب ؟؟
قولتلها :شكرا ..
وبيني وبين نفسي عاوز ..
اقولها :اشرب من بزك ..
قالتلي :طيب ثواني ..
قمت مميل علي مرات خالي ..
قولتلها :انا لو قومت وقفت هاتفضح زبي واقف جدا ومبقع في الشورت بالمني ..
قالتلي :والعمل ..طيب قوم اطلع قبل هيا ما تيجي ..
لسه هعمل كده لقيت الفرس جه .
قالتلي :علي ماتشربو ده هكون دخلت آخد شاور واطلع نتغدي سوي ..
بقولها :لاء شكرا ..
قالتلي :مش ممكن ابدا دنا هطلع اجيب الباقي من فوق ..
قولتها: دول خرجو يتفسحو ويخشو سينما ويتغدو بره لقتها ..
بتقولي :يعني عاوز تتغدي لوحدك ميصحش و هناكل سوي ..
المهم دخلت الحمام و روحت منيم مرات خالي علي الكنبة وهي رفعت العباية وروحت مطلع زبي ومدخله وفضلت انيك فيها لحد مابدأت تصوت كتمت صوتها بخداديه عشان التانية ماتسمعش وروحت قافش بزازها اللي عمالين يتهزو من تحت العبايا واعض في حلماتها من فوق العبايا وادخل زبي واخرجه وروحت مطلعه وجاي عند وشها وشلت الخداديه وحطيته علي شفايفها ..
قالتلي :لا هاتهم عليا ..
قولتلها: طيب بس مصيه بس ..
فضلت تمص شويه روحت راجع مدخل زبي في كسها تاني وفضلت انيكها جامد لدرجة خبطت جسمي في جسمها بقي ليها صوت وروحت مطلع زبي وفضلت انطر علي كسها وبطنها وروحت مدخله تاني في كسها لقيت كسها عمال ولا كانه بيقفل ويفتح علي زبي طلعت زبي ومسكت منديل مسحته ورميت المنديل وشربت كوبايتين العصير لوحدي ودخلت زبي وعدلت مرات خالي ونزلت هي العباية ..
وقالتلي :هاخش استحمي بعدها علي طول ..
قولتلها :طيب ..
وكان فاضل في كوبايه العصير نقط .
قالتلي :ادلق دول علي الشورت عشان لسه مبلول ..
فنقول :انه اتدلق عصير عليك ..
ودخلت وسمعتهم بيضحكو في الطرقه ولقيت الفرس خارج بروب حمام لحد الركبه وما اقولكوش علي السمانه اللي بتلمع ولا كانها مدهونه زيت وماسكه فوطه ومميله راسها وبتنشف شعرها وصدرها باين حجمه من غير سنتيان بدات اهيج تاني لقتها ..
بتقولي :انت وقعت عصير ..
قولتها :اه بس علي هدومي بس متقلقيش
قالتلي :ياعم فداك طيب قوم بلها بميه عشان ميلزقش ..
روحت قايم مغرق حجري ميه قبل ما مرات خالي تخش الحمام تستحمي وراحت مرات خالي نادهت حد ييجي يفكلي رباط الضغط ده خرجت من الحمام للاوضه يادوب دخلت لقيت الفرس جه هو كمان وراحت ضاحكه ..
وبتقولها :يابنت الايه هتدلعي بقي طول منتي تعبانه بحجه رجلك ..
وانا بقوم بان الشورت بالميه اللي عليه لقيت مرات خالي ..
بتقولي :ايه ده ؟
قولتلها: قومت عملت العصير بالمايه عشان ميلزقش فضلت ..
تقولي :ميه ولا ملحقتش الحمام وفضلت تضحك هي والفرس ضحك ..
قولتلهم :هاطلع اغيره وجاي ..
الفرس قاللي :طيب خد المفتاح عشان انا بنشف شعري وهيا داخله الحمام وانجز عشان نطلب الاكل ..
خرجت من الشقه جري لفوق فتحت باب الشقه قلعت ملط ودخلت رميت الهدوم في الغساله وجريت نزلت ميه علي جسمي تحت الدش ونشفت وحطيت ربحه ولبست شورت بس قطن غامق وواسع وملبستش بوكسر وتيشرت علي اللحم ونزلت فتحت الباب لقيت الفرس خارج من الاوضه جاي وبتقولي: برافو سريع ..
قالتلي :اقعد بقي استناني ..
قعدت راحت جابت منيوهات اكل ..
وقالتلي :يلا شاور واختار ناكل ايه ؟
طبعا قولتلها: بما اننا في اسكندريه يبقي اكيد سمك ..
انا بصراحه كنت عاوز فسفور عشان اعوض ..
قالتلي :طيب ..
وكلمت المحل وعملت الاوردر سمك وجمبري وشوربه سي فود ..وهي قايمة بتسند علي ضهر الكنبه لقيتها استغربت وبترفع ايديها وبتبص مكانها وبتقول :ايه ده :
بقولها :في ايه ؟
قالتلي :مش عارفه ..
راحت شامه صابعها معرفتش راحت لحساه لقيتها ابتسمتلي ..
وقالتلي :باينها ميه نطرت من شعري ..
وقامت دخلت الاوضه روحت ماسح مكان ايدها لقيت ده لبني وانا بنطر جه ..
قولت :احّيه ..هنتفضح ..

لقيت مرات خالي جت ولابسه عبايه تانيه مجسمه عليها

وبتقولي :اربطلي رجلي ..
قولتلها: اللي حصل ..
قالتلي :يالهوي ..
قولتلها :بس هي بعد ماداقتها ..
قالت :ميه نطرت من شعري ..
راحت ضاحكه ..
وقالتلي :ميه دي طلعت هبله ..
جه الاكل وقعدنا ناكل والفرس كان لابس جلابيه بيت وريحتها وريحه جسمها تجنن وطبعا اكلنا وشغلت فيلم وقعدنا نتفرج وشويه ..
وقالت :انا هنام ..
وقامت ..
قالت:خليكو انتو لحد ما اهلك يرجعو بدل ماتقعد لوحدك ..
وشويه وروحت واخد مرات خالي في حضني وفضلت ابوس فيها ..
قالتلي :استني اشوفها نامت ولا لاء راحت وجت ..
قالتلي :بتشخر ودي نومها تقيل فضلت ابوس فيها واحضنها ..
قالتلي ل:ا يلا نخش الاوضه ؟
قولتلها :وصاحبك هتسمعنا دي اوضتها جمبنا ..
قالتلي: لا ماتخافش ..
دخلنا واول مدخلنا ..
قولتلها :هو انا ممكن انيكك في طيزك ؟
قالتلي :لا اخاف اسمع انها بتوجع ..
قولتلها :نجرب وجع مش هدخله ..
وفعلا جيت ادخل زبي في طيزها بعد ماحطيت كريم لاقتها صرخت فجأة ..
قولتلها :اسكتي هتصحيها ..
قالتلي :لا بلاش ..
روحت مدخل زبي في كسها وانا فوق طيزها ومادد ايدي تحتها عاصر بزازها وعمال اطلع زبي وادخله واعضها في كتفها وهي ..
بتقولي كمان كمان اقوي انا مش مستحمله ..
قولتلها :قوليلي نكني يا اسدي ..
قالتها :بس بطريقه نكني يا اسديييييييييييييييي هيجتني اكتر روحت ..
قايلها:هفشخك يا لبوتي ..
وفجأة نسمع انا وهي صوت ..اه قومنا في ثواني ..
لقيت الفرس واقف جمب الباب ومطلعه بزها الشمال وبتلعب فيه وايدها التانيه جوه لباسها شفناها و بصنلها عدلت نفسها في ثواني وانا بزها جنني بز مكور وحلمته بني غامق شكلها يجنن راحت داخله ..
قالت:بتعملو ايه ؟كده حرام ..دي مرات خالك ..
راحت مرات خالي ..
قالتلها :منا محرومه متعه من يوم ماخاله جاله القلب بقت العلاقه بنا تحسيس ولو نيك بيبقي لدقائق مبلحقش احس و لبنه قليل ..اعمل ايه اتعرف علي حد ده ابن اخته وحد مضمون ميخرجش سري ولا يفضحني ولا افضل محرومه ..
وفجأة هنطق او اعمل حاجه ممكن تفضحني ..
قالتلي: وانت مش مستحرم ؟
قولتلها :انا عشان محدش غريب يأذيها او يصورها كان لازم اطفي نارها ..
وبدأت العب بالكلام علي الفرس بقيت ..
بقولها :ماهو هي متجوزه ومش متجوزه برضو هي مش ست وليها متطلبات ودي جزء من متطلبتها ويمكن حاجه مهمه وضروريه كمان دي في عز شبابها لازم تتمتع لازم تحس انها انثي لازم تحس بجمال جسمها ..
وروحت راميلها قنبله ..
قولتلها: انتي مش محرومه نيك مش محرومه ان حد يلمس جسمك ..
لقيت عنيا رخرخت دموع روحت مكمل منفسكيش تقلعي ملط وحد يملس عليكي ويقرصك ويمسكك من كل حته راحت قاعده جمبنا ومنهاره عياط وبدأت ..
تقول: انا مبقتش مستحمله هتجنن واعمل كده ..
كنت انا مخبي زبي بعبايه مرات خالي انما مرات خالي مش مخبيه حته في جسها روحت مقرب منها ومطبطب عليها ..
وقولتها :عرفتي ان كل واحد محروم بشكل ويوم مايلاقي اللي يسد حرمانه وبأمان اكيد بيروحله وده اللي حصل بيني وبين مرات خالي راحت مرات خالي ..
قالتلها :بقولك ايه تحبي يطفي نارك وانا اضمنك ان محدش في الدنيا هيعرف ..
انا بيني وبين نفسي كان نفسي اعمل تمثال لمرات خالي بعد الكلمتين دول بس سكت لقيت الفرس ..
بتقول :نفسي بس خايفه ..
مرات خالي قالتلها :خايفه من ايه ؟من انك تحملي متخافيش معايا حبوب هجبلك متضيعيش الفرصه واشبعي ولو لمره وراحت اللبوه شاده العبايه بتاعتها من علي زبي ..
وقالتلها :نفسكيش زب زي ده يرويكي ؟
لقيت الفرس ضحكت روحت ماسك ايدها وحاطتها علي زبي وفي اللحظه دي شهقت شهقه عرفت قد ايه هيا محرومه روحت ..
قايل لمرات خالي:هاتيلها حبايه بسرعه
وروحت قايم ..
قولتلها :هسهلها عليكي ..
قالتلي :عشان كده كنت طالب سمك وضحكت..
قولتلها :اه ..
خدت الحبايه وانا ومرات خالي قدامها ملط راحت مرات خالي ..
قالتلها :اقلعي ولا يقلعك ..
قالت لا هقلع ..
وقلعت يالهوي انا بقيت طاير من الفرحه اتنين ملط يحلو من علي حبل المشنقه معايا وهنيك فيهم ولقيت كسها من نوع اللي شفراته بارزه منه راحت مرات خالي ..
قالتلي :نام علي السرير هنبتدي بالمص خلي الست تليت علي طعم لبنك والمني ..
ردت الفرس :ما انا دوقت من اللي كان ناطره علي الكنبه صح ولا ايه ؟
روحت انا قايلها :اه وزي اللي هنطره عليكي وجواكي انا طول منا في الاسكندريه هشبعك نيك ..
قالتلي: ياريت ..
وراحت ماسكه زبي وهجمت عليه مص ولا المحرومه وبقت مرات خالي تقولها براحه ورحت انا شادد مرات خالي من بزها عمال ابوس فيها وادعك في بزها وحضنتها ..
وقولتلها :مهما نكت ستات انتي الاساس ..
قالتلي: عارفه وضامنه ..
والفرس عمال يمص يشراهه كبيره وتبلع اي حاجه تنزل ..
قالتلي :انا عاوزاك تنطر في بوقي ..
راحت مرات خالي نزلت تساعدها عشان تسخني اكتر ..
قولتلهم :طيب قربو طيازكم مني احسس عليها
وفعلا وهنا جزء جديد من المتعه طياز الاتنين مرات خالي طريه جدا جدا والفرس ماسكه نفسها شويه وجيت العبلهم في اكساسهم يدوب بلش كس الفرس صرخت واترمت علي السرير وفضلت تترعش لفيت مرات خالي ..
قالتلي :انزل نام عليها بس عكسها والحسلها كسها ..
جريت وكسها كان ليه مزاق مختلف عن مرات خالي فضلت الحت وكانت ميته كتير وكل شويه تترعش تحتي لحد ما..
قولتلها: انا مش قادر عاوز انيكك ..
قالتلي :براحه انا بقالي كتير متناكتش براحه ..
جيت ادخل زبي ومرات خالي فاتحه رجلها معايا وبتلعب في بز الفرس ..
قالتلي :براحه وحسيت ان زي بيدخل بصعوبه لحد مدخل كله ..
راحت مرات خالي ..
قالتلي :ماتطلعوش نام عليها ..
نمت لقتها حضنتني ولفت رجلها عليا وعماله تتنفض مش تترعش وااااااااااااااااااه بتاعتها تحس انها طالعه من اعماق قلبها طالعه بحورقه جيت اقوم من حضنها ..
قالتلي بصوت كانها بتعيط :انطر بقي انا مش حملك يا اسد انا كسي ولع ..
قولتلها: اشوفه
راحت سايبه ايدها وقومت وجيت ابص علي كسها اشوف زبي لقيت كسها منزل ددمم اتخضيت وطلعت زبي بسرعه شهقت ..
وقالتلي :في ايه ؟
قولت: لمرات خالي ده فيه ددمم ..
راحت مرات خالي ..
بتقولي: مهو ست بقالها كام سنه متناكتش لازم تنزل ددمم متقلقش ..
كما لقيت الفرس ..
بتقولي: كمل لبوتك مستنيه لبنك ..
انا سمعت الكلمه دي روحت مدخل زبي وبقيت بنيكها جامد واعصر بزها وانزل اعض حلماتها واطلع وهيا يتتنهد بطريقه تخوف لقيت مرات خالي بتقولي :اهدي علي البت هتموت في ايدك ..
راحت هيا راده عليها :خليه خليه يموتني بزبه بلبنه خليه ينكني ميحرمنيش من زوبروووووووووووووووو ااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااه ..
وانا عمال ادخل زبي اخرجه اقوي واعصر بزازها لحد مجيت انطر روحت دافس زبي لي اخره جواها وساند ايدي جمب جسمها لقتها بتشهق جامد ومش بتترعش لا دي عماله تطلع بصدرها لفوق تشهق وتنزل وراحت شداني وقعتني بمعني الكلمه عليها ووخداني بوسه وراحت لافه رجليها عليا وبدأت تترعش زي الطفل العريان في عز البرد وجايه تبوسني في رقبتي لقيت مرات خالي ..
بتقولها :لاء في كتفه ..
مكنتش فاهم في ايه ؟
بقولها :اي حته سيبي الست براحتها بقي ..
واتاري هيا دي ال love bite وكنت اول مره اعرفها وفضلت حبساني في حضنها حوالي ربع ساعه لحد ما مرات خالي ..
قالتلها :يلا بقي كفايه لسه هنستحمي .. انتي طمعتي انا مستفدتش حاجه ..
ردت الفرس بصوت واااااااااااطي :يابختك يابنت المحظوظه بيه ثم مهو معاكي في القاهره تشبعي براحتك بصالي في التصبيره اللي باخدها ويعالم هيخش فيا زب تاني امتي ..
وقومنا استحمينا سوي وانا حاسس ان زبي مولع ناااااااااااااااااااااااااااااار وفضلت قاعد ملط لحد بالليل ..لحد ما اهلي جم ..
ولما طلعت دخلت اوضتي ونمت ملط لاني مكنتش مستحمل حاجه علي زبي




الجزء الثالت

كنا في يوم بنت خالتي كان في برد الشتاء ومن شده المطره بلليل كلو قال هيبات في بيت العيله عشان الطرق متبهدله الا انا قولت لازم اروح عشان كان تاني يوم عندي مشوار مهم المهم روحت وكنت حاسس اني ماشي في البلد لوحدي وطبعا انتو عارفين جو الشتاء بيفكرك ديما بحجات جميله انا بقي الجو ده فكرني بالفرس والنيكه الممتعه اللي قضيتها معاها ومع مرات خالي علي موصلت البيت كان زبي واقف قولت لا انا هطلع هضرب عشره واتخيل وافتكر كل شئ كانت الساعه حوالي 1 الا ربع بعد موصلت ودخلت الشقه وبدئت الاعب زبي موبيلي رن ولقيت مرات خالي اللي بتتصل بتقول انت فين قولت في البيت قالتلي طيب خد المفتاح بتاع شقتنا وروح افتح وقالتلي علي مفجأه العمر الفرس كان في القاهره ومش عارف يرجع اسكندريه فا افتحلها شقتهم يباتو فيها حصيت ان القدر بيقولي مكتوبالك متتعبش زبك بايدك ريحه في كسها قومت جري جبت المفتاح ولبست ترينج علي اللحم وعمال الاعب زبي عشان مينمش فجاه جرس الباب رن افتح الفرس لابس بنطلون وعليه جاكت طويل شويه دخلتها وريحت وعملتلها شات تدفي نفسها وقعدنا نحكي وقالت انها كانت جايه زياره لناس قرايب جوزها والجو خلاها مش عارفه تسافر قولتلها عادي باتي محدش هنا كله بايت في بيت العيله قالتلي منا عرفت من مرات خالك لقيت موبيلي جه عليه رساله بشوفها الاقي مرات خالي بعتالي رساله بتقولي الليله ليلتك وبراحه علي البت واحنا هنبات انهرده وبكره كمان هيص ياعم قريت الرساله وفرحت وقولت لازم انيكها بعد شويه رغي قولتلها اجبلك حاجه تغيري هدومك عشان تعرفي تقعدي قالتلي ماشي بس هو انا هبات هنا ولا الشقه التانيه قولتلها اللي يريحك قالتلي تضايق لو بيت هنا قولتلها لا اهو نسلي بعض قومت جبتلها ترينج من عند اختي وكنت قاصد عشان يطلع ضيق عليها ويبين جسمها دخلت تغير ولقيتها بتنده عليا بقولها ايه كانت قافله علي نفسها قالتلي مينفعش جاكت ترين تاني غير ده عشان السوسته مش عاوزه تقفل قولتلها اه ممكن قالتلي طب هاته قولتلها عندك في الاوضه قالتلي طيب ثواني وفتحتلي اخش اجيبه والاقي البنطلون بتاع الترنج مرسوم عليها وبطنها باينه والسونتيان باين اسود وبزازها هتنط منه زبي رجع وقف تاني روحت مطلعلها جاكت تاني سوسته بس برضو ضيق قولتلها تعالي اقفلهولك وبدئت اقفله والسوسته جت عن بزازها وحالفه متعدي المطب ده وتقفل وانا بقيت بضغط علي بزازها وبرضو قالتلي خلاص هقلعه والبس الجاكت بتاعي قولتلها طيب جربي تقلعي السونتيان يمكن يقفل قالتلي مهو مش هيبقي فرث اوي قولتلها جربي قالتلي طب اطلع خرجت ومره واحده لقيتها صرخت صرخه مره واحده وسكتت بدون نقاش دخلت لقيت بزها طالع وبتحاول تداريه وبقولها في ايه قالتلي السوسته خربشتني قولتلها فين بتشاور روحت محسس علي بزها لقيتها سكتت وخدت تنهيده كبيره قالتلي خلاص هلبس الجاكت وبتقلق الجاكت بتاع الترينج وانا عيني علي الحلمات من غير كلام قربت منها ومديت ايدي قفشت الحلمه لقيتها بتسحب نفسها جيبت امسكها تاني وقفت روحت نازل ببوقي عليها ختها في بوقي فضلت الحس وامص فيها وهيا بدء تنهيدها يعلي قالتلي انا بردانه قولتلها تعالي هدفيكي وخرجنا من الاوضه هيا بالبنطلون بس دخلنا اوضتي قالتلي فين الدفايه قولتلها انا الدفايه ضحكت وقالتلي ازاي قولتلها كده وروحت شاددها في حضني فضلت امص شفايفها والحس لسانها وبعصي بايدي بزها جيت انزل ارضع منه لقيتها بتقولي براحه عليا بوحت منيمها علي السرير وفصلت بوس واحضان وتفعيص في بزها لحد مبقت الحلمه قد عقله الصباع عندها روحت مقلعها البنطلون لقيتها لابسه اندر بكيني داخل جوه الفلقتن ودبلان من عند كسها قولتلها انتي لحقتي قالتلي اه منت دفاك خلاني عرقت روحت مقلعهولها وفضلت الحس كسها وادخل لساني وهيا بتتقطع وتصرخ براحه وعماله تقولي كفايه حرام يلا بوحت طالع نايم اعلي منها وقالع الترينج وشادد دماغها ناحيه زبي راحت فهمت خدته في يوقها وبدئت تبوس راس ربي وتلحس الي نازل منه من مني قولتلها دخليه كله في بوقك قالتلي انا بحب اتعامل كده فضلت تمس فيه فجاه قالتلي افتح رجلك فتحت لقيتها بتلحس البيوض وتحاول تسحب البيضه جوه بوقها وتلحس وهيا بتلحس فجاه راجت نازله بلسانها للحته اللي بعد البيوض واول مره حد يلمسلي الحته دي واتاريها بتهسج جدا سخنت فشخ لقيتها طالعه بوس وراحت قاعده علي زبي قولتلها تعالي انتي تحت قالتلي لاء انا عاوزه كده وفضلت تطلع وتقوم وتقعد علي زبي لحد محسيت اني هنزل قولت لا لازم اخليها مفرفره روحت قايلها تعالي تحتي جت روحت قايم بين رجلها ورازه زبي مره واحده قالت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااه بس بمياعه وقالتلي مش حرام عليك كسي براحه مش كل يوم بيتناك انا سمعت كده قولتلها وانا هفشخه قلتلي بتاعه متعه روحت مطلع زبي وفضلت امسحه في شفرات كسها واروح مدخل راسو واطلعها وهكذا كذا مره فجاه لقيتها بتتنفض مش بتترعش وتصرخ وتشد الملايه روحت هاجم علي كسها زبي اتظفلط مره واحده روحت نازل علي بزها رضاعه وقولتلها انا هنزل قالت نزل كده جوه كسي بسرعااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااه كسي مش قادره روحت ناطر وحسيت اني اتنفضت قالتلي طلعه بسرعه عاوزه امصه روحت اترميت علي ضهري جمبها نزلت علي زبي مص ولحس اللي بينزل وفي الاحر نامت في حضني وقالتلي فعلا انت دفتني ومفيش احلي من كده دفاء وفي الصباح................




الجزء الرابع


فصباح بعد النيكه الجميله ومازال الفرس نايم في حضني عريان وانا زبي راشق بين الفلقتين لقيت موبيلي بيرن روحت ماسك الموبيل لقيت مرات خالي رديت قالتلي البت فين انا في الشقه ومش لاقياها ضحكت راحت هيا كمان ضاحكه وقالتلي ياااااااه ده شكل ليلتكو كانت فل قولتلها اوي قالتلي قوم افتح روحت قايم وانا قايم روحت لافف فوطه علي وسطي وقايم فتحت قالتلي اده انت مش بردان قولتلها ابرد والفرس في حضني ثم ايه اللي جابك قالتلي جايه اعمل شويه حجات في الشقه وراجعه هيا فين قولتلها في اوضه النوم دخلتلها لقتها ملط ولسه نايمه دخلت عليهم قالتلي انتو شكلكو خربتوها قولتلها فكك بقي انا عاوز اكمل نوم وروحت شادد الفوطه ونازل تحت الغطاء وحاضن الفرس وزبي كان وقف شويه دخل اكتر بين الفلقتين وحسيت بدفا حلو ومرات خالي واقفه قالتلي يا بجاحتكو الفرس صحيت بصتلي وضحكت وراحت بصالها قالتلها يابختك عليه زب حصان ميتشبعش من لبنه ضحكت مرات خالي وراحت شاده الغطاء لقت زبي بين الفلقتين قالتلي انت بتصبح كده عليها قولتلها اه وروحت عاصر الفرس في حضني وزاقق زبي فيها راحت لافه وبايساني من شفايفي لقيت مرات خالي بتشدها وتقولها قومي ياختي ساعديني في حجات في شغل البيت وبعدين ارجعي اتمتعي راحت هيا شاداها نيمتها علينا وقفشاها من بزها وقالتلها اتمتع الاول راحت مرات خالي قالتلي متعها وقامت روحت قايم ماسك مرات خالي بضحك وخليت الفرس تقلعها فتحت الجاكت لقت تحته بلوفر وتحته كومبليزون لحد موصلت للسونتيان رفعته ونزلت بزازها وانا روحت عاصرها وزبي بقي عل اخره ورحت قاعد علي السرير وقايل لمرات خالي تعالي عاوز اشبع منك قالتلي ياواد ورايا حجات واختي جايه تاخد مني حجات قولتلها بسرعه وروحت فاتح رجلي ومبين هيجان زبي اوي الفرس راحت راكبه ودخلته في كسها بقيت زي المجنون بعصر في طيزها بايدي واشدها علي زبي اكتر واعض بزازها مره واحده لقيت الفرس بيقع علي جمب السرير ولقيت مرات خالي ملط وبتقولها مشبعتيش من امبارح سبيلي شويه ثم قال عاوز يشبع مني وراحت قاعده علي زبي روحت نايم وشادد الفرس الحس كسها وهيا عماله تقولي قطعه بسنانك ولسانك قطعه يدوب دخلت لساني في كسها لقيها بتترعش وااااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااه وكسها عمال ينزل عسل روحت شاددها عليا وعمال الحس كل حاجه ومرات خالي من الناحيه التانيه اااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااه كسي هاتهم بقي هاتهم قولتلها هجيب لقيت الاتنين نزلو عشان يشربو لبني ونطرت عليهم هما الاتنين ومصو كل نقطه نزلت وانا بصراحه لسه مشبعتش فجاه جرس الباب ضرب قومت ولبست روب فتحت لقيت بنت حوالي 20 او 21 سنه بس جسم طولها حوالي 165 سم وزنها حوالي 70 او اكتر يعني مقلوظه وسطها باين من تحت البلوفر انه صغير لقيتها باصه لتحت وبتقولي .أ. موجوده عندكم اللي هيا مرات خالي فهمت ان دي اختها قولتلها اتفضلي قالتلي لا اندهلها قولتلها لالا لازم تخشي واتاريها باصه لتحت عشان زبي خابط في جمب من جناب الروب وباين من الجمب بسيط روحت ماسك ايدها وشديتها بسيط خشي راحت داخله قولتلها ثواني قالتلي طيب مشيت خطوتين وقولت احا لو جمعت التلاته ونكتهم ده هبقي ولا شهريارطب ازاي روحت داخل الاوضه بيسالوني مين قولتلهم لا ده بتوع دعايا واعلان وقررت اكمل نيك واسمعها اختها وهيا بتتناك وبدئت تاني ولمحت ظلها في الطرقه بره بيتحرك وجاي وفجاه بقيت شايف وشها وشايف عليه الاستغراب بس ساكته وشويه الاستغراب ده راح روحت عادل نفسي بحيث محدش يشوفها نهائي وروحت ماسك مرات خالي ومقعدها علي زبي وهيا تصرخ لحد ملقيت اختها بدئت تحسس علي نفسها بره روحت قايم قولتلهم ثواني الفرس رد ده وقته قولتلها اه خرجت كانت البنت ياعيني سانده علي الحيطه بضهرهاوماسه بزرها من فوق الهدوم وبتحسس علي كسها ومغمضه عينها بتفتح عشان تبص عليها لقيتني في وشها شهقت وسكتت وجريت روحت جاري وراها قولتلها ثواني وقفت روحت مقرب منها لحد مبقيت شامم ريحت نفسها وسخونيه جسمها لوحت ماسك ايدها وحطيتها علي زبي لقيتها بتترعش وبتسحب ايدها روحت قارص علي ايدها وعمال احكها علي زبي ومن غير مقدمات روحت عاصر بزازها وواخد شفايفها بوسه انا زفسي دوبت فيها قالتلي اختي هنا هتشوفني قولتلها انتي بنت ولا لاء قالتلي لاء واختي عارفه قولتلها خلاص عادي قالتلي لا قالتلي طيب اصبر وانا هظبطها قولتلها مش هسيبك انا عاوز ادوقك حالا قالتلي مهو انهرده سبتها لمت نفسها وهدومها وفتحت باب الشقه وقالتلي خش وانا هتصرف وقبل مقفل الباب قربت وباستني من شفايفي وراحت ماسحه علي زبي وخرجت وقفلت الباب روحت داخل لقيت الاتنين مرات خالي والفرس نايمين علي وشهم وبيهزو طيازهم روحت هاجم عل طيز مرات خالي اتخضت قالتلي انت مجنون قولتلها منتي طزك تجنن وانا عمال احشر زبي بين الفلقتين لحد موصل راسه لخرمها لقيت الفرس بتقولي يعني انا اللي توتتي وحشه روحت ضاربها عليها وقارصها صرخت ااااااااااااااه قولتلها هتتقطع برضو راحت مرات خالي بتقولي بس براحه روحت مطلع زبي ومدخله في كسها بتقولي ليه مبراحتك بس براحه قولتلها كده احلي فجاه موبيل مرات خالي رن جابته من الشنطه وقالتلي بس اسكتو دي اختي ردت قالتلها انتي فين انا بضر الجرس محدش بيفتح اعمل ايه قالتلها ثواني وهبقي عندك وجت تقوم روحت ضاغط بزبي قالتلي لا ارجوك اختر علي الباب راحت قايمه لابسه نفس الروب بتاعي وخرجت جري وسمعت انها دخلت اختها انا زبي اتحجر والفرس نازله مص فيه وانا دماغي جسم البت وبعد شويه دخلت مرات خالي وبتقولي انا همشي نستوني نفسي واهي اختي كت وكنت هتفضح قولتلها طب تعالي اقعدي ثواني عليه قالتلي لا ش هينفع قولتلها ثواني بس راحت طالعه علي السرير وهيا بتلبس السونتيان وقاعده واتعمدت اتغاشم عشان تصوت وفجاه اختها جت وقفت علي باب الاوضه وبتقولها ** ** ده اللي بتاخدي دش عشان الحمام بايظ ودي اتنفضض من فوقي والفرس شد الغطاء اللي بقي علي الارض اتكلفت بيه وانا زي منا نايم وزبي باين قدامي بدئت مرات خالي وشها يجيب الوان قولت لي اختها تعالي بس جت وقفت علي راس السرير قولتلها احنا عيله مع بعض مينفعش نحاسب بعض علي المتعه وعلي اي حاجه وانا بيني وبين نفسي انا ايه الهبل اللي بقوله ده قولتلها بصي اختك مش هتعمل كده تاني بس خليه سر قالتلها هسكت بس بشرط انا ومرات خالي والفرس في نفس واحد ايه قالت اتمتع معاكم ورقعت ضحكه الفرس راحت سايبه الغطاء ومرات خالي متنحه والبت بدئت تقلع الفرس راحت نايمه جمبي وبتقولي هيجني فصلتني بنت الكلب دي روحت عاضض حلماتها وهاتك يا لعب في كسها بايدي جقايق وحسيت بحركه علي السرير لقيت مرات خالي في ضهري وبتقولي براحه عليها دي صغيره بلف لقيت اختها ملط جسم قمحي بسيط بيلمع مفيهوش شعرايه وكس صغنن منكمش من قله النيك وحلمات واقفه روحت قايم شاددها وهاتك يا بوس وتحسيس علي كل حته في جسمها لقيتها ماسكه زبي عماله تلعب فيه قولتلها الحسلك لقيت الفرس بتقولي اطلع انت نام وهي تطلع فوقك تلحسلها واحنا نمتع زبك حسيت اني شهريار طلعت نمت وهيا حطت كسها علي بوقي طعمه كان يجنن وممتع مفيش دقايق وبقيت الاوضه اصوتها اااااااااااااه اااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااه اااااااااااااااااه روحت قايم منيم البت ولقيت مرات خالي جايه جمبي براحه البت كسها صغير والفرس بيدعك بز البت ومرات خالي بتحسس عل بيوضي دخلت راس زبي وروحت مطلعه لقيتها بتقولي لا دخله روحت راشها لقتها ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااه لقيت الفرص عشان تسكتها حطت بزها علي بوق البت ومرات خالي اسكتي هتفضحينا بدئت اخرجه وادخله مفيش دقايق البت مش بتترعش ولا بتتنفض البت ولا كانها بتتكهرب وكسها منزل شلال علي زبي روحت مطلع زبي حاكه في كسها وبدئت انطر شلال لبن وهما التلاته بيلحسو اللي بينزل وروحت نايم والتلاته حواليا وبيني وبين نفسي ايه المتعه اللي عمر الواحد مكان يحلم بيها دي
ولكنه تكون القصة كملت ، اتمنى تكون قصتي عجبتكم
قصة مميزة لي فترة طويلة ما قريت قصة بهذه الجودة .. أستمر
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%