NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

CESAR

👑♚The genius king of stories♚👑
طاقم الإدارة
مشرف
كاتب متميز
الكاتب المفضل
نسوانجى مثقف
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر صور
كاتب جولدستار
ناشر مجلة
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بصوا يا جدعان،،،، معرفش فيه ايه و مش عايز اعرف،،، طالما انت مش عايز تتكلم معايا،،، عادي جدا مش هزعل منك بالعكس انت لو قلتها صريحة انا هحترمك اكتر،،،،، لكن للأسف فيه هنا ناس بتحاول تشوه صورتي قدام بعض الاعضاء،،،، بغض النظر هو مين،،،، الموضوع خلص خلاص و هو فعلا خلي ناس كتير يبعدوا عني بالرغم انهم حتى مش واجهوني بالكلام اللي اتقال عليا،،،، من الاخر كدا،،،،انا متأكد مليون المية ان اي كلام وصل للناس هنا عني،،، كله غلط و دا مش حصل معايا لوحدي لا خالص دا حصل مع ناس غيري،،،، بقولها و متأكد منها،،، اي كلام وصل لأي حد هنا عني انا،،، كلام مش تمام و مش لازم نصدق اي حاجة نعرفها الا لما نتأكد،،،، نيجي بقى لموضوع اني بلعب على ناس هنا و كذا،،،، دا محصلش ولا هيحصل،،، انا مش بلعب على حد. 👍👍👍👍
ياريت اللي وصل ليه كلام وحش عني كان ع الاقل واجهني بيه و اداني فرصة ادافع عن نفسي لكن للأسف،،، المعظم هنا بيكدبوا،، كدب ف كدب و بس لكن اشطا اللي يبيعني براحته 👍👍👍

للإدارة ( الكلام مش على ناس معينة او شخص معين،،،، يا ريت ع الاقل تسيبني ادافع عن نفسي ع الاقل،، مش كل ما احاول ادافع عن نفسي الاقي في موضوع ليا يقوم يتقفل،،،، كدا حرام بجد،،،، انا جاي اضيع وقت و اضحك و اهزر و اكلم الناس اللي عارفهم هنا يا ريت الموضوع ميتقفلش)

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: عمرو 55, مرحب, اربعيني و 2 آخرين
بصوا يا جماعة،،،، انا معايا حوارات كتير ف حياتي و مش ناقص الصراحة،،،، يا ريت تخفوا عليا شوية،،، لأن وصلني كلام ان فيه بتقول عليا كلام مش صحيح،،، زي مثلا لما حد يقول ل واحد صاحبي هنا،،،، بالنص كدا،،،، ابعد عن الغراب،،، هل دا ينفع طيب انا عمري ما ضريت حد خالص

انا أتقال عليا وفي حقي آللي مقدرتش استحمله

انا أتقال عليا وفي حقي آللي مقدرتش استحمله
انا كفاءة استحمل اي حاجة و الحمد لله،،،، انا واحد مقاتل في الصاعقة لكن مش ف اخر ايامي ع الكوكب الزبالة دا،،، الاقي شخص يخلي الناس تكرهني

من وجهه نظري ان قفل موضوع زي دة غلط لان كل الكلام اللي مكتوب هنا كله دفاع عن نفسك ولكن لو الموضوع اتقفل يبقي فية وجهتين نظر الاولي وهيا ان الادراة مبتحبش المشاكل والكلام ف المواضيع بين الاعضاء انما التاني هوا ان ممكن كلامك ميجيش ع هوا ناس معينه وشكرا

انا كفاءة استحمل اي حاجة و الحمد لله،،،، انا واحد مقاتل في الصاعقة لكن مش ف اخر ايامي ع الكوكب الزبالة دا،،، الاقي شخص يخلي الناس تكرهني
آنا مقدرتش استحمل
آنا اتقال عليا غداره وخاينه

@مجنونة مطرقعة
يا ريت لو هتقفلوا الموضوع تعملوا ليا بان فورا لان كدا خلاص خلصت

آنا مقدرتش استحمل
ياااااااه دا مش حاجة قصاد اللي اتقال عليا ههههه يا ريته كان قال كدا،،،،،، دا قال كلام ميطلعش من واحد قال في يوم من الايام اني اخوه

ياااااااه دا مش حاجة قصاد اللي اتقال عليا ههههه يا ريته كان قال كدا،،،،،، دا قال كلام ميطلعش من واحد قال في يوم من الايام اني اخوه
صعبه اوووي عليا

آنا مقدرتش استحمل
تخيلي كدا واحد قعد يدور ورايا شهر كامل علشان يجمع عني معلومات 😂😂😂،،، حسبي **** و نعم الوكيل بجد

بصوا يا جدعان،،،، معرفش فيه ايه و مش عايز اعرف،،، طالما انت مش عايز تتكلم معايا،،، عادي جدا مش هزعل منك بالعكس انت لو قلتها صريحة انا هحترمك اكتر،،،،، لكن للأسف فيه هنا ناس بتحاول تشوه صورتي قدام بعض الاعضاء،،،، بغض النظر هو مين،،،، الموضوع خلص خلاص و هو فعلا خلي ناس كتير يبعدوا عني بالرغم انهم حتى مش واجهوني بالكلام اللي اتقال عليا،،،، من الاخر كدا،،،،انا متأكد مليون المية ان اي كلام وصل للناس هنا عني،،، كله غلط و دا مش حصل معايا لوحدي لا خالص دا حصل مع ناس غيري،،،، بقولها و متأكد منها،،، اي كلام وصل لأي حد هنا عني انا،،، كلام مش تمام و مش لازم نصدق اي حاجة نعرفها الا لما نتأكد،،،، نيجي بقى لموضوع اني بلعب على ناس هنا و كذا،،،، دا محصلش ولا هيحصل،،، انا مش بلعب على حد. 👍👍👍👍
ياريت اللي وصل ليه كلام وحش عني كان ع الاقل واجهني بيه و اداني فرصة ادافع عن نفسي لكن للأسف،،، المعظم هنا بيكدبوا،، كدب ف كدب و بس لكن اشطا اللي يبيعني براحته 👍👍👍

للإدارة ( الكلام مش على ناس معينة او شخص معين،،،، يا ريت ع الاقل تسيبني ادافع عن نفسي ع الاقل،، مش كل ما احاول ادافع عن نفسي الاقي في موضوع ليا يقوم يتقفل،،،، كدا حرام بجد،،،، انا جاي اضيع وقت و اضحك و اهزر و اكلم الناس اللي عارفهم هنا يا ريت الموضوع ميتقفلش)
ايه يعن

ايه يا عم الالغاز دي المنتدي كله شغال حرب بارده مش عارف مين بيتكلم علي مين ومش عارف مين زعلان من مين مكفايه الحرب إلي شغاله علي ارض الواقع بره هنيجي نحارب هنا كمان احنا هنا جايين نفرفش وننسي الواقع المرير إلي احنا عايشين فيه بره ونحل مشاكل بعض الاعضاء نيجي برده نلاقي حرب شغاله هنا برده

تخيلي كدا واحد قعد يدور ورايا شهر كامل علشان يجمع عني معلومات 😂😂😂،،، حسبي **** و نعم الوكيل بجد
فعلا حسبي **** وكفى به وكيلا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه يعن

ايه يا عم الالغاز دي المنتدي كله شغال حرب بارده مش عارف مين بيتكلم علي مين ومش عارف مين زعلان من مين مكفايه الحرب إلي شغاله علي ارض الواقع بره هنيجي نحارب هنا كمان احنا هنا جايين نفرفش وننسي الواقع المرير إلي احنا عايشين فيه بره ونحل مشاكل بعض الاعضاء نيجي برده نلاقي حرب شغاله هنا برده
انا ماليش اس ذنب ف حاجة،،،،انا فعلا مش بحب الحوارات و المشاكل لكن لما اسمي يدخل ف حوار او يتذكر في حوار يبقى لازم ادافع عن نفسي،،،

• عجبني
التفاعلات: fares07
انتا فعلا انسان محترم وانا من ساعة مادخلت هنا واعرفك انك شخص محترم

انا ماليش اس ذنب ف حاجة،،،،انا فعلا مش بحب الحوارات و المشاكل لكن لما اسمي يدخل ف حوار او يتذكر في حوار يبقى لازم ادافع عن نفسي،،،
حقككك طبعا

صعبة فعلا ما علشان كدا مش عايزة تكلميني لأنك وصلك كلام عليا 👍👍
لا انا مش عايزه اكلم أي حد عشان كفايه آللي حصلي
ولو بعادي هيريح يبقي أبعد احسن

انتا فعلا انسان محترم وانا من ساعة مادخلت هنا واعرفك انك شخص محترم
للأسف كل اللي هنا عارفين و متأكدين من دا لكن فجأة لاقيت الناس كرفتني بشكل خرافي زي ما يكونوا متفقين على كدا 👍

• عجبني
التفاعلات: 𝔸𝔹𝕆 ℕ𝔸ℕ𝔸
تب بقولك اهو يا سيزر فكك من الي اتقال والي عرفك بجد عمرو ما يصدق الي بيتقال انت من احسن الشخصيات الي اتعرفت عليها هنا انت اخويا الغالي والحنين والي بيدافع عني وبيخاف عليا وبينصحني ديما ففكك ❤❤

للأسف كل اللي هنا عارفين و متأكدين من دا لكن فجأة لاقيت الناس كرفتني بشكل خرافي زي ما يكونوا متفقين على كدا 👍
على فكرة الاغلبية هنا كلو بيضرب فى بعضية وصلا فى الحقيقة محدش يعرف حد فا مالوش لزوم اكلام اللى يحرق الدم الناس هنا كلو جاى يغير المود بتاع اليوم بتاعة فايبص يلاقى حوار متفبرك علية ولا هوا نفسة يعرف عنة حاجة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%