NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

CESAR

👑♚The genius king of stories♚👑
طاقم الإدارة
مشرف
كاتب متميز
الكاتب المفضل
نسوانجى مثقف
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر صور
كاتب جولدستار
ناشر مجلة
توجه جنسي
أنجذب للإناث

اختي الجميلة،،، و هنا لما بقول اختي،،، يعني اختي و امي و صحبتي و دلوعتي و عسولتي و كل حاجة 😍🤩

عمرها ف يوم ما زعلت مني،، عمرها ف يوم ما اتعصبت عليا،،،، عمرها ف يوم ما اتضايقت من كلامي،،، و لما دا بيحصل بتكون كيوت و دلوعة كدا و عسولة😍،،، عارفين بعض من فترة،،، لكن حاسس انها في حياتي من زمان♥️،،،، دايما تقول اني حبوب و عسول و كيوت 😍،، تخيلوا كدا،،، سيزر حبوب و كيوت و عسول،،،، يا فضيحتي 😅،،، دايما فهماني و حافظاني،،،، و واقفة جنبي في كل مشكلة ♥️،،، دايما تساعدني احل مشاكلي،،، باخد رأيها في كل حاجة ☺️،،،، دايما تدعي ان ربناا يوفقني و دايما بدعي ليها انها تكون سعيدة و فرحانة و دايما بحب ضحكتها اللي بالدنيا كلها ♥️،،،، اختي اللي مفيش زيها ولا هيكون فيه زيها ❤️✌️،،،، ربنااا عوضني بيها عن ناس كتير كانوا في حياتي 👌،،، و يا سلام بقا لما تتنمر عليا و تقعد تمثل انها زعلانة،،، ملكة التنمر و الرخامة 😂،،، افعالها غير متوقعة و خصوصا جدفة الشبشب 😂،،، ايوا،،، سيزر بيتحدف بالشبشب 😞😂😂،،،، يا ررب دايما تفضلي اخت ليا،،، يا ررب دايما تكوني سعيدة و فرحانة 🤩،،،، عارفة كل مصايبي و مشاكلي و حواراتي 😂❤️.

اختي الكبيرة

@YOYA🌹

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Adam Afndena, محمد ايزل, TheBlackCat و 7 آخرين

اختي الجميلة،،، و هنا لما بقول اختي،،، يعني اختي و امي و صحبتي و دلوعتي و عسولتي و كل حاجة 😍🤩

عمرها ف يوم ما زعلت مني،، عمرها ف يوم ما اتعصبت عليا،،،، عمرها ف يوم ما اتضايقت من كلامي،،، و لما دا بيحصل بتكون كيوت و دلوعة كدا و عسولة😍،،، عارفين بعض من فترة،،، لكن حاسس انها في حياتي من زمان♥️،،،، دايما تقول اني حبوب و عسول و كيوت 😍،، تخيلوا كدا،،، سيزر حبوب و كيوت و عسول،،،، يا فضيحتي 😅،،، دايما فهماني و حافظاني،،،، و واقفة جنبي في كل مشكلة ♥️،،، دايما تساعدني احل مشاكلي،،، باخد رأيها في كل حاجة ☺️،،،، دايما تدعي ان ربناا يوفقني و دايما بدعي ليها انها تكون سعيدة و فرحانة و دايما بحب ضحكتها اللي بالدنيا كلها ♥️،،،، اختي اللي مفيش زيها ولا هيكون فيه زيها ❤️✌️،،،، ربنااا عوضني بيها عن ناس كتير كانوا في حياتي 👌،،، و يا سلام بقا لما تتنمر عليا و تقعد تمثل انها زعلانة،،، ملكة التنمر و الرخامة 😂،،، افعالها غير متوقعة و خصوصا جدفة الشبشب 😂،،، ايوا،،، سيزر بيتحدف بالشبشب 😞😂😂،،،، يا ررب دايما تفضلي اخت ليا،،، يا ررب دايما تكوني سعيدة و فرحانة 🤩،،،، عارفة كل مصايبي و مشاكلي و حواراتي 😂❤️.

اختي الكبيرة

@YOYA🌹
**** يسعدك ويسعدها ويخليكوا لبعض ونعم الاخت فعلاً 👌👍

• حبيته
التفاعلات: YOYA🌹
  • حبيته
التفاعلات: إبراهيم سالم

اختي الكبيرة

@YOYA🌹
يافضايح🙈🙈
طيب هي طيوب مش حبوب🤣🤣
أخويا الغالي..

ربناا يبارك فيك ويديم المحبة والأخوة بينا ويهدينا ها يهدينااا🤲حقيقي أنت الأخ السند والإبن والصديق الوفي إللي ربناا رزقني بيه وعوضني عن إللي راح🥰 ولو انا فعلاً بساعدك تحل مشاكلك فأنت بتنسيهاني.. دايماً بتحاول تخليني أضحك واشوف الحياه حلوة.. صحيح بتغلس عليا بس انا كمان برخم عليك😂
انا بتنمر عليك يا سيزر🤨ماشي..
كفاية فضايح كده منك لله🤣🤣

ربناا يحميك ويحفظك من كل شر..🤲
اخويا الغالي @ENG. CESAR
يخليك ليا 🥰

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 🔥Home Lander و استشاري الحياه
اللهم آمين
يديم ما بينكم نعمة الاخوة و المحبة
و يديم علينا نعم وجودها و بسمتها

• حبيته
يافضايح🙈🙈
طيب هي طيوب مش حبوب🤣🤣
أخويا الغالي..

ربناا يبارك فيك ويديم المحبة والأخوة بينا ويهدينا ها يهدينااا🤲حقيقي أنت الأخ السند والإبن والصديق الوفي إللي ربناا رزقني بيه وعوضني عن إللي راح🥰 ولو انا فعلاً بساعدك تحل مشاكلك فأنت بتنسيهاني.. دايماً بتحاول تخليني أضحك واشوف الحياه حلوة.. صحيح بتغلس عليا بس انا كمان برخم عليك😂

اخويا الغالي @ENG. CESAR
يخليك ليا 🥰
😂😂😂😂😂😂
مش قولتلك انه موضوع اهم مني شخصيا 😂😂😂
طبعا بترخمي عليا 😂😂
بس علي قلبي زي العسل ❤️😂😂

• حبيته
اللهم آمين
يديم ما بينكم نعمة الاخوة و المحبة
و يديم علينا نعم وجودها و بسمتها
حبيبي يا لايف،،، كلك زوق ❤️👍

• حبيته
التفاعلات: Life Arch
حبيبي يا لايف،،، كلك زوق ❤️👍
الحقيقة خارج نطاق الزوقيات و المجاملة صديقي العزيز 🙏🏼
امنياتي ترجع تاني ببسمه و ضحكة و فكرة احلى من الاول

• عجبني
الحقيقة خارج نطاق الزوقيات و المجاملة صديقي العزيز 🙏🏼
امنياتي ترجع تاني ببسمه و ضحكة و فكرة احلى من الاول
حبيبي يا عم لايف....

ارجع للكتابة تاني،؟؟؟،،،، اكيد هيحصل،،،، لكن مش قبل سنة علي اقل تقدير،،، لاني فعلا معنديش الوقت الكافي لكتابة جزء محترم زي ما بعمل دايما،،، و طبعا انسحابي دا علشان انا بقدر اللي بيقرأ،،، مينفعش القراء يقرؤا جزء مستواه ضعيف ❤️

• عجبني
يافضايح🙈🙈
طيب هي طيوب مش حبوب🤣🤣
أخويا الغالي..

اخويا الغالي @ENG. CESAR
يخليك ليا 🥰
اصلا 😂😂😂

• حبيته
ي بختكوا ببعض انا بحسد وبقر عليكم اهاااات 🤣🤣🤣🤣

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: استشاري الحياه
حبيبي يا عم لايف....

ارجع للكتابة تاني،؟؟؟،،،، اكيد هيحصل،،،، لكن مش قبل سنة علي اقل تقدير،،، لاني فعلا معنديش الوقت الكافي لكتابة جزء محترم زي ما بعمل دايما،،، و طبعا انسحابي دا علشان انا بقدر اللي بيقرأ،،، مينفعش القراء يقرؤا جزء مستواه ضعيف ❤️
الكتابة بتشفي يا سيزر
تطلع فيها الي جواك من غير ما حد يحس

اكتب و مش لازم قصص و ان كتبت مش لازم تنشر
بس الكتابة لو سيبتها مخط حينمل و تفقد مهاراتك فيها

و يويا كمان نصيحتي ليها
لازم تكتب علشان تخرج مل النعكشةو الكعبلة الي جواها

الكتابة بتشفي يا سيزر
تطلع فيها الي جواك من غير ما حد يحس

اكتب و مش لازم قصص و ان كتبت مش لازم تنشر
بس الكتابة لو سيبتها مخط حينمل و تفقد مهاراتك فيها

و يويا كمان نصيحتي ليها
لازم تكتب علشان تخرج مل النعكشةو الكعبلة الي جواها
عن نفسي انا عمري ما بطلت كتابة،،، انا اعتزلت النشر حاليا،،، بس كدا،،، بالنسبة ل يويا،،،،قولها بقا لاني اتحايلت لما. شبعت

• أتفق
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 🔥Home Lander
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%