NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش الصداقة بين الرجل والمرأة

للاسف ساعات بيكرر طرف يطورها لحب وبتنتهي للابد
ده في الغالب بيحصل من المراهقين او اللي عندهم حرمان عاطفي
وخصوصا في السن الصغير اللي تحت ال23سنة

• عجبني
التفاعلات: mydoooo
اصدقائي النسوانجيه ❤❤

هل توجد صداقه حقيقيه بين رجل وامرأه بدون أي غرض؟

وهل انت كرجل تسمح ان يكون لحبيبتك او اختك صديق مقرب رجل ؟

وهل انتي كمرأه تسمحي ان يكون لحبيبك صديقه مقربه؟

موضوع جديد شائك للنقاش 😉😁
من المفضل بلاش

• عجبني
صديق مقرب يكون ملازمهم على طول غير مقبول من باب الغيرة و الخوف عليهم و خاصة حبيبتك الفكرة اكيد مرفوضة و الا ايه لزمتك كشخص

و ان كانت ممكن تتوجد فعلا صداقة حقيقية لا اختلف بس بقى مين يضمنها دى لازم تكون الشخصيات واعية و ناضجة بالقدر الكافى
هي صداقه رائعه انا معها تماما وفي نفس الوقت مشجعش عليها خالص دلوقتي بسبب الانحدار الاخلاقي اللي وصلناله للاسف
نورت عزيزي

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
بالعكس جدا
انا عندي اقتناع إن اغلي حاجة في حياة اي شخص هي الذكريات مع الناس اللي بنحبهم سواء قرايب او اصدقاء او ارتباط وحب

الذكريات الحلوة بتدينا امل في الحياة وبتخلي الحياة ليها طعم
كل واحد بيدور علي حاجة معينة
انت بتدور علي ذكري و انا بدور علي علاقة تكون ليها معني، فيها اتصال بين الارواح مش مجرد اتنين مؤقتين في حياة بعض ولا مجرد ذكري عابرة نفتكرها و نبتسم او نتحسر

اصدقائي النسوانجيه ❤❤

مافيش صداقة حقيقية بين ولد وبنت أبدا
وأي كلام غير كده يبقى بنضحك بيه على نفسنا

• عجبني
مافيش صداقة حقيقية بين ولد وبنت أبدا
وأي كلام غير كده يبقى بنضحك بيه على نفسنا
احترم رئيك واختلف معه تماما

نورت عزيزي

• عجبني
التفاعلات: fighter10
اصدقائي النسوانجيه ❤❤

عادي أن يكون فيه صداقة بين الراجل و الست بدون اي غرض.... عادي فكرة.... و انا فعلا مصاحب بنات بدون اي غرض عادي... خالص..... لكن لما بلاقى واحدة منهم ارتبطت ب حد.... ببتعد عنها و دا علشان مش اسبب ليها اى مشاكل مع اللي هيا مرتبطة معاها.... و بيكون الصلة بيننا مجرد اننا نسأل على بعض و خلاص... طبعا انا ببعد لاني مش حابب ف يوم ان ارتبط ب واحدة و يكون ليها صديق مقرب.. مش حابب دا طبعا.... و زي ما انا مش حابه ليا.... اكيد مش هتمناه ل غيري و دا سبب اني ببعد عن أي واحدة بتقول انها ارتبطت 🙏

• عجبني
اصدقائي النسوانجيه ❤❤

مستحيل
المرأة و الرجل مثل البنزين و النار ما تقدر ابداً تجمعهم مع بعض بعلاقة مثل الصداقة
بعدين الحين الواحد صار يخاف من اصحابه يكون ميلوهم مريب، ف موضوع الرجل و المرأه انتهى من زمان😂😂😂

عادي أن يكون فيه صداقة بين الراجل و الست بدون اي غرض.... عادي فكرة.... و انا فعلا مصاحب بنات بدون اي غرض عادي... خالص..... لكن لما بلاقى واحدة منهم ارتبطت ب حد.... ببتعد عنها و دا علشان مش اسبب ليها اى مشاكل مع اللي هيا مرتبطة معاها.... و بيكون الصلة بيننا مجرد اننا نسأل على بعض و خلاص... طبعا انا ببعد لاني مش حابب ف يوم ان ارتبط ب واحدة و يكون ليها صديق مقرب.. مش حابب دا طبعا.... و زي ما انا مش حابه ليا.... اكيد مش هتمناه ل غيري و دا سبب اني ببعد عن أي واحدة بتقول انها ارتبطت 🙏
احسنت عزيزي

• حبيته
طبعا لا مفيش صداقة بين الرجل والمراة

• محزن
طبعا لا مفيش صداقة بين الرجل والمراة
طبعا في وبتكون رائعه جدا لو أحترم كل طرف حدودها
هي عامتا الصديق الوفي عمله نادره في الزمن دا

طبعا في وبتكون رائعه جدا لو أحترم كل طرف حدودها
هي عامتا الصديق الوفي عمله نادره في الزمن دا
بيبقى ناااادر اوي
لانه حتى لو كل حد التزم حدوده موقف رجولة من هنا وحنية من هنا جدعنة من هنا وحل مشكلة من هنا ممكن تعمل مشاعر حب واعجاب ولو من غير قصدك القلب لما بتحرك مش بستاذنك ومر بالاستطلطاف ولاعجاب وانت مش حاس

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد و mydoooo
بيبقى ناااادر اوي
لانه حتى لو كل حد التزم حدوده موقف رجولة من هنا وحنية من هنا جدعنة من هنا وحل مشكلة من هنا ممكن تعمل مشاعر حب واعجاب ولو من غير قصدك القلب لما بتحرك مش بستاذنك ومر بالاستطلطاف ولاعجاب وانت مش حاس
هي لو اتحولت حب انتهت تماما
لكن لو استمرت صداقه فعلا من اجمل الصداقات عن تجارب كثيره

بيبقى ناااادر اوي
بتفهمى دماغك حلوة 🌺

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%