NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
مساء الخير علي الشباب المحرومين اللي زي حالاتي وملهمش طريق ولا منقذ غير ضرب العشرات او العادة السرية للاسف واحنا صغيرين ولو سألت حد كبير هيقولك غلط في نفس الوقت تقرا تقارير طبية تلاقيها بتنفي اضرارها وبتقول بالعكس ان ليها مميزات والحقيقة ان الرأيين غلط وهو ان حد يقولك متعملهاش خالص والتاني يقولك اعملها عادي
الحقيقة انك لو معملتهاش دا فيه ضرر وممكن تتعرض لسرطان البروستاتا حتي نفسيا الشهوة لازم تخرج وجسمانيا لازم الحيوانات المنوية تتجدد كتم الشهوة له اضرار نفسية وجسمانية كذلك لو فضلت تضرب عشرة براحتك ليها اضرار برده نفسية وجسدية
اذن الحل الصحيح هو الوسط وهو انك بتعملها وقت منتا تحتاج تعملها يعني لما تكون مثار وعندك شهوة ساعتها جسمك بيأمرك انك تخرج الشهوة لان جسمك مصمم علي انه يخرج الشهوة في اوقاتها غير كدة فيه ناس بتضرب عشرة كنوع من تقضية وقت حلو وممتع اللي هو ايه دا انا قاعد فاضي اقوم اضربلي عشرة دا في منتهي الخطورة وتعالي نشوف اضرار الافراط في العادة السرية الناس اللي بتضرب مرتين وتلاتة في اليوم يكدبوني
1- الكسل :اللي هو تلاقي نفسك مش قادر تخرج ولا تنزل ولا تعمل اي حاجة
2- الاكتئاب : انك تلاقي الدنيا سودة مفهاش ولا حاجة واحدة حلوة ومش بتقدر تستمتع بأي حاجة خالص في الحياة وملكش نفس تخرج او تتفسح حتي
3- جسمك كله بيوجعك وكأنك مضروب علقة موت وبالذات اسفل الظهر لما تيجي توطي
4- اجهاد فظيع بتتعب من اقل حاجة حتي وانتا طالع السلالم
5- ذاكرة ضايعة خالص وبتنسي كل حاجة
6- غباء وعدم تركيز ولو قاعد وسط الناس اكيد هيتريقوا عليك
7- خجل وعدم ثقة بالنفس وخوف
8- قلق وتوتر من كل حاجة ومن اقل حاجة
9- عرق من اقل مجهود
10 - وزن زايد واختفاء العضلات
11 - نقص هرمون التيستوستيرون هرمون الذكورة وزيادة هرمون الانوثة وهرمون الذكورة مسئول عن العضلات وحرق الدهون وخشونة الصوت لان برده الصوت بيتأثر والهرمون برده مسئول عن وجود الشعر في الجسم زي الدقن وشعر الصدر
12 - ضعف المناعة ضد الامراض
13 - ضعف العين والرؤية
طبعا فيه اضرار غريبة تانية كتير زي موضوع ان الشعر بتخف كثافته وانتشار الحبوب في الجسم والوش ولو انتا ظبطت موضوع ضرب العشرة هتلاقي المميزات عكس العيوب هيبقي فيه طاقة عندك وباور وثقة وهكذا
فيه نقطة غريبة قريتها وهي انك لو بطلت تضرب عشرة لفترة جاذبيتك هتزيد عند البنات نتيجة زيادة هرمون الذكورة ودا بيخلي مظهرك فيه خشونة ورجولة مش ناعم وطري ومرهق وبتلاقي البنات بتبصلك وممكن يحتكوا بيك الحقيقة انا مكنتش بصدق خالص بالرغم ان فيه ناس حكت تجارب ليهم وأكدوا الكلام دا انا بالنسبالي بطلت لمدة اسبوعين واختي معرفتش صوتي والبنات كانت بتبصلي وفيه بنت خبطت فيا علي الرغم ان الشارع واسع وفاضي بس دا اللي حصل معايا بكل امانة جرب وشوف
خلاصة الكلام مينفعش تبطلها ومينفعش تعملها عمال علي بطال بالنسبة للمتجوزين طبعا مينفعش تضرب عشرة وانتا معاك نعمة المفروض تستغلها
طبعا انا الكلام دا قريته من مواقع اجنبية كتير ملهاش علاقة بالدين ولا بالخرافات بتاعة العرب وكل الكلام دا انا مجربه بنفسي ياريت الموضوع دا يتثبت لانه للاسف مفيش حد يعرف اللي بقوله دا واي حد بينصح او بيتكلم عن العادة السرية بيتكلم غلط

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%