NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قول نكته
مخنوق وعايز اضحك
😅😂😂😂😂😂😅😂😂😂
😂😅😂😂😂😅😂😅😂😂
😂😂😅😂😅😂😂😂😅😂
😂😂😂😅😂😂😂😂😂😅

يا عم مش تقلق،،، خميس،، جمعة، اي يوم،،،، كدا كدا دماغك هتسيح 😂😂😂
اكتر من كده 😂😂

قول نكته
مخنوق وعايز اضحك
😅😂😂😂😂😂😅😂😂😂
😂😅😂😂😂😅😂😅😂😂
😂😂😅😂😅😂😂😂😅😂
😂😂😂😅😂😂😂😂😂😅
ك س م معرفتك 😂😂😂

ألف سلامة علي اخويا الغالي... معلش يسطا فترة و تعدي، اومال هي اسمها لا فترة جيش ليه
عشان تتعود و تتكيف مع اصعب الظروف

ألف سلامة علي اخويا الغالي... معلش يسطا فترة و تعدي، اومال هي اسمها لا فترة جيش ليه
عشان تتعود و تتكيف مع اصعب الظروف
الكانسر مش بيعدي يا صاحبي،،،، كله خير ♥️♥️

• محزن
التفاعلات: ki1inG
ازاي يعم انت متأكد انه كانسر، التحاليل اثبتت كدا؟

بلاش يسطا تقول كدا
تفائل بالخير

• محزن
التفاعلات: CESAR
اليومين دول انا فاضي الي حد ما،،، مش ورايا غير الأدوية و المحاليل بقى،،، فيه منكم اللي عارف اللي عندي و فيه من الي سمع،،،، لكن فعلا اللي خلقنا دايما بيبعت لينا ناس تقف جنبنا،،،، ناس فعلا كانوا اجدع من معظم اللي عرفتهم برا ف حياتي،،،، دايما كانوا في ضهري مهما حصل و فيه منهم اللي لسه عارفه قريب لكن اثبت انه اكتر من اخ ليا،،،، كنت حابب اشكرهم لأنهم دايما على راسي من فوق،،، و يا ريت تعمل انت كمان منشن لأي حد كان جدع معاك الفترة اللي فاتت
@محترف اربعينى (ابوالخير)
@Mr. Berlin
@BٍِASM17 اسطورة القصص
@Man0
@Isis
@رسام المشاعر
@خبير معتزل (الـــخـــال)
@ماستر_جو
@M o u s a
@Mr. Mohamed
@Aatrion
@ki1inG
@Le loup
@Mustafa tefa
@مرحب
@⚡Zaki⚡
@مصطفى مصطفى
@Merna Ahmed
@Maram Said
@♕#...El-MAFIA...#♕
@mor2010
@اسنانجي
@Ziad El masry
@El_5dewy

👍انت بقى اعمل منشن لأي حد كان جدع معاك هنا 👍
صدقني يا صحبي انا لسة عارف دلوقتي وألف سلامة عليك يا سيزار ولو أعرف بيتك أو المكان اللي انت فيه أجيلك و**** احنا كلنا مش مجرد أصحاب. احنا أخوات فعلا

صدقني يا صحبي انا لسة عارف دلوقتي وألف سلامة عليك يا سيزار ولو أعرف بيتك أو المكان اللي انت فيه أجيلك و**** احنا كلنا مش مجرد أصحاب. احنا أخوات فعلا
عارف و ****،،، انت من الناس المحترمة هنا يا قلب اخوك،،، بجد شكرا جدا جدا ليك 👍👍👍♥️♥️♥️♥️❤️♥️❤️♥️

• حبيته
التفاعلات: 💥✨🌟 قيصر الشرق ✨💥🌟
متفقدش الأمل مهما حصل ليك رب كريم لطيف بنا دائمًا طول ما انت لسة فيك نفس و بتصحي ليوم جديد و نهار جديد بيطلع عليك يبقي لسة فيه أمل إنك تفرح لسة فيه أمل إن ربناا يجبرك و ينسيك كل حاجة وحشة فاتت ده ربك قالها وَقَالَ رَبُّكُمُ ادْعُونِي أَسْتَجِبْ لَكُمْ هوِّن علىٰ نفسك طبطب علىٰ نفسك دايماً بجملة قدَّر الللَّه وما شاء فعل وارضي نفسك علشان تعرف تعدِّي أي مشكلة وماتنساش إنَّ لنفسك عليك حق حاول علىٰ قد ما تقدر تشيل من علىٰ أكتافك حمل الأثقال وريَّح عقلك وقلبك مهما حصل أو لسَّه هيحصل ربناا هيراضيك وهيريَّحك ومش بإللي إنت تستاهله بإللي ربناا شايفه مناسب ليك وإتأكِّد إنه مهما حصل هيراضيك وبأكتر من إللي نفسك فيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%