NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متفقدش الأمل مهما حصل ليك رب كريم لطيف بنا دائمًا طول ما انت لسة فيك نفس و بتصحي ليوم جديد و نهار جديد بيطلع عليك يبقي لسة فيه أمل إنك تفرح لسة فيه أمل إن ربناا يجبرك و ينسيك كل حاجة وحشة فاتت ده ربك قالها وَقَالَ رَبُّكُمُ ادْعُونِي أَسْتَجِبْ لَكُمْ هوِّن علىٰ نفسك طبطب علىٰ نفسك دايماً بجملة قدَّر الللَّه وما شاء فعل وارضي نفسك علشان تعرف تعدِّي أي مشكلة وماتنساش إنَّ لنفسك عليك حق حاول علىٰ قد ما تقدر تشيل من علىٰ أكتافك حمل الأثقال وريَّح عقلك وقلبك مهما حصل أو لسَّه هيحصل ربناا هيراضيك وهيريَّحك ومش بإللي إنت تستاهله بإللي ربناا شايفه مناسب ليك وإتأكِّد إنه مهما حصل هيراضيك وبأكتر من إللي نفسك فيه
الحمد لله على كل شئ

الخديوي متبند يسطاا

عارف و ****،،، انت من الناس المحترمة هنا يا قلب اخوك،،، بجد شكرا جدا جدا ليك 👍👍👍♥️♥️♥️♥️❤️♥️❤️♥️
تسلم ما اتخيرش عنك يا أخويا والف سلامة عليك ولو عزت اي حاجة في الدنيا تتوجدلك تحت رجلك

اتقل تاخد حاجة نضيفة 😂😅

• عجبني
التفاعلات: 💥✨🌟 قيصر الشرق ✨💥🌟
**** يخليك يا ابو الرجولة،،، علشان كدا بقول عليك ابو الرجولة 👌👌👌👌👌👌
شهادة أعتز بيها من أخزيا سيزر

• حبيته
التفاعلات: CESAR
سيزار اخويا بإذن **** **** معاك هيقومك بالسلامة ان شاء****.
خود النكتة دى بيقولك مرة واحد بيحب يجرى ويجرى مبيحبوش🤣🤣🤣🤣🤣اسف

اليومين دول انا فاضي الي حد ما،،، مش ورايا غير الأدوية و المحاليل بقى،،، فيه منكم اللي عارف اللي عندي و فيه من الي سمع،،،، لكن فعلا اللي خلقنا دايما بيبعت لينا ناس تقف جنبنا،،،، ناس فعلا كانوا اجدع من معظم اللي عرفتهم برا ف حياتي،،،، دايما كانوا في ضهري مهما حصل و فيه منهم اللي لسه عارفه قريب لكن اثبت انه اكتر من اخ ليا،،،، كنت حابب اشكرهم لأنهم دايما على راسي من فوق،،، و يا ريت تعمل انت كمان منشن لأي حد كان جدع معاك الفترة اللي فاتت
@محترف اربعينى (ابوالخير)
@Mr. Berlin
@BٍِASM17 اسطورة القصص
@Man0
@Isis
@رسام المشاعر
@خبير معتزل (الـــخـــال)
@ماستر_جو
@M o u s a
@Mr. Mohamed
@Aatrion
@ki1inG
@Le loup
@Mustafa tefa
@مرحب
@⚡Zaki⚡
@مصطفى مصطفى
@Merna Ahmed
@Maram Said
@♕#...El-MAFIA...#♕
@mor2010
@اسنانجي
@Ziad El masry
@El_5dewy

👍انت بقى اعمل منشن لأي حد كان جدع معاك هنا 👍
اخويا الجدع السندال **** يقومه بالسلامه ان شاء **** ويبطل ام السجاير دى 😂😂😂
بقولك ايه فكرنى بنفسك كدا 😂😂😂😂

اخويا الجدع السندال ** يقومه بالسلامه ان شاء ** ويبطل ام السجاير دى 😂😂😂
بقولك ايه فكرنى بنفسك كدا 😂😂😂😂
ابو قرمط ينادي ابو امك 😅😅😅😂😂😂

اليومين دول انا فاضي الي حد ما،،، مش ورايا غير الأدوية و المحاليل بقى،،، فيه منكم اللي عارف اللي عندي و فيه من الي سمع،،،، لكن فعلا اللي خلقنا دايما بيبعت لينا ناس تقف جنبنا،،،، ناس فعلا كانوا اجدع من معظم اللي عرفتهم برا ف حياتي،،،، دايما كانوا في ضهري مهما حصل و فيه منهم اللي لسه عارفه قريب لكن اثبت انه اكتر من اخ ليا،،،، كنت حابب اشكرهم لأنهم دايما على راسي من فوق،،، و يا ريت تعمل انت كمان منشن لأي حد كان جدع معاك الفترة اللي فاتت
@Mr. Berlin
@BٍِASM17 اسطورة القصص
@Man0
@Isis
@رسام المشاعر
@ماستر_جو
@M o u s a
@Mr. Mohamed
@Aatrion
@ki1inG
@Le loup
@Mustafa tefa
@مرحب
@⚡Zaki⚡
@مصطفى مصطفى
@Merna Ahmed
@Maram Said
@♕#...El-MAFIA...#♕
@mor2010
@اسنانجي
@Ziad El masry
@El_5dewy

👍انت بقى اعمل منشن لأي حد كان جدع معاك هنا 👍

و**** احنا زاخدين عين 💔

مش الصوره دى الى بطلع دايما لما تبقى متخانقه مع خطيبك عشان يصالحك 😂😂😂
مش قادره ارد

الف الف الف سلامة عليكي يا قلب اخوكي،،، ردي هناك بدل ما اولع فيكي يا بت
انت مبعتش اصلا

مش قادره ارد
سورى الف سلامه عليكى بجد و تقومى بالسلامه بسرعه عشان فيه امتحنات ي ماما مش كل التعب دا يروح ع الفاضى

سورى الف سلامه عليكى بجد و تقومى بالسلامه بسرعه عشان فيه امتحنات ي ماما مش كل التعب دا يروح ع الفاضى
**** يسلمك

@Mr. Berlin
@BٍِASM17 اسطورة القصص
@Man0
@Isis
@رسام المشاعر
@ماستر_جو
@M o u s a
@Mr. Mohamed
@Aatrion
@ki1inG